Luckey: leuk jurkje! Ja doe ik normaal ook aan bij Fee. Musty: zoo lekker geslaagd voor kerst voor weinig! Cvm: heerlijk dat de jongens weer komen! Hier maat 80/86 boven en 74/80 onder. Toetje klinkt heerlijk!
maat 68 boven en onder. sommige truitjes/jurkjes al 74.. sommige broekjes/rokjes 68 nog te groot..... ga naar bed toe, kijken of ik vnnacht beter kan slapen..... kan ik niet gewoon even een weekje bij iemand van jullie onderduiken???? Heb alleen maar een bed nodig om te slapen..... LOL
Romy: ja echt vreselijk. Ik heb zo vaak het idee dat ouders met een kluitje in het riet worden gestuurd en dat je keihard moet knokken om iets gedaan te krijgen....
ha meiden, sorry maar ik heb het weer erg druk. Ik lees wel alles via mijn mobiel maar via mobiel reageren lukt niet altijd. Beleg op brood is meestal smeerkaas, leverworst en appelstroop maar van het brood eet ze maar een kwart stuk op. verder weet ik niet meer waar de vragen/gesprekken over gingen:x nogmaals sorry
leuk jurkje luckey!! @ cadeaus, heb voor md een autogarage +speelmat nieuw en een vtecht autostuur (niet alleen los stuurtje) nieuw voor louise-faye (die is ook erg met auto's bezig sinds we auto's voor md hebben) little people roze schoolbus nieuw en camper van sesamstraat en een poppenmaxi cosi en wil nog doktersetje halen(zag bij action voor nog geen 2 eurie ) en nog een abrick boerderij nieuw voor gezamelijk luv mp en airmiles ect whaha @ brood.. md weigert alles wat ook maar stukjes heeft gaat ie kokken en weigert elke hap die volgt @ maat kleding mt 80 hier @ FB... lol ben benieuwd wat je hubby doet @ cvm... ik ga zelf appeltjes en perzik in bladerdeeg maken en een perentaart als je recepten wilt moet je maar pben, t is niet zo gek duur allemaal @ kerst.... is hier altijd zoete inval altijd gezellig en gewoon zorgen dat je genoeg eten in huis hebt voor iedereen (eigenlijk gaat alle visite hier op zoete inval, er zijn soms van die inloop dagen) @ cvm... hihi.... we hadden eertste kerst ook een jurkje als cadeau voor ons meis, manlief had hm gekocht zo lief! verder we hebben 1 kerstdag kindermaaltijd pannenkoeken ! en de andere dag maak ik kipcurry met appel en banaan en salade en genoeg inspiratie, heb ee grote box vol recepten kaartjes : grootmoeders recepten en help, zit nu op cd 33 en vloei nog steeds sinds donderdag ook met buikpijnen dat ik half krom loop.....:x t enige wat toendertijd hielp waren 2 prikpillen tegelijk nadat we al vanalles geprobeerd hadden, dat kan niet met de bv en gewoon t balen ervan! weiger de bv ervoor op te geven maar t is echt niet leuk
@Romy, ja verschrikkelijk. Heb er geen andere woorden voor. @Kledingmaat, hier maat 80/86. Maat 74 is nu toch echt echt te klein. @Luckey, mooi jurkje! Ik zelf ben meer voor de practische kleding maar zo'n jurkje zou ik ook zeker wel aan doen als je een keer op visite gaat ofzo. Ships, nu druk ik op enter en kan ik niet meer teruglezen met het wijzigen. Nou de rest even een zwaai! Hier zou ik vroeg naar bed gaan en we hadden afgesproken om 21.00 uur de cam uit te zetten.. Hij staat nu net pas uit ... Wel een stuk vroeger als normaal maar niet zo vroeg als de bedoeling was. Nu dus maar snel gaan slapen haha. Even bijtanken.
leuk dat jurkje wat ik voorbij zag komen !! ik zie steeds romy voorbij komen....ik durf gewoon niet te gaan zoeken waar het over gaat!
Goedemorgen! Hier uit kunnen slapen vandaag. Wel jammer dat Rebecca geregeld naast mijn bed stond vannacht. Vince is best uit zijn doen. Komen 2 tandjes door op dit moment. Vandaag moet ik eigenlijk best veel doen buiten huis, maar ik weet niet wat het weer gaat doen dus misschien stel ik het wel uit. Nu maar even de kleine man op bed leggen want die is moe.
Oepssss heb 8 pagina's gemist Ik schaam me diep Ik zag een paar dingetjes voorbij komen.. Klappen in de handjes: Dat doet Naud niet, hij speelt wel kiekeboe.. Hij doet dan de handjes voor zijn ogen en haalt ze weg en begint dan te lachen Deze week pakte hij zijn dekentje dat ik in de maxi-cosi gebruik dat hing over de box, en toen deed hij dat over zijn gezicht en eraf trekken.. Tot wel 6x toe haha ik moest er echt mee lachen!! Broodbeleg: Hier is het smeerkaas, leverworst, appelstroop.. Dan gaan er makkelijk 2 sneetjes brood met korst naar binnen! Kledingmaat: Naud heeft een beetje een lastig figuur Hij is breed gebouwd maar klein.. Voor de lengte zou hij eigenlijk 74 moeten hebben maar dan is het net een klein worstje.. Dus hij moet echt 80 aan en dan de broekspijpen omrollen! Romy: Vreselijk is zoiets.. Ik zou er echt niet aan moeten denken Maar helaas komt het nog veel te veel voor dat kindjes zo voor hun prille leventje moeten vechten Hier: Nog steeds 1 grote ziekenboeg, dus vandaar mijn afwezigheid!! Nou ga ik snel naar mijn kleine mopperkont die het niet meer ziet zitten in de box Ik ga het vanaf hier weer bijhouden..
Musty Ik zag dat je nu al zolang vloeit.. Ik heb vanaf de bevalling 5 maanden dagelijks gevloeid en daarna nog een aantal keer per weer en niets hielp om er vanaf te komen.. Ben toen ook bij de gyn enzo geweest maar het moest volgens haar echt allemaal mijn lichaam uit! Pas sinds Naud 6 maanden is vloeide ik niet meer dagelijks... VRESELIJK IS HET, hoop dat je er snel vanaf bent!
Goedemorgen, @musty; klinkt lekker de maaltijden met kerst, vooral de kindermaaltijd! Balen dat je zolang vloeit zeg. Hier nog steeds vaker in de maand ongi door de spiraal, zit er echt aan te denken dat kreng eruit te laten halen. Daarbij ook veel hoofdpijn en sago buien, pukkels pfff. @demaco; ook al de tandjes die zitten te werken, sterkte. Hier al de hele tijd regen, tis nu net even droog. @nikske; leuk dat naud kiekeboe doet, hier alleen handje klap en hij begint nu ook te zwaaien als we dag zeggen of ineens naar de tv. Beterschap hopelijk knappen jullie gauw weer op. Hier; Niet veel doen vandaag, weer hoofdpijn straks Ryan op bed leggen dan ook even een uurtje terug. Ryan word trouwens al heel eenkennig, als er een vreemde al naar hem kijkt begint hij al te huilen. Vorige week maar eerder weg gegaan van een verjaardag. Hebben jullie kleintjes dat ook al?
Hoi meiden, ik spring hier weer even in. Het gaat soms zo snel hier, als ik een dag niet ben geweest is er al weer veel te veel geschreven om op iedereen te kunnen reageren. Vannacht ook niet zo'n goede nacht gehad. Robin bleef maar hoesten en ikzelf ben ook snotverkouden, dus samen in het grote bed gelegen en tussen het hoesten en snotteren door nog wat geslapen. Hubby is maar op de bank gaan liggen zodat hij nog wat nachtrust heeft gehad, want hij moet gewoon werken vandaag. @klappen: Hier nog niet. Ik moet ook zeggen dat ik dat nooit dat liedje zing met hem. Wel doet hij high five met oma @Tandjes: hier nog maar 1tje, maar ik denk dat nummer 2 snel gaat komen @Kleding: Robin heeft maat 74. In broekjes ook nog vaak maat 68. Ik heb ook een T-shirtje van Lief! in maat 62 die nog past (Lief! valt groot volgens mij). @CVM: Misschien Tiramisu? Weet alleen niet of dat zo geschikt is voor kinderen (zit tenslotte alcohol in). Volgens mij staan in de Allerhande van deze maand ook veel lekkere receptjes. @Musty: Klinkt lekker jouw eten voor de kerst! Wat vervelend dat je nog steeds vloeit. Dus al ruim 30 dagen aan een stuk? @Demaco: haha met chatten vliegt de tijd he....hihi. Ik ken manlief van een datingsite, dus de eerste tijd ook flink wat afgechat (en met andere mannen). Best verslavend hihi @Romy: Ik heb niet het hele verhaal gelezen, maar wat verschrikkelijk!! Word er heel verdrietig van @Star2: Zwaaien doet Robin inderdaad ook soms. Als wij naar hem zwaaien, gaat heel voorzichtig zn armpje omhoog alsof hij terug zwaait. zo grappig! Robin is nog niet echt eenkennig, maar soms in een winkel bijv als iemand te dichtbij komt of hem wil aanraken, dan begint hij te huilen ja. Verder staart hij iedereen met zn grote ogen gewoon aan haha. Was wel grappig, ik was laatst even op mn werk met Robin, en hij vond alles goed, totdat mn baas even hoi tegen hem wou zeggen...begon hij te huilen! haha @All: Hebben jullie ook nog steeds van die onverklaarbare (hormoon)buien? Soms ben ik zo chagarijnig, en eigenlijk om niks. Dan kan ik me boos maken om niks. Manlief kan dan niks goed doen, en ik irriteer me aan alles. Vaak is het dan na een kwartiertje weer over gelukkig, maar ja, dan heb ik manlief al afgesnauwd. Gezellig he
Mini; ja helaas nog steeds onverklaarbare hormoonbuien maar wel echt al een stuk beter dan tijdens en net na de zwangerschap....het is echt minimaal 9 maanden op 9 maanden af, zoals ze zeggen en ik me van de vorige keer kan herinnneren.
Minime... onverklaarbare stemmingswisselingen... JA, alleen kan ik daar dan echt in blijven hangen.... Ik heb het echter ook al manlief zegt dat hij laat thuis is (lees na 18 uur) en hij staat dan bv om half 6 al in huis... pfff hele planning in de war. Kan daar dus echt niet tegen..... Maar goed we hebben weer een afspraak staan 27e om 16 uur.. Ben eens benieuwd wat hij voor me kan doen.... Jurkje... dit is ook geen jurkje dat ik naar het KDV aan doe, wel thuis enzo... Och ik ga eerst nog eens bij Bakkaboe kijken haha.... Vloeien.... pfff wat een lange periode hebben sommige van jullie zeg. Hier nog steeds geen ongi gehad sinds de bevalling.... Tandje... JAAAAAA tandje 3 is door.... Spelletjes... Alina kan heerlijk schaterlachen als Sem vanaf een afstandje haar naam begint te roepen... heerlijk!! Kiekeboe doe ze ook maar nog niet vanuit zichzelf, ik moet dus het doekje over hoofdje leggen. Kado client... net een mega grote leeuw gekregen van een client. Zij had hem al een tijdje op logeerkamer liggen en telkens wasik me al het overleggen of ik hem zou overkopen f niet... Nu dus gekregen, tegenprestatie is: leuke foto maken van de kids met de leeuw en haar geven... zo lief he!!! Officieel mag het niet, maar volgens mij zijn er maar weinigen die zich eraan houden....
Hey meiden, Hier wilt ze ook wel klappen maar het is toch makkelijker als mama het doet. Lui meisje heeft ze van papa denk ik. Zw doet wel hiep hiep hoers en dan der armpjes de lucht in. @kleding: hier maat 62/68 dus nog een kleintje als ik het zo lees. @Tandjes: nog niet 1'tje. Telkens denk ik van nou volgens mij komt er een aan, want dan is hangerig en vieze luiers maar nee hoor ze blijven zitten waar ze zitten. @Romy: niet gelezen en ik als ik zo iedereen hoor durf ik het ook niet te lezen denk ik. @minime: Yep hier ook maar ben nu weer aan de pil en nu gaat het wel beter (ik heb erge pms, arme man). Kan echt heel erg lelijk doen en dan druk ik me nog lief uit. Maar met die pil word het beter gelukkig. @all: hier slaap Q sinds een paar nachten zonder in te bakeren en dat gaat echt supergoed. Van het weekend was ze erg onrustig en probeerde ze zich er steeds uit te wurmen. Dus toen besloten we maar om der gewoon in een slaapzakje te laten slapen. En ze slaap weer als een roosje gelukkig.
Lars krijgt zo'n ding alleen dan van Cars geloof ik, als het goed is van mijn broers/zussen voor zijn eerste verjaardag, ze vonden m zo leuk, hebben m nu alvast gekocht (hij is pas in maart jarig hahaha)
Weer veel bijgeschreven! Lees even snel op mn mobiel bij, vanaf mn werk! Moet tot 22uur!! Hormonen: laatste 6 weken zo goed als weg! Tussentijds ongi: gelukkig ook sinds 6 weken weer zoals t hoort! Eindelijk! Zieken: Beterschap!! Hier: Jesley heel erg last van zn doorkomend tandje! Eet en drinkt heel slecht! Boterhammetjes gaan er gelukkig wel in, dus die maar extra. Tandjes: 3 tandjes, 4e komt door!
Zit hier ook weer even bij te lezen op mijn werk Las wat over klap es in je handjes enz.. Ik wil dat met Lars ook gaan doen, denk dat hij nu wel de leeftijd heeft om dat op te pakken... Ben eigenlijk niet zo van het zingen en voorlezen, maar tis eigenlijk wel heel leuk voor zo'n uk.. Kennen jullie nog meer leuke liedjes, met bewegingen erbij ze dan kunnen doen?