APRIL-mama's 2010!

Discussie in 'De mama's' gestart door Marijn, 9 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ow jij dus ook wat een ellende he...Loop als een oud vrouwtje van de wc vandaan met elke keer de mededeling..."helaassss" :x

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ele: Ik ben vorige week overgegaan op meer voeding omdat ze aan de 90+3 niet voldoende leek te hebben. Ze liet toen zelf elke keer 4 uur tussen de voedingen. Dus vandaar dat ze nu 6 flesjes krijgt.

@ Wonder: Naar mijn idee had ze geen krampjes, Ze trappelde niet met haar beentjes en ze was ook niet aan het overstrekken.

Ik ga nog even klagen hoor, sorry alvast daarvoor. Nou Ayla ligt nu in bed, ik hoop dat ze even flink gaat slapen, want ik ben haar spuugzat. Ik heb haar uiteindelijk nog in badje gedaan en rond 11.15 uur de fles gegeven. Nou heeft ze weer 30 cc laten staan. Ik snap er niks van. Voorheen dronk ze gewoon de flessen van 120+4 redelijk goed leeg, soms liet ze wel eens een bodempje staan, maar het is nu echt drama. Ik kan ook maar niet ontdekken of ze nou honger heeft of niet als ze zo begint te huilen. Ik heb het idee van niet, want ze wil dan wel af en toe een speentje en ze huilt ook niet aan 1 stuk door. Ik weet zeker dat het geen krampjes zijn want dan doet ze heel anders. Oh meiden, ik voel me zo slecht, ik doe elke keer zo lelijk tegen d'r als ze zo aan het huilen is. Ik had echt gedacht dat ik een betere moeder zou zijn, maar ik ben zo verrekte ongeduldig en dan zeg ik allemaal lelijke dingen tegen haar. BAH, nou zit ik nog te janken ook.....

3. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hé meiden!

Waar halen jullie allemaal de tijd vandaan om zoveel online te zijn? Ik ben echt de hele dag in de weer.. Echt druk zeg!

Hier gaat het super! Jayden slaapt sinds het weekend door. Hij gaat na de laatste fles van 23.00 uur naar bed en meldt zich de volgende ochtend om 07.00 uur, om 08.00 uur krijgt ie dan de eerste fles. Ook geven we hem nu 180 cc, dus nog maar 4 flessen op een dag! Dat scheelt veel..
    Zo kom ik tenminste ook aan m'n eigen dingen toe..

Hoe is het hier?

Hier is het kei lekker weer, na de fles van 13.00 uur ga ik lekker ff naar de stad, ik heb nog zoveel kadobonnen!

X

4. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

heb nog niet gelezen hoor ben druk met me was enzz

bij het cb was alles goed
    arts vond 150+5 niet te veel voor hem
    moet morgen starten met de provocatietest omdat al zijn klachten al zijn weg genomen door de pepti
    dus van af morgen 10 cc omneo sochtends bij zijn fles
    en dat telkens op bouwen zodra hij weer klachten krijgt
    meteen stoppen met omneo en verder blijven gaan met pepti en dan belt ze mij woensdag op hoe het gegaan is en moet hij aan de pepti blijven krijg ik van haar een brief voor de verzekering en apotheek om pepti te halen

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Oooh ik hoop dat alles goed gaat en goed komt!

Rook je nog steeds niet meis?

6. Trotsemama1

uhmmm uhmmm moet ik eerlijk antwoorden :p:p:p
    ja ik rook weer slecht hee:$:$:$

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

Zo da's lekker, nog maar 4 flesjes. Hier gaat het ff niet zo lekker helaas :(.

Het is bij ons trouwens ook echt mooi weer, dus ik ga zo even wat eten en dan maar eens een wandelingetje maken. Ben ik wel aan toe...

8. Trotsemama1

dikke knuf !!
    heb even gemist wat er is heb nog niet bij gelezen

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Voel je ajb geen slechte moeder! Ik doe dat ook weleens en ik ben Jayden ook weleens spuugzat! Maar dat is dan meer omdat ik alles doe wat ik kan en het helpt niet..

Wandelse!

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

Thanx voor de knuf!

Dit is er eventjes, niks dramatisch, maar ik weet gewoon ff niet wat er met haar aan de hand is en wat ik er aan moet doen:

Ik ga nog even klagen hoor, sorry alvast daarvoor. Nou Ayla ligt nu in bed, ik hoop dat ze even flink gaat slapen, want ik ben haar spuugzat. Ik heb haar uiteindelijk nog in badje gedaan en rond 11.15 uur de fles gegeven. Nou heeft ze weer 30 cc laten staan. Ik snap er niks van. Voorheen dronk ze gewoon de flessen van 120+4 redelijk goed leeg, soms liet ze wel eens een bodempje staan, maar het is nu echt drama. Ik kan ook maar niet ontdekken of ze nou honger heeft of niet als ze zo begint te huilen. Ik heb het idee van niet, want ze wil dan wel af en toe een speentje en ze huilt ook niet aan 1 stuk door. Ik weet zeker dat het geen krampjes zijn want dan doet ze heel anders. Oh meiden, ik voel me zo slecht, ik doe elke keer zo lelijk tegen d'r als ze zo aan het huilen is. Ik had echt gedacht dat ik een betere moeder zou zijn, maar ik ben zo verrekte ongeduldig en dan zeg ik allemaal lelijke dingen tegen haar. BAH, nou zit ik nog te janken ook.....

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik heb er maar 1 woord voor: BOEIEND! Lekker van genieten..
    Ik geniet nu veel meer van af en toe een sigaretje.. Heerlijk!

12. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Meis, schaam je niet, want ook dat is herkenbaar. Ik ging voor mezelf altijd 4 dingen na....heeft ze honger, moet ze een boertje, heeft ze krampen of heeft ze een vieze luier. Is nee nee nee nee....dan moet ze even aan haar zelfredzaamheid gaan werken. Het is namelijk niet de bedoeling dat moeders er aan onderdoor gaat. Laat haar maar even huilen in bedje....baby's huilen ook om de prikkels die ze hebben opgedaan te verwerken. Soms is dat een paar minuten soms wel een kwartier. Het is heel erg frusterend, want ik heb het bij Seeger ook gehad. Die huilde op een gegeven moment zoveel dat ik hem op bed heb gelegd en zelf onder het wasrek ben gaan huilen. Daar vond Ronald mij toen en toen hebben we ook stappen genomen en daar heb ik al die adviezen gekregen. Was ze alweer vergeten maar nu met Elin staan ze me weer helder voor de geest. Ook ik heb lelijke dingen gezegd tegen Seeger, maar dat komt voort uit die enorme frustratie en twijfel aan jezelf. Probeer het niet te doen en rustig te bijven. Ook zij voelt jouw gespannenheid. Weet het is makkelijker gezegd dan gedaan.

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Heb je ook gelijk in. Soms snap ik mezelf gewoon niet. Ik weet wel van mezelf dat ik ongeduldig ben, maar ja, Ayla kan er ook weinig aan doen natuurlijk dat ze niet duidelijk kan maken wat er aan de hand is.

Misschien moet ik haar toch maar eerder de fles gaan geven en niet zo proberen vast te houden aan die 4 uur, ze is tenslotte nog geen maand oud. Ik wil misschien wel gewoon te veel. Alleen snap ik dan dus niet waarom het vorige week wel zo goed ging en nu ineens niet meer...

14. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    WAAAAAAAAAAAAAAT:$:$:$:$ Doe mij een kloon van jouw mannetje hahahahaha....wat fijn meis!!!

En straks dus lekker shoppen!

BTW....ik rook niet, maar als ik Ron soms zo ontspannen buiten zie staan met zijn sigaretje dan denk ik.....DOE MIJ ER OOK EEN! Hihi

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik probeer die 4 dingen ook na te gaan idd, maar ik vind het heel moeilijk om te bepalen of ze nou wel of niet honger heeft. Rationeel denk ik: Nee, ze kan geen honger hebben, het is nog geen 4 uur geleden sinds de vorige fles. Maar ja, gevoelsmatig....misschien heeft ze deze week even wat meer behoefte aan een flesje, en wil ze 7x wat minder drinken ipv 6x een grotere fles. Ze heeft alleen van die laatste fles weer iets van 30cc laten staan, dus dan lijkt me dat ze niet zo'n erge honger had. Aan de andere kant, misschien was ze wel zo moe van het huilen dat ze niet de kracht had om nog meer te drinken. Nou goed, als ze straks weer na 3 uur al komt ga ik haar gewoon een fles aanbieden en dan zie ik wel hoe het gaat. Dit is namelijk ook geen succes. We worden er beide niet gelukkiger van en dat kan toch ook nooit de bedoeling zijn lijkt me zo.

16. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Mermaid: hier huilt Jayden ook vaak heel even.. Ik haal hem dan uit bed of uit de box en leg hem ff op mijn schouder. En 9 van de 10 keer komt er een boertje. Dat zit dan dwars en daardoor huilt ie dan ineens heel even, meer om aan te geven dat er iets dwars zit. Misschien dat dat bij Ayla ook is.. Probeer het eens. Ayla op je schouder, rondjes lopen en een beetje neuriën. Dat helpt hier goed! Dan laat ie een boertje en valt in slaap, dan leg ik hem weer terug in de box of in bed.

17. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Precies...ik houd me ook niet strikt aan de 4 uur hoor. Als ze eerder komt, krijgt ze ook eerder. En als ze nu iedere keer laat staan, heeft ze ook eerder honger.

Ik ga er hier eentje naar bed brengen en dan zelf eindelijk eens douchen....voel me vies!;)

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Mermaid, dikke knuffel voor jou!!!!! Het komt allemaal wel goed en je bent echt geen slechte moeder! Het feit dat je ervan baalt zegt al genoeg, dus geen rare dingen denken en als ze nou weer zo bezig is even tot 10 tellen, diep ademhalen en weer door gaan. Uiteindelijk krijg jij iets meer geduld en wordt Ayla groter om op andere manieren je geduld uit te testen.

Ikheid, tijd om hier online te zijn uhmmmm..... 's ochtends wakker worden, laptop aandoen, mail openen en hier heen en dan in de loop wat typen zodat ik nu al 10 minuten overdit bericht doe.

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

Thanx meiden! Jullie zijn lief!! Ik ga eens even ons bed en Ayla d'r wiegje weer opmaken, wat eten en dan lekker wandelen.

20. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Mermaid: ik wil me ook teveel aan de regels houden, maar ja dat werkt niet heb ik al gemerkt..
    Jayden zou nu pas de fles krijgen om 13.00 uur maar hij ligt nu te jengelen en te zoeken, dus ga ik hem nu de fles maar geven.. En dan kijk ik het wel weer aan wanneer hij zich voor de volgende meldt. Dat is meestal zo rond 18.00 uur dus dan loop ik weer mooi op schema..

Deel Deze Pagina