Goedemorgen, @Meeting: ik ben voor. Gorinchem is voor mij 15 min en ik weet waar Musty woont, dus dat zou een geweldige optie zijn. Het mag evt ook bij mij, maar ik woon wel in een dorpje. Ik kan allebei de data. Het lijkt me sowieso fijner om het bij iemand thuis te doen i.v.m de drukte enzo. @KC: fijn dat Rive goed geslapen heeft. @FB: hoop dat de diarree nu echt weg is. @Opvolgmelk: ik ga over ong 2 weken weer provoceren om te kijken of Daimen over z'n kma heen gegroeid is en dan ga ik denk ik toch voorlopig nog voor opvolgmelk. @Musty: las op fb gisteren dat MD vroeg wakker was en s'nachts niet veel had geslapen. Hoe is de nacht nu gegaan? En hoe staat het met het vloeien? @Hier: weer lekker 2 dagen thuis. Vandaag ECHT m'n rijbewijs ophalen bij het politiebureau. Rijbewijs is daar afgegeven, want iemand had hem gevonden. Denk onder t kopieerapparaat bij de supermarkt. Al de 2e keer dat me dit is overkomen . Ben tegenwoordig zo'n warhoofd. Verder was wegwerken en huishoudelijke dingen. Miss vanmiddag nog even wandelen.
Gorinchem is voor mij iets meer dan een uurtje, dus prima te doen. Ik ben voor! Bij Mir kan ook, maar misschien niet zo handig voor diegene die met OV komen als het een klein dorpje is.
@Meeting, ik kan 12 februari. 5 februari is Vince bij zijn vader. Gorinchem is voor mij net iets meer dan 2 uur (bus, trein, bus) en dan ben ik waarschijnlijk in het centrum van gorinchem. Waarschijnlijk duurt het veel langer want er zit maar 1 minuut speling tussen de trein naar utrecht en vanuit daar de bus naar gorinchem pakken. Dat gaat overigens wel een duur grapje worden die bus. Ik kan ook de trein pakken naar amersfoort, overstappen naar utrecht, overstappen naar geldermalsen en dan overstappen naar gorinchem. Op zich wel te doen en misschien zit ik op een gunstige tijd zodat ik rechtstreeks naar utrecht kan. In Utrecht is ruim te tijd om over te stappen en op geldermalsen komt de trein op hetzelfde spoor dus dat is ook geen probleem. Dan is het voor mij ook 2 uur. Maar woon je dichtbij het centrum Musty?
Hier hoofdpijn.. Even een vraagje! Vince heeft echt niet meer genoeg aan luiers maat 4+ maar 5 is zo groot! Alle merken gaat hij doorheen. Hij drinkt veel en plast dus ook veel. Overdag doe ik 2 uur met een luier om er voor te zorgen dat hij niet doorlekt. Op zich prima, maar wel een aanslag voor mijn portomonee zo. En snachts lekt hij elke nacht door. Of ik moet hem snachts gaan verschonen. Vannacht heeft hij 14 uur geslapen en was hij er flink doorheen natuurlijk. Maar een nomale nacht van 12 uur gebeurd dat ook. Iemand tips?
@meeting: Gorinchem is voor mij hooguit 10 minuten, maar ik geloof niet dat ik mee doe aan meetings enzo.. Hoop dat niemand dat erg vind.. Heb er niks op tegen hoor, maar ik wil het gewoon op een forum houden, persoonlijk contact hoeft voor mij niet zo.. Ik zit op meerdere forums en daar spreken ze ook wel ns wat af, maar ik doe er niet aan mee en toch kan ik gezellig mee blijven kletsen op de forums @slaapjes: hier geen pijl op te trekken, de ene dag slaapt ie zowel s morgens als s middags. De andere dag slaapt ie alleen s morgens en s middags blijft ie gewoon klaarwakker, kan hem naar bed doen, maar slapen ho maar en weer een andere dag, houdt ie t s morgens met gemak wakker en slaapt ie alleen s middag... Kortom hij is een beetje aan het zoeken naar een nieuw ritme geloof ik
@Demaco: als je de laatste optie neemt, kan ik je in Leerdam ophalen en kun je met mij meerijden naar Musty. Dan hoef je niet met de bus naar haar.
No hard feelings hoor. Iedereen is vrij om te doen en laten wat ie wilt. Klets maar gewoon gezellig mee!
@Jorietje: Niets is verplicht natuurlijk, ik kan ook begrijpen als mensen alleen op het forum willen meeschrijven. Dus zoals Mir zegt: No hard feelings Ik persoonlijk ben wel heel benieuwd naar iedereen en alle kleintjes!
Meeting.... ik kom overal wel naartoe. Tref me samen met Minime en samen zullen we alles wel vinden LOL!!!!! Qua datums: ik kan allebei de datums!!!! Hier... kolven is terug het lopen. Schiet al in de stress. VOorheen met gemak 310... naderhand werd dat 210 en sinds deze week slechts 150 per sessie. Op zich geen ramp want mevrouw drink toch maar max 100 uit de fles, maar ja als het telkens blijft teruglopen houdt het op he.. Kan wel overbruggen met diepvries.... Live drinkt ze wel nog "normaal"... kort maar altijd al gedaan.....
Lief dat je het aanbied aan Demaco!! Zo kan toch iedereen komen! Als ik iemand op moet pikken op de route, dan kan dit hoor! Ik ben aan t werk sinds uurtje! Zo naar buiten toe.. Moet tot 22uur
@Daimen, dat zou dan idd wel kunnen maar dan moet ik wel oppas hebben voor de oudste. Maar wellicht kan mijn moeder dan oppassen.
Even update, wie wil er allemaal naar de meeting komen? *MiniMe *Luckey *FB *Mir *Musty *Demaco *CVM ? *Titania *2Babygirls *Mikija ? *Nikske? En misschien nog Seertje en Leonie Musty, weet je zeker dat het eventueel bij jou kan? We zijn toch best met een aantal als ik het zo zie (+baby's).
Aangezien de meeste van ons allebei de dagen kunnen en Demaco alleen de 12e, zullen we dan de 12e vastzetten? Als er bij Musty niet voldoende ruimte is kan het bij mij. Kan miss wel mijn vader en svader regelen om heen en weer te rijden van het station en terug is maar 5 min van mijn huis vandaan.
12 maart is goed! Komt mij wel het beste uit... Word wel gezellig druk als heel de bovenstaande lijst komt! Misschien een idee om er een soort high tea van te maken? Dat iedereen wat lekkers meeneemt voor op tafel Dat kost t diegene waar we meeting hebben ook niet veel geld!
12 februari was het toch? Aangezien sommige beebjes in maart al jarig zijn. Een High-Tea is een super leuk idee! Heb er echt zin in.