April mama's 2011 Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Musty, 19 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Wandelen... met S. deed ik dat heeeeel veel. Op vrije dag of middag even lekker naar de winkel wandelen voor de avodnmaaltijd.
    Truusje vind dit (tot nu toe) echter niet leuk.... Nou ja dat wandelen wel maar niet stilstaan bij een kassa ofzo.... er moet beweging in blijven haha.

Musty... super zeg van dat flesje!!!!

Heb hier vandaag het nieuwe kdv schema doorgegeven qua eten/drinken. Dit gaat echter alleen op als ze om 7.15 uur bij mij doet drinken...
    9.30 fruithap en beetje water
    11 uur fles 150 (al naar gelang ze wil drinken natuurlijk)
    11.30 boterham
    Zo blijft het nu tot ze 9 maanden is en dan wordt het drinken pas na de boterham gegeven.
    Ze heeft vandaag 1/4 boterham op, niet veel maar ja ze was doodmoe....
    Echt een slaapdagje vandaag.
    11.45-12.20, 13.00-14.30, 17.00-18.30 en nu weer in bed sinds 19.30......

Manlief is even naar de Big M.... kipnuggets halen haha.
    Morgenvroeg hoef ik niet werken dus kan op mijn gemak (zonder kids) even de grote boodschappen doen...
    Daarna naar de huisarts.... kijken of hij nog tips heeft hoe we het beste met S. en zijn ongelukjes kunnen omgaan en natuurlijk ook hoe IK rustiger kan worden.....
    Smiddags met een vriendin bij Subways eten (als we kids gehaald hebben).....

2. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ FB..... fijn dat de pijn in je borst weg is!

@ cvm.... fijn dat de plek in je borst ook weg is!
    hier 2 cyclussen terug ook een test gedaan na 58 dg efe voor de zekerheid :$ zo om de week/2wk ongi en zo een cyclus van 78 dg;)
    gelukkig ook omo wit

@ luckey.... bha vind t niet eens netjes om zo te mailen dat ze een 'vermoede' uberhaubt heeft.....

@ jorietje.... heerlijk dat lars t zo goed doet!

@ minime.... fijn een goeie nacht! hopelijk vanacht nog 1
    hoe is t nu met je rug?

@ tandjesleed..... hier zitten de 2 boventandjes eraan te komen
    maar mn kids zijn niet zo snel met tanden en kiezen :p wel had ons meis er altijd veel last van, kleine man valt reuze mee

@ me2... wowie hoektanden al! en guss super gegroeid!!
    en whahaha grappig!! ons meis wilt echt totaal niets meer van de fles weten! zelfs dr poppen krijgen geen fles maar de borst lol:p

@ minime.... hoe is je hubby zn sollicitatie gegaan?

@ cvm... zou even naar de ha gaan met liv, aangezien ze ook al puffer heeft, kan zijn dat ze slijm op dr longen niet zelf wegkrijgt en ab kuurtje nodig heeft t is echt een irri virus wat rond gaat

en de namen t is loewiese-feej en ma'(t is geen dubbele t)thieu- da (korte a)'ro

3. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48

4. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48

5. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    jaaaaaaaaaa ben zo blij dat ie de strijd heeft opgegeven whahaha! klinkt erg:) was nu een andere leidster, haar zoontje was ook een flesweigeraar, en die heeft alle tijd genomen en uiteindelijk de tactiek gebruikt die bij haar zoontje ook werkte
    een heeeeeeeeeele opluchting!

verder vanochtend gesprek en kijken betreft voor nu tijdelijk vervangend werk( managementcentrum in t zh v/d thuiszorgafdeling)
    was leuk ben meteen gebleven (3 uurtjes) word langzaam opgebouwt
    maar behoorlijk inpact best enorm pijn aan mn bekken :)
    kolfruimte is er en kan lekker omhalf 4 weg zodat ik de kleine man om 4 uur zelf kan voeden was allemaal geen probleem
    alleen ehmmm auwies :) ben ook gewoon echt bekaf van de pijn maar ja
    eens puzzelen hoe we t beste aan kunnen pakken

en een errug dwarse peuter gehad vandaag kanonne!

6. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Even de foto die we als kerstkaart gebruiken spammen hoor...
    Zijn er meer die een kerstkaart van hun kind maken?
    Ik heb altijd gezegd het niet te gaan doen maar nu ik zo'n perfect geweldig brilliant mooi kerst(b)engeltje heb.....hahahaha

7. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ;) thnx

en leuke foto! wij doen hlemaal geen kerstkaarten dit jaar erg heh? mssn een paar zo in directe omgeving voor de rest via hallmark en mail

8. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Liv: Beterschap voor de kleine meid....

Me2: Tsooo wat is hij goed gegroeid zeg!!

Kerstkaart: Ik wil ook zelf kerstkaart gaan maken met Jesley erop. Of met zijn 3e. Maar die foto ga ik pas over 2 weken ofzo maken... Want in een maand veranderd hij nog zo!!
    Wel leuke kerst foto hoor! Is wel een idee met van die slingers!:D

9. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    ik ben vanmiddag bezig geweest met kind en hond op de foto te zetten ppppfffff ben kapot hahahaha

Maar het worden dit jaar wel minder kerstkaarten.....al die mensen die geen eens zijn langs gekomen voor kraamvisite kunnen van mij de boom in....en graag wel OP de piek

10. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Haha wat een opgave!!
    Daar begin ik hier niet eens aan...
    Dan ben ik meteen overspannen!!

Ik heb eens een keer een fotoshoot gedaan met de pups die wij gefokt hadden.
    De pups waren tot 7 weken oud, 6stuks totaal.
    Noujjj dramaaaa:$:D

11. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    dieren fotograferen vind ik nog lastiger dan kids ;)

vandaag de box en ledikant nog een standje lager gezet hij gaat zich steeds verder optrekken *snik* tijd vliegt!

vanacht na de voeding vond mener elke beweging en zchtje van mij errug grappig en lag helemaal dubbel, ben uiteindelijk maar effe in de woonkamer gaan zitten tot in slaap was mafketel

effe spammie vind hm gewoon zo lief

12. Koeky

Koeky Fanatiek lid

updatetje gepost in 't clubbie

Heb vnv geplanned om de kerstkaart te maken :D iig een idee uit te werken. Heb er nu al veel zin in.

13. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    eigenlijk is de hond het makkelijkste hahaha die is het onderhand wel gewend dat ie af en toe de sjaak is haha
    Maar nu met een kind erbij ppff of de 1 keek niet en de ander precies perfect (kan gelukkig ook veel met photoshop, maar heb het liever meteen goed haha) of Lisa "viel" weer om, of zakte weg en die hond maar liggen hahahahha

14. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    oh ja....wij versturen de kerstkaarten altijd meteen na sint....om de drukte voor te zijn, daarom nu al foto's

15. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Leuke fotos weer!!!!
    hebook kerstkaart. Laten maken maar mrt een foto vd shoot van een tijd terug.

Musty... van haar kan ik het wel hebben en als ik het niet zou willen dan moet ik niet erover mailen met haar. We zien elkaar te weinig de laatste tijd dus vandaar dat we zin gaanmailen over dagelijkse dingen....
    aangezien zij ook meekrijgt dat hetmij erg hoog zit en ik erna vroeg gaf ze me haar visie....

16. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ lcueky.... ahh zo snap t ;) dacht dat ze het zo effe uitzichzelf zo rauw op je dak had gemailt:)

17. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Maakt iemand van jullie wel eens ovenschotels?

Ben op zoek naar lekkere recepten!!
    Heb er van t weekend 1 gemaakt, en die is goed bevallen.
    Dus wil ik vaker maken!!

:)

18. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Hahaha zelfs met drie mooie geweldige briljante wonder kerst(b)engeltjes nog steeds niet!! leuke foto hoor! Groot gelijk!
    Heb familie in de vesting. Zie maar op Fb waar ik op school heb gezeten .

Musty: fijn dat werk zo leuk was en nogmaals super dat je ventje de strijd heeft neergelegd! Wat was de techniek van de leidster?

19. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Wij sturen de kaarten ook na sint, ben gek op kerstkaarten.

Hier ook geprobeert om foto met hond en kind te maken voor de kerstkaart maar helaas keek idd óf de één niet, óf de ander niet, óf Liv ging de hond te lijf...ze vind m nogal leuk :p
    En de hond is ook gek op Liv, zal haar absoluut niets doen maar loopt helaas ook niet weg als Liv op dr af tijgert, arm beessie....
    Zie hier de foto-met-hond resultaten:

20. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    @cvm.....die is wel erg schattig zeg !!!!!

Deel Deze Pagina