Jeeeeej! Vince is in 1 maand 400 gram aangekomen!!!! Nu 9280 gram en 73,8 cm. De oplossing is dus minder opvolgmelk en meer gewoon eten. Was de arts het helemaal mee eens. Verder is hij erg snel met zijn ontwikkeling en met spraak zit hij op gemiddeld (ik vind het erg langzaam gaan, maar goed.. komt vanzelf wel). Ik ben helemaal blij!! Hij blijft nu rond het gemiddelde zitten en zakt dus niet verder. Over C. hij is er nog niet aan toe. De manier waarop was ik niet blij mee want hij durfde het steeds niet te zeggen en zei daarom maar niks. Ging me ontlopen enzo. Daar hou ik niet van. Ik heb alle respect ervoor als het niet gaat, maar wees dan wel eerlijk en duidelijk. Maar goed.. Op naar de volgende om te daten hahahaha. Al kom ik niemand tegen als ik alsmaar thuis zit, dus het zal niet in sneltreinvaart lopen denk ik.
@MiniMe, fijn dat Robin goed groeit! En heerlijk zo eigenwijs bij het cb hahaha. @Krentenbol, hier nog niet geprobeerd maar wij eten het ook nooit. @Verjaardag, hier komt echt alleen familie en taart wordt een gewone taart uit de winkel. Niks speciaals. Vinden ze toch niet echt boeiend is mijn ervaring. Welk weekend is helemaal afhankelijk van wanneer hij bij mij is en bij zijn vader. @Kevercabrio, fijn dat ze wel eet/drinkt. En idd, slaap is het beste medicijn.
@CVM: Misschien heb je wel gelijk wat die krentenbol betreft. Robin heeft 1 tandje, dus ja, daar komt hij ook niet ver mee Ik zal straks eens kijken, misschien de rozijnen eruit peuteren. @Demaco: Fijn dat Vince zo goed gegroeid is! Weer een zorg minder. Jammer dat C het niet gelijk eerlijk gezegd heeft, je wilt toch weten waar je aan toe bent. En voor jou komt die nieuwe liefde wel hoor! Overhaast niks, je bent nog maar net vrijgezel, nu voorlopig eerst met jullie 3-tjes genieten toch? Je hebt nog tijd genoeg Net even het oud papier op orde gebracht in de garage. Stond nog vanaf september!!! Oeps... Dozen vol dus. Zaterdag komen ze het halen. Garage weer een stuk leger nu haha
Hier net even wezen lunchen met mijn mannetje.... heerlijk. geen kids erbij!!!! Nu zijn we bezig de woonkamer op te ruimen!!! Wat een zooi zeg... ben even in de opruimmodus, zal wel bij mijn gemoedstoestand horen haha... Eters: GEZELLIG!!!!!!! Krentenbol.... nog niet gegeven.... ook hierin volg ik weer een beetje Stefan Kleintjes (voedselintroductieschema) en rozijnenbrood staat daar bij 1,5 jaar.... Chocoladepasta staat bi hem trouwens pas bij 2 jaar... Wil de kans op allergien toch zo klein mogelijk houden. Of zou het zijn omdat ze het van te voren niet goed kunnen verteren/verwerken????? Pindakaas "mag" wel weer dus dat ga ik ook maar eens proberen.....
Vreemd dat pindakaas wel mag, dat is toch juist ook allergeen? Ik heb het krentenbolletje gegeven, en de stukjes rozijn eruit gehaald. Uiteindelijk heeft hij maar iets meer dan de helft van de minikrentenbol op, hij had er geen zin meer in. Gelukkig wel zn melk gedronken. Lastig dat hij geen brood meer wil....maar ja, gelukkig de rest wel.
Ik heb even snel bijgelezen op mn werk vanaf mn telefoon... Krentenbolletje: Geef Jesley er af en toe 1 als we van de winkels naar huis lopen en ik ze toevallig gekocht heb. Jesley vanacht nog aardig last gehad van zn buikie Heeft vanmorgen al 2 erge stinkluiers gehad en slaapt veel, Dus denk beetje ziekies
@luckey; Gefeliciteerd! @cvm; gezellig eters...veel plezier! @kevercabrio; fijn dat het iets beter gaat met Rive. @minemé; fijn dat Robin zo goed groeit. Krentebolletje heb ik ook nog niet geprobeerd, heb ze eigenlijk ook nooit want hier lusten we ze niet. @demaco; goed dat Vince zo goed is gegroeit. Jammer dat C niet gelijk eerlijk is geweest. @fb; arme Jesley, beterschap. @hier.... Nog steeds het zelfde als gister. Moe, beroerd en koorts er nu bij. Ben blij dat hubby nog thuis is.
Pindakaas zou ik zeker nog niet geven hoor. Pinda allergieen zijn vaak heel extreem en gevaarlijk (keel die op gaat zetten enzo). Zou pinda toch echt wel mijden eigenlijk.
Luckey: Gefeliciteerd met je verjaardag!! Mikija: Ik ben blij dat wij zoveel goede vrienden hebben, maar met dingen als dit is het soms lastig inderdaad.. CVM: Veel plezier vanavond Kever: Wat fijn dat Rive goed geslapen heeft, Hoe voelt ze zich als ze wakker is?? Mini: Haha kijken als een botsauto is inderdaad Limburgs.. Ik gebruik het best vaak .. Naud doet ook nooit wat op het CB en blijft altijd heel stil tegen me aan zitten terwijl het hier thuis zo'n wildebras is.. Ik heb wel al krentenbolletje geprobeerd maar hij vond de krentjes maar niets Daarbij kunnen kindjes van deze leeftijd ook nog geen krentjes verwerken dus waarschijnlijk vind je ze straks weer heel in de luier terug Demaco: Wat goed van Vince!! Wel zwaar balen van C. zeg En zeker de manier waarop... Nu jullie het allemaal zo over het cb hebben ben ik ook zo benieuwd hoe Naud gegroeid is, maar hier geen 9maanden afspraak.. Pas weer bij 11maanden.. Heb wel gebeld of ik niet toch de 9maanden afspraak kon krijgen maar er was geen plaats meer?!?! FB: Zielig voor Jesley!! Krijgt hij geen tandjes?? Naud had echte stinkluiers toen zijn tandjes eraan kwamen.. Star: Balen dat je je niet beter voelt.. Nogmaals beterschap dan!! Hier: Eindelijk even tijd om te zitten.. Het is vandaag echt rennen vliegen duiken vallen opstaan er weer doorgaan!! Naud verzorgen, was vouwen, nieuwe was aanzetten, afwassen, ontbijten, Naud weer verzorgen, stofzuigen, dweilen, was ophangen, Fysio Naud, Nieuwe was aanzetten, naar de winkel, Naud weer verzorgen, Was ophangen en nog een 3e keer nieuwe was aanzetten.... EN DAN NU EINDELIJK ZITTEN!!!! Ons ventje wou vandaag echt geen enkele oefening doen met de fysio.. Hij begint zich er steeds meer tegen te verzetten!! Hij is heel sterk in zijn onderlichaam en super slim volgens de fysio, maar zijn borstspieren en armspieren willen helaas niet meewerken Hij is vandaag wel echt super super vrolijk en lief Echt heerlijk!! Vanochtend zat hij in de box en was hij met zijn dekentje en zijn Pip-knuffel kiekeboe aan het spelen.. Zo schattig En ik word al de hele dag doodgeknuffeld.. Ook geeft hij sinds kort zelf kusjes op je wang.. Hihi heerlijk kind!!
Leuk he, dat kusjes geven. Liv doet het ook met open mondje haha. Pindakaas geef ik om de reden die demaco geeft ook echt niet het eerste jaar hoewel ik geen problemen verwacht want niemand in de familie heeft pinda allergie. Mogen het op het werk ook echt niet geven tot een jaar. Maar idd, volgens het voedselintroductieschema mag het wel. Livje 'zwaait' sinds vandaag...kruipt ze naar ons toe en gaat dan zwaaien met dr handje, echt te cute!!! Weet niet of het bewust zwaaien als in gedag zeggen is, maar het is in ieder geval wel heel leuk om te zien!!!
Ik zou dus ook eerder de pindakaas mijden ipv chocopasta....... laat beiden nog maar achterwege......
luckey gefeliciteerd met je verjaardag cvm eters leuk veel plezier demaco goed van vince en super balen van C eerlijkheid zou zo fijn zijn jesley beterschap ehhhh verder ben ik weer een zeef hier is hubby vandaag thuis gebleven. Rive heeft vaak geslapen en tot nu toe zo'n 400cc gedronken. Eten zoals fruit en brood wil ze niet. Ze heeft geen koorts meer maar is nog wel erg aant hoesten en is benauwd. De kinderarts gesproken en vochjt is het belangrijkste en ze moet erzelf tegen vechten. Ze is wel levendiger maar is nog niet de oude.
Zo nu even kijken wat ik nog weet. @Cvm, wat leuk dat Liv zwaait! Zo schattig! @Nikske, wat kan hij al veel zeg! Knap zeg! @Star, beterschap. @FB, he bah, hopelijk knapt hij snel op! @Luckey, lekker hoor even weg met je man zonder kinderen! @MiniMe, de krentenbol is dus in de smaak gevallen? Brood eten komt wel weer, geloof dat wel meer baby's die fase hebben. Hier heeft Vince vanmorgen ontdekt dat hij kan klappen. Het gaat nog moeizaam (klapt geregeld mis haha) maar het begin is er. Kusjes geven doet hij nog niet. Wel gaat hij er helemaal voor zitten om kusjes te ontvangen . Vanmiddag bij de tandarts geweest en een kies laten trekken. Ging helaas heel moeizaam en hij is er in stukjes uitgekomen. Veeeeeel geduw tegen mijn kaak en daardoor heb ik nu mega last van mijn kaakgewricht. Die is al versleten (schijnt). Erg vervelend maar ja, ik heb daar wel vaker last van. Eten gaat alleen erg moeizaam haha.
Felicitaties... dank jullie wel allemaal!!!!!! Viel me net wat in wat ik nog wilde schrijven maar tegen de tijd dat ik klaar was met voeden en ik dus nu achter de laptop zit, ben ik het alweer kwijt... nou ja valt me nog wel in. Meeting..... Seertje vroeg er ook nog heen (naar aanleiding van mijn taart op facebook)..... Wanneer zal dit lukken??? Ik heb beloofd zo'n taart mee te nemen haha, maar dan moet ik wel weten wanneer hihi. Aangezien de kindjes ouder zijn.... is ballorig geen optie???? Ben er nog nooit geweest dus ik weet niet hoe druk het is enzo? KC... beterschap met Rive..... hoop dat ze toch nog wat wil drinken!!!
Vaardigheden: klappen.... nee kusjes geven... nee hoofdje buigen om kusje te ontvangen... nee kiekeboe spelen.... ja gaan zitten... half half, ben al blij als ik haar neer zet en ze blijft zitten haha, meestal kiept ze om zwaaien.... nee woordjes/klanken.... dadada, mamama, papapa, hum, wawawa....
@Meeting, ik weet niet of ik wel zou kunnen. Dan moet ik met 2 kids in duobuggy met de trein... En ik zit met de financien van het vervoer.. Dus als jullie willen spreken jullie maar wat af en als ik het red kom ik ook. Anders niet.
Ja die had ik idd ook gezien ja, lijkt me ook wel interessant... Zeker omdat ik ook nog n cadeaukaart heb van de Prenatal van 25 euro e De rest ben ik alweer vergeten, ben een beetje versleten en dan moet ik morgen nog n extra ochtend werken ook... Vandaag eerst boodschappen gedaan, toen badkamer en wc schoongemaakt, kerstboom opgeruimd, eten gekookt en tussendoor ook Lars nog bezighouden die maar weer n uurtje geslapen heeft vandaag... Maaar straks ga ik lekker onderuitgezakt op de bank naar Wie is de Mol kijken