moet zeggen dat ik dat ook wel lekker vind hoor, Julian was altijd wakker en moest je dus ook echt wakker in bed leggen en dan was het 10 minuten brullen en dan viel hij in slaap of hij bleef door brullen en dan kon je hem uit bed halen want dan ging hij dus ook niet meer slapen. Op mij in slaap vallen is wel eens 's nachts gebeurt maar verder ook echt niet.
Het is hier wel zo dat als ik haar dan in haar wiegje leg ze weer wakker wordt . Gelukkig lukt het nu al 2x om te zorgen dat ze toch lekker gaat slapen.
Hier gebeurt dat 's avonds nog wel eens omdat ik dan vergeten ben warme kruiken in bed te leggen voor die tijd Dan kan ik slapen dus echt wel vergeten want meneer eist een voorverwarmd bed
Ik heb vanmiddag trouwens een afspraak gemaakt voor de kapper, knippen en kleuren. Heb er nu al zin in ook al heb ik nog geen idee wat ik eigenlijk wil doen met mijn haar, iig een stuk eraf, laagjes erin, schuine lok en ik denk iets bruinigs ofzo in mijn haar maar hoe donker of licht en met of zonder high lights is nog een groot vraagteken op het moment.
Surf:balen van je 2 zieke mannetjes. Hoop dat ze snel opknappen. Mermaid: dat wordt een stoel naast dr wieg Haha. Ik laat gerodi wel in de box slapen, maar dat lukt ook, anders had ik ook iets anders moeten verzinnen. Hebben jullie kleintjes ook zo vaak de hik? Vind het zo zielig, zelf vind ik t ook echt zwaar vervelend als ik de hik heb. Boeren lukt bijna niet, zit soms een kwartier te kloppen. En daarna altijd de hik.
Vraagje voor de BV ladies !! hoe doen jullie een voorraadje kolven ?? Justin drinkt elke 2/3 uur en vraag me af hoe ik dan daarbij kan kolven.. Als ik een uur na de voeding kolf: -krijg ik er dan wel genoeg uit? -en krijgt Justin dan z'n volgende voeding wel genoeg?
Ayla heeft ook regelmatig de hik. Het slapen in de box ging hier eerst ook hartstikke goed, maar sinds een paar dagen dus niet meer. Ze is nu overigens wakker en heeft volgens mij alweer honger. Ze wil niet op mijn pink sabbelen en als ik mijn vinger op haar wangetje leg dan gaat ze er echt naar happen. Arco is haar nu dus verschonen en dan gaan we zo direct maar vast haar flesje geven. Krijgt ze 'm iets van 20 min. eerder dan normaal. Ach nou ja, gisteren kreeg ze 'm een half uur later...
mirjam je kan dan het beste een uur na het voeden kolfen is mij gezegd surf hopelijk knappen je mannetjes gauw op! 2dehands kleren hier ook niet hoor!! bah zeg! wakkere momenten ik heb gemerkt dat thobias na zijn ochtend fles anderhalf uur wakker is en daarna weer moe wordt dan slaapt hij tot de volgende fles en dan weer even wakker en dan gaapt hij al weer gauw dus hup zijn bedje weer in ! dat is meestal rond het middagslaapje van noa dus vanmiddag heb ik ook nog even lekker kunnen slapen zo mannetje is richting boven vertrokken en die ligt al op 1 oor hier nog even wachten op de laatste fles en nog even kolfen en dan ook naar bed om vervolgens tussen 3 en 5 even wakker te worden om te kolven ik baal hier enorm heb vanmiddag mijn gekolfde melk omgestoten anders had ik zeker al 100cc gehad!! het gaat zo goed ondanks mijn ongi!! en ik voel mijn toeschiet reflex terug komen en lichte stuwingen ! doen niet vreselijk pijn maar soms krijg ik ineens steken in me borst ! en weetje ik ben blij dat ik het heb hihi
@ TM: Oooh wat balen dat je nou vannacht weer moet kolven. Lekker zonde van je melk ook. Wel echt super dat het weer zo goed op gang komt. @ hier: Pfieuw, Ayla had net maar 60 cc (van de 100) gedronken. Ik dacht al, dan komt ze straks vannacht ineens heel snel al. Maar na een pauze wil ze nu toch nog wel even wat drinken. Rare meid .
haha dat is niet balen hoor snachts is mijn productie het hoogst dus hoe meer ik dan kolf hoe meer ik aan maak
TM, ik vind het echt knap van je dat je weer wilt beginnen met bv of eigenlijk moet ik zeggen weer bent begonnen met bv en wat je er allemaal voor doet!!! Hier zit ik nog steeds te wachten tot ik niet meer lek en tot mijn toeschietreflex eindelijk verdwenen is. Er hoeft er maar 1 van de 2 te huilen en het spuit eruit. Heel irritant als je het niet wil kan ik je vertellen. Dus ik geef mijn bv-dingen allemaal aan jou!!!
Da's dan weer waar. Maar ik dacht dat je nu alleen vannacht moest kolven omdat je vanmiddag je melk had omgestoten. Ayla heeft nu uiteindelijk 80 cc gedronken. Is redelijk normaal voor haar voor de laatste fles voor de nacht...
ow en ik weet hoe ik mijn haar wil doen, qua kapsel dan. Kleur ben ik denk ik ook wel uit, bruin met highlights. Hier een plaatje van het kapsel, denk alleen dat ik het wel iets langer wil.
hihi ik ontvang het graag maar ik kan je vertellen vind het z'n mooi intiem moment als hij aan de borst ligt als ik dat dan zo zie liggen denk ik jaaaaaa we gaan nog lang doorrrr
Wat ik merk bij Milan is dat als ik hem pak voor de laatste fles voordat hij zelf wakker wordt hij meer drinkt. Wacht ik tot hij zelf ervoor komt en dus gaat brullen dan drinkt hij minder. Misschien is dat bij Ayla ook wel zo.
dat denk ik ook maar ja als ze het maar zo knippen zodat het zo gefohnt kan worden vind ik het goed Eigenlijk komt het dus gewoon neer op hetzelfde als nu maar dan korter en nieuwe lagen erin
Zou zomaar kunnen idd. Nu was ze al wel rond 21.45 uur wakker en hebben we haar de fles 20 min eerder gegeven dan normaal. En ze heeft de flessen van 19.30 uur én van 16.30 uur allebei helemaal leeg gedronken.