@nikske.....geloof me...soms doet het ook zeer hoor om zo weinig te vrienden te hebben...maar ik ben het hier zat dat alles 1richtingsverkeer is....dus dan maar helemaal niet meer! Als je nagaat dat me beste vriendin (dacht ik) nooit op kraamvisite is geweest! Ben best jaloers hoor als ik foto's van andere zie met hun vriendinnen, of de verjaardag van hun kind dat de kamer vol met kadootjes staat.....maar ja, het is niet anders.
Helaas Rive heeft weer 39.6 mocht nog 1 zetpil geven en nu slaapt ze weer. Ze zat zichzelf in de weg. Kon ik maar voor haar ziek zijn. Morgen vrij gekregen ende jongens naar het KDV en bso kan ik voor Rive zorgen en leren
Luckey: van harte! Eerste verjaardag: onze tweede is twee dagen later jarig... Wellicht gecombineerd, maar echt, als ze 1 worden begrijpen ze er nog helemaal niets van en is het super vermoeiend voor ze! Kever: nogmaals beterschap! Demaco: balen van C en stom dat hij het steeds dan niet zei.... Verder aan allen *zwaai* zijn nog bij mijn ouders met vakantie!
lijstje even gekopieerd Vaardigheden: klappen.... nee kusjes geven... nee hoofdje buigen om kusje te ontvangen... nee kiekeboe spelen.... ja gaan zitten... half half, ben al blij als ik haar neer zet en ze blijft zitten haha, meestal kiept ze om zwaaien.... nee woordjes/klanken.... dadada, hum, wawawa.... Hahaha Rive loopt gelijk met A.
haha manlief haat gtst dus helaas....ik vind het wel weer leuk nu met baby bram enzo klappen.... nee kusjes geven... ja hoofdje buigen om kusje te ontvangen... Ja, en verv olgens heel hard aan mama dr haar trekken kiekeboe spelen.... ja gaan zitten... ja, en nu ook op dr knieën de hele tijd woordjes/klanken.... DadadaDAAAAAAAAA , krrrrrrrr, Bababa. Livje is helaas geobserdeert door de hond en vooral door de bench van de hond. Hondlief is op haar beurd verslingerd aan Liv en pakt elke kans die ze krijgt om haar te likken. Heel vermoeiend want kan geen seconde de woonkamer uit anders zit het duo samen in de bench. Gistren had Liv het bot van de hond gevonden en kwam ermee aankruipen met dat vieze ding in dr mond!!! Hylarisch natuurlijk, maar niet echt fris.....
@Luckey: gefeliciteerd. @kevercabrio: nog steeds beterschap met Rive, en ben blij dat het beter gaat met haar. @ vaardigheden: alleen kusjes geven (met der mond wagenwijd open ) en kiekeboe. @gtst: JAAAAA hier ook. Maar nu wie is... de mol! Ben blij dat het weer is begonnen! @hier: laten we het daar maar niet overhebben. Een groot drama al een tijdje en zit er nu echt doorheen. Huilend de kinderarts gebeld vanmorgen om de afspraak te verzetten. Had eigenlijk pas 7-2 een afspraak. Maar mag nu dinsdag komen. Hoop echt dat het beter gaat komende dagen met der reflux. Heb trouwens kwark gegeven vanavond met siroop erdoor heen. Misschien valt het wat zwaarder en heeft ze er minder last van.
gasten verjaardag.... hier eigenlijk altijd dezelfde mensen... Normaal gesproken rond de 34 personen (belachelijk eigenlijk haha) maar 2 koppels bevallen rond die tijd en vallen dus af. 1 stel komt nooit als de massa komt, dus het scheelt al 9 personen...... Tijd hangt een beetje af van Alinas middagslaap. Zal denk ik van 14 tot 18 uur worden. Maak dan wel broodjes frikandel ofzo..... ME2.... jij houdt het dus niet samen??? of lees ik het niet goed??? (hoe ga jij het dus doen in de toekomst, ook na de 1e verjaardag)
@Mikija: Wij hebben ook niet veel vrienden, maar eigenlijk mis ik het niet eens. Ik heb nooit heel veel vriendinnen gehad, maar ben ook graag op mezelf. Als ik er wel behoefte aan heb, heb ik wel vriendinnen om een keer een dagje te winkelen bijv. En mn zus beschouw ik ook als vriendin, dus ik spreek ook vaker met haar af. @CVM: Haha moet lachen om Liv en de hond Robin is ook verzot op onze (3) katten, alleen andersom niet zo haha. Dus als Robin een kat ziet, gaat hij enthousiast gillen en erop af tijgeren/kruipen. Maar hij is nooit snel genoeg natuurlijk, de katten rennen gelijk weg. Binnenkort zal hij ze wel te snel af zijn.... @Kevercabrio: Beterschap met je meisje. Zo sneu, dan wil je inderdaad liever zelf ziek zijn. @2BAbygirls: Verschrikkelijk om je kindje zo te zien lijkt me. Gelukkig kan je dinsdag al terecht, alhoewel dat natuurlijk nog steeds 5 dagen 'te laat' is. Sterkte!
2babygirls... knuffel!!!! Vrienden... zijn hier op 1 hand te tellen maarja met partner en kids loopt het toch aardig op. Sommige van hen zie ik 2x per jaar, anderen wat vaker. Beste vriendin.... heb ik niet meer, al kan ik wel voor alles bij de buurvrouw aankloppen......
Dank je wel. @vriend(innen): heb er 2. Eentje was ooit me tante maar ze is nu gescheiden van me oom (we schelen maar 4 jaar) en de andere ken ik al zo 15 jaar. We hebben onze up en downs maar altijd komt het weer goed. Is het niet op de ene manier dan wel op de andere manier. En heb wel een (ex-) buurvrouw maar dat is een erg lang en moeizaamverhaal dat het soms beter is om afstand te nemen van iemand en zij is zo iemand.
@luckey.....nou die beste vriendin van mij....we zagen elkaar niet veel (uur rijden van elkaar) maar belde wel wekelijks, soms dagelijks....toen ik belde vanuit het ziekenhuis was ze helemaal ontroerd en ze zou gauw komen want wilde de kleine zo graag zien....nouw, ze heeft nog 2x gebeld denk ik, heb 1x gevraagd van wanneer kom je nouw? (niet boos maar trots), volgende week zaterdag komen we....1 dag van te voren zegt ze af...op msn...en heb niks meer gehoord....dan niet he! ik ben misschien wel stoer/stug aan de buitenkant....maar heb ook gevoel...en door dat soort mensen ben ik ook stugger geworden, zo vaak me neus al gestoten!
Is ook geen echte vriendin te noemen dan he.... triest dat het zo moet lopen... ik moest ook eerst heel hard tegen de muur botsen voor ik erachter kwam dat ik mijn beste vriendin geruild heb voor een neiuwe vriendin waarbj ik achteraf toch onder de duim stond. Door een ruzie heb ik met beiden wel weer contact (na jaren) maar met mijn 1e beste vriendin zal het nooit meer zo worden als toen en met mijn 2e beste vriendin creeer ik zelf altijd afstand.... Probeer toch meer dingen naar mijn straatje te doen ipv naar andermans straatje.....
Hebben even bijgelezen maar ben zo kapot dat ik in mijn reactie's vast mensen ga vergeten!! Vrienden: Wij hebben 6 goede bevriende koppels, we zien ze echt niet wekelijks hoor maar hebben wel veel contact. Het is geven en nemen in een vriendschap.. Zij weten van ons dat wij niet vaak kunnen afspreken door het onregelmatige werk van vriendlief, en zo accepteren wij weer dingen van hun!! Mijn allerbeste vriendin ken ik al zolang ik leef.. Ik ben van 26-9-89 en zij van 30-9-89 en hebben vanaf dag 1 naast elkaar gewoond Honden verhaal: moest hier hard om lachen.. Zie de kleine meid al kruipen met dat bot, haha.. Wij hebben geen huisdieren maar mijn moeder heeft wel een hondje en Naud is ook echt gek op haar!! Verjaardag samen vieren: Zou ik nooit doen (tenzij het een tweeling is natuurlijk) Zeker niet als het broertje zusje is.. Als jarige wil je toch het middelpunt van de dag zijn.. Een meisje met een prinsessentaart en een jongen met een stoere piratentaart.. Mijn broertje en zusje zijn 1 dag na elkaar jarig (12 & 13juni) en dat is 1x samen gevierd maar dat was geen succes.. Vanaf toen altijd appart gevierd en het leuke was dat iedereen hier respect en begrip voor had dus 2 dagen achter elkaar op bezoek kwam GTST: Ik kijk het heeeel trouw hihi Nu ben ik blanco en ga lekker mijn bedje opzoeken!!
Luckey: ja wel zeker dit jaar combineren omdat Guus het toch echt nog niet begrijpt. Later misschien apart want jonge s/meisjes feestje is toch ander! 2babygirls: vreselijk dat ze nog zo'n last heeft van de reflex. Was je nu bij de KA geweest om de medicatie af te bouwen? Hier gaat het echt wel veel beter maar geef nog steeds Losec en daar stop ik echt niet mee totdat ik zeker weet dat hij er geen last meer van heeft. Dat doen wij door de dosis niet te verhogen nu met zijn gewichtstoename.
@gtst: ik kijk ook @wie is de mol: dat kijk ik ook @vrienden: wij hebben 1 stel goede vrienden, die hebben in september hun eerste kindje gekregen, dus errug leuk, allleen wonen ze tegenwoordig wat verder weg en zij hebben nog veel meer vrienden, maar we zien elkaar altijd wel n aantal keer per jaar. En we kunnen heel goed opschieten met onze buren, die hebben een kindje van bijna 14 mnd @1e verjaardag: wij vieren het op de dag zelf (is op maandag), bijv tussen 10-12u en 15-19u (tijden moet ik nog even bekijken tzt).. We doen niet aan thema's o.i.d. gewoon lekker simpel houden, hij beseft het toch totaal nog niet en het is de bedoeling dat alleen de directe familie komt (dwz onze ouders en broers en (schoon)zussen) + buurmeisje (want daar mocht Lars ook komen) Lars doet tegenwoordig ook soort kusjes geven, mondje wagenwijd open en dan belandt de "kus" ergens midden op mn gezicht haha, zo lief...
Even een kopie: Vaardigheden: klappen.... Ja kusjes geven... nee heeeel soms hoofdje buigen om kusje te ontvangen... Nee kiekeboe spelen.... ja gaan zitten. Ja kan hij heel goed en valt niet meer om zwaaien.... Ja woordjes/klanke: mapa, happen, mamama, papapa, poep hah Zelf staan: Ja klimt overal aan en trekt zich op Omvallen haha: jaaa Gtst; jaaa! Opgenomen, ga zo als ik thuis ben terug kijken Beterschap voor zieke kindjes! Vriendinnen: paar vriendinnen. 1 zie ik wekelijks, de rest 1 x permaand en dan weer elke week hihi Maar wel goed contact Rest vergeten!
Wat vinden jullie hiervan: ik wil dit jaar de verjaardagen dus samen vieren. - A. snapt het toch nog niet zo goed. - en omdat ik haar niet al te veel drukke feestjes wil aan doen (we gaan ook 1 weekend naar duitsland om het daar te vieren) Gezien de "problematiek" van S. ben ik het denken om op de uitnodiging een korte tekst te zetten dat ze niet alle aandacht op het partijtje naar A. moeten laten gaan. S. is immers ook jarig!!!!! Ik wil kijken hoe het gaat om het samen te vieren (misschien nog een apart kinderfeestje voor S en zijn vriendjes op school) en anders doe ik het volgend jaar apart (of als het heel goed gaat weer samen).... Maar wat zouden jullie van zo'n tekst vinden... Zie ik beren op de weg die er niet zijn of omdat S. toch wat jaloers is als A. tveel aandacht krijgt en hij niet, dat een waarschuwing net goed is....
luckey ik zou het niet doen hij heeft nu juist de leeftijd dat t in zijn ogen echt een speciale dag voor hem alleen is.... hier zo klaar maken voor zh, ben benieuwd wat de gyn van plan is... vloei nog steeds :xdg 51