Ontmoeten lijkt me ook erg leuk!! Locatie en dag word denk ik wel érg lastig voor sommige!! Ik ben voor!!
Ik ga sowieso naar de beurs.. Ik woon er 15/20min wandelen vandaan vorig jaar heb ik mijn kaartje aan FB gegeven omdat ik bedrust had.. (wat gek dat dat al een jaar geleden is!) Ik heb ook het beursboekje bij Ouders van Nu gehad en er zijn best veel leuke dingen dit jaar volgens mij!(meer dan vorig jaar lijkt het?) Ik heb er wel zin in.. als iemand toevallig dezelfde dag gaat lijkt het me gezellig om even wat te drinken en hallo te zeggen en babytjes te zien Mij persoonlijk lijkt het makkelijker om bij deze gelegenheid te meeten aangezien Utrecht toch al een van de meest centrale steden is in Nederland ook qua bereikbaarheid. Als er al een tijd vast staat heb je daarna nog de hele dag om solo rond te banjeren op de beurs. Er is volgens mij genoeg zit/hang/lounge gelegenheid op zo'n beurs om een drankje te doen en gezellig te kletsen. Als veel van jullie toch al willen gaan.. Ik denk dat met alle werkende mama's het lastiger is om een datum te prikken, maar misschien heb ik het mis. Iig ben ik voor beide mogelijkheden in! Vica, bij mij om de hoek is gratis parkeer gelegenheid, dus als je komt kunnen we samen naar de beurs wandelen of de bus pakken als het regent
Ik ben voor beiden mogelijkheden. Misschien wil manlief wel mee alsjk de auto voorstel...... ik woon denk ik het verstr weg..... zuidelijkste puntje in Limburg haha.... welke dag wil iedereen gaan???
hey meiden leuk meeting! maar op de beurs is voor mij onmogelijk lichamelijk, dan kan je me oprapen zag vraag over fruithapje de eertste liga is ervoor om door fruit te doen om in te dikken zou t persoonlijk niet met pap doen (ook nooit gedaan) mama zeggen ... hier al aantal weken, maar niet bewust....vanacht heb ik mn man nog nooit zo snel wakker overend zien vliegen... toen kwam er papa uit ons manneke zn mond... uiteindelijk lag tie continue papapapapapapapa dat we t bescheurd hebben van t lachen vanavond heeft ons manneke pompoen op, maar vond t zelf zo smakeloos dat ik een klein stukkie banaan erbij heb gedaan hij heeft niet gegeten maar gevreten dinsdag komt steeds dichterbij zenuwbibbers dit weekend veel leuke dingen doen dus ben hier weinig vandaag lekker uit kunnen slapen ons manneke tussendoor wel gevoed uiteindelijk lag ik met beide kids naast me samen te snorren smiddags bij schoonmoeder in de tuin gebivakeerd en met zn alle gegeten morgen naar oma kikkerpad en een kopje pingping koffie drinken *rofl*
@jongegezinnen beurs. Ik ben er aanwezig op de zondag. Ga met mijn moeder en zus samen. Wij gaan elk jaar en kom altijd met veel te veel in huis. Dit wordt het eerste jaar dat ik zonder kinderen ga. 2 kids lijkt me toch teveel van het goede om ook nog lekker zelf te shoppen. Ik heb er zin in @granen, ik wissel van de week de rijstebloem ook in voor de granen. Ben benieuwd wat ze er van gaat vinden.
ja heh? ben benieuwd hoe en wat bij de ka want lijkt me wel dat t problemen gaat geven bij lopen ed aangezien ie al elke keer 'staat' trekt ie zich op aan onze vingers tot onze handen aan zijn buik hoogte is en als ie dan niet meer houd vind ie t leuk om op zn pamper te ploffen mafkees
Musty: Dat is inderdaad een verschil. Het lijkt alsof hij beweegt op de foto met 1 been, maar dit is het verschil dus waarvoor je naar de arts moet? Spannend!!
@ FB... hij zat echt still... wij hebben een flutcamera dat zodra je ook maar effe beweegt is t geheel wazig zodra ik bewust zn benen strek naast elkaar om foto te maken pikt ie t niet, heb nog niet de fotos die schoonzusje heeft gemaakt
Miss is zondag een optie, omdat er miss mama's op zaterdag moeten werken? Ik kan de donderdag en zaterdag evt ook!
pff 10 pagina's bijlezen trok ik ff niet haha maar afgelopen vrijdag was me meisje 5 maanden, en op die dag kon ze ineens goed omrollen.....dus zonder hulp om het armpje goed te doen ........ en nu blijft ze bezig hahaha Gisteren eindelijk geslaagd voor een boxkleed bij prenatal....ging ook nog een 7 euro extra vanaf dus was weer winst hihihi en gisteren heeft ze lekker bloot in de tuin gelegen....ze vondt het heerlijk hihi ze had wat uitslag van de warmte dus hoppa ff lekker alles uit....eerst wat onwennig maar daarna de grootste lol
Beurs... ik kan in principe vrijdag, zaterdag en zondag. Zaterdag en zondag zou hubby ook mee kunnen (of hij wil is een 2e).... Qua zo een treffen doen, is omgeving Eindhoven geen optie??? Weet niet waar iedereen vandaan komt......
Bij de C&A hebben ze alleen een heel winterpak met berenoren. Moest gelijk aan jou denken. Maar gaat geloof ik tot en met maat 80.
Hier net weer gewerkt. Vince was mega onrustig vannacht maar niet huilen. Toen ik ging kijken lag hij op zijn rug.. Ja lastig want dan gaat hij spelen (met zijn handen of voeten) en niet slapen. Daarna heeft hij lekker uitgeslapen. Nu even bedenken wat we vandaag gaan doen.
@Musty: Ja, zo zie je het verschil (in dikte) wel goed. @Mikija: Wat goed dat Lisa ook al kan omrollen! En dan blijven ze het maar doen he, weer een nieuwe ontdekking @Afspreken: Ik kan op donderdag, zaterdag en zondag. Vanaf november kan ik ook nog op dinsdag (maar denk dat in het weekend de meeste kunnen toch?) Voor mij is Eindhoven ideaal! Anders misschien Den Bosch? Wellicht ook goed te doen voor iedereen? @hier: Lekker genieten van het mooie weer strakjes! Gisteren ook de hele middag met Robin buiten gelegen (op het grote boxkleed en nog wat extra kussens eromheen). Robin is nu BabyTv aan het kijken @Kinderstoel: Sinds Robin in de kinderstoel zn groente- en fruithapje en pap krijgt, eet hij het minder goed. Hij is zo afgeleid door alles wat hij om zich heen ziet. Eerst kreeg hij het in de wipstoel, en dat ging veel beter. Is dat bij jullie kindjes ook? @all: Fijne zondag allemaal!
@Beurs, zaterdag is hubby jarig dus ik ga zondag of vrijdag met Krystian.. weet nog niet zeker. @ Musty, het is inderdaad een heel duidelijk verschil.. hopelijk is er een simpele oplossing. Wanneer moet je naar de ka? @ Mikija, wat goed van Lisa.. hier sinds een paar daagjes. Hij is al 6 maanden. Hij is met grove motoriek niet super snel.. is natuurlijk ook prima zo! Eindhoven/Den Bosch.. is een uurtje treinen voor ons.. op zich wel goed te doen! Weekenden vind ik wel kostbare tijd met hubby en hebben we altijd veel geplanned, maar er valt vast wel wat te schuiven voor een april mama meeting. Lijkt me echt super leuk om jullie en alle prachtige babytjes in het eggie te zien Hier ook hetzelfde probleem, ook met de tripp trapp.Hij duikt ook steeds naar voren om een hap te nemen, de gulzigerd. Ook als hij de poezen ziet bewegen gaat hij hangen om te kijken wat ze doen. We geven het maar weer in de wipstoel want dat voorover hangen vind ik niet echt fijn ook de druk op z'n buikje enzo. Ik vind het wel erg schattig gezicht in de hoge stoel. ff een spammetje toen ik de stoel net in elkaar had gezet.. Sooo..wij gaan nu naar het voetbalveld om papa te kijken op doel!! fijne dag iedereen!