April mama's 2011 Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Musty, 19 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    hoi hoi,

hoe is het nu met Rive en Jesley?

Leuk demaco dat je toch bent gaan zwemmen!
    Hier vandaag ook (onverwachts) gaan zwemmen met mijn broers, zus, zwager, schoonzus en alle kids. Livje vond het maar zo zo, de enige keer dat ze gezwommen heeft was toen ze 8 weken was!!! Maar lekker tegen mama aan vond ze het best, en ze is ook nog onderwatergeweest! Vond ze heel grappig, gekke kind. Na 20 minuten lekker het bubbelbad ingegaan want ze werd koud en daar viel ze bijna in slaap. te cute.
    Daarna lekker opdrogen op de kant, helemaal leuk dus!

2. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Demaco & Cvm: lekker hoor dat jullie zijn gaan zwemmen!
    Ik wil ook snel weer gaan, maar durfte t vandaag nog niet aan met t diarree.
    Ik ging eerst echt elke week!
    Als hij beter is ga ik vrijdag!
    Babyzwemmen of vrijzwemmen.

Jesley heeft vandaag 1 stink luier gehad.
    Dus al veel minder dan vorige dagen.

3. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Leuke foto's van MD en Liv :D

4. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    @FB, Vince heeft dat ook gehad bij 2 tandjes, de andere tandjes had hij weinig last van qua spuitluiers en uitslag enzo.

@CVM, leuk dat jullie ook zijn wezen zwemmen! Hoe schattig dat ze bijna in slaap viel in het bubbelbad!

@Musty, spannend zeg! Hopelijk gaan de aankomende 10 dagen een beetje snel.

@Foto's, mooie foto's weer!

Sorry dat is alles wat ik onthouden heb.

Hier was het zwemmen weer een succes maar wel een mega krijsfestijn bij het aankleden. Ze wou perse niet meer weg.
    Nu beide doodop haha. Vince kan elk moment thuis gebracht worden. Ben blij dat hij er zo weer is :D

5. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    1e leuk iets in het vooruitzicht. Met schoonfamilie naar een Boerderijwoning in Duitsland.... Weekend van koninginnedag...
    Van de zomer misschien naar vrienden in Friesland Duitsland....
    Tijd voor planningen!!! (maarja eerst maar eens wachten of mijn vakantie goedgekeurd wordt)

6. kevercabrio

kevercabrio Actief lid

18 mrt 2011
    350
    0
    0
    Financiële dienstverlening en kinderen
    Zuid Holland
    @zwemmen lekker hoor leuk dat de kids genoten hebben.

@fijn dat het beter gaat met Jesley zijn buikje

@foto's wat een schattige koppies

@Luckey is het een idee dat S de kaarsjes voor A uitblaasd. Dan kan hij als Grote broer zijn kleine zus helpen mischien voelt hij zich daar door wel bijzonder?

@hier Is het vandaag goed gegaan met Rive. Ze heeft bijna alle flesjes leeg gedronken en ook fruit gegeten en avondeten ging er ook in. Geen koorts gehad.
    Voelde vandag 4!!!!! nieuwe boven tanden

7. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Zoooo 4 ?!?!
    Gelukkig gaat t beter!

8. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    lekker he als ze nog zo in je armen in slaap vallen......zo vaak gebeurt dat niet meer dus geniet er met volle teugen van als het wel gebeurd!!

9. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Jesley weer heel onrustig en aan t gillen in bed (buikpijn?)
    Net even rustig met m gezeten en temp gemeten (37.2) en zetpil gegeven. Hij ligt nu rustig....

10. 2babygirls

2babygirls Actief lid

7 dec 2011
    213
    0
    0
    Zuid-Holland
    @kevercabrio: Gelukkig! Ben erg blij voor je dat Rive alles zo goed heeft gegeten en gedronken vandaag! Maarre 4tanden!!!!!
    Hier net 1 heeeeeeel klein puntje boven.
    @Luckey: altijd leuk zo'n vooruitzicht. Kan me voorstellen dat je er zin in heb!
    @hier: we zijn niet naar de boerderij geweest. Werd gestoken door de werkbij. Gordijnen zijn allemaal gewassen, bedden verschoond. Slaapkamer van de meisjes opgeruimd. Morgen als R naar de psz is de douche soppen en strijken.

11. kevercabrio

kevercabrio Actief lid

18 mrt 2011
    350
    0
    0
    Zuid Holland
    Ach arm mannetje ik hoop dat ie met zetpil opknapt

12. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    sinds Vrijdag rolt mevrouw ook van buik weer terug naar rug, en vanavond heeft ze zelf stukjes eten gepakt vanaf het blad hihi

13. kevercabrio

kevercabrio Actief lid

18 mrt 2011
    350
    0
    0
    Zuid Holland
    @2bg ja veel in 1 x hè. Voelde vorige week wel wat bobbels en i 1,5 dag zijn er 4 boven tanden door, ze had dr 4 onder tanden ook in 2 dagen door. Ik denk dat ze binnen no time dr melk gebit heeft.

14. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ze kan het maar alvast gehad hebben... Echt snel!!

15. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik ga even douchen en mn haar wassen.
    Nog een was in de droger doen en dan mn bedje in....

Morgen weer werken, 6 uur eruit :( En Jesley naar oma brengen.
    Vriend is net naar zn werk voor laatste nachtdienst.
    Ik zal zo nog even vanuit mn bed lezen of er nog iets bijgeschreven is, en dan ga ik lekker slapen...

Hopelijk heeft Jesley niet te veel last meer en slaapt hij lekker door vanacht (en ik dan ook;))

Trusten!!

16. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Even snel vanuit hier.

Vince kwam terug, had de hele weg gehuild. Knalrode oren dus ik denk, die wordt ziek. Toen ik hem ging uitkleden zag ik dat hij maarliefst 3 lagen lange mouwen aan had. Romper lange mouw en 2 shirts lange mouw. Tel daarbij een winterjas en muts op in een auto met verwarming.. Vind het niet gek dat hij aan het huilen was. Gelijk maar even duidelijk gemaakt daarna telefonisch. Ook heeft ex mijn visie (zie opvolgmelk als drinken bij de gewone maaltijd en niet meer als hoofdmaaltijd) opgenomen als in 'ik hoef geen opvolgmelk meer te geven'.
    Op zich heeft hij genoeg gedronken hoor, maar het hele weekend niet gepoept. Vrijdag heeft hij toch nog kiwi gehad van mij en normaal gaat het dan wel heel makkelijk. Hier dus bij zijn toetje een flesje opvolgmelk gegeven. Hij wou echt niet slapen en deed wat moeilijk (scheten enzo) en toen kwam er toch een mega spuitluier. Daarna viel hij lekker makkelijk in slaap.

Maar goed, voor de rest heeft hij wel goed gegeten, gedronken en geslapen.

Het lijkt er wel op dat ex mijn advies wel goed aanneemt. Maar niet altijd even goed begrijpt (herkenbaar bij hem) dus moet ik even goed op letten.

Nu zo maar naar bed. Ben doodop van het zwemmen..

17. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    @demaco....ik krijg het al benauwd bij het idee zoveel aan te moeten qua kleding!

18. kevercabrio

kevercabrio Actief lid

18 mrt 2011
    350
    0
    0
    Zuid Holland
    Jeetje wateren hoop kleding. Vince had het Spaans benauwd in de auto!!! Fijndat hij lekker slaapt jij ook trust

Fb hoop voor jou een goede nacht en dat jesley weinig last heeft

Ik ga ook slapen xx

19. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    @MiKiJa: goed van Lisa dat ze terug rolt. Nu gaat het echt snel allemaal he?

@2BG: zo dat lijkt me echt pijnlijk 4 tanden tegelijk door. Maar ze kan het maar gehad hebben idd.

@Demaco: pfff 3 lagen lange mouwen.. En zo koud is het niet eens. Hopelijk gaat het de volgende keer beter als V naar z'n vader gaat. Gelukkig dat V een spuitluier armer is. Kan me voorstellen dat hij er last van had.

Ik ga ook zo slapen dames, weltrusten!

20. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Jesley heeft goed geslapen, niet gehoord
    Nu mn bed uit om zo te gaan werken! Moeeee

O ja en vanaf vandaag weer lijnen!

Deel Deze Pagina