April mama's 2011 Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Musty, 19 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    nu wel denk ik hihi

2. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Nee, helaas..... ;) hihi

3. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    we moeten wel vriendjes zijn he haha

4. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Zo heerlijk stoofpeertjes en draadjesvlees gegeten....:D
    Lekker hoor.
    Zo nog even een lekker toetje!
    Vriend is werken, Jesley ligt te slapen vanaf 16uur.
    Zal zo wel wakker worden.

Vandaag alvast een kado'tje voor vriendlief en Jesley gehaald voor kerst alvast.
    Eigenlijk wilden we er niet aan doen dit jaar.
    Maar toch maar wel. Is toch wel erg leuk:)
    Maar gewoon kleinigheidjes.

Heb ook op bol.com nog 2 leuke dingetjes voor Jes besteld,
    en voor vriend 2 leuke dvd's.

Ik zag ook de babywalker van woezel en pip.
    Wat is die leuk zeg!!!:D
    Maar ja, 50 euro!

Weet iemand of je er echt iets aan heb, aan zo'n ding?

5. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    hahah oeps, dat zijn wij niet denk?

6. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    heb je uitgenodigd

7. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    FB... wij hebben de babywalker van Chicco en Sem heeft hem echt veel gebruikt, maar denk dat het gewoon van het kind afhangt hoor.

Sem lag nooit in de box altijd huilen als hij erin gezet werd, Alina speelt er graag in

8. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Geweldige kerstkaart EN wat een super hond zeg!!!!!!!

9. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
  10. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Mikija: Superleuke foto!!!

Babywalker: Ga ook voor de chicco, net iets leuker geprijsd en hij is er in het roze. Op mn werk heb ik er wel goede ervaringen mee!!!

Hier: Weer bij de huisarts geweest, koorts had eigenlijk al wel weg moeten zijn nu met de antibiotica maar dat is het niet, wel iets lager maar nog altijd tussen de 38 en 38.5.
    Keeltje niet ontstoken, klieren wel opgezet. Oortjes erg vies maar niet ontstoken. Rocheltje in de longen maar daat heeft ze al een puf voor. Dus nu goed uitzieken en hopen dat de koort snel helemaal weg is. Wel zorgenpuntje dat ze te weinig goede plasluiers heeft en ook nog diarree door de antibiotica, dus risico op uitdroging. Moet haar zo vaak mogelijk aanleggen maar ze wil gewoon niet vaker dan normaal aan de borst. En sap/thee enz wil ze ook niet, evenals fruit en groente. Dus moeten er alles aan doen om er meer vocht in te krijgen en 's nachts twee keer wakker maken voor extra voeding.
    Net sap, thee en borst aangeboden maar ze weigerde. Toen een kuipje appelmoes (zonder suiker) verdunt met 60cc water en warm gemaakt en dat ging er helemaal in! Pffff.
    Vind haar wel levendiger dan de afgelopen dagen dus denk zelf dat we op de goede weg zijn.
    Kreeg nog een schouderklopje van de huisarts dat ik nog steeds bv geef, morgen alweer 8 maanden!!!! * Trots*!

11. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    thnx meiden.....

hoop dat je inderdaad de goede kant op gaat cvm met de kleine !!

zit er hgier 1 naast me gelukzalig poepies te laten in d'r kinderstoel hahahah grote grijns erbij haha

12. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
  13. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Mikija: Leuk zeg die kerstkaart!!
    Ik ga binnenkort een poging wagen...

Heb je hem zelf ontworpen?Of op een site?

14. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    www.fotokaarten.nl kan je echt zo veel leuke dingen vinden......en heb zelf inderdaad ook photoshop...maar bij deze heb ik alles van hun site gebruikt

15. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    hebben bij hun onze trouwkaarten gemaakt, de geboortekaartjes.....ik ben dik tevreden !

16. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    @luckey.....leuk setje trouwens......vindt jij nou ook dat C&A vaak kleiner valt??

17. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    mikija... kleiner vallen vindt ik wel meevallen eigenlijk.
    broekjes/truitjes heeft ze nl al maat 68 aan, maar alle rokjes (verschillende merken) zitten te losjes....

hier al feest geweest.
    S wilde pakje joghi, die zijn echter voor op school.
    meteen huilen en op de grond rollen....
    alles moet naar zijn straatje anders is het feest....
    wordt dus leuk weekend!!!! kijken hoeveel ongelukjes gebeuren want als ik ergens niet tegen kan is het wel dit theatrale gedoe

18. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Luckey, kun je niet proberen om zijn gedrag om te draaien naar de positieve kant, bijvoorbeeld "S, eigenlijk zijn de pakjes yoghi voor op school maar als je de hele ochtend lief speelt en goed naar de wc gaat krijg je vanmiddag bij de boterham een pakje joghi" Wie weet werkt het, én dan heb je een gezelligere ochtend dan nu...

Rokjes hier zijn ook altijd te wijd...Behalve die van de hema die je kunt verstellen in de taille.

Hier eindelijk weer een goede nacht gehad én Livje is koortsvrij wakker geworden!!!

19. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hier een drama nacht.... pfff weet niet wat er met Jesley is??

Rond 20.30 ging hij naar bed. Rond 22uur werd hij krijsend wakker. Tot 1uur is hij 6x zo wakker geworden. Beetje knuffelen en dan weer verder slapen.

Om 2.45 werd hij weer gillend wakker, gillen krijsen niet normaal!!
    Zodra ik bij m was was hij stil, maar wat ik ook deed, zodra ik wegging was t gillen, echt paniek!
    Van alles geprobeerd, ook druppels voor tandjes gegeven, en zetpil.
    Niks hielp!
    Op ten duur bij ons op bed genomen en na half uur viel hij in slaap. Na 20 min werd hij half wakker en weer op zn eigen bedje gelegd.
    Het was toen ondertussen al half 6!!
    Meteen weer gillen en krijsen. Dus maar weer bij ons op bed genomen. Toen heeft hij geslapen tot half 9.
    Dus flesje gegeven en rond kwart over 9 weer in zn eigen bed gelegd. Ging 10 min goed en weer giiiiillen!!
    Hij is gewoon helemaal overstuur en in paniek.

Wat kan dit zijn??

Ik heb het idee dat hij niet alleen durft te zijn in zn kamer en dat hij iets eng vind.

Pffff iemand idee?
    Heb m nog nooit zo horen huilen/krijsen.

Hij zit nu nog na te snikken:(

20. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    oke, heb ik zeker iedere keer pech bij de c&a gehad haha in d'r winterjasje 74 verzuip ze nog....die van c&a is al bijna te klein de 74

Deel Deze Pagina