April mama's 2011 Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Musty, 19 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Mir... heerlijk hoor zo lang geslapen!!!!

Meiden help... ik sta in dubio.
    maandag heb ik bij een nieuwe client gewerkt en deze kan ik voor vast hebben op de donderdag middag.
    3 uurtjes. Heb dus mijn moeder geregeld om s. van school te halen en zo, no problemo.... Volgende week gaat het in.
    Nu werd ik echter vanmorgen wakker en heb er helemaal geen zin in.... erg he.
    Van de ene kant is het wel 3 uur per week dus extra centjes.
    Van de andere kant... pffff donderdags tot 4 uur....
    ik weet het niet. Misschien valt het heel erg mee en vliegt die tijd om, maar misschien is het me ook allemaal te veel en moet ik het gewoon niet doen....

2. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0

3. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
  4. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    @Luckey: tja das idd een lastige keuze. Om het puur om het geld te doen zou ik zeggen nee niet doen, maar aan de andere kant wat zijn nu 3 uurtjes extra. Miss als je eenmaal bezig bent dat het dan wel mee valt en zo om is. Aan de andere kant is het ook wel lekker om een middagje extra bij je kids te zijn toch? Ik heb niet echt een duidelijk antwoord gegeven zie ik. Sorry! Blijft moeilijk!

5. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Ik heb een mailtje gestuurd dat ik er toch vanaf zie.
    Ik ben gewoon bang dat het teveel voor me is.
    Ze had er begrip voor en vroeg wel naar achterliggende gedachtes.

Verder kreeg ik net bericht van mijn spaarloonregeling.
    Laatste bericht van hun was 2005 en wist niet of er nog wat openstond of niet....
    Blijkt me daar nog veel geld te staan (moet ik normaal 2 maanden voor werken haha) maar ze waren mijn gegevens kwijt.
    Blijkbaar is destijds de adreswijziging nit goed doorgekomen.....
    ME IS HAPPY!!!!!

6. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Luckey: lekkere meevaller!!!

Ik voed altijd overal, maar tegenwoordig is dat inderdaad niet meer zo makkelijk omdat meneer anders gewoon niet drinkt omdat alles in zijn omgeving te interessant is.

Mir: leuke spam! lekker als ze zo zitten ze spelen in hun bedje he!

Meeting: voor mij een beetje te ver ben ik bang hahahahahaha

Vandaag weer controle gehad bij de KA. Meneer is 76 cm en 8.940 kg. Groeit dus nog lekker door!

7. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    ME2... van de zomer een meeting bij jou organiseren LOL.....

8. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    lieve meiden.....willen jullie (als je hyves heb) lid worden van mijn shoppie??
    En misschien weet je nog meer mensen....tip me shoppie dan bij hun!!

Kitty's Shoppie Hyve - hyves.nl

9. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    haha heel goed idee! ha

10. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Luckey en FB: ja leuk, kunnen we lekker buiten met alle kids hihihihi

11. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Zo ik ben lekker even wezen shoppen met mn moeder.
    Jesley bleef thuis bij papa.
    Was wel ff lekker hoor!
    Heb een nieuwe winterjas (had er nog niet genoeg, ahum...), jurkje, 2 leggings en een rokje gehaald! En nog wat hebbendingetjes
    Me = happy ;)

12. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    @FB, lekker hoor zo shoppen!

Hier loopt Vince regelmatig een paar stapjes aan 1 hand. Zo schattig!

Verder begin ik best last te krijgen van de hechting van de getrokken kies. Die zou er vanzelf uit moeten vallen volgende week, maar aan 1 kant zit hij zo diep, daar gaat hij echt niet uitgroeien. Ben geneigd hem door te knippen en eruit te halen. Wond is al dicht.

13. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Demaco: Iel zou ik niet durven hoor, zelf doen. Misschien even tandarts bellen? Die heeft hem er in 1 minuut uit.

FB: Heerlijk he, ff shoppen. En niets leuker dan shoppen met je moeder, tenminste dat vind ik altijd!

Mir: Lekker zeg dat je zo kon uitslapen. Had maandag hetzelfde, was id ook echt helemaal gaar de hele dag. Vaaaaaag hoe je dagritme verstoord kan raken dan, je zou denken dat je je juist beter zou voelen!

Me2: Kinderachtig hoor, dat je niet even een rondje europa doet voor de meeting ;)!

Voeden in het openbaar: Liv drinkt nog prima, waar dan ook en hoe druk het ook is. Zodra ze nippies ziet vergeet ze de wereld om haar heen!

Hier: Kleine meiske is wéér niet lekker. Heel erg benauwd en ze heeft veel last van slijm. Zijn dus weer volop aan het puffen. Net ook een lage temp, 36 terwijl ze normaal 37.2 heeft. Slecht slapen (en als ze eindelijk slaapt hoest ze zichzelf in notime wakker) en slecht eten en spugen door het hoesten. Schiet niet op dit. Ook meteen weer eczeem door de lage weerstand (denk ik). Vind wel dat ze vaak niet lekker is. Dacht dat borstkindjes minder vaak ziek waren maar merk er weinig van. Daarnaast ook nog eens tandjesleed, kreng is nog niet helemaal door, alleen een scherp randje voelbaar.

Vanavond is mijn sportavondje, maar blijf maar thuis. Manlief raakt in paniek als ze in een hoestbui blijft hangen en meisje word er heel verdrietig door dus mama voelt zich thuis harder nodig dan bij de club ;)

14. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    cvm.... kan me nog herinneren van S. bv periode dat hij erg vaak verkouden was.
    zodra ik stopte met de bv is hij eigenlijk niet meer ziek geweest tot de dag van nu...
    erg vreemd...
    a. is ook al geruime tijd verkouden en komt geen einde aan.....

15. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    @Cvm, he bah. Beterschap met je meisje!

Hier dus maar wel de hechting eruit gehaald. Zat al heel los dus kon hem zonder enig probleem losknippen.
    Vince ligt nu in bed, weigerde toetje en fles. Wel sap gedronken. Hij doet de laatste dagen extreem moeilijk met eten. Waarom weet ik niet.

Hij heeft trouwens ook een bult in zijn onderste ooglid. Je zou denken een 'strontje' maar het bultje heeft een bloemkoolachtige structuur. Morgen moeten we naar de huisarts. Ondanks 2 weken ooggel voor de ontsteking die er zat blijft dit bultje er zitten.

16. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Demaco: Zou het kunnen dat V. onrustig word van de weekenden bij zijn vader en dat het zich uit in slecht eten? Je hoort vaak dat het advies gegeven word om kinderen onder de 2 alleen omgang overdag te geven, geen nachten.
    Gek van dat bultje, beter even na laten kijken idd!

Luckey, okay, komt wel vaker voor dus...gek idd. Misschien uit het niet snel ziek worden door bv zich pas op latere leeftijd ofzo...geen idee.Denk dat het ook wel door het kdv komt, er heerst daar elke keer van alles. Als ze een weekje niet gaat in vakantie ofzo knapt ze helemaal op en heb ik haar dan weer 1x gebracht is ze meteen weer aan het kwakkelen.

17. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    @Cvm, ja dat zou maar zo kunnen. Maar ja, dat weet ik pas als het blijft terugkeren. En omgang alleen overdag gaat mijn ex niet mee accoord. Ik had hem aangeboden elk weekend een dag en eventueel dat hij na zijn werk langs kon komen enzo (mag nog steeds van mij) maar dat wilt hij echt niet. Om het weekend, niks anders. Dus ik hoop maar dat Vince daar geen last van heeft.

Moet er heel eerlijk gezegd ook niet aan denken. Want als het alleen overdag zou zijn zou dat betekenen dat ik geen avondje voor mezelf heb en niet 1 keer de mogelijkheid om bij te slapen ofzo. Dan ga ik echt vereenzamen (aangezien ik al geen vrienden heb en mijn familie waardeloos is) en word ik depri. Misschien heel ego, maar ik heb het wel even nodig die ene dag per 2 weken voor mezelf.

De rest van de dag is hij overigens wel vrolijk en rustig aan het spelen enzo.

18. kevercabrio

kevercabrio Actief lid

18 mrt 2011
    350
    0
    0
    Financiële dienstverlening en kinderen
    Zuid Holland
    Hallo hier ben ik ook weer hahaha

Sterkte met zieke en slecht etende kindjes.

Iemand was van de trap gevallen (nikske dacht ik) beterschap en hopen dat je snel geen pijn meer heb.

Hier heeft Rive sinds zondag geen koorts meer. Maandag nog wel thuis gehouden en heb ik een halve dag gewerkt en hubby een halve.
    Dinsdag ging het beter qua ritme en vandaag als vanouds yehh
    Bijna geen verstopte neus meer nog wel snot. Hoesten wordt minder pfff toch een volle week geduurd
    Morgen een dag je werken en dan een weekendje Zeeland met sfamilie heb er zin in

19. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Daarom moet je ook gezellie naar de meeting komen :)

20. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Jeetje wat zijn het hier drukke dagen, dus had weer wat pagina's gemist maar heb netjes bijgelezen ;)

Even de reacties voordat Naud wakker word...

Staan & terug: Naud trekt zich nog niet op dus dat is hier nog niet aan de orde, wel probeerde hij zich gister aan de box op te trekken maar kwam met de beentjes tussen de spijlen dus dat was nog niet zo'n succes! Komt vanzelf wel.. Ik probeer me er minder druk om te maken. In het begin vond ik het wel eens vervelend als ik hier allemaal verhalen las en die van mij dat allemaal nog niet kon, maar voordat ze 2jaar zijn lopen ze waarschijnlijk allemaal gelijk :)

2bg: Wat vervelend dat ze maandag en dinsdag een dagopname krijgt, je houdt je kleine meis natuurlijk zo ver mogelijk bij het ziekenhuis vandaan.. Wat gaan ze doen bij zo'n dagopname??

FB: Jij geeft aan dat Jesley veel in bed oefent met staan en zitten, heeft hij dan geen slaapzakje aan??

En nu ik het toch vraag, welke kindjes hebben wel of geen slaapzakje aan??

Demaco: Ik zou toch voor de nachten overgaan op 5 als hij zo erg doorlekt, en inderdaad misschien nog even verschonen voordat jij zelf naar bed gaat (al maak je hem dan misschien wel erg wakker)

Mir: Aaaah wat een lekkere foto :D hihi

Luckey: Hoeveel uur werk je per week? Zo zou ik zeggen "wat zijn nou 3 uurtjes, als alles goed geregeld is voor Sem geeft het extra geld alleen maar weer meer ruimte".. Maar als je al veel uur per week werkt dan zou ik ervanaf zien..

Edit: Ow zie al dat je ervanaf hebt gezien, sorry ;)

Me2: Haha naar die meeting kom ik wel :)

FB: Heerlijk zo voor jezelf shoppen.. Ik kreeg weer helemaal de shopkriebels toen ik het nieuwe H&M boek zag! Merk alleen dat mijn lichaam opeens heel erg aan het veranderen is nu, dus ik wacht even tot het voorjaar..

CVM: Gaat Liv naar het kdv?? Want dan zie je vaak dat die kindjes meer ziek zijn doordat ze zich onderling aansteken.. Naud gaat naar opa&oma en die is op 10maanden pas 2x verkouden geweest, maar nog nooit koorts of wat dan ook (flesvoeding kind)

Demaco: Het slecht eten kan ook gewoon een fase zijn.. Naud heeft het ook soms 2-3dagen en daarna is alles weer heerlijk en is hij net een bodemloze put..

Kever: Wat fijn dat Rive begint op te knappen!! En veel plezier in Zeeland :D

Hier: Word een beetje gek van de drukte de laatste dagen, soms heb je echt van die periodes dat je eigenlijk 30uur in een dag zou moeten proppen.. Maar goed we gaan vrolijk door :)!! Het slapen van Naud gaat ook weer even iets minder, hij is overdag zijn slaapjes aan het inkorten waardoor hij 's avonds oververmoeit word en niet echt lekker rustig slaapt.. Mja zodra hij daar weer aan gewend is zal het wel beter gaan (hoop ik).. Ben trouwens nog steeds het CB boekje kwijt en begin er nu echt hard van te balen :( .. Verder nog veel pijn door de val van de trap, hopelijk is dat ook snel weer over! Sow en dan nu de kleine man uit bedje pakken want die hoor ik al kletsen sinds de eerste regel die ik hier typte ;)..

Deel Deze Pagina