April mama's 2011 Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Musty, 19 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Titania, leuk dat hij omgerold is! :D:D.

@Porties, fruit verschilt. Hij kan makkelijk 200 gram op. Maar dat geef ik niet altijd. Vandaag heeft hij 1 peer gehad en omdat het wat waterig was heb ik er wat bambix fijne granen door gedaan.
    Groente altijd 200 gram (potjes helaas, want vers eet hij echt niet).

2. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Groente: Liv is er nog niet dol op, krijg er bijna niets is.
    Fruit: Eet ze alleen als mama of oma het geven, portret! Meestal een hele appel of 3/4 appel met een kwart peer. Op het kdv eet ze soms een paar hapjes appel/banaan.

Titania: Wat goed van krystian! Lekker ventje hoor :)

Musty: Arme MD, weer een tegenslag voor jullie. Hoop dat alles mee blijkt te vallen zeg!

Vica: Duur, he dieeten, valt me altijd tegen hoe duur gezond eten is! Sterkte met kcal tellen!

Mir: Thee ontvangen, super, ben er blij mee!

Hier: Livje nog heel verkouden/pieperig ademen. Geef nu tussikinf voor het hoesten en neemt iig de scherpe randjes weg.
    Verder diep in de put, ex van hubby houd de kinderen bij ons weg. Ze zouden diut weekend komen maar ze beweerd nu dat hubby ze slaan en achterstellen enz en dat ze ze daardoor niet meer brengt. Gek hé, al die tijd dat we dik betaalden mochten we ze blijkbaar wel slaan maar nu we bezig zijn de alimentatie te verlagen komt ze ineens hiermee????
    Even voor de goede orde: Hier in huis word niet geslagen, door niemand niet. hoe haalt dat achterlijke wijf het in haar hoofd om mijn man op zo'n manier onderuit te halen. ik ben héél boos en verdrietig omdat ik zie wat dit met mijn man doet. Dit verdient hij niet!!!

3. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Cvm, wat een achtelijke mensen heb je in deze wereld zeg!!!!!! Sterkte en ook voor je man. Hopelijk gaat ze nog inzien dat ze heeel fout bezig is. Als bijv de jongste blijft zeuren dat hij naar papa wilt ofzo.

4. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Triest hoe sommige mensen over de rug van hun kinderen gaan om maar geld te krijgen..... hoop dat de rechter gauw in jullie voordeel beslist en ddat zij dan eindelijk ophoudt met toneel spelen!!!!!!!

5. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Titania: Wooeeehoeee voor Krystian!! Leuk is dat he? Ze blijven zich maar ontwikkelen :)

@FB: Wat leuk dat Jesley al mama zegt! Ook al is het onbewust, maakt het niet minder leuk;)

Ik geef Robin ongeveer 100 gram groente en fruit per keer.

@Titania: Ik wil morgen ook rijstebloem of een beetje liga door de groente doen. Ik geef nu een paar dagen courgette, en dat is zo waterig anders.

@Dieet: Stom he dat gezond eten duurder is dan ongezond eten. Moeten ze echt wat aan veranderen! Als de overheid daar nou voor zorgt, dan scheelt dat weer heeeeel veel zorgkosten als we niet zoveel dikke mensen hebben.
    Klinkt hard, maar eerlijk is eerlijk. (zeg ik die net friet op heeft en als toetje bonbonbloc haha)

@CVM: pfff wat een ellende met die ex zeg. Ik vind haar nu al een verschrikkelijk mens! Maar kan ze dat zomaar doen? Je man heeft toch het recht om zn kinderen te zien???

@Hier: MOE! Vrijdagavond heb ik het altijd redelijk zwaar. Maar gelukkig lekker weekend, met heerlijk weer voor de boeg!
    Vriendin van me vertelde gisteren dat ze weer zwanger is! Zo leuk! Ze heeft al een kindje van net 1, en is nu net 4 weken zwanger van de tweede. Ze heeft het mij als eerste (en tot nu toe enige...naast haar man natuurlijk) verteld. Voel me wel een beetje vereerd.
    Goh, zou toch graag weer zwanger willen zijn hoor. Maar liever over een jaartje of zo:)

@Mobius: Zal toch niet echt weer zwanger zijn? Alles kan natuurlijk, maar een paar maanden geleden was ze nog alleen (vriend inderdaad bij haar weggegaan) en zag ze het allemaal niet meer zitten.
    Ik hoop van harte dat ze een hele lieve nieuwe man heeft ontmoet dan! :)

6. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@MiniMe, ik zou ook zoooooooooo graag weer eens zwanger willen zijn! Ookal staat een zwangerschap bij mij garant voor een lichamelijk erg moeilijke periode. Maar ja, wij willen niet nog een kind erbij. Lekker focussen op deze 2 (3) en als Vince uit de luiers is wil ik ze niet meer hoeven kopen. Behalve voor logerende neefjes/nichtjes (als die er ooit komen) of de kleinkinderen over heeeeel veel jaar. Hier dus echt geen zwangerschap meer :p.

@Mobius, tja wellicht een fout in de banner ofzo dan?? Dat die weer vooruit loopt naar april? Ze zat idd niet in een goede situatie op dat moment. Ik heb me nog vaak afgevraagd hoe het met haar ging en haar moeder.

Hier is stiefzoon vanavond echt super super lief geweest :D. Mag ook wel eens gezegd worden. En hij heeft een spaarpot gekregen en zijn 1e zakgeld. Vond hij wel leuk!

7. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@MINIME, gefeliciteerd met de eerste verhalfjaardag van Robin :p.

8. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Oh ja, helemaal vergeten te melden:
    Robin is alweer een half jaar!!! Joepie!

Gisteren heeft hij al wat cadeautjes gehad (kinderstoel etc hihi....meer omdat het toevallig zo uitkwam hoor;))

Dit half jaar is zooooo supersnel gegaan, vraag me af of de komende maanden ook zo snel gaan.

9. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Jesley krijgt een half klein potje fruit, of 1 stuks vers fruit.
    En half klein potje groente.

Meer krijg ik er écht niet in!!
    Maar vind het best wel weinig... Maar meer krijg ik er niet in!;)

10. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Echt niet normaal!! Altijd zijn de kinderen daar weer de dupe van he!
    Snapt dat wijf (sorry haha) dat nou zelf ook niet?
    En waarom zoiets verzinnen....

Ik zou mn kind(eren) echt nooit opstoken tegen zn vader. Heel triest!

Sterkte ermee meid!!

11. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    We hebben gisteren trouwens foto's van Robin laten maken.
    Beautiful People On Tour was in de Prenatal. 14 oktober kunnen we de foto's bekijken en eventueel kopen (krijgt 1 foto en sleutelhanger gratis). Iemand ervaring met deze fotograaf? Ben wel benieuwd. We kopen alleen als we de foto's echt heeeel mooi vinden, want hubby kan zelf ook erg mooie foto's maken.

@JongeGezinnenBeurs: Gaat er iemand toevallig? Ik heb een beursboekje bij Ouders van Nu gekregen, dus als iemand interesse heeft hoor ik het wel :)

12. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Opstoken tegen de vader, hoewel de vader van mijn dochter een regelrechte klootzak is en momenteel als loverboy schijnt te werken e.d. zou ik zelf dat ook allemaal niet vertellen aan Rebecca. Als ze oud genoeg is mag ze best weten dat hij op dat moment niet zo lief was voor mij, maar verder in details treden niet. Kinderen opstoken tegen de andere ouder betekend dat je kinderen informatie en zorgen meegeeft die ze onnodig veel zorgen geeft. En dat is gewoon zielig. Maar ja, als je zo de verhalen leest is de ex van hubby echt een wanhopig geval of niet Cvm?

@Eetschema, ik kom nu al een paar dagen op 3 flessen uit. Dus ik heb ze wel opgehoogd naar 210+7. Dit is mijn schema nu.

06.30 uur 210+7 papfles
    19.30 uur fruit + water
    11.30 uur papfles 210+7 of bord pap (zelfde hoeveelheid) ligt aan onze planning
    16.00 uur groenten 200gram
    18.00 uur fles 210+7 soms met pap, dan is de 1e ochtendfles zonder pap.

Hier net even een hilarisch momentje. We hadden een slaapwandelende stiefzoon. Hij probeerde zo'n beetje een sprintje te trekken naar zijn vader (maar al slapen ging dat zonder evenwicht dus ik moest er snel achteraan). Vervolgens moest hij plassen en wou dit zo in de schoenenkast doen. Heb hem optijd op de wc gekregen gelukkig en daar heeft hubby hem na een tijdje wakker gekregen. Inmiddels slaapt hij alweer lekker in bed.

13. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Vinden jullie pyama papje ook zo stinken??
    Die je moet aanmaken met fv/bv.

Kan niet geloven dat het lekker is....

14. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Goeie morgen ;),

@CVM: ik geloof m'n ogen niet :$ wat je schrijft over de ex van je man! Hoe durft ze! Wat een ontzettende ***!!! Dit verdienen jij en je man absoluut niet. Ik hoop dat er snel een einde komt aan deze ellende.

@FB: ik geef nog geen pyamapapje dus ik heb geen idee eigenlijk.

@Mini: nog gefeliciteerd met de 6 mnd verjaardag van Robin :D. Leuk dat je goed geslaagd ben met winkelen. Wij moeten binnenkort ook weer eens het een en ander inslaan.

Hier trouwens een over buurvrouw die zwanger is. 12 weken. Ben heel blij voor haar (ze heeft al een dochtertje van 1,5 jaar), maar stiekem toch wel een inni mini jaloers hoor. Zeker omdat je nu al goed een buikje bij haar ziet. Op een of andere manier begint het dan toch weer te kriebelen, misschien ook omdat het nog redelijk vers voor ons is?!

@Hier: onrustige nacht gehad. Daimen was om 4 uur wakker en toen om 6 uur weer. Om 7 uur heb ik uiteindelijk z'n fles gegeven en gelukkig heeft hij na de fles nog 3 uur geslapen (konden mama en papa ook nog even bijtanken). Hij is nu lekker aan het gillen en brabbelen in z'n box.

15. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Asperen (Gelderland)

Waar is dit ergens en wanneer?

16. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Groente/fruit... hier zal ze morgen de eerste keer fruit krijgen... banaan denk ik... vers geprakt. Ben benieuwd hoeveel ze zal eten.
    Maandag krijgt ze dan de eerste keer groente.....

Verkouden... kom er maar niet vanaf... beiden bijholten doen mega pijn en voel me als een slappe vaatdoek.
    Alina heeft me gelukkig wel redelijk laten slapen (1 uur wakker) en toen om 8 uur een voeding en weer wakker om 10 uur... JIPPIE....

CVM.... er zal nog helemaal niets op papier staan of is de omgangsregeling wel zwart/wit geregeld?? Weet je al wat meer over een rechtzaak???

Jonge Gezinnenbeurs.... lijkt me wel leuk om daarover heen te wandelen, maar manlief krijg ik daar echt niet voor.....
    Heb ook 2x het boekje gekregen (1x bij groter groeien en 1x bij ouders van nu hihi)
    Hij is 3 tot en met 6 november in Jaarbeurs Utrecht......

17. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    dalijk naar de kapper.... geen idee wat ik voor kleur wil.
    aubergine lijkt me gaaf maar slaat bij mij bordeaux uit.... en dit wordt weer zo snel vaal.... zucht.. denk dat het mooie tint bruin wordt met plukjes ofzo......

18. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Mir: De Jonge Gezinnen Beurs is van 3 tm 6 november in de Jaarbeurs in Utrecht.

Vervelend van die onrustige nacht. Robin heeft het ook zo'n 2 weken gehad, zomaar wakker worden en huilen. Geen idee, zal wel een periode zijn wat er bij hoort. Sinds een week slaapt hij weer de hele nacht door zonder wakker te worden. Heerlijk! hihi

@Pyamapapje: Nog geen ervaring mee.
    Ik heb wel een papje met vanillesmaak geprobeerd en die vond ik wel erg lekker ruiken (naar vanillesuiker:))

19. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Asperen (Gelderland)
    @Mini: ja ik heb het boekje ook gezien bij ouders van nu en ik denk dat ik er sws wel heen wil gaan. Welke dag ga jij?

20. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Allemaal tegelijk. Maken we er een mini treffen van haha

Deel Deze Pagina