Sjongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejonge!!!!!!! Zie ik net het weerbericht in NL.....en kijk vervolgens hier naar buiten. GRRRRRRRRRRRRRRR het komt hier met bakken uit de lucht en het is bij jullie 19 graden!!!!! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!! Ik wil weer terug!
Wat fijn dat Kasper een lekker nachtje had.....wel jammer dat Thijmen al zo vroeg uit de veren was....Had ik gister met Seeger...
@ TM: Zo, dat was een kort bezoek . Ik ben benieuwd hoe het gaat vandaag als je weer met de omneo gaat starten.
was ik weer meneer had me toch een vieze luier !! hij poept al 3 dagen achter elkaar weer erg fijn hier opzich ook een goeie nacht meneer kwam om half 5 iets eerder maar meneer wou gister zijn fles niet leeg drinken nu ga ik eerst even eten want ik stik van de honger
@Mermaid: ja ik baal echt van dat ruk weer hier!! @TM: dat ziet er dus niet al te best uit......moet je echt die volle vier dagen volmaken of mag je ook eerder stoppen als blijkt dat hij er heel veel last van heeft.
zal even het formulier lezen update nee wonder als er ergens in de provocatieperiode de klachten teurg komen direct stoppen met de gewone voeding en pepti weer gebruiken
Mermaid, wat een huilwijsheid! Helemaal mee eens! LZ hoe is het gegaan met de krampjes? Tegen krampjes hebben wij ook druppeltjes. Je kan ook wat warms op zijn buikje leggen, buikje masseren met de klok mee en fietsen met de beentjes. Of hem op zijn buik op je arm leggen (met zijn hoofd bij je elleboog) Heeft Gerodi alweer gepoept? Ik heb ook wel gehoord dat sommigen er een thermometer in stoppen, maar dat is inderdaad niet goed. Met bv hoeven ze ook niet iedere dag te poepen zoals tm zegt. Met fv wel. Elisa poept ook heel slecht. Die heeft lactulose van de ha gekregen. TM fijn dat het met de pepti zo goed gaat! Hopelijk gaat het vandaag ook goed als je de hoeveelheid omneo verhoogd. Ik lees dat hij er al last van heeft. Wat ga je nu doen? Ga je het nog een voeding proberen of trek je meteen aan de bel? Mirjam lastig dan om te zien of hij moe is zeg. Wonder wat een lekkere nacht zeg! Heerlijk! Kan je weer even bijtanken. Surf jij ook al zo'n goede nacht Hier ook al, van 12 tot 8! En nu slaapt ze weer verder haha. Wonderje treft het echt niet met het weer in France! Balen zeg. Hier is het straks blauwe lucht. Ik ga even in actie komen. Stofzuigen, wc's doen en de was. Om 10 uur wou ik even langs de prenatal shoppen en daarna naar mijn werk. Rooster maken voor de zomerperiode en Elisa even aan de rest van mijn collega's showen bij de vergadering.
ka ik weet het nog niet de rest van de dag moet ik nou gewoon weer pepti gebruiken dus kijk het morgen even aan
Hier een meisje die echt niet wil slapen...ze heeft ook wat last van haar buikje, dus heb haar maar even bij me genomen. Ik merk sowieso wel dat ze tegenwoordig na de ochtendfles minder slaapt... EDIT: Ik heb haar toch maar weer in bedje gelegd aangezien ze zowat in slaap viel in mijn armen
hier ligt thobias ook in bed maar hoor hem afentoe jengelen ik ga even actief doen en beginnen met me huishouden moet me was weer buiten hangen en de wasmachine weer aanslingeren en de was wegleggen in de kasten
zo heb net mn ontbijtje pas kunnen eten ondanks dat ik zo vroeg was vanochtend... had een uur lang een gillende peuter met douchen en aankleden en eten... gelukkig is ie nu weer een beetje bijgetrokken. toen wilde kasper toch nog een slokje toe (hij had ook weer veel gespuugd dus logisch), maar die ligt nu ook lekker te slapen. ik krijg straks collega's op bezoek en de schoonmaakster komt morgen pas (eerst kwam ze altijd op woe), dus ik moest zelf aan de bak (en zij hoeft morgen amper wat te doen), want ik wil natuurlijk wel de mensen in een schoon huis ontvangen, dus de keuken en de wc gepoetst, de woonkamer gestoft en gestofzuigd en opgeruimd... maar goed, nu alles weer aan kant. ze komen over 3 kwartier ongeveer. @een paar anderen ook met een goede nacht! fijn! @wonder: balen van de regen... wij gaan half juni naar frankrijk en ik hoop toch echt op mooi weer (met ons zwembad in de tuin...) @tm: ik hoop dat het goed blijft gaan met de voeding! Tis hier ook superweer! hele blauwe lucht en heerlijk temperatuurtje nu al!
Goede morgen ! Een aantal goede nachten lees ik ( sorrie maar even vluchtig bij gelezen.. druk druk druk.. ) Wonder; slecht weer in Frankrijk.. balen Tm nu alweer last van de gewone voeding tja het lijkt dan toch wel echt allergie he ! Ka; alweer naar je werk.. moet er niet aan denken. Gisteren collega`s op kraambezoek gehad was heel gezellig, maar dan gaat het natuurlijk toch af en toe over werk en ik merk dat het echt nog even ver van mijn bed is. Zie er zelfs behoorlijk tegenop ... 30 juni moet ik weer.. vraag me ook wel eens af of ik door de bevalling en het moeder worden niet te veel een watje geworden ben voor mijn werk.. narigheid trek ik me nu zo aan en op mijn werk is nogal wat narigheid ( ben psychiatrisch verpleegkundige ) Hier ook best een redelijk goede nacht. Ben bijna helemaal afgebouwt met de bv en nu ga ik twijfelen.. muts ben ik he.. misschien laat ik de laatste en de eerste voeding er voorlopig wel op alhoewel ik wel merk dat ik steeds minder melk heb. Dus vraag me af hoe lang ze er een hele voeding uit kan halen.. Goed mijn verhaal is alweer lang genoeg. Ik ga een wasje opvouwen !!
Hoi! Spannend smeetje, ben benieuwd hoe het verder gaat! Mirjam, fijn van de duowagen, hopelijk bevalt het goed! Heerlijk he, het mooie weer! Mijn moeder komt morgen gezellig langs, denk dat we even gaan winkelen. Ik heb echt geen handige kleren voor bv, dus wil eens wat gaan zoeken wat handig is, maar dat vind ik lastig alleen met Eva. Caro, thanks voor de tip van het doekje! Soms zie ik dat Eva heel moe is en overprikkeld, en juist adn schieten haar ogen van hot naar her, dan vangt ze alles op wat in haar blikveld komt en slaapt ze dus helemaal niet., Ik ga het proberen volgende keer! TM, je kan toch de wekker zetten om 0.00? Wonder, goeie nacht zeg! @hier: best wel goede nacht gehad! Gisteravond viel Eva eindelijk in slaap rond 1800, na de voeding. We gingen op bezoek, haar in de wagenbak gelegd, al heel snel weer huilen..., heb haar maar op schoot gehouden, want ik wilde echt dat ze sliep, en ze heeft toen heel de avond geslapen (in de herrie op mijn schoot haha). 2200 kreeg ze weer een voeding (we moesten haar met veel moeite wekken, hebben haar uiteindelijk maar helemaal uit en weer aangekleed ), daarna 3 uur, daarna 6 uur. Haar lange ruk slaap had ze dus denk ik gisteravond. Nou ja, net om 9 uur weer gevoed, gespeeld, in de box, wakker in bed gelegd... ze ligt een beetje geluidjes te maekn al de hele tijd, maar zolang het geen huilen is... Ben benieuwd. Nu ga ik ff gauw was ophangen en ik wil eigenlijk eht huis schoonmaken en vanmiddag nog ff boodschappen doen... en k heb nog een berg strijk. Dat gaat niet lukken allemaal gok ik. Eerst maar eens bij het begin beginnen en dat is douchen
Nou, Ayla wilde echt niet gaan slapen, dus ik heb haar maar beneden in de Doomoo gelegd. Ze is nu wel redelijk rustig. Ik ga even mijn koffie opdrinken en dan Ayla wassen, omkleden en een flesje geven.
zo de 1ste was hangt al weer thobias slaapt nog lekker en noa loopt lekker te keutelen pff het is 23.5 graden in huis en in noa haar kamer 27 graden maar moet wel zeggen haar babyfoon staat bij het raam zo weer even lekker deur open zetten en omdat thobias overstrekt ga ik even de minimonkey in de box hangen want dat schijnt goed te wezen heb gister een formulier mee gekregen voor het overstrekken en kan hem daarvoor dus ook in een hangmat leggen en dat kan dus ook met de mini monkey dat ga ik dus maar even doen