Mama's van 2 kids

Discussie in 'De mama's' gestart door Sandra82, 25 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandra82

    Sandra82 Bekend lid

    3 nov 2008
    727
    0
    0
    Ben sociaal pedagogisch hulpverlener maar ben nu t
    In de buurt van Utrecht
    Hee meiden, nou hier dan het nieuwe forum, dan kunnen we die andere weer laten voor de meiden die echt bezig zijn zwanger te worden is wel zo netjes.

    Iedereen met 2 kids is hier van harte welkom natuurlijk. Voor de nieuwe mensen onder ons. Ben zelf moeder van een jongen en van een meisje en het lijkt me leuk om hier alle lief en leed te delen.
     
  2. Wupje

    Wupje VIP lid

    24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Leuk!!
    Even een abbo'tje want ga nu lekker filmpje kijken met hubbie. Tot later!
     
  3. Jodi1981

    Jodi1981 Actief lid

    28 apr 2008
    467
    0
    0
    Huismoeder, huishouding
    Overijssel
    Wat leuk een nieuwe topic!
    Ik ben nog geen mama van 2 kids maar de 2e is druk in de maak.:)
    Wel grappig jullie zijn er bijna en ik ga net beginnen.
    Wupje en Bianca zet 'm op straks!
     
  4. Yvon81

    Yvon81 Actief lid

    22 apr 2009
    406
    0
    0
    Oirschot
    Sinds 7,5 week mama van 2 kindjes!! Een jongen en een meisje, heerlijk aan het genieten!! Leuk om mee te kletsen
     
  5. Wupje

    Wupje VIP lid

    24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Yvon welkom meis! Ik ben dus bijna zover om mama van 2 kids te zijn en ben heel erg benieuwd maar moet nog even geduld hebben.
    Gaat het goed bij jullie? Goede bevalling gehad?

    Jodi toch echt super dat je gelijk mee over kunt gaan :D Ha ha en onze tweede laat ook nog even op zich wachten :D
     
  6. Brett

    Brett Bekend lid

    2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gevonden :D
     
  7. Sandra82

    Sandra82 Bekend lid

    3 nov 2008
    727
    0
    0
    Ben sociaal pedagogisch hulpverlener maar ben nu t
    In de buurt van Utrecht
    @ Yvon, gezellig dat je ook mee komt kletsen en nog gefeliciteerd natuurlijk. Gaat alles goed bij jou?

    @ Jodi: Gezellig dat je er ook bij bent, tweede is al wel aanwezig natuurlijk alleen nog niet zichtbaar ;). Kun je al een beetje genieten ervan? Nog veel misselijkheid of trekt het al iets weg?

    @ Wupje: Duurt lang hĆØ dat wachten, man wat vond ik het lang duren allemaal.
     
  8. Bianc76

    Bianc76 Actief lid

    28 jun 2009
    310
    0
    0
    Eigenares van reclamebureau
    in de buurt van Venl
    Haaaaiiii, ik ben dur ook! Nog ef illegaal... Het voorwerk (meer harde buiken en flinke druk onderin!) is al aan de gang, maar nog geen echt begin! Gelukkig.. Morgen feest want onze dochter Maartje wordt 3!! Mag officieel ook nog 2 wk.

    @ Yvon, welkom! Wij komen allemaal van een ander Topic. (zwanger worden van de tweede) maar dat klopt dus bij de meesten van ons niet meer ;)

    @wup, heb jij ook lats van meer harde buiken en druk onderin? Pfff, soms wel spannend hoor.. Maar zolang je twijfeld is t nog niet begonnen zeg ik altijd maar!!

    Okay, op tijd naar bed, morgen big day!
     
  9. Wupje

    Wupje VIP lid

    24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Bianca alvast gefeliciteerd met Maartje! Maak er een mooie dag van morgen!
    Harde buiken heb ik echt nauwelijks maar wel heel veel steken down under zeg maar en ook echt pijnlijk en ook wel wat menstruatiepijn die dan een paar uurtjes aanhoudt maar dan ook ineens weer weg gaat. Ik verwacht ook bij deze kleine weer overtijd te lopen. De meeste mensen zeggen dat dat heel vaak het geval is als je bij je eerste kindje ook overtijd ging. Nou ja we wachten af, dinsdag bezoekje gyn.

    Hier een lekker dagje gehad. Mijn vader en hubbie hebben goed in de tuin gewerkt, het oude tuinhuisje afgebroken aangezien over 2 weken een nieuw met terras wordt geplaatst. En na het slaapje van Kyano lekker gaan uiteten en Kyano heeft fijn buiten gespeeld. Dan ben je toch weer even wat minder met bevallen bezig en dat is wel prettig.
    Nu poging doen om te slapen.
     
  10. Bianc76

    Bianc76 Actief lid

    28 jun 2009
    310
    0
    0
    Eigenares van reclamebureau
    in de buurt van Venl
     
  11. Sandra82

    Sandra82 Bekend lid

    3 nov 2008
    727
    0
    0
    Ben sociaal pedagogisch hulpverlener maar ben nu t
    In de buurt van Utrecht
    @ Bianca: gefeliciteerd met Maartje! Spannend hoor die harde buiken klinkt toch wel als heel erg behoorlijk voorwerk, hopelijk laat de kleine liet lang meer op zich wachten.
     
  12. Brett

    Brett Bekend lid

    2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Bianca, Nog gefeliciteerd met Maartje! En hopelijk zet het voorwerk door in echt weeen al hoop ik dat je niet met dit weer licht te puffen ;)

    @Wupje, Hou jij het nog een beetje vol met deze temperaturen pffff....

    Hier blijf ik lekker binnen met de kindjes hoor, ik vind het te warm om buiten te zitten nu.
     
  13. Wupje

    Wupje VIP lid

    24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Pff ja de warmte is killing ;) maar gelukkig regent het hier nu en kan het wat doorwaaien.

    Ik ben trouwens vanochtend gestript!! In de middag leek het nog niks te doen maar nu toch behoorlijk gemene buik en rugpijn. Ben benieuwd hoe het verder gaat.
     
  14. Sandra82

    Sandra82 Bekend lid

    3 nov 2008
    727
    0
    0
    Ben sociaal pedagogisch hulpverlener maar ben nu t
    In de buurt van Utrecht
    Oh wupje spannend als het net zo gaat als bij mij ben je dus nu aan het bevallen of al bevallen, ik wacht in spanning af!
     
  15. Brett

    Brett Bekend lid

    2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Wupje, ik hoop voor je dat het heeft door gezet!
     
  16. Wupje

    Wupje VIP lid

    24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Helaas :( rond 23 uur gisteravond ben ik toch maar gaan slapen en werd rond 1.30 uur wakker van het noodweer maar toen was mijn buik weer helemaal rustig. Dus vandaag nieuwe ronde, nieuwe kansen!

    Hoe is het noodweer bij jullie geweest? Geen ernstige schade?
    Grappig trouwens Kyano die slaapt daar altijd compleet doorheen terwijl hij juist een schuin dak heeft en dus de regen heel goed hoort. Nou ja alleen maar fijn :)
     
  17. Sandra82

    Sandra82 Bekend lid

    3 nov 2008
    727
    0
    0
    Ben sociaal pedagogisch hulpverlener maar ben nu t
    In de buurt van Utrecht
    Balen! hopelijk komt het toch wel snel op gang.
    Hier ook noodweer geweest maar ook geen geluid van beide kids gelukkig.
     
  18. Brett

    Brett Bekend lid

    2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat balen zeg Wupje, nou hopelijk duurt het allemaal niet al te lang meer.

    Hier is Britt vannacht wel een aantal keer wakker geweest, dus ben een beetje brak vandaag... Rond 3 uur heb ik haar weer terug naar bed en gebracht en om 6 uur was Noƫlle die overal doorheen geslapen had weer vrolijk wakker. Ach ja heb toch geen plannen voor vandaag dus lekker rustig aan :)
     
  19. Bianc76

    Bianc76 Actief lid

    28 jun 2009
    310
    0
    0
    Eigenares van reclamebureau
    in de buurt van Venl
    @Wupke, van de ene kant bale natuurlijk.. Je hebt er gewoon zelf geen controle over he! Dat vind ik ook lastig! (meer als bij mijm eerste zwschap. Daar overvielen de weeen me die 10 dg 'te vroeg' kwamen. Hopelijk gaat t snel beginnen voor je.. Of is misschien al aan de gang!!

    Hier alles rustig.. Zondag en maandag flink veel (onregelmatige) harde buiken.. Daarna niet meer frequent. Gister en vzndaag wel wat meer slijm verloren. Op zich ook wel opvallend omdat ik erg weinig afscheiding heb gehad! (en nu 'as we speak' een hele flinke harde buik.. Damn!)

    Oke. Zometeen maar rusten in bed! You never know!

    Grtz!!
     
  20. Jodi1981

    Jodi1981 Actief lid

    28 apr 2008
    467
    0
    0
    Huismoeder, huishouding
    Overijssel
    Hier is t weer duimen draaien.
    Werd wakker in helder rood bloedverlies.
    Vk gebeld mag vanochtend om 10 uur komen voor een echo.
    Vrijdag nog een goede echo gehad. Bij damien had ik dit ook bij de 9 weken tot 16 weken.
    Ik hoop dat alles goed is en dat dit bij mijn zwangerschappen hoort.
     

Deel Deze Pagina