April mama's 2011 Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Musty, 19 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ballorig is voor mij niet te doen met ov en alleen met 2 kids

zoiezo wacht ik eertst alles van zh effe af voor ik echt op pad weer ga

t zou evt bij mij thuis kunnen, hebben we ook met de nov mamas gedaan

2. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    ik hou het in de gaten, lijkt me leuk om te meeten, maar ik kan/durf niet met de trein zo alleen.....dus dan afwachten of ik de auto kan hebben!

3. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey meiden..

Sorrrryyy !!! Heb zo'n giga druk weekend achter de rug dat ik echt geen tijd heb gehad om mee te lezen, laat staan te reageren :)

Ik heb dus echt alles gemist.. Zijn er belangrijke dingen die ik moet weten???

Ik spring hier weer in..

Sorrryyyy :)

4. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Meeting.... ik wil graag in de carnavalsvakantie (week 8) naar de huishoudbeurs/9maanden beurs...
    Nog iemand die gaat... of mensen die er in de buurt wonen????

5. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik vind ballorig ook een goed idee, of bij iemand thuis.
    Ik woon te ver weg van iedereen denk ik?
    Ik kom alleen met Jesley. Met de auto
    Vriend heeft daar denk ik echt geen zin in haha

Maar wel snel datum prikken hoor!

6. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Luckey: ik ga waarschijNlijk met vriendin naar 9 maanden beurs

7. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Hi meiden, ik ben een paar dagen niet geweest, dus ik spring hier weer in.
    Vrijdagavond bij een collega gegeten, zaterdag naar mn ouders in Drenthe geweest en zondag relaxdag gehouden.

@Tandjes: Hier ook alleen nog de onderste 2. Vandaag voor het eerst tandjes gepoetst. Hij vond het leuk! Hij deed zelf ook nog een beetje poetsen:)

@kevercabrio: Beterschap met je meisje. Hopelijk gaat ze snel weer goed eten en drinken. Vooral drinken is belangrijk, maar je houdt haar goed in de gaten he

@Star: Wat verschrikkelijk voor je kennissen! Geen woorden voor:(

@Melk: Ik weet nog niet wat ik ga doen. Misschien wel gewoon volle melk, scheelt toch best veel natuurlijk. Maar dan moet hij wel binnen een paar dagen een pak leeg drinken, weet niet of ik dat red. Hij drinkt nu namelijk alleen bij de boterham, soms tussendoor en 's avonds nog een klein flesje. Max 350 cc per dag. Maar ja, dat is prima dus eigenlijk;) Kan hij 3 dagen met een pak doen:)

@CVM: KLein meisje inderdaad, maar geeft niet toch? Zolang ze maar volgens haar eigen lijntje groeit. En kleine meisjes zijn schattig (kijk maar naar mij hihi)

@Meeting: Ja leuk! Ik kom met de auto, zonder manlief, alleen met Robin. We hebben nu een lease auto waar we ook prive mee rijden, dus maakt mij niet uit waar.
    Ik ken ballorig niet, maar liever niet iets waar het superdruk is, want Robin is daar nogal gevoelig voor hebben we gemerkt, en dan wordt hij lastig. Liever bij iemand thuis.
    Waarschijnlijk ga ik ook naar de 9-maanden beurs, maar weet nog niet welke dag enzo. Moet ik zaterdag even met vriendin overleggen (of het nog doorgaat).

8. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    9maandbeurs... dag is hier ook nog niet bekend maar als ik weet wanneer jullie gaan pas ik mijn planning graag aan om jullie daar te ontmoeten!!!!!
    Woonde ik maar niet zover weg, dan had ik jullie allang verveeld haha

Melk... geen idee hoe A het gaat doen na de bv.
    S. weigerde elke vorm van gewone melk, die dronk liever volle joghurt verdund met water haha.... nou ja ook goed. zuivel is zuivel he

9. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    meeting: Wij hebben nu net niet meer de lease auto, dus als het te ver is kan ik niet komen ivm slechte financien. En manlief gaat zeker niet mee, die heeft daar denk ik ook echt geen zin in (begrijpt uberhaupt niet wat ik op dit 'kutforumpie' doe hahaha).
    Maar vind het wél heel leuk om iedereen en alle kindjes eens te zien. Geloof alleen niet dat ik bij jullie in de buurt woon en het kan wel bij mij maar heb nogal een kleine woonkamer dus echt handig zal dat niet zijn.

Verder even vergeten wat ik gelezen heb, straks 'one born every minute' en daarna 'i didnt know i was pregnant' kijken. Keek voorheen nooit tv maar vind TLC echt een brilliante zender!

10. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    oja Chantico, ik geloof ook niet dat koeienmelk echt voor mensenkinderen bedoelt is. Al is opvolgmelk natuurlijk altijd op koemelkbasis dus wat dat betreft maakt het niet uit. Geloof wel dat er in gewone melk wat meer zouten zitten dan in poedermelk en dat sommige mensen daardoor kiezen om tot een jaar geen gewone melk te geven. Maar zie op mijn werk vaak kinderen die tot hun tweede nutrilon 3 of 4 meekrijgen omdat ouders denken dat de toegevoegde vitaminen ed een meerwaarde hebben, terwijl ik daar toch echt niet in geloof hoor.
    Maar goed, al het eten en drinken is troep tegenwoordig, je kan niets meer eten of er is wel iets negatiefs over bekend. Soms maken we ons denk ik ook te druk over wat wel en niet goed is, ik betrap mezelf er iig wel op. Vroeger maakte ze zich echt niet druk om suiker in limonade of zout in melk, en kijk eens hoe groot wij geworden zijn ;)

11. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @CVM: Goed dat je het zegt, die series wil ik ook op TLC kijken! Zijn we tot 23.00 uur weer zoet:) Daarna lekker naar bed.
    En Teen Mom (MTV) en Pan AM (Net5) ben ik aan het opnemen:)

12. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    vroeger hadden ze geen eens opvolgmelk !!!!
    wou dat ik vroeger mama was hahahahaa

13. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Pan Am... ja die had ik ook wel willen zin, maarja helaas..
    Ben helemaal niet van de series (nou ja alleen die op dvd haha, ben nu zowel Buffy als Angel het kijken. Loving it.)

Meeting.... normaal is manlief daar ook niet voor hoor, maar hij wil wel mee naar de huishoudbeurs/9maandbeurs dus misschien dat het gecombineerd kan......
    Anders kom ik met dochterlief (misschien ook zoonlief) alleen gereden naar het noorden haha (ben alleen niet zo'n held op nederlandse snelwegen, rijd liever in duitsland)

14. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Volgens mij zijn gewoon de loop der jaren gewoon de hersenen van een vrouw veranderd ofzo hoor...
    Vroeger deed je gewoon, nu denken we veel te veel na

15. 2babygirls

2babygirls Actief lid

7 dec 2011
    213
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hey meiden,
    EIndelijk een beetje rust na weer een huilconcert op de achtergrond van ongeveer anderhalf uur:(. Ben blij dat ik morgen naar de ka mag.
    Ballorig is goed te doen hoor voor kleine kindjes. Er zijn speciale peuteruurtjes. Ik ging er ook al heen met de oudste toen ze deze leeftijd had en al kon kruipen. Er is een speciaal peuterhoekje.

16. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    denk het ook ja, en net als wat iemand net al zei......de ene dag is een tomaat goed voor je, de volgende dag staan alle kranten vol dat een tomaat slecht is....en zo gaan we alles af volgens mij

17. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    hier verder een "drama" middag/avond gehad

ze wilde niet eten...alleen de yoghurt wilde ze opeten ( die had ik maar gepakt omdat ik er niks in kreeg)....daarna alleen maar klagen en klagen en huilen

fijn hoor als ze maar 1 uurtje slaapt zo eind van de ochtend ppff

18. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Peuteruurtjes bij ballorig zijn niet in het weekend neem ik aan? En aangezien de meeste toch werken zou het in het weekend moeten denk ik.

Dus hier kan ik zowiezo maar om het weekend.

Ik ben er voor om het bij iemand thuis te doen.

Ik woon redelijk centraal in Nederland, maar voor dit clubje woon ik denk ik te noordelijk.. De meeste komen uit het zuiden en westen toch?

19. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Mijn voorkeur gaat ook uit naar het weekend, aangezien ik dan met de auto kan komen. Doordeweeks heeft manlief de auto voor het werk.

@Luckey: Als je alleen met je meisje komt, kun je uiteraard ook met mij meerijden. Kunnen we samen de weg zoeken :)

20. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Dit lijkt me nou een leuk plan!!!!!!:)

Deel Deze Pagina