Mir: Lekker he shoppen!! Ik ben ook geweest... Alleen een pyamabroekje voor Jesley gekocht. Ach ja, scheelt weer centjes
Kever: beterschap! Wat rot! Luckey: fijn dat À weer is goedgekeurd! Maar wel echt heel naar van je neef! Cvm: mooie foto met de jongens! Goed gelukt, zien er super happy uit! Verder zeef hier! Zijn nog met vakantie bij mijn ouders. Alles goed en gezellig!
@FB: ja ik heb voor mezelf nooit geen moeite met shoppen haha. Maar nu moesten we echt hoog nodig voor vriendjelief, want die klaagt al maanden over z'n lege kledingkast, maar hij heeft nooit geen zin om te shoppen. Bij mij is het juist anderson haha. Heb altijd wel zin om te shoppen. Helaas niet echt geslaagd voor vriendjelief, dus dan maar online kijken, want ik denk niet dat hij binnenkort nog zin heeft om te gaan .
@Kever: beterschap met Rive @hier: Ik snap niks meer van Lars, hij was vandaag bij mijn moeder en die zei dat hij heeft geslapen van 9.15u-10.45u en van 13.15u-15.45u..... Blijkbaar moest ie vandaag de schade inhalen van de afgelopen dagen
Zo ben alweer een uurtje thuis Ze heeft het rs virus en moet het zelf uitzieken. We moeten haar op uitdrogen in de gaten houden en morgen om 10 uur weer bellen naar kinderarts hoe de nacht gegaan is. Ze heeft nog hoge koorts en giga benauwd. Arm schaapje Ze heeft net ook een flesje van 90 cc op. Ik probeer morgen ff terug te lezen en te reageren
Jeetje meiden, mijn laatste reactie was gister om 15.25uur geplaatst op pagina 352 en ik heb moeten bijlezen tot pagina 359.. Even kijken wat allemaal is blijven hangen hoor!! Mir84: Heerlijk zeg 2 dagen werken maar er 4 betaald krijgen.. Ik heb dat ook een tijdje gehad, bij terugkomst na het zwangerschapsverlof tot mijn nieuwe contract in september.. Ideaal was dat.. Boterham pasta: Ik zou het nog niet geven, maar meer eigenlijk omdat ik er nog niet aan gedacht had. Ik geef weer andere dingen die moeder hier misschien niet zouden doen zoals: lange vinger, wortel-chips (vanaf 8maanden, organix), vanille vla en af en toe zelfs 1 frietje als wij toevallig friet eten Luckey: Jij schrijft dat sommige mensen zo rustig en beheerst met hun kinderen omgaan en nooit schreeuwen.. Maar dat lijkt misschien zo, je kunt nooit binnen 4muren kijken!! Jij geeft het eerlijk toe hoe je met Sem omgaat en misschien kan het allemaal wat rustiger en meer relaxed.. Maar meis daar werk je keihard aan en daar mag je super trots op zijn!! Jezelf af en toe een schouderklopje geven mag ook wel hoor Chantico: Hier is het opvoeden ook volop begonnen want Naud heeft nu door wat het woord nee betekend maar hij lacht er altijd om.. Ook zo fijn?! Snel aangevallen voelen: Dat heb ik alleen bij mensen die me raken (partner, moeder, zusje ofzo) Fietsen met de kleine: Ik heb wel al een stoeltje op de fiets maar heb het nog nooit gedaan.. Ik wil het binnenkort wel proberen.. Heb wel een heel fijn fiets stoeltje, ik kan het deels plat leggen zou hij in slaap vallen!! CVM: Mooie foto!!!!!!!!!! Slecht weer: Mijn moeder heeft geen rijbewijs en moest vroeger altijd met mij en mijn zusje alles op de fiets doen.. Ook in slecht weer dus!! Ik ben er echt niet slechter door geworden.. Al heb ik wel een PEST hekel aan regen, zou het daardoor komen?!?! Hahaha Buggy: Wij gebruiken nu nog gewoon de Mutsy buggy.. Met boodschappen halen zit hij gewoon in het stoeltje van de kar.. Maar we willen misschien wel voor de zomervakantie een buggy kopen al heb ik echt nog geen enkel idee wat voor iets ik wil Star: Beterschap!! Luckey: Wat is A. een lichtgewichtje zeg.. Ik heb Naud gister hier op de weegschaal gezet en die raakte de 10kg haha.. Ik hoef pas weer in februari pas naar het CB, bij 7,5mnd de laatste keer geweest.. Kever: Oooh nee meis wat rot zeg L .. Ik hoop dat jullie snel de uitslag hebben en dat ze snel opknapt.. STERKTE Shoppen: Oww heerlijk.. Zou zo de stad ingaan nu haha.. Gister het pakketje binnen gekregen met de kleding voor Naud en het was echt SUPER!! Vooral de pet staat hem echt geweldig.. Vriendlief was vandaag boodschappen met hem gaan doen en hij had zijn pet op.. Hij is 3x aangesproken door vrouwen hahaha Jorietje: Naud is zijn slaapjes sinds 3 dagen ook wat aan het omgooien.. Snap er ook nog maar weinig van Hier: Gewerkt vandaag.. Daarna lekker meteen kunnen aanschuiven want vriendlief had lekker gekookt.. Na het eten een eindje gaan wandelen met Naud en hem daarna lekker in badje gedaan hij ging meteen slapen na zijn fles.. Nou het is net een modelkind hahaha Nu lekker GTST kijken en een beetje ideetjes opdoen voor Naud's 1e verjaardag.. Ik wil graag een thema-feest (versiering enzo op elkaar afgestemd, had ik met de doop ook) maar weet niet wat.. Jullie een idee???
@Kevercabrio: fijn dat Rive gewoon mee naar huis mocht. Datis toch fijner voor jullie en voor haar dan in het zh. @Jorientje: fijn toch dat Lars lekker de schade ingehaald heeft .
Oh sorry, te snel gereageerd, het is toch echt RS. Nou ja, m'n beterschapswens voor je meisje blijft onveranderd!
@Buggy: Moeten wij ook nog naar gaan kijken binnenkort. Eind maart gaan we op vakantie en dan is het wel handig. Maar we hebben dus nog wel even de tijd. @Luckey: Wat verschrikkelijk nieuws van je neef! Hij moet nu echt maar wachten totdat het zover is. Verschrikkelijk lijkt me. Dan maar meteen. Sterkte! @Star: Beterschap! @Luckey: Netjes qua lengte en gewicht toch! Morgen mag Robin weer op controle. Ben benieuwd, want de laatste tijd heeft hij niet alles zo goed gegeten als voorheen. Eet zn boterham niet meer helemaal op, en ook de fles 's avonds voor het slapen drinkt hij nog maar voor de helft. @Kevercabrio: Heh wat naar! Beterschap, hopelijk valt het mee! @Mir: Fijn dat jullie een gezellig middag hebben gehad! Geen tips wat betreft het eten, want Robin heeft hetzelfde helaas. At altijd zn boterham helemaal op, vond het heerlijk, maar sinds een week of 2 krijg ik met moeite de helft erin. Robin heeft Daimen uitgenodigd om vriendjes te worden op FB @Demaco: wilde ik inderdaad ook nog vragen (over C.).hhmmm maar klinkt niet positief. Ik lees het wel in het clubje. @Nikske: 10kg???!!! HAha lekker bolletje hoor! Denk niet dat Robin dat gaat halen. Ik schat tegen de 9 kg aan. Begin december was hij 8500 gram. Ik doe Robin ook altijd een mutsje op als we naar buiten gaan, met van die flapjes aan de zijkant. Staat zo superschattig! Hij is ook altijd aan het flirten met iedereen in de winkels. Kan zo lekker onschuldig kijken met zn grote blauwe ogen
Als ze lachen wanneer je nee zegt, is dat volgens een deskundige waar ik iets van las (weet niet meer wie...) omdat ze inmiddels denken te weten dat datgene wat ze doen niet mag en ze uittesten of dat inderdaad nog steeds écht zo is. Als jij dan nee zegt, klopt hun kennis van de wereld blijkbaar en dat is natuurlijk superleuk voor ze! Harstikke slim van Naud dus! En ze gaan uiteindelijk op basis van deze kennis hun gedrag bijsturen en de dingen die niet mogen hopelijk niet meer doen. Prima bezig dus, zou ik zeggen Wat voor thema had je bij de doop?
Kever: Fijn dat jullie weer thuis zijn, nu goed in de gaten houden en hopen dat ze snel opknapt!! Mini: Haha ja Naud is inderdaad een bolle, altijd al geweest Heerlijk vind ik dat.. Hij heeft trouwens ook zo'n muts met flapjes aan de zijkant, lekker warm en super schattig!! Chantico: Bij de doop had ik een kleurenthema, oranje/lime/aqua... Alles was erop aangepast: uitnodigingen, taart, slingers, tafelkleden, servertjes, bordjes, bestek.. Noem maar op Haha, tsja ben nogal puntje precies als het om feestjes gaat hihi
Ow dat klinkt goed Ik vind het soms wel moeilijk hoor om na 6x ofzo nog steeds "nee" vol te houden, mja het moet!! Ik hoop alleen wel dat Naud snel zich verder ontwikkeld in zijn motoriek want hij is zooooo gefrustreerd.. Hij gaat nu sinds een week ofzo zelfstandig van de bank af, maar het probleem is dat hij zich dan loslaat en weg wil lopen.. Dat gaat helaas niet en dan word hij natuurlijk boos!!
Hahaha erg he! Ik ben ook al sinds een paar dagen aan t zoeken op internet Ik zit te denken aan Bumba! Dat vind hij erg leuk. Maar de teletubbies vind hij helemaal geweldig, dus dat zou nog leuker zijn!
Jesley: heeft gister en vandaag danio yogurt als toetje gehad. Gister heel de avond in zn bedje onrustig geweest. En nu lag hij 7 uur al in zn bed en meteen in coma. Maar sinds half 8 krijsen!!! Echt buikpijn... Zo zielig! Heb pcm gegeven en mee naar beneden genomen. Ligt nu net sinds 5 min weer te slapen in zn bed. Zou dit van de Danio komen?? Of gewoon puur toeval... Hij was net ook erg rood in zn gezicht en voelde warm aan. Ook was zn buikje wel hard, en rommelde zijn darmen. (temp niet gemeten)
Goedenavond meiden, Moederfiets: ik heb de batavus mambo afgelopen jaar gekocht, waar ik heel erg blij mee ben. Was best aan de prijs maar hij fietst geweldig. En gister een fietszitje voor voorop gekocht via mp. Maar wel eindelijk (was een flinke zoektocht) die hoord bij me achterzitje. Ben helemaal blij. Ga de oudste maandag naar psz brengen, maar vind het toch een beetje spannend met de kleinste voorop. Maar zal wel wennen zijn denk ik. Kever: heel veel betrschap met jullie meisje. Hoop dat ze heel snel opknapt! Nikske: lekkere flinkerd hoor. Buggy: ik heb van de oudste nog de buggy van esprit maar ik vind hem voor mezelf een beetje te zwaar. Me zusje had er 1tje van de babydump en die zag er wel leuk en solide uit. Weet alleen het merk even niet meer. Maar hij was 80 euro. Ik ga denk ik ook even kijken voor die of ga kijken voor eentje die makkelijk mee kan op de fiets. Maar dan weer niet de quinny zapp, want die is weer te laag voor me man. Dus ga me nog even orienteren denk ik.
FB: bumba is inderdaad heel leuk, maar dat wou ik bewaren voor zijn 2e verjaardag hihi.. Het zou natuurlijk van de Danio kunnen komen, laat het nu eens een dag of 3 weg en kijk eens wat Jesley dan doet!! Dacht nu misschien aan een boerderij/zee/jungle thema ofzo...... Zodat ik straks zijn "tv idolen" kan bewaren voor als hij het iets beter snapt..
beterschap daar kever!!! hier een buggy van Chicco.....alleen gebruikt in de tuin haha kan geloof ik 5 standen.