April mama's 2011 Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Musty, 19 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    @Star, ja ze weet dat ik mijn oma er graag bij wil hebben. En dat wakker maken hou ik ook niet van. Maar aan de andere kant ben ik wel afhankelijk van haar om 1 nacht per 2 weken bij te kunnen slapen.. Het liefst zeg ik gewoon dat ik alles wel alleen doe, maar ben zooo bang dat ik dat gewoon niet trek.
    En met oud en nieuw gaan mijn zus en zwager noooooit plannen wijzigen, al helemaal niet voor mij. Ze zouden mij ook uit kunnen nodigen en naar huis brengen snachts. Of laten slapen.. Maar dat doen ze ook niet. Ze hebben ruimte zat ervoor.

Nee ik blijf wel alleen thuis en ga vroeg naar bed. Ik ben toch als de dood voor vuurwerk. Helemaal hier in de flat want het zijn enkel illigale knallers die ze afsteken.

2. 2babygirls

2babygirls Actief lid

7 dec 2011
    213
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hey meiden,
    Iedereen klaar voor de kerst? Ik ben nog druk bezig met alles en iedereen voor cadeaus en kleding. Maar komt hopelijk vast goed. @demaco: fijn zo'n familie. Maar wie weet wat er nog komt? Het duurt nog een week (zei ik hoopvol)
    @ hier: Vanavond naar me vriendinnetje die is jarig dus even op viste en naar de echo kijken die ze gister heeft gehad.
    Gister bij het cb geweest en Q valt weer af en dat terwijl ze kan bunkeren snap er niks van. Maar volgende maand weer verder kijken. Dan krijgt R der laatste prik voorlopig en moet ze bijna naar school. Weet nog niet of ik het wel leuk vind eigenlijk.
    @morgen: weer lekker werken bij dat vieze gore ranzige huishouden. Begreep dat ze me er vast wilt zetten. Nou dat gaan we maar eens bekijken. Ga morgen eerst in gesprek met die client en dan gaan we het zien of dat help en iets uitmaakt.

3. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Demaco: inderdaad wat een waardeloze acties weer zeg! KNuf!

4. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Even snel;

Demaco: lekkere actie weer zeg!! Gezellig zo op je verjaardag. Club nog niet gelezen.

Afspreken: Ja leuk!!

Luckey: gaat vast helemaal goed komen met S!

Hier: net thuis van mn werk, kon eerder weg!
    Zo eten, dan boodschappen halen voor komende dagen en kerst enzo.
    Morgen vrij! Zaterdag helaas nog dagje werken...

5. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lieve Allemaal

Daar ben ook ik weer eens een keer....:)
    Ik lees zeer geregeld mee, dus ga ik maar meteen beginnen met reageren

Demaco
    Van harte gefelicitieerd met je verjaardag!

Jeetje meid, wat heb jij allemaal in 'korte' tijd meegemaakt. Zo jammer dat een relatie toch niet blijkt te werken. Ik vind het knap dat je voor jezelf en je kindjes hebt gekozen. Niet veel vrouwen zullen dat kunnen doen; omdat ze bang zijn voor reacties uit de omgeving. Ik vind het bewonderenswaardig dat jij deze nieuwe situatie zo snel onder controle hebt gekregen. Het zal lang niet altijd makkelijk geweest zijn, zijn en worden. Maar je hebt 2 mooie kindjes om voor te zorgen. Je wil gewoon een goede mama zijn en je kindjes het beste bieden wat binnnen jou mogelijkheden ligt. Een top moeder dus. Ik neem uit de verhalen op dat je ook weer voor je eigen geluk gaat en dat er ge-date wordt! Spannend hoor

Musty
    Ik heb de foto van de beetjes gezien. Het is idd een flink verschil.
    Ik hoop dat jullie goed geholpen worden.
    Hoe is het nu met je eigen gezondheid?
    Hoe gaat het met de brandwond van L-F? Op de laatste foto zag het er al beter uit, maar ik herinner me dat je aangaf dat er misschien toch een operatie nodig is?

Luckey
    Wat vervelend voor je met de ongelukjes van S
    Ik denk wel dat er een mogelijkheid bestaat dat een gevoelige jongen als S makkelijk jou emoties en misschien zelfs ook wel stress over neemt. Misschien zijn die ongulukjes een 'uitlaatklep' voor hem. Als het eenmaal is gebeurd voelt hij misschien ook wel dat hij faalt, wil het daarom dan ook niet aan jou vertellen, omdat hij weet dat jij daar niet blij mee bent. Jij denkt dat je faalt als moeder, maar dat moet je absoluut niet doen! Het wordt dan als het ware een visieuze cirkel. Jullie voelen allebij een bepaalde faalangst.
    Ik denk dat je nieuwe strategie heel goed zal gaan uitpakken.
    Ik ben echt van het positivisme! Het zal misschien wel even duren en moet je voor je gevoel een paar stappen terug doen. Maar ik denk dat dat jullie verder kan brengen.
    Als je merkt dat hij een ongelukje heeft gehad; broek uit, op wc zetten (misschien moet hij dan helemaal niks meer) jij gooit ondertussen de broek in de wasmand en pakt een nieuwe, loopt terug. Als hij dan nog wat heeft gedaan op de wc dan kan je hem gelijk al prijzen, is er niks (alleen kijken en niet naar vragen) dan laat je hem zijn broek weer aantrekken.
    Heeft hij vaste plas momenten op een dag?

Ik wil niet belerend overkomen, ik wil je alleen steunen in je zoektocht naar succes!

Titania
    Leuke kerstkaart. Wat gaat jullie mannetje hard zeg.
    Hij is zo gegroeid, dat ik hem bijna niet herkende. Maar die puppy-oogjes heeft hij nog steeds.
    Wat goed dat jullie hem 2 talig opvoeden!

Me2
    Fijn dat het met je kindjes zo goed gaat! Guus gaat ook als een speer he! Hij kon al vroeg staan zeg (tegen de tafel)!
    Ook jullie 2talige opvoeding. Goed hoor!

Jorietje
    Wat een leuke foto's van je knulletje mn met het rendier!

Mir

Mini
    Lekker toch even rust op het werk!

FB
    Die foto dat hij in zijn mooie kleertjes in het restaurant zit.
    GE-WEL-DIG!

CVM
    Er zal wel het een en ander in declub staan, maar hoop dat het goed gaat met de hele situatie rondom de ex van je vriend.
    Schattige foto van Liv in haar speelhuisje. Wat kan ze goed zitten.

Chantoco
    Dus bij jullie ook nog steeds een buikslapertje!

Nikske

Welcome back! Ja, Naud lijkt op jou!
    Spannend voor je vriend! Hoe is het met zijn oog?

Jorietje Star2 en KC
    Ook weer terug van weg-geweest!
    Fijn dat het met jullie kindjes goed gaat

2babygirls, lijkt me erg heftig hoor een 'huil' baby. Fijn dat ze door de medicatie rustiger is en dat jullie kunnen genieten van je lieve meisje

Rest.....Sorry

8 maanden sprong
    Zo te lezen hebben veel kindjes last gehad van deze 'sprong'
    Hier is ze ook wat onrustig geweest. Meestal rond 16:30 begon ze te jengelen. Gelukkig kijkt ze graag naar haar broer en had ze vaak genoeg afleiding als hij in de buurt was. Ook werd ze een week lang om 05uur wakker... Beetje troosten en toe dekken om uiteindelijk rond 06uur toch alvast maar de papfles te geven.
    Ik was even bang dat ze was vergeten dat ze zo lekker kon slapen, maar gelukkig is dat sinds een paar dagen weer helemaal goed. Ze slaapt van 19:30 tot 07:00. Me happy!

Hier gaat het allemaal ook goed. We hebben zo'n heerlijk dropje-popje (zo noem ik haar wel eens)

Na 6,5 mnd BV ben ik gestopt. Dat voelde eigenlijk best fijn.
    We zitten nu op het volgende schema:

07:00 wordt ze wakker en krijgt dan de papfles (180cc+6 scheppen Friso2 en 3 seetlepels bambix fijne granen) deze geef ik haar in het donker op haar kamer, schone luier aan en dan weer in bed
    10:00 wakker
    10:30 fruit 1/4 banaan+ 1/2 appel en paar partjes mandarijn
    12:00 1 boterham
    12:30 op kamer fles 180cc+6 scheppen Frisco2
    12:45-15:30 slapen (zelfde middag slaapje als T, lekker makkelijk!)
    17:30/18 avondeten.
    Na haar eigen prakje kijikt ze nog steeds het eten va onze borden af. Ze zit dan met haar handjes op oorhoogte haal grappig te graaien, ze krult dan als het ware haar vingers om haar duimpje heen. Heel grappig!
    19:00 op kamer in slaapzakje laatste fles 180cc+6 scheppen Friso2
    19:30 Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.....

Met ruim 6,5 maanden begon ze te tijgeren althans ze beweegt als een soort zeehond! Maar komt overal waar ze komen wil ;)

Nou meiden ik zal zo even een foto van haar showen.
    X

6. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kruipen

7. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    maand geleden

8. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Jammer dat ze dr niet even terug brengen dan.:(
    Dat is waar. Ik had het toen ik alleen was met me dochter ook wel eens zwaar en dan heb jij 2 kleintjes. Dan is het zeker wel lekker als moeders je eens bijstaat.

:(Ook niet leuk dat ze dat niet vragen. Jammer hoor.

Erg hé die knallen, lijken wel bommen. Vroeger ging ik nog wel eens de straat op maar nu doe ik dat ook niet meer.

9. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    @Fleuri, wat een prachtig meisje is ze zeg! Mooi schema zit ze op!

Hier komt C zo online, hij had visite.. zal vanavond wel de update plaatsen in de club. Kids zijn nu heerlijk aan het spelen en over een half uurtje gaan ze naar hun bedje toe. Voor ze slapen is het half 7 en dat vind ik een mooie tijd haha.

10. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    @fleuri; wat een schatje zeg!

11. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    @Star, ben jij ook alleenstaand geweest ja? Of was je man toen veel weg? Ik vind het echt mega mega zwaar, maar ja... Tot nu toe hield het chatten mij behoorlijk op de been, weet niet of dat na vanavond nog hetzelfde is :(.
    Afwachten maar weer.

12. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
  13. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    @Star, ook al zo'n heerlijk koppie!

Hier geen camera meer dus kan niet spammen.

14. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    @demaco; Knuff, gaat zeker wel goed komen, je moet gewoon je draai nog vinden en dat is idd best moeilijk.

ja ik ben bijna 2 jaar alleen geweest na me scheiding, dat was in het begin echt wennen. Niemand op wie je even terug kon vallen als je een keertje niet lekker was, of even gauw een boodschapje wilde doen bij de supermarkt om de hoek. Snap het helemaal.

15. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat een vrolijk ventje zeg! Mooie lach!

16. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    :$Hier stond Ryan net in de box! Ik stond echt even te kijken, toevallig vandaag zn box en bed weer lager gezet omdat hij zich steeds optrekt. Hij gaat ook steeds op zn knieen voor de salontafel zitten om te kijken wat er op ligt hihihi.:D

17. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    zoiets doe je gewoon he.....

18. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    je bemoeit je zeker niet ermee... ik ga straks als ze beiden op bed liggen even naar de site kijken.
    alle hulp/handvaten zijn meegenomen!!!!

19. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @fleuri en Star: Wauw mooie kindjes!

20. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Even heel snel een spam.. Ben net op de school van mijn broertje geweest daar was kerstmarkt en alle klassen hadden een eigen kraampje.. Er was 1klas die deden foto's maken en bewerken.. Nou dat konden we natuurlijk niet overslaan..

Dit is het resultaat !!! :D

Als Naud zometeen in bed ligt kom ik op iedereen reageren..
    Tot zo !!!

Deel Deze Pagina