Ik ga ook na een dag of 2/3 koorts naar de kinderarts hoor. Vooral omdat het met die kleintjes zo snel uit de hand kan lopen.....ben niet overbezorgd maar strek wel tijdig aan de bel. Voordat je anders weer ergens aan de beurt bent zijn.....Mijn kidnerarts neemt mij overigens altijd serieus (maar dit is dan ook Zwitserland....).
hoi hoi, me2: Sterkte met de kleine man, hoop dat hij niet al te benauwd is! Vica: Fijn dat alles toch goed is, toch nog een fijne verjaardag gehad? En Vince bloedneusjes en bloed spugen? Klinkt niet fijn! Verder een beetje een zeef, sorry. Drukke dagen voor kerst hé Die jongen waar ik van de week over schreef is inmiddels gevonde, dat wil zeggen, ze hebben zijn lichaam uit de rivier gehaald. Ze gaan uit van een ongeluk. Zo erg, mijn leeftijd en bijna klaar met zijn studie. Best confronterend hoor, het leven kan zo maar voorbij zijn. Een extra reden om lekker te genieten van alles wat ik heb, mijn lieve ventje (morgen twee jaar bij elkaar!!!) en mijn kleine meiske.
Ja inderdaad CVM. Ik tel elke dag mijn zegeningen. Wat een afgrijselijk bericht van die kennis van jullie. Wat zal zijn familie een ellendige kerst hebben....
Goedemorgen! @Cvm, sterkte zeg! Wat zal de familie idd een verschrikkelijke kerst hebben. Sorry voor de rest een beetje ego. Verjaardag was niets bijzonders. Mijn oma en mijn moeder waren elkaar een beetje uit aan het dagen enzo. Mijn zusje had besloten toch over te gaan werken en dan zou het te laat zijn om nog langs te komen. Vince is bij mij gebleven. Hij heeft al dagen een bloedneusje (verschillende neusgaten) en gisteren was hij aan het spugen en de 1e keer zat daar ook bloed bij. Huisartsenpost gebeld maar ik moest enkel in de gaten houden of het erger werd, of hij ging hoesten of dat hij koorts kreeg. Allen is gelukkig niet het geval. Maar ligt het aan mij? Ik vind spontane bloedneusjes zonder dat hij verkouden is ofzo veel vreemder. Vanmorgen is hij weer wakker geworden met een bloedneus. Wel hebben we vanmorgen na de fles nog lekker samen geslapen tot 10.30 uur. Heerlijk!
Demaco: is C nog geweest? Of was dat nu net teveel van het goede? Ja ik vind spontane bloedneusjes ook wat zorgelijk als hij niet verkouden is.... Hou het idd maar goed in de gaten.... Sterkte!
Wat een rust hier haha, iedereen druk aan het inslaan? Ik dacht vanmorgen slim te zijn door om 8 uur meteen te gaan maar helaas, was gekkenhuis! Wel drie pakken pampers voor 15 euro gescoord, aanbieding bij etos plus lekker in het leven bon. Scheelt toch een hoop dan!!! Even spammetje hoor hihi, mijn meis kan een heuse staart in!!!
Even snel fijne feestdagen wensen vanuit Duitsland .... Cvm... leuk dat staartje al zal alina nooit zo n palmboompje krijgen.....vreselijk sorry.... Alina was vannacht onrustig en nu al slapende sinds 10uur... pffff Demaco... wat gek van de bloedneuzen.... even in e gaten houden!!!!
@Me2, nee hij is niet geweest. Na de kerst zie ik hem weer. @Cvm, leuke foto! En dat is goedkoop zeg die pampers! @Luckey, veel plezier in Duitsland. Hier net maar even naar buiten gegaan met Vince. Trainingspakje gekocht voor hem bij de zeeman en vitaminetabletten voor Rebecca. Het is echt heerlijk buiten.
Luckey: veel plezier in Duitsland! Cvm: mijn man is nu boodschappen aan het doen met de andere twee en ik zit te wachten totdat Guus wakker wordt. Ligt al bijna 3 uur te slapen! Daarna ga ik ook wat boodschapjes doen en ontmoeten we elkaar allemaal weer bij de speeltuin! Schattig dat staartje. Ik doe wel eens een klipje in het haar van Fee. Het krult zo dat je niet veel meer kan. Maar ook dat blijft nooit lang zitten.... Demaco: ja hier ook heerlijk weer! Jeetje na kerst pas weer , da'sbest lang!
@Me2, valt best mee toch haha. Zijn broer is bij hem tot de kerst. 2e kerstdag is hij alleen maar dan zit ik bij mijn ouders. Misschien dan savonds, maar dat zie ik wel weer. Pffff... nu echt aan de schoonmaak. Lang leve de verjaardagen
Hallo, @cvm; Oh wat verschrikkelijk van je kennis zeg. Sterkte... Lekker voordelig die pampers, en wat een schattige foto! @demaco; lekker uitgeslapen dus. Arme V idd even in de gaten houden die bloedneusjes. Stoer hé die trainingspakjes, Ryan zn maat hadden ze niet meer. @luckey; veel plezier, jij ook hele fijne dagen!
Hier; Even lekker terug me bed in, weer hoofdpijn! Gelukkig hoef ik de deur niet meer uit, hier vanmorgen al alles in huis gehaald.
Sem is nu naar de kerk met opa en Oma en hij terugkomst koek en koffie en kadootjes. Vanavond rond 7 uur komt broer en zussen en doen we gourmette.....veel te laat vindt ik ivm sems bedtijd. Gisteren was het ook al later en we merken het nu al. Jengeliger en huileriger... belooft wat morgen voor de terugreis... maar goed laat maar gaan.wil me er niet over ergeren.... Fijne avond iedereen en hopelijk zonder zieken. Cvm. Afschuwelijk van die kennis zeg. Bah wat een rotte kerst voor zijn familie
Iedereen fijne kerstdagen!! Sorry erg druk, wel bijgelezen,maar even geen tyd om te reageren... Nu aan t werk tot 18 uur. Snel eten halen voor vanavond. Thuis eten, douchen en kadootjes, gezelllig met zn 3tjes. Later naar vrienden toe Niet al te lang, want Jesley gaat ook mee Oooo update; Jesley kan zelf gaan zitten en zelf gaan staan.. En dat in 2dagen tijd "geleerd" X.
@Luckey, sterkte de terugreis dan! Hier wordt ook geen rekening gehouden met kinderbedtijden helaas. @Star, beterschap! @FB, wat goed zeg! Hier leerde hij dat ook binnen een paar dagen allebei. Onvoorstelbaar dan hoe snel het kan gaan he! Werkse nog even.