Fijne kerstdagen allemaal!!! Ik kom morgen nog even bijkletsen als ik het red, en anders maandag want dan hebben we lekker niks
Iedereen heel veel plezier! Nu lekker glaasje wijn! Vorig jaar met dikke buik zou er zo weer zin in hebben
@Me2: Jaaa die dikke buik, waar blijft de tijd he. Maar ook wel fijn om dit jaar met mn 'eigen' lichaam weer kerst te vieren haha @Koken: Hubby is onze kok, dus ik hoef (mag) lekker niets te doen! Manlief is gisteren al om 7 uur 's ochtends naar de AH geweest om alles bij elkaar te sprokkelen. 's Middags zijn we samen nog even naar de slager geweest om rollade te halen. Ben benieuwd wat voor lekkers we allemaal voorgeschoteld krijgen straks
Morgen! Hier is manlief normaal ook de kok hoor. Maar ik ben meer van de bijzondere dingen. Dus ook hier rollade die ga ik vandaag zelf kruiden en klaar maken voor morgen dan kan die morgen in de pan. Verder een roomkaas rol gemaakt vanmiddag maar eens kijken hoe die gelukt is , die ligt nog op te stijven in de koelkast. Morgenochtend de amuses klaar maken en de zelfgemaakte groentesoep, en voor de avond nog wat hapjes. En dan de rest rond etenstijd, heb een strak schema gemaakt. Veel plezier vandaag!
Ik ga vanavond brownies maken, cappucino muffins en chocoladetaart! Echt bakken of braden is niks waard als je alleen bent met 2 kids. Iedereen neemt iets mee dus ik mag de zoetigheid doen haha.
Iedereen lekker druk aan t bakken, braden en koken hihi Ik ben druk geweest met gewoon t huishouden! Ben nu klaar! Vanavond zijn wij lekker met zn 3tjes. We gaan wokken met die kleine pannetjes. En allerlei lekkere dingetjes erbij. Morgen komen mijn ouders,broertje en vriendin, schoonvader + vrouw. Ik heb chinees besteld,lekker makkelijk! Wel ga ik nog cupcakes bakken en versieren, En voor smiddags wat lekkers op tafel. Heb nu al honger!! Jesley nu in coma. 2 dagen savonds weggeweest. Dus later naar bed. En vanmorgen voor t eerst in zn leven was hij chagerijnig!! Dus hup weer terug naar bed X
hebben jullie misschien nog een idee/tip...... badolie verwijderen onderkant badzitje.......wat een zooi is dat zeg !!
Hier zijn we weer... terug vanuit Duitsland. Was gezellig met ups en downs. Leve de goedbedoelde preken..... jakkes. Sem en Alina deden het goed..... Ik ben weer strontverkouden, zooo irritant!!!! Alina hoest en snuit zich wat af en Sem en Manlief zijn gelukkig bespaard... tot nu toe..... Eten..... Kerstavond: gourmet 1e kerstdag: gans/rode kool/klösse en bij thuiskomst in NL een blik soep haha 2e kerstdag: brunchbuffet bij vd Valk en daarna lekkers bij mijn zusje/vriendin.. Heerlijk een kerst waarbij ik niks in huis hoefde te halen..... Oud/Nieuw komen schoonzusjes en dan maken we een hapjes tafel.... hele avond kleine dingen (vr)eten dus. Verder veel kadootjes en kofferbak was goed gevuld bij ht naar huis gaan... nu morgen nog haha....
En dit is 1 van Jesley zn kerstkado'tjes Hij is op de foto nog niet helemaal in elkaar gezet. En zit nog een duwstang op, zodat we hem kunnen duwen. En een ring eromheen, zodat hij er niet af kan vallen
Goede kerstdagen allemaal! Pseudokroep: dat is toch echt vooral benauwdheid? Hier heel regelmatig nachtelijke hoestbuien, maar dan is het na een aantal keer hoesten (minuutje ofzo terwijl ik hem rechtop houdt) weer over en ademt ie verder normaal. Heb meer het idee dat het om slijm ophoesten gaat en niet om benauwdheid. Dan lijkt dit toch niet op psuedokroep? Hier nog steeds ziekenboeg, dus errug vermoeiend *gaap* Sorry voor mijn afwezigheid / niet reageren op iedereen 't Is echt overleven eventjes hier...
Chantico: pseudo kroep is idd veelal benauwdheid snachts maar om eelteel eerlijk te zeggen denk ik dat Guus nu ook een verkoudheid er overheen. Ben er niet helemaal gerust op... Hier heerlijke avond gehad! Guus om 8 uur naar bed. Andere twee om 21.45 uur. Paté, krab, kwartel en chocolade mouse zijn wel aan onze kids besteed. Morgen lekker ergens lunchen dus hoef ook niets meer te doen