Hier is dat heel erg harde krijsen soms een juist een voorbode dat het zo klaar is. Na zo`n uithaal is het vrij regelmatig daarna stil ( ga dan vaak wel kijken of alles nog goed is, maar vaak slaapt ze dan dus. ) Dat jengelen houdt ze veel langer vol.
Smeetje; jee kan me voorstellen dat je er van van slag bent ! Heel veel succes.. Ikheid; Geslaagt in de stad?
Meiden, hoe doen jullie dat met de wamte in huis? Ik heb even een raam in dr kamer opengezet met de kamerdeur dicht maar ben zo bang voor tocht als ik beneden ook wat openzet..?? Hoe pakken jullie dat aan en zijn jullie ook zo voorzichtig met op de tocht liggen/ramen open? Geen idee hoe we dat straks in de zomer moeten doen...Beetje koel maken...
Ann; ik heb nu de buitendeur gewoon open staan en op haar kamer het raam als ze beneden is en alleen het ventilatierooster als ze boven is. Haar slaapkamer is wel de koelste plek in huis, beneden is het bij ons erg warm. Ik probeer te zorgen dat ze niet in de tocht ligt
Kris: ja ik heb weer wat gescoord bij de Hema! Hahaha! Weliswaar voor Jayden en niet voor mezelf.. Ann: Jayden ligt nu in de box en de achterdeur staat open. Boven staat nu alles open, een half uur voordat hij naar bed gaat (na de fles van 18.00 uur) doe ik boven alle ramen dicht, behalve op onze slaapkamer, de deur van onze slaapkamer doe ik dan dicht, dan trekt het niet zo op zijn kamertje..
Jij bent goed bezig! Ik heb echt een hekel aan strijken en strijk mijn eigen en Arco's kleren nooit. Ayla's kleren daarentegen strijk ik allemaal stuk voor stuk.
pff meiden ik vind het zo moeilijk meneer is net een half uurtje uit bed maar loopt nu al weer te gapen moet ie dan nu alweer naar bed??
heb het ook gedaan nou ingebaker heb dat vanmiddag niet gedaan en toen straks ook niet nu wel en het is weer stil
wou ik netjes aardappels en groenten gaan eten hebben we geen aardappels meer dus wordt het maar pizza morgen aardappels halen