April mama's 2011 Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Musty, 19 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Nog 1 spam :) .. Precies 9 maanden

2. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Nikske: haha ik las even verkeerd...en las dat je officieel zwanger bent! oeps...ontzwangerd dus.
    Vermoeidheid zal bij mij ook wel een rol spelen....normaal heb ik niet zo'n last van mn hormonen namelijk.

En jaaa. hij lijkt inderdaad op je! Jeetje 1990...toen was ik al 9 jaar...hihi

Robin lijkt eigenlijk wel op ons allebei:)

3. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @nikske: Wat een vrolijk ventje! Hoe lang is hij! Hij lijkt groot:)
    EN leuk truitje...heeft Robin ook;)

4. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    @Nikske, mooie foto!

5. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Mini: Hihi ja ben een jonge mama :D ... Naud was bij 7,5 maanden 71cm... Nu weet ik het niet precies! Truitje heb ik toevallig gister gescoord, vond hem erg leuk!!!!

Hier: Naud al de hele dag slecht gegeten en gedronken... Net zijn laatste fles ook maar 100cc bij hem binnen gekregen en hij moest meteen weer spugen, misschien ziek worden?! Hoop het niet zo voor de kerst...

6. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    nikske leuk ventje!!!!! 9 maanden alweer zeg... boh wat vliegt de tijd toch voorbij he.....

7. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Nikske: Hopelijk wordt hij niet ziek.:(
    Hier ook een beetje ziekenboegje aan het worden thuis. Robin hoesten, papa en mama snotverkouden. Hopelijk voor het weekend weer over, anders proef ik al dat lekkere eten niet! ;)

8. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    @luckey; knuff!

@nikske; super schattige foto, 9 maanden alweer gaat het hard hé.

@club; wat is dat?

9. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    vandaag ff wat leuke longsleeve's gescoord bij de Wibra....waren lekker aan het afprijzen

10. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Leuke foto's weer!!!
    Schattig, Robin in bad.
    Heb zelf toevallig gisteren weer eens bad foto's gemaakt, ook te leuk. Zal er later 1 spammen :p

Sorry, verder even ego. Ben zelf wéér grieperig sinds gisteren, hoop dat het niet doorzet, ben een maand terug ook al ziek geweest :( En Liv had koorts gekregen op het kdv, 38.5 (nu nog steeds) Ze hadden niet gebeld want ze was verder wel vrolijk dus hoop dat ze niet ziek word!

11. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Ik gisteren ook, twee euro p stuk!!! Voor Liv dan. M'n moeder gaat er wat opmaken met hotfix (glassteentjes)

12. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Nikske: duidelijk toch!!

Luckey: knuf knuf....

Hier lijken alle drie de kids op mij...mijn man had echt zijn hoop op Guus gevestigd maar helaas....hahahaha

Hier ook een ventje met wat verhoging en hele rode wangen....maar hoor hem nu ook hoesten....pfff Als het de een niet is dan is het de ander wel weer die ziek wordt...

13. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    jaaaaa dat is gaaf.....wil ook nog eens wat leuks met hotfix!

14. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Goedemorgen,

@mikija; Lekker hoor, moet ook snel maar eens kijken.

@zieken kindjes; :( beterschap, knuff!

Hier lijkt Ryan meest op z'n vader, in het begin hoorde ik nog wel op mijn maar nu echt alleen op z'n vader. En moet ze wel gelijk geven!:D
    Me dochter is een echte mengel, veel van mij maar ook van dr vader.

15. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    2e keer gehoord dat ik maar moet stoppen mrt bv zodat ik rust krijgen.....
    lijkt me niet dat het daaraan ligt...... zucht...

16. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Luckey: van wie hoor je dat?Waar denk jij dat het aan ligt?
    BV vreet nl energie en volgens mij komt A toch nog best een aantal keer per avond/nacht. Ik zeg dit niet om vervelend te doen want geef zelf ook nog bv dus ben helemaal pro! Meer om alles eens op een rijtje te zetten.

17. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Als ik het voeden ben ud hij zelden vervelend. Eens op letten .....
    Jalouzie naar alina??? Hij houdt haar veel vast en laat haar lachen enzo.
    aandacht van ons? We proberen veel dingen met hem te doen en knuffelen en te zeggen dat hij onze grote schat is enzo.
    School? Ben ik niet bij dus lastig hij gaat niet met tegenzin ofzo... hangt wel de clown uit dus ok aandacht vragen natuurlijk...
    Reageren p mijn onrust? Zeer zeker
    Maak me druk om mijn ouders en om hem.
    Bv? Ha de nachten zijn onderbroken maar ben overdag niet doodmoe of zo en wie zegt mij dat bij fles de nachten gaan verbeteren? Nu lig ik binnen 5 minuten weer in eigen bedn he.....
    Speelgoed? Er zijn dingen van hem (loopwagen acticiteitentafel little people) die nuvan alina zijn. Misschien speelt dat wel parten.....

18. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Luckey: maar wie zei dan nu weer dat je moet stoppen met bv?? Ik zou dat soort opnmerkingen meteen naast me neerleggen als ze niet van een arts of andere hulpverlener kwamen.

19. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    2 collegas.... zij denken dat se nachten me opbreken en ik daardoor korter lontje heb enz .....
    Ik ga ook niet stoppen met bv maar het stoort me gewoon dat alles wordt geweten aan de bv

20. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    @Luckey, je collega's hebben denk ik wel een punt maar niet wat betreft het stoppen met bv. Maar de nachten zullen je zeker opbreken ookal voel je jezelf overdag niet moe.
    Verder zou ik gewoon je eigen gevoel volgen.

Wat betreft het speelgoed. Er is hier niks van Rebecca of van Vince. Alles is van hun samen. Rebecca speelt ook met het babyspeelgoed, maar ik leer haar dat ze het niet af mag pakken of toe eigenen. Vince speelt ook met haar speelgoed, maar mag er ook niet aanzitten als zij ermee speelt. Omdat je zegt dat speelgoed van hem nu van A is en hij het daar wellicht moeilijk mee heeft.

Deel Deze Pagina