April mama's 2011 Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Musty, 19 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    er is niks aan, je moet stil liggen en wachten, je wordt tunnel in geschoven
    koptelefoontje met muziek erop
    en dan begint dat ding een partij herrie te maken ;) drillboor geluiden

half uurtje en dan ben je klaar

2. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    overigens op dat bed/plan liggen met rug of bekkenklachten is niet te doen.... door de bi erna een uur heel mank gelopen en de hele dag pijn gehad

3. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    oke......me voorbereiden op herie dus haha

4. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ cvm... zie clubbie

t pingpingautomaat is ook weer aanwezig ;)

5. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Musty....moest even schakelen..... hij is goed!!!!!

6. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ luckey ;)... ik dacht laat ik t genuanceerd houden

zit beetje te dubben hier

t is super dat ons manneke de fles pakt op t kdv, maar hoeveel melk nu mee tegeven??

ben nu pas overdags aan t kolven

vorge week 200 p/d meegegeven in 2 porties, zodat er nit teveel weggegooid werd evt ;)

gister heeft ie totaal 180cc op en vandaag 220cc
    hij is tevreden met wat ie krijgt (naast fruit ect)

kolven overdag gaat steeds beter
    gister 175 vandaag 230

moet ik nu deze porties aanhoude (heb op kdv wel extra in vriezer ;) voor de zekerheid ) of meer meegeven?

overdags drinkt ie kleinere beetjes en savonds/snachts/sochtends slaat ie zn slag;)

7. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    meiden? zie baby v/d maand ? ;):D

8. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    @Musty, nou dat is geen pretje als je dat te horen krijgt zeg! Kan me voorstellen dat je baalt! Beterschap voor jullie! Fijn dat het werk goed bevalt.

@Luckey, wat goed dat het al 2 dagen goed gaat. Maar wel even een hele dikke knuffel voor jou!

@De rest, zwaaai!

Ik zal proberen vanaf hier weer goed in te springen. Ik merk dat ik te druk ben in mezelf om echt goed te reageren steeds. Bijlezen doe ik geregeld even vluchtig maar niet meer zoveel als eerst.

Gisteren bij uitzendbureau geweest. Ze gaan mij voorstellen bij een werkgever die, als het goed is, binnenkort wel weer iemand voor fulltime nodig heeft. Magazijnwerk, verf inpakken. Wel hobbyverf haha, dus geen zware dingen. Het is hier in de buurt en het lijkt me wel wat. In een magazijn is het meestal wel erg gezellig (ondanks dat het aanpoten is) en ik heb zo fulltime inkomen en werk in de buurt. Parttime werken was geen optie meer. Ivm de schuldsarnering. Dan red ik het einddoel niet en wordt het dus niet met succes afgerond. En ja, dan krijg ik alle schulden incl rentes weer terug.

Verder naar de advocaat geweest. En daarna ex gebeld om hem op de hoogte te houden. Gaat hij accoord met het bedrag kost het hem maar 225 euro totaal. Mag hij mee in zijn handen knijpen want voor mij kost het totaal meer. Maar goed. Ook gezegd dat hij volgens de advocaat niet zomaar naar een apartement kan verhuizen (wat hij graag wilt) wat hij niet kan betalen. Zijn draagkracht van 150 euro die hij nu aan zijn andere zoontje betaald zal hij moeten kunnen blijven betalen. Dus als hij besluit om zo te gaan wonen dat dit niet meer mogelijk is dan heeft dit geen effect voor de allimentatie. In het slechtste geval voor mij wordt de 150 euro gewoon door de helft gehaald en moet hij 75 euro voor Vince betalen. Nou prima. Dit betekend wel dat hij dan de alimentatie voor zijn andere zoontje moet verlagen naar 75 euro en dit zal ongetwijfeld per advocaat moeten enzo.. Zijn pakkie aan en niet de mijne :p. Maar goed, ex begon direct te dreigen met zelfmoord enzo. Zoooo laag he.. Nou als hij dat wilt doen moet hij dat vooral doen. Maar val mij er niet mee lastig.

Vandaag lekker thuis blijven maar eens heel goed aan de schoonmaak. Vince had net wat verhoging en huilt de hele tijd. Hopelijk is hij wat vrolijker als hij zo wakker wordt.

9. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Demaco..... pfff lekker makkelijk van hem medelijden met dreigementen proberen af te dwingen.....

Hier 13e eerste afspraak bin die man. Hij vroeg wel eerst of ik er vanaf wist.... haha

10. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    hoeveel zouden jullie geven aan thee?? als tussendoor wat te drinken....stom he...heb daar totaal geen benul van nog nooit een fles gevuld haha

11. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ Demaco... wat een *pieperdepieppieeeeeeeeeeeeep* :( hoop dat ie zo wijs is gewoon mee te gaan werken en wat een zielige reactie van hm

@ luckey... wow das snel al!

knuffels!

@ mikija.,... ons dochtertje slobberde gerust een heel flesje thee naar binnen (125) maar zij kreeg flesvoeding, ik weet niet hoe ik t zou doen met bv.....waarom wil je met thee beginnen?

12. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ cvm.... hoegaat t met liv vandaag? al enig effect van de ab?

hier hebben ze beide de irri verhoging die ze al aantal weken hebben
    verder al een stuk vrolijker

alleen de nachten man man man
    ik ben een spook! BOOOO
    knallende koppijn erbij/erdoor

kleine man kan dus dondersgoed vooruit tijgeren! kleine etterbak;):p meneer hop achter de stofzuiger aan

13. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Mikija... geen idee.... ik geef nog niets te drinken.
    Paar cc om te oefenen ofzo????

Hier... ja snel he... heb alleen geen flauw idee wat die man nou precies doet en of ik gewoon 1x ga of meerdere keren.
    Vond het wel netjes dat hij vroeg of ik ervan wist dat huisarts mijn naam had gegeven..... voor de rest zei hij niet veel, dat bespreken we dan wel zei hij...

14. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    nou ja, daar hadden ze t over op cb......denk misschien is het wat voor d'r......

15. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ mikija.... ik zou t niet doen, bv is drinken ;) zo loopt je poductie ook minder gevaar

16. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ lcukey.... t is een hele drempel, ken t gevoel, maar als je er eenmaal over bent valt t reuze mee *knuf*

17. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    oke....thnx, dus eigenlijk zou het dan een voeding vervangen?

18. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    in zoverre vervangen, je weet niet hoe ze erop reageert en bv is natuurlij wat ze onbeperkt mogen!

met flesvoeding heb je beperkingen en ga je aanvullen met sap en thee ect

19. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    ah oke...thnx

20. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    musty... och drempel.
    ik had gewoon 2 keuzes.
    1: ik blijf doorgaan en niet weten hoe we het kunnen doorbreken, terwijl ik weet dat ik gewoon mijn rust moet vinden en dat al veel zal schelen
    2: ik zoek effectief een manier om mijn rust te vinden.....

Vandaag wel een ongelukje overigens. Direkt uit school belde ik even mijn moeder en tijdens het gesprek was hij weer het testen (a. lag op buik en hij stond er direkt voor, ging op haar liggen, zorgde dat zij niet verder kon rollen enzovoorts... hoezo aandacht roepen). Paar keer dus gescholden en hoppa..... nat

Deel Deze Pagina