APRIL-mama's 2010!

Discussie in 'De mama's' gestart door Marijn, 9 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hmmmmm ik eet nog een keertje preischotel....gister gemaakt en eten er twee dagen van! Lekker makkelijk.

2. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    smeetje: spannend meis, sterkte

Ik haat strijken ook echt heel erg

wonder wat een actie :p

3. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja niet te geloven he?! En dat op een dag die al niet al te best begon....ik ga hem vanavond vroeg afsluiten....

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hm, ik wilde echt net een slok van mijn jus d'orange gaan nemen toen er een vlieg in viel/vloog...GATVER!!!!

5. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

meiden weten jullie het
    ik moet morgen beginnen met de provocatie test maar
    nu moet ik steeds meer omneo weer gaan gebruiken
    1/3 snap ik nog wel moet dan 30 cc met 1 schepje omneo en dan afgieten tot 10 cc gaan doen, maar mijn rekenen is niet al te best en moet over morgen dan 2/3 gaan doen en dag 3 alle flessen weer omneo als de klachten nog niet terug zijn

maar hoeveel schepjes moett ik dan doen met 2/3 ???

6. Trotsemama1

gadsieeee:p

7. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    IEUW!!!!:$

Zo hey Elin heeft hongerrrrrrr.............loopt echt heel hard op haar handje te sabbelen....ahhh ik ga haar voeden

tot later

8. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    vandaag een slaapdag gehad, ook weer lekker voor de verandering. Heb zelf ook nog 3 uurtjes bijgeslapen:)

Babymassage was wel leuk om te doen. Ik werd alleen lekker onder gepiest, ha ha... Het was wel erg vermoeiend voor Daniel. Halverwege ging ie gillen en viel gelukkig wel in slaap (leve de bv)

ik heb alles nu bijgelezen maar niet alles onthouden....

9. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ik snap dat afgieten tot 10 cc niet helemaal.....want anders denk ik dat ze het volgende bedoelen:

Je moet 30 cc per schepje doen. Dus morgen doe je 1 schepje omneo en de rest pepti. En overmogen 2 schepjes omneo en de rest pepti en daarna volledig omeo. Tenminste dat is wat ik denk.

10. Trotsemama1

jaa ik had al een schema gevonden

Dag 1: Bij elke fles 10ml normale voeding
    Dag 2: Bij elke fles van 150ml 3 scheppen pepti en 2 schep standaard
    Dag 3: Bij elke fles van 150 ml 2 scheppen pepti en 3 scheppen normaal
    Dag 4: Volledige normale voeding

11. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Nou, ik wou dat ik het met 6 wassen per week af kon! Ik zit al aan elke dag een witte was en om de dag een gekleurde erbij! Maar ja, bij elke voeding gaan er 3 spuugdoeken en 1 hydrofiel luier doorheen. Dat maal 7 voedingen en dan nog 2 of 3 keer per dag schone kleertjes aan, plus slabbetjes en regelmatig beddegoed (wat ze onderspuugt)... Dan groeit de stapel in de wasmand hard!

12. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Helemaal goed!

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahaha, nou de wasmachine draait hier ook overuren.

Ik zag trouwens net op Teletekst dat het iig nog tot en met het weekend hartstikke mooi weer blijft :D. Ik heb besloten morgen lekker naar de stad te lopen, nog even wat leuks kopen bij de Hema, heb nog een cadeaubon van hun. En vrijdag ga ik lekker een dagje naar mijn vader. Die is tegenwoordig vrij op vrijdag.

14. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Goed idee mermaid !! Vlgns mij kan je wel even wat afleiding gebruiken ..

Wij allemaal wel trouwens haha

15. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Hier morgen eerst x babymassage.. ben benieuwd

Klinkt als goede plannen mermaid.
    Hier ook een oneindige stapel was ..

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

Haha, ja idd. Heb net ook even een goed gesprek met mijn stiefmoeder gehad. Die zei ook al dat hoe ik me voel af en toe dat dat heel herkenbaar is. En dat dat echt niet geeft. Maar ik heb besloten er lekker elke dag even uit te gaan. En bovendien ga ik me niet meer zo strak vast houden aan een "schema". Als Ayla een keer na 3 uur komt ipv 4 uur dan krijgt ze gewoon lekker een flesje. Honger = honger en daar heeft een klok niets mee te maken.

Als De Wereld Draait Door is afgelopen ga ik eens even lekker uitgebreid douchen: haren wassen, scrubben, benen scheren. Lekker hoor, ik heb er al zin in :D.

17. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hier nog een wasmachine die overuren draait! En strijken.....ik zet mijn verstand op nul. :D

Zo de kinderen liggen op bed....lekker koffie, het blok kijken en dan naar bed. Daar kijk ik nu al naar uit!

18. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Oh ja en over het weer....zit ik hier notabene in FRANKRIJK is het in Nederland gewoon mooier weer dan hier! Zucht!

19. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Ja is zo !!! Is echt heel normaal dat merk je hier wel :D

Justin zit volop te gapen... Ben benieuwd of hij gaat slapen zo..

Wonder: je zei dat de RR de eerste dagen nog niet werkte naar wat doe je dan die eerste periode ?? Gewoon stug laten huilen tot ie slaapt of een beetje soepel in zijn ??

20. Rosado

Rosado Niet meer actief

Vraagje voor de meiden die babymassage doen: Is het wat? Is het niet heel vaag en zweverig enzo? Ik zit er over te denken om dat misschien ook te gaan doen.

Deel Deze Pagina