April mama's 2011 Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Musty, 19 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Luckey: ja de nachten zullen je vast wel opbreken en dat je daardoor korter lontje hebt, maar precies zoals je zegt ligt dat niet aan de bv. Je weet namelijk niet of het met een fles net zo gaat. Laat ze dus maar l*llen.

2. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Demaco... ik moet hier wel iets van verschil maken tussen speelgoed mm voor alina.... lego is niet geschikt voor haar.
    verder hebben we verteld dat sem nu te oud is en alina daarmee kan leren lopen (loopwagen dan he)
    De rest idd samen speelgoed en proberen ook zo te benoemen.....

Denk ook dat het leeftijdsverschil tijd h iets meespeelt.
    Maar wat k gewoonweg niet snap is het dat als ik hem vraag of hij gepoept heeft. Hij nee zegt. Ik kijk in de broek en vuil. Hij vraagt en zit er wat in?
    Ik vraag...voel je het niet dan? Hij zegt :niks erin dus.
    Ik vraag wanneer het gebeurd is en hu zegt me precies wanneer het fout ving.
    waarom zegt hij dan njiet meteen ja???

3. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    @Luckey, het blijft een hele moeilijke situatie. Helaas kan ik je geen tips geven.

Hier boodschappen gedaan voor mijn verjaardag. Daarna met Rebecca naar de kinderarts geweest en haar hartje is waarschijnlijk dicht :D. Ben superblij. En in januari krijgt ze nog een echo om te kijken of hij echt dicht is.
    Aangezien dit ook de kinderarts was van Vince toendertijd heb ik hem even goed verteld dat ze er in Deventer wel achter zijn gekomen wat hij had nadat hun niks deden. Hij leek zich ineens best te schamen. Goed voor hem, daatie misschien de volgende keer wat beter nadenken.

Peuterbijbel heb ik maar online besteld. Ik vond niet meer de tijd om echt de stad in te gaan. En morgen en vrijdag wordt het zooo slecht weer. Als het goed is komt hij morgen binnen. Ik hoop het maar.

4. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Hey meiden,

lees net op het nieuws dat een kennis van me vermist word. ze zijn hem aan het zoeken in een gracht/kanaal in breda en hebben zonet zijn jas uit het water gevist.
    Ben bang dat hij er ook in ligt :(
    We zaten samen in het nederlands team van onderwaterhockey en gingen vaak samen met het team naar toernooien in het buitenland.
    Zie hem nu nog maar af en toe bij competitiedagen maar ben er toch flink van geschrokken. Hij is zo'n lieve sociale jongen!
    Hoop maar dat het één grote grap is en dat hij levend gevonden word!

5. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Ohw nee Cvm!! Dat is schrikken zeg!
    Hopelijk vinden ze hem levend, al zijn de vooruitzichten niet zo goed denk ik als zijn jas al in het water is gevonden :(.

6. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    oh cvm... heftig zeg... hoop dat hij gewoon aan kant zit en zijn jas verloren is ofzo.....

7. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Sow eindelijk tijd om bij te lezen en schrijven..

Wat een drama hier thuis zeg!!! Naud wil echt helemaal NIETS sinds gister.. Vorige week dacht ik dat we de "sprong" ten einde waren, maar sinds gister is weer niets goed.. Eten opeens niet meer zoals hij dat deed en laten we het maar niet over slapen hebben.. BAH!!!

Shoppen: Lekker hoor zo'n koopjes scoren.. Ik ben vandaag in mijn pauze bij de H&M binnen gelopen (fout) er is een spijkerbroek, romper en vest aan mijn vingers blijven plakken voor Naud.. Agja het kind had ook nog niets he ;)

Luckey: Als jij niet denkt dat de BV je te zwaar word dan zou ik me er niets van aantrekken en er zeker niet mee stoppen.. Ik denk dat het een combinatie van veel dingen is waardoor je een korter lontje hebt.. De gebroken nachten zullen vast mee spelen, maar laten we niet vergeten dat je waarschijnlijk gewoon echt met je handen in het haar zit en dat maakt een lontje er echt niet langer op!

Ik moet wel zeggen dat ik 6-7x poepen voor een kind echt heel veel vind hoor! Is Sem al eens onderzocht.. Of er niets mis is met zijn darmpjes? Dat heeft natuurlijk niets ermee te maken dat hij liegt, maar ik denk dat hij de gevolgen doorheeft dus bang is om wat te zeggen :) (niet rot bedoeld hoor!!!)

Demaco: Wat een goed nieuws over je meisje :)

CVM: Wat een eng nieuws zeg, bah krijg er kippenvel van :(

8. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Cvm: oehh heftig!! Hopelijk word hij snel levend gevonden!

Nikske: Wat lastig weer zeg met Naud! Hopelijk gaat t snel beter met m. Jesley is ook erg onrustig en slecht eten sindds 2/3 dagen.
    Maar ja, tandje nr 4 is nu door, dat verklaard het dus!
    Misschien bij hem ook?

Demaco: Goed van t hartje van R!
    En alvast fijne verjaardag!

Romy: al wat meer bekend over de kleine meid?

Shoppen: Ging vandaag shoppen met vriendin en kids.
    Maar ja mn vergadering liep heel erg uit.
    Dus snel snel naar winkels. Is het suuuuper druk bij de garage al.
    2 winkels in geweest en toen konden we helaas weer gaan :(
    Vriendin dr dochter moest om 5u op school zijn voor kerstdiner! Pfoe pfoe. Stressend shoppen! Was niet leuk!
    Besloten volgende x in de ochtend te gaan en zonder kids! :)

Net nog alles was weggestreken,en laatste wasjes draaien!

Sorry als ik iemand vergeten ben!
    X

9. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    CVM: wat een vrselijk bericht zeg!! Ik hoop ook op een geode afloop!

Luckey: ik begin me ook af te vragen of er geen lichamelijke oorzaak is en dat hij dat aanvoelt een daarom niets durft te zggen of er over jokt....Zeven keer per dag poepen is wel erg veel toch? Toch nog een soverleggen met de HA of kinderpsycholoog?

Nikske: lekker geshopt!!

FB: volgende keer beter!!

Demaco: fijn van het hartje van R!

Alle zieke kindjes! Knuf!!
    Hier ook weer sinds 2 dagen een lastig ventje....Hij is nu ook erg aan het hoesten en weer die tanden he....

10. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    ppff lekker dan cvm !!

11. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Ik ga er zeker mee verder hoor.
    Vanaf het moment dat hij zindelijk is heeft hij NOOIT in de broek gepoept. 2 weken geleden begon dat opeens. Ik naar dokter afspraak voor mezelf gemaakt en ik was meteen rustiger.
    Ongelukjes waren weg (tenminste dat poepen).
    Afgelopen 2 weken dus ook geen (poep)ongelukje gehad.
    Tot gisteren.....
    Het waren trouwens geen volledige "hopen" hoor... kleine beetjes maar, de rest hield hij op.........
    Normaal poept hij 1x per dag (smorgens).....

Zoals gezegd, dinsdag kaart ik het aan bij de huisarts (of ik bel morgen voor een afspraak, lijkt me beter) maar ik denk niet dat het een lichamelijke oorzaak heeft.
    Zit echt tussen de oren.... denk ik.
    De vorige keer toen we er geen aandacht meer aanbesteden en onze aanpak veranderden (niet meer schelden, geen aandacht geven) toen was het broekpoepen op slag verdwenen en het broekplassen ook een stuk minder.....
    Proberen nu maar weer te doen anders ben ik bang dat kerstmis helemaal in het water valt....

12. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    als hij lichamelijke last heeft of diarree dan ben ik wel de laatste die erom gaat schelden.
    maar als hij merkt dat hij moet poepen en dan bewust in de broek doet en er dan ook nog over liegt...... tja...
    hij zal zeker bang zijn voor de reactie nu, na 2 dagen schelden zou ik dat ook zijn. ik was echt niet lief en daar voel ik me ook heel rot over.
    daarom morgen maar met een schone lei beginnen en proberen niets te zeggen. gewoon verschonen en door.....

13. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    @Nikske, jee wat lastig dat hij zo slecht slaapt en uit zijn doen is. Komt er een tandje aan? Zo klinkt het wel namelijk.

@FB, oeh zo stressend shoppen is nooit echt leuk. Je bent druk bezig vandaag!

Ik moet ook echt nog wassen draaien. Morgen maar doen dan. Heb behoorlijke hoofdpijn, maar ben gisteren weer met de nuvaring gestart, dus zal daar wel van komen. Zo maar richting bed.

14. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    ik wilde altijd een mama zijn tegen wie de kinderen alles konden vertellen...... hierin faal ik al.
    hij durft me niet eens te vertellen wat er aan de hand is.
    ik zie hem gewoon twijfelen als ik erna vraag maar hij durft niet te zeggen wat er is...........

15. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    sorry voor de ego :'(

16. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Snap t helemaal.... Je moet je verhaal toch (ergens) kwijt!
    En hier kan het !

Misschien proberen volledig te negeren??? (heeel moeilijk denk ik)
    Maar hup verschonen, en weer verder... Niks zeggen.
    Kijken als jullie dit bijv 2 weken volhouden of er iets veranderd!

17. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Jesley heb ik vanmorgen 07.30 wakker gemaakt voor flesje, en weer terug in bed en naar mn werk!
    Mn vriend heeft hem om 12.45 uit bed gehaald, toen werd hij pas wakker!!!
    Hij is zelfs tussendoor nog gaan kijken, maar lag heerlijk te snurken!
    Niet normaal toch....;) haha
    (Dat geluk heb ik helaas nooit!)

18. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    #2998 FB1984, 21 dec 2011
    Laatst bewerkt: 21 dec 2011
    Pfoe morgen weer werken, 07.30 beginnen :(
    Geen zin!!
    Drukke dagen in t vooruitzicht

O mn wasmachine is weer klaar, ophangen en volgende erin;)

19. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Gaan we ook doen. Maar weet zeker dat er dit weekend bij schoonouders geen ongelukjes zullen zijn. Dankrijgt hij nl volop aandacht.
    Misschien moet ik gewoon 1x per week echte 1 op 1 tijd inplannen.
    Echt weg uit huis en iets doen...

Misschien anders een afspraak maken mrt schoolmaatsch. Werker ofzo...

20. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Zo die heeft bijgeslapen he!!! Konden wij dat nog maar eens he?

Deel Deze Pagina