haha hier de hele avond niets gesnoept, wel in huis maar geen zin (en dat komt letterlijk bijna nooir voor haha) Ben zo moeeee maar wil om 11 uur TLC kijken, my secret pregnancy....dus ben mezelf aan het wakker houden!
Bij mij werkt het GOK dieet (grip op koolhydraten) Geen honger/trek meer naar zoet/hartig fout eten terwijl ik net holle bolle Gijs uit de Efteling was. Mensen uit mijn omgevening reageren nu heel verbaasd dat ik met gemak eten afsla. Ben sinds maandag 2.3 kilo kwijt en geen moment moeilijk of honger gehad. Ik weeg nu 72.2 en wil naar de 67/68!!
De koorts is vandaag rond de 38,6 ze drinkt redelijk maar heeft vandaag ook 2 x de fles gedeeltelijk uitgespuugd. Ze slaapt veel en als ze wakker is weet ze niet wat ze wil. Hoest en piept als een zieke zeehond. Hoop dat het snel beter gaat ti's niks een ziek hummeltje. Om half 7 had ze 39.9 zetpil gegeven en naar bed. Om half 9 weer wakker en voelde wat koeler aan. Beetje yoghurt gegeven dat eerste happen gingen erin als zoete koek en toen niet meer. Om 22 uur een flesje maar ze heeft maar 60 cc gedronken. Ze ligt weer op bed. Ze komt vandaag denk maar aan 400 cc vocht
ik ook, en kan echt niet wachten om me weer lekker te voelen in mijn lichaam! Héél soms denk ik, ze heeft 9 maanden bv gehad, tijd om te stoppen en aan mezelf te denken. Maar een seconde later schreeuwt heel mijn lichaam NEEEEEE lijnen kan over een paar maanden ook nog, de bv komt (bij dit kindje) nooit meer terug! Dus we wachten nog maar even tot Livje er zelf klaar mee is (of mijn productie stopt)
Acw echt goed ziek dus!!! Zo zielig .... Als je twijfelt of ze genoeg vocht binnen krijgt gewoon HAP/KA bellen hoor!!
Fb klopt denk ik ook steeds aan vanochtend had een luier waar amper een plasje in zat. Morgen maar weer op nieuw bekijken
Hey meiden, Ik heb voor Q een beker met een rietje. Daar was ik mee begonnen bij R ook maar had niet verwacht dat Q het snel zou snappen (klinkt een beetje l*ull*g maar het dat dacht ik echt). Maar die tuitbeker krijgt ze niet omhoog om te drinken. Dus toen dacht ik ik koop een goedkope beker bij de hema en dan kijk ik wel wat er gebeurd. Nou in ene keer had ze het door (sorry schatje voor het onderschatten). @hier: net een dik uur krijsen. Paracemolletje gegeven en nu maar hopen dat ze doorslaapt en niet weer ieder uur wakker en dat papa en mama ook iets meer kunnen slapen dan 2á3 uur per nacht.
Ow ja dat afvallen. Ben ik al jaren meebezig. Maar nu na de geboorte ben ik (al) 6.1 kilo afgevallen en daar ben ik nu al best trots op. Maar moet nog dik 20
Ik ben gelukkig mn zwangerschapskilo's wel kwijt!!! (19.5 kg) Daar ben ik zo blij mee... Dit had ik nooit verwacht Ben zelfs 2,5 kg meer afgevallen, maar die zitten er nu denk ik wel weer aan. Heb al 1 maand ofzo niet gewogen! hihi durf niet! Alleen voor mn zwangerschap ben ik langere tijd ziek geweest. Hierdoor eerst veel afgevallen (van 63 naar 54 kg) en door de medicijnen heel veel aangekomen van 54 naar 74 kg!! Wil nu weer terug naar rond de 65 kg, liefst nog ietsje minder! Maandag wegen en beginnen!
@Snoepen, hier net een hamburgertje van de mac op *schaam* @Musty, even een knuffel voor alles!!! @KC, och wat sneu zeg. Hopelijk knapt ze snel op. @2BG, hopelijk heeft ze vannacht niet al te veel last! Sorry de rest weet ik niet meer. Hier vanavond lekker even naar mijn oude stamkroeg geweest. Een ex van mij was er ook (van 6 jaar geleden) en we hebben even heel gezellig bijgekletst. Daarna nog met hem langs de mac geweest en hij heeft mij netjes voor de deur afgezet. Een geslaagde avond! Nu snel naar bedje toe.. Even kijken of ik kan bijslapen.
Even een vraagje. Hoe kan je bij de gebruikersinstellingen je statistieken uitzetten?? Zodat niet iedereen kan zien wel onderwerp ik gestart ben enzo. Of kan je dit niet uitzetten?? Wel handig voor mezelf, want net even alle eetschemas van Jesley opgezocht vanaf geboorte, en in zn boekje opgeschreven. Leuk voor later... Of vergelijken bij een eventuele 2e
@ fb je hebt pb terug @ luckey... ik ga morgen met je foto's aan de gang maar kan niet beloven t dan ook af te hebben, heb ook verjaardag van mn nichtje waar we blijven eten ect, dus dan ga ik zondag verder meiden ik duik mn bedje in met mn kruik en wat pijnstilling (jammer dat de verdoving snel was uitgewerkt)
Goedemorgen, @luckey; gecondoleerd met je neef en sterkte! @musty; bah wat een ellende meis, dikke knuff... @kc; arme Rive nog steeds zo ziekjes, heel veel beterschap hopelijk knapt ze gauw weer op. @nikske; wat gaaf zeg Naud met die pet, super! @beker; hier drinkt Ryan al een tijdje uit een tuitje, dat gaat prima. Wil wel zo'n oefenbeker gaan proberen binnekort. Verder weet ik het even niet meer.... Hier; Een flinke blaasonsteking, nu aan de ab voor 10 dagen. Verder een beetje een dip dag vandaag, kennis moet vandaag bevallen ze is 22 weken zwanger. Bij de 20 weken echo is er een zware hartafwijking ondekt. Bah vind het zo erg voor ze, weet precies wat ze moeten doormaken.
hier ook...gewoon weer lekker een goede bh aan enzo....lijkt me heerlijk haha Maar nu mevrouwtje het drinken uit een beker door heeft wil ik wel wat meer gaan proberen. Ook omdat ik een mri moet, en dit eigenlijk best snel wil afhandelen....maar zolang ik bv geeft mag ik niet
Goedemorgen dames, @Luckey: gecondoleerd met het verlies van je neef. Het is snel gegeaan, maar dat was misschien beter voor hem. @Musty: hopelijk heb je een goede nacht gehad. Zo fijn zijn als je snel geopereerd kan worden, duim voor je! Knuf! @Kevercabrio: hoop dat de nacht voor Rive goed is gegaan en de koorts gezakt is. @Kilo's: ik wil er min 7 keijt het liefst 10. Ik wil ook het hardlopen weer oppaken. Hopelijk gaat het deze keer ECHT lukken . @Tuitbeker: hier een van kv, maar die is alles behalve anti-lek . Gelukkig kan hij er wel goed uit drinken, maar je moet de deksel er goed op draaien anders komt er meer langs z'n mond als dat er in gaat. Zo even het lijstje vaardigheden invullen .
Ik ben alweer aan t werk... Zo geen zin! Jesley was al vanaf 05.15 uur wakker, Dus heel kort nachtje. Ben beetje chago! En werk met een ongezellige collega vandaag! Fijn weekend allemaal
Vaardigheden: klappen.... nee kusjes geven... nee hoofdje buigen om kusje te ontvangen... nee, niet bewust kiekeboe spelen.... ja gaan zitten.... ja heel goed! zwaaien.... ja, heel de dag! woordjes/klanke: mamama, wawawawa, tatatataaaa, mampapmampapmampap Zelf staan: Ja Omvallen haha: nauwelijks nog.