Jesley heeft vandaag al 3 x gepoept!! pfff haha Niet eens diarree hoor (alleen laatste luier wat dunner) Heb m nu op bed gelegd, voor een klein dutje, maar hij ligt te spelen, dus ga m er zo maar uit halen. Moet nog even de auto terug brengen naar de zaak, dus dat ga ik dan maar even meteen doen. Net ff geregeld dat ik morgenochtend vrij ben! Is wel makkelijk want vriendlief heeft nacht... Dus werk ik lekker van 1 tot 5 heerlijk!!
@Vica en FB: Leuke foto's! @FB: Robin poept de laatste tijd ook veel vaker. Eerst was het 1 x in de twee/drie dagen en nu is het vaak 2 of 3 keer per dag. Meestal harde ontlasting, en af en toe van die dunne gele....zal wel normaal zijn nu ze verschillende bijvoeding krijgen.
Ik heb nog niet bijgelezen, maar vroeg me vanmiddag opeens af hoe het met Nikske en Noud (als ik het me goed herinner) zou gaan. Heeft iemand hier nog contact met haar?
@FB, ook mooie foto zeg! @Poepen, hier de laatste tijd ook veel (al heb ik weinig vergelijkingsmateriaal omdat zijn verteringsproces hiervoor niet goed werkte). Nu zo'n 3-4 keer per dag en ook dik en soms keutels. @Chantico, ik heb ze op hyves staan maar er zijn er volgens mij meer die haar wel eens spreken. @All, zie prive hyves! Even een vraag. Hier verder alles rustig. Vince ligt in bed een beetje te jammeren en soms te spelen. Rebecca is al diep in dromenland.
ik heb haar op hyves.. hier schrijft ze nog regelmatig in het jonge mama's topic of zo iets geloof ik. Ik denk dat in 2 topics meeschrijven iets te veel werd, omdat ze ook fulltime werkt. Voor zover ik het heb gelezen gaat het goed met Naud, hij is al een hele flinke jongen en ook al zo'n knapperd!(wat is het toch met die april(/maart) baby's )
@ vica.... super foto's! @ nikske... ik spreek dr op hyves, alles gaat goed met naud en haar @ FB.... ook al zon leuke foto @ poepen.... wisselt per dag mathieu-dareau heeft vanavond in de kinderstoel gegeten (tafeltje/stoeltje model)
Vica... weet even niet wat te reageren.... eerlijk gezegd. poep... nee echt nog smeerbare zooi hier..... meestal 1x per dag een flinke lading en dan achterkant luier er uit, dus compleet verschonen... Meeting.... openbaar vervoer moet wel lukken (wel zonder Sem dan hihi) maar kan dan alleen op vrijdag/zaterdag/zondag... donderdags moet ik werken.... Hier wezen wokken net en van te voren gevoed (half 4). Tegen 6 uur vond madame het wel welletjes en naar huis gekomen, verschoond en meteen naar bed. Ze is net wakker geworden en vertelt wat... twijfel of ik haar ga halen of gewoon voed en weer in bed leg. Nikske/Naud.... lees soms wat op hyves.... Bekijk bijlage 187148
Bekijk bijlage 187149 en nog eentje.... deze is genomen tijdens een ochtendwandelingetje met papa....
@ luckey... ik vind dr veel op jou lijken (ook de andere foto's p hyves) @ vica.... pooooh jeetje dat is nogal wat ik was denk ik echt niet kalm gebleven, weet verder geen advies voor je...... t ligt toch echt bij hubby om knopen door te hakken
@Vica: Ik heb gereageerd. Ik weet niet of je er wat aan hebt...maar heb even mijn mening gegeven. @Luckey: Superschattig meisje heb je toch! Vooral die in de maxi-cosi. Helemaal super! @Musty: hoe ging het in de kinderstoel?
@ minime.... heel goed hij vond t heel intressant eertst dat ie tegenover zn zus zat, dat werd geiten daarna had ie door dat ie zn schaduw zag op een deur toen ging ie naar 1 kant beetjehangen en zo zn schaduw vangen we hebben dubbel gelegen uiteindelijk heeft ie daarna zn wortels opgesmult
Musty.... je bent de eerste die zegt dat ze op mij lijkt..... maar ze is toch echt een gezicht met papa..... hihi
@Luckey, mooie foto's! Hier zeggen ze ook steeds vaker dat Vince op mij lijkt. Maar het is toch echt 2 druppels hubby. Hoewel hubby en ik als baby veel op elkaar leken is er nu wel degelijk te zien dat Vince meer op hubby lijkt. Ik heb een foto van Vince met mij, al kijkt Vince niet blij Ze staan alleen op de pc waar hubby op zit nu . Zal hem morgen wel plaatsen.
Robin lijkt ook veel meer op manlief dan op mij (zegt ook iedereen). Maar hij heeft wel mijn blik. Hij heeft gewoon het beste van ons beiden hihi
Pfoe net even sinds lange tijd weer op de crosstrainer gestaan en wat calorie'tjes verbrand! Pfff weer effe wennen zeg! Maar wel lekker... Ben nu even aan het afkoelen. Zo lekker douche en dan is vriendlief weer thuis Slaap lekker
Jesley lijkt ook als 2 druppels water op vriendlief.... Ik zelf zie t niet hoor! Ik vind hem gewoon Jesley