April mama's 2011 Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Musty, 19 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Oei das minder van het korte nachtje. Sterkte en werkse!

2. 2babygirls

2babygirls Actief lid

7 dec 2011
    213
    0
    0
    Zuid-Holland
    @fb: vervelend zo kort nachtje. Hoop dat het eenmalig was.
    @star: knuf en sterkte voor je vriendin
    @hier: we hebben heeeeeeerlijk geslapen vannacht. Ze was to half 12 aan het krijsen en wilde echt net het zh opbellen zo erg was het. Maar toen begon denk ik het pm te werken. En nu word ze pas wakker. Dus ben een beetje blij :D.

3. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)

Dat is fijn zeg! Wat fijn dat de nacht goed is gegaan.

4. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    2 babygirls... fijn dat de nacht goed ging en de pcm ging werken....
    musty... doe maar rustig hoor, zie ze wel komen...

verder... sorry ben alweer blanco.

hier... heerlijk kunnen bij slapen.
    a ging om 7 uur naar bed. Gedronken om 0.45 en 5.15 en toen pas weer om 9.45!!!!!! Me is happy.
    maarja hierdoor zal het eens zo zuur zijn als ik volgende week weer elke dag om 6.30 op moet staan.....

5. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ja dat korte nachtje kwam denk ik door zn buikkrampjes...
    Hij word nooit zo vroeg wakker.

Heb m lekker mee naar beneden genomen en een lichte pap fles gegeven.
    Even later ging hij flink poepen, niet normaal!!
    En toen was t goed, en wilde hij weer slapen.
    Maar ja, helaas toen moesten we nog even wachten,
    want ging hem bij oma brengen.
    In de auto viel hij in slaap... Bij oma ook nog ruim 2 uur geslapen!

Ik moet nog tot 6 werken.
    Ga vanavond vroeg mn bed in (denk ik)
    Ben best moe en hoofdpijn.
    Net in de pauze even snel kant en klare lasagna gehaald met stokbrood, lekker makkelijk! ;)

Rustig hier!

6. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik ga vanavond of morgen het recept:
    Abrikoosjes met vanile maken als fruithap.

Iemand deze al een keer gemaakt, en tips??

Jeehh bijna naar huis!

7. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    @FB, nee nog nooit gemaakt hier! Klinkt wel lekker haha. Balen van de korte nacht. Klinkt idd als krampjes als hij daarna zo'n mega luier heeft gehad. Werkse nog even.

@Kilo's, ik ben nu sinds vlak na de bevalling 14 kilo kwijt, waarvan 9 in de laatste 3 maanden. Daarvan is 1 kilo van een 'dieet' gekomen en de rest spontaan.
    Ik moet nog wel veel kwijt. Ik ga voor de 12 kilo nog. Dan ben ik 80 kilo. Voor de 1e zwangerschap was is 76 kilo. Volgens BMI te zwaar, maar ik heb zware botten. Als mijn zussen en ik dezelfde omvang hebben ben ik standaard 9-10 kilo zwaarder. Altijd zo geweest. Met 76 kilo heb ik ook gewoon maatje 36 (soms 38 ivm brede heupen).
    Dus ja, ik heb ECHT zware botten :p. Ik probeer terug te gaan naar maatje 38 (nu 42-44).

Ik zou ook graag weer gaan hardlopen. Mijn zusje zou dat ook eerst doen maar ik heb nu eigenlijk geen oppas meer. Of haar vriend zou moeten oppassen. Wel vind ik het eng om te gaan hardlopen omdat ik er eerder een blessure van heb opgelopen en dat heeft zeker 2 jaar geduurd voor ik er geen last meer van had. De brace die ik heb is ook niet helemaal goed meer. Maar ach, proberen kan geen kwaad denk ik dan.

@Tuitbeker, sinds gisteren drinkt Vince uit een tuitbeker, alleen dan zonder antilek. Maar ja, hij gebruikt de beker ook als bijtring en hamer dus ik vind het flesje nu echt nog handiger. Maar we blijven oefenen.

Hier te horen gekregen dat Vince erg moeilijk doet met eten bij mijn ex. Hier is hij ook niet de makkelijkste hoor. Ook weigert hij de opvolgmelk maar heel eerlijk, dat boeit me echt niks. De opvolgmelk doet gewoon niks voor hem. Dus als hij een keer sap krijgt ipv opvolgmelk vind ik het helemaal prima.
    Brood doet hij wel moeilijk mee, maar hij eet het wel. 1 snee per maaltijd. En fruit eet hij als een tierelier en de warme maaltijd gaat er ook altijd met veel plezier in (250 gram) en dan nog een flinke bak kwark. Daar doet hij het vele malen beter op is wel gebleken.

8. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    fb.... nou dat verklaart dan de korte nacht he..
    er zat hem gewoon iets dwars!
    Klinkt lekker, maar ik heb het ook nog nooit zelf gemaakt.

Hier... a. heeft echt haar dag niet 2x 45 minuten geslapen. (normaal met gemak 1x 3 uur)
    Zul je net zien dat het terror wordt als ze naar bed moet en de hut zit vol met bezoek... maarja... we wachten af.

begrafenis neef. volgende week is de begrafenis.
    Eerst een kerkdienst waarbij zijn vrienden hem naar voren brengen. Dochtertje wilt niet in de bank blijven zitten dus die loopt mee met papa naar voren. SLIK HEFTIG DUS.
    Daarna crematorium en koffietafel.
    Sta nog even in dubio wat ik met A. doe. Vriendin of KDV.
    Vriendin is wel gevraagd anders gaat ze naar kdv. Ik neem ze dan gewoon mee naar de koffietafel, als ik daar al heen ga.
    Manlief kan geen vrij krijgen, is erg druk dus weer iets wat ik alleen moet regelen....

9. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Wie is Duma?

FB: En nu lekker weekend!

Luckey: Hoop dat je meisje zich rustig houd als alle visite er is!

Demaco: Gelukkig is Vince niet zo heel vaak bij zijn vader, dan kan hij wel met wat minder eten af, haalt hij de schade wel weer in.

Hier: Liv slaapt vanaf 1630. Verder maar 1.5 uur geslapen vandaag (1x). Geloof dat ze de nacht al in is gegaan, oeps...Ze moet nog groente en toetje en nog (2) bv...
    Zit even in dubio, wakker maken of lekker laten slapen en gewoon bv geven als ze komt vanavond en dan weer naar bedje. Met het risico dat ze dan niet meer wil slapen.....moeilijk moeilijk!

10. 2babygirls

2babygirls Actief lid

7 dec 2011
    213
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Luckey: Heeel erg veel sterkte van de week. Het is echt zo oneerlijk. Zo jong. En dan zijn kindje:(.
    @fb:Nee geen ervaring. Kom nooit verder dan banaan/appel/peer/kiwi. Ben veel te bang dat ze iets krijgt waar ze het zuur van krijgt:).
    @hardlopen: daar was ik ook mee bezig voor de zwangerschap. En wilde ook gewoon doorgaan. Maar toen kreeg ik ernstige bi waardoor ik dus niet eens meer normaal lopen. Maar ik wil echt wel weer, want ik wil echt een keer een maraton lopen.
    @hier: een fijne dag achter de rug. Vanmorgen/middag wezen schaatsen met R. Was er leuk. Nog even naar svader geweest op de voetbal. Ook al gezellig. En we hebben nog even een klein stukje gefietst. Vond wel erg spannend. Ik heb R nooit voorop gehad dus was even wennen. En dat opstappen, das nog niet makkelijk aangezien deze boeretrien niet echt ladylike opstappen:D.

11. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Nu heerlijk weekend ja!!:D 1 dag helaas...

Maar t huishouden is zo goed al bij, alleen nog wat was wegwerken.
    Maar dat kan later ook nog hoor! Blijft wel liggen.

Zit net een uurtje op de bank!
    De Abrikoosjes met vanile zijn klaar. Heel het huis ruikt er naar....
    Heb even geproefd, maar vind het zelf een klein beetje zurig.
    Jesley houd er wel van, dus ben benieuwd morgen!
    Heb meteen 500 gram gemaakt, dus hoop maar dat hij het lekker vind
    De rest vries ik in. Het schijnt echt heel populair te zijn bij de kleintjes, dacht ga het nu toch eens maken!

Jesley nog steeds diarree, 3e dag al!!
    Niet zo heel erg, maar toch... Ongeveer 3 luiers per dag.
    Morgen nog even aankijken en anders bel ik maandagochtend meteen de HA.

Hij is wel gewoon levendig, koortsvrij enzo. Dus wel vreemd.

Ik ga zo lekker op bed liggen met mn laptop, en vroeg slapen!

12. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    FB: Is hij niet bezig met tandjes? Dat kan de spuitluiers ook verklaren...

Liv werd net om 1945 wakker maar wilde maar een paar hapjes groente en geen toetje.
    Fruit had ze ook maar een paar hapjes op en brood ook niet geweldig vandaag, alleen bv dronk ze goed. Verder wel heel vrolijk en geen koorts dus zal wel goed zitten, t is alleen niets voor Liv, slecht eten.

Hebben jullie nog een voetenzak in de buggy? Heb toch de quinny zapp in gebruik genomen ipv alleen voor de maxicosi te gebruiken, maar heb er geen voetenzak bij en vind het toch wel koud!

13. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    In de duobuggy heb ik een voetenzak voor Vince en in de enkele buggy heb ik geen voetenzak. Maar dan doe ik Vince een maillot aan onder zijn broekje.

14. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    @FB, het is geen diarree (als in ziek zijn) als het maar 3 luiers is per dag. Zou dan ook eerder denken aan tandjes of misschien andere voeding dat wat laxeerd ofzo?

Hier wou Rebecca perse geen luier aan vanavond. Dus ben benieuwd hoe dat zal gaan!

Morgen een dagje alleen met haar. Zit er aan te denken om misschien te gaan zwemmen. Maar ik twijfel een beetje (of ik het wel durf). We zullen zien..

15. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Hoezo 'durven'? Dat je alleen met je meis tussen de gezinnen zit bedoel je? Ik zou het gewoon doen, hartstikke leuk voor je meis en je zult zien dat jij geniet als zij geniet!

16. kevercabrio

kevercabrio Actief lid

18 mrt 2011
    350
    0
    0
    Financiële dienstverlening en kinderen
    Zuid Holland
    @begravenis sterkte zal erg emotioneel worden

@slechte nacht vervelend zeker door buikkrampjes

@zelf gemaakt fruit hapje hier potjes ben erg makkelijk hihi

@voetenzak ja

@reflux agh zielig hoor

@hier nog steeds een ziek vogeltje. Koorts is overdag weg en savonds weer 40 graden. Vandaag 370cc vocht op wel bij 2 flesjes wat gespuugd door hoestbuien. Straks nog een flesje geven.
    Ze is vandaag bij elkaar 3 a 4 uurtjes wakker geweest en dan ligt ze op onze borst te soppen op dr speen. Pfff vind het heftig

@ weet niet of ik iets of iemand vergeet maar excusses

17. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Nee meer vanwegen mijn figuur nu :(

18. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    @KC, he wat naar zeg. Niks is zo erg als je kleintje niet te kunnen helpen. Hopelijk drinkt ze zo nog wat.

19. kevercabrio

kevercabrio Actief lid

18 mrt 2011
    350
    0
    0
    Financiële dienstverlening en kinderen
    Zuid Holland
    Thnx elke keer maar kleine beetjes geven

Je kan toch gaan zwemmen, onderwater ziet niemand je, ik trek altijd gelijk mijn badjas aan als ik het water uit kom

20. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Demaco, gewoon lekker gaan, doe ik ook (met 20 kilo te zwaar).
    En vooral als je er bent: Heel goed om je heen kijken!!! Dan zul je zien dat er heel veel mensen nog veel dikker zijn (veelal mannen in ballenknijper of vrouwen in te kleine bikini) en dan voel je je nog goed ook. Niet onzeker zijn over je zwangerschapskilo's (die zijn nu namelijk nog te verklaren, vince is pas 9 maanden!!!) en trots zijn dat jij als alleenstaande mama je dochter een leuke dag bezorgd!
    Mensen zijn alleen maar met zichzelf bezig joh, ze kijken niet eens naar je. Hooguit naar je schattige prinsesje!

KC: Ach arme Rive, zo sneu dat je niets voor haar kunt doen, behalve haar lekker vertroetelen. En ook niet makkelijk voor jullie, je zult je wel machteloos voelen!

Deel Deze Pagina