April mama's 2011 Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Musty, 19 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2babygirls

2babygirls Actief lid

7 dec 2011
    213
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hey meiden,
    Tijdje niet geweest (3dagen ofzo:)) Maar heb even alles een beetje bijgelezen.
    @demaco & nikske: Ze word opgenomen ter observatie. Dus kijken hoe het overdag gaat. Maar het is meestal 's avonds. Maar ook overdag blijft ze slikken en boertjes laten. En erg zuur ruiken. Maar ben benieuwd. En ik vind er niks aan ze is nog zo klein.
    @demaco: Wat een rotstreek van je moeder zeg:x. Ik snap dat nou nooit. Al herken ik het wel. Als szus moet werken of weet ik veel wat moet alles wijken. En als ik wat heb heb ik pech.
    @zieke kindjes: beterschap
    @eten: ze eet gewoon met ons mee. Kook dan zoutloos en voor de rest eet ze alles mee. en eten wij iets wat ze niet mag eet ze een potje. Nu eet ze tussen de middag warm om te kijken of het aan het vaste voedsel ligt maar dan bewaar ik het gewoon van ons 's avonds en dat warm ik 's middags op.
    @rest: sorry de rest ban ik blanco.
    @hier: de meds lijken aan te slaan!!! Ze heeft al 3 nachten doorgeslapen!!!! Ben zo blij. Durf niet te optimistisch te zijn aangezien we dat al eerder hebben gehad:).
    En maandag eerste dag opname en dan dinsdag nog een keer:(:(:(. Vind er niks aan. Ze is nog zo klein! Maar ben wel blij dat er iets word gedaan.
    Fijn weekend allemaal

2. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    2Babygirls..... knuf voor de opname zeg. lijkt me helemaal niks.

Hier... flink geshopt.
    Kruidvat had de bambino slaapzakken voor 3,75 dus meteen meegenomen, mijn moeder is nu ook voor bij haar thuis haha (bij ons lag maar 1ntje nog)
    Zeeman extra 50% op alles. Dus leuk joggingpakje en broekje voor 3,50 samen haha.
    Verder nog noodzakelijke spullen bij hema (inlegkruisjes, zoogcompressen en lotiondoekjes) en bij de Wibra nog een leuk zwart vest voor mij voor 2 euro en schoentjes (soort oxxy) en slofsokjes voor A.
    I LOVE TO SHOP LIKE THIS haha..
    S. is wezen voetballen vanmorgen en hij vond het geweldig, tenminste voor zover hij er iets over loslaat...
    Hij had leuk meegedaan en toen hij moe was mocht hij keeper zijn haha....

Heb ik al verteld van mijn make over fotoshoot???
    18 maart heb ik die. Eerst opgemaakt door een Oriflame consulente en daarna beautyshoot door fotograaf.... Je krijgt 2 fotos mee naar huis....
    Ben benieuwd!!!!!

3. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Musty..... hoop dat het gauw over is met je klachten zeg... Bah..... knuffel

4. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    2babygirls: succes met de opname! Hopellijk komt er iets uit,
    En gaat t snel weer beter!

Luckey: lekker geshopt!? Hihi
    En leuk van die shoot! :)

Musty: hoop dat t snel beter met je gaat!
    Zit niet mee bij jullie he? :(

Hier: Jesley vanacht 1x wakker geweest.
    Gillen (van de pijn??) En klaar wakker.
    Schone luier, zetpil en flesje fv 100cc en toen ging hij weer
    Lekker verder slapen.
    Vandaag heb ik hem geen ochtendslaapje laten doen.
    Net heeft hij 40 min in de auto geslapen.
    En nu sinds uurtje in bed. En hij is best lief vandaag!
    Dus gaat al iets beter dan gister! Gelukkig!

5. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    ppff kloote tandjes ook!

slecht eten, en mag nu net ook niet tandjes poetsen......dus er zal wel iets pijnlijk zijn

6. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    tandjes.... hier gelukkig geen hinder in de zin van niet eten....
    wel zijn wel al dagen/weken het wachten tot de 2 tandjes boven gaan doorbreken (van ons uit gezien linker voortand en die ernaast links) en tot mijn verbazing viel me vandaag op dat (van ons uit gezien) tand rechts naast voortand boven) door is....
    Wanneer stond deze op doorbreken?????

tandjes poetsen.... vind ze hier nog leuk maar moet tot mijn grote schande bekennen dat ik het ook wel eens vergeet....

7. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    @Tandjes, hier is Vince constant aan het kauwen op zijn vingers. Huilt ook veel met eten en doet echt moeilijk. Maar ik kon zo gauw niet voelen of er wat aan komt. Hij wordt boos als ik ga proberen te voelen.

@2bg, sterkte met de opnames! Het is nooit leuk als je kleintje in het ziekenhuis ligt.

@Luckey, oh lekker is dat he. Shoppen in de uitverkoop :D.

@FB, fijn dat het vandaag iets beter ging dan gisteren. Hopelijk morgen nog beter :D.

@Slaapjes overdag, Vince is definitief over tot 1 slaapje. Van 1-2 uur na de lunch. Maar hij gaat dan savonds om 18.00 uur naar bed en slaapt tot 07.30 uur sochtends. Lekker dus.

@Musty, knuf!!!

@Cvm, hier woon ik nu 1,5 jaar. Maar ja, we hebben bijna niks gedaan toen we hier kwamen.

@Kleur woonkamer, welke kleur muren hebben jullie in de woonkamer?
    Hier is alles wit, behalve 1 plek. Er is een vlak donkerbruin met een soort witte tak op 1 van de muren geschilderd. Op zich wel erg leuk.
    Maar ik ben op zoek naar inspiratie voor wat anders. Ik heb wel een idee, maar ben er nog niet zeker van. Ik heb een donkerbruine 'laminaat-look' vinyl op de vloer liggen.
    Wit is veilig, oogt ruim en schoon. Maar ik vind het ook wat onpersoonlijk. Een kleur (al is het maar 1 muur) vind ik toch meer persoolijk. Dus vertel... wat hebben jullie?

8. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    @luckey......ppff gelukkig zeg....ben ik niet de enige die het in de "hectiek" wel eens vergeet hihi

9. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Hier, vandaag een enorme hangdag van Vince. Weinig was goed. Tijdens zijn middagslaapje even de ramen gewassen. Al was het bij de slaapkamer van de kids een drama en de ramen lijken nu nog viezer dan eerst. Bah bah wat was dat een vieze bende allemaal. Leken wel verfspetters enzo! Maar ja, zal ongetwijfeld door die stomme verbouwing komen. De schuifpui is weer mooi schoon en ik kan weer naar buiten kijken (voor zolang het duurt). Ook nog even een stuk vloerbedekking in de hal vervangen voor vinyl. Had nog vinyl over van de woonkamer en de vloerbedekking was door de verbouwingen zo vies geworden dat ik dat echt niet meer schoon kreeg. Was nog goedkoop vloerbedekking ook dus helemaal een drama. Nu kan ik de binnenkomst ook lekker dweilen. Vind ik toch wel fijn. Het is niet helemaal perfect gesneden maar ach, ik heb het wel zelf gedaan :D Toch een beetje trots.

Net nog hert speelgoed opnieuw ingedeeld en er gaat een lading naar hun kamer. Daar is nu meer ruimte en ze spelen daar graag samen.

VRAAGJE... ik heb een dressoir staan die donkerbruin is. Ik zou die graag wit willen schilderen (hoogglans) maar ik heb geeen idee of dat zou staan. Zouden jullie je mening willen geven? Dan niet of je de kleur mooi vind, maar of je het vind passen bij de kast. Handgrepen kunnen vervangen worden.

10. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Demaco: Goed bezig zeg!!! Ik denk dat het dressoir prima wit kan, maar weet waar je aan begint....Het zal een hels karwei zijn om 'm goed te schuren en denk niet dat 1 laag wit zal pakken...;)
    Onze woonkamer is ook helemaal wit, net als de rest van het huis. Lekker ruimtelijk en neytraal, hou ik van. Wel zijn de kozijnen paars, steekt mooi af. De kamer van de kids heeft 1 blauwe muur en blauwe accesoires en die van Liv heeft een knalroze muur en een roze randje halverwege op de witte muren en dan alle accesoires/meubels roze.

Luckey: Wauw zeker goed geshopt!!!

2bg: mag je er de hele dag bij blijven in het ziekenhuis, en ;s nachts?

FB: Fijn dat het vandaag beter ging met Jesley!

Hier: Vandaag héél veel schoongemaakt samen, 4 uur nonstop. Tis in tijden niet zo schoon geweest!
    Verder lekker gewandeld met de kleine meid :)

11. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Demaco: wij hebben alle muren in de woonkamer dezelfde kleur.
    Een beetje beige achtig. Ik wil ook graag 1 muur een hele andere kleur.
    Maar weet niet wat! Ben al ruim 3 jr aan t verzinnen haha.
    Heb nu sinds 1,5 week allerlei paarse accesoires, kussens en kleed.
    Dus zat te denken om 1 muurtje ook paars te doen,lekker gek! Haha.
    Maar denk dat t te word dan!

Dressoir: weet je wat ook leuk is. Spuitbussen halen bij action (wit) en daar mee doen. Krijg je white wash effect.
    Mn collega heeft dat ook gedaan, echt leuk!

Cvm: lekker bezig geweest!
    Ik wil misschien morgen alles een uitgebreide poetsbeurt geven!

Hier: Jesley net in bad geweest met zn nieuwe badzitje.
    Nou helemaal geweldig (en makkelijk)
    Hij ging helemaal gek doen, en lag helemaal in een deuk!
    Bij mij rolden de tranen over mn wangen!
    Hij hoeft nu niet rustig doen, want hij valt toch niet om.
    Nou dat had hij snel door!
    Zooo jammer dat mn camera beneden lag!
    Eenmaal in bed sliep hij 3sec later

12. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Tandjes: Robin heeft alleen nog maar 2 tandjes onder, maar ik heb het idee dat de boventandjes ook door gaan komen. Hij is een beetje uit zn doen, zit steeds met zn vingertje in zn mond en kwijlt dan ontzettend!
    Wij zijn van de week begonnen met tandjes poetsen. Hij vond het leuk, wel interessant. Heb het deze week ook nog niet elke dag gedaan, moet nog even in het avondritueel opgenomen worden;)

@Demaco: Wij hebben een metallic verf op de muur. Op de 3 korte muren in de woonkamer. Is een soort beige/goud. Erg mooi, alleen is de metallic verf wel erg duur. EUR 25 voor een liter. Maar wel heel bijzondere look krijg je dan.
    Goed van je dat je zelf vinyl hebt gelegd. Zou niet weten of ik het zou kunnen, nooit geprobeerd:) Maar zo zie je maar, je hebt helemaal geen man nodig! ;)

Ik denk dat het erg mooi is als die kast wit is. Vraag me alleen af of dat goed gaat, maar ja waarom niet? Goed opschuren in ieder geval.

@Hier: Robin is verkouden en niet helemaal lekker. Vandaag bij vrienden op bezoek geweest. Robin is heel lief geweest, alleen was hij op het laatst zo moe, dat hij geen zin meer had. Dus we zijn net iets na 19.00 uur vertrokken en heeft hij lekker geslapen in de auto. Net nog een flesje gehad, en hij ligt nu weer in bed. Huilend....ik ga nog maar eens kijken. Hij komt niet in slaap. Vannacht ook al steeds hoesten...

13. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    @Cvm, lekker zeg zo schoonmaken! Dat is ook een leuk idee die paarse kozijnen! Hier geen optie helaas.

@Fb, wat leuk dat hij zo'n schik had met het badzitje! Hier zit hij gewoon los in het babybadje. Hij gaat wel eens met zijn mond onder water, dat vind hij ook leuk en doet het express. Wat lekker dat hij zo snel sliep vandaag!

@MiniMe, leuk op visite! Hopelijk slaapt hij snel weer!

@Dressoir, ja het zal heel veel werk worden. Maar als het goed is krijg je er wat voor terug haha. Ik wil juist die hoogglans omdat ik dan minder gebonden ben met andere meubels. Aangezien die ook 2e hands aangeschaft zullen worden maakt het niet uit wat voor kleur ze hebben, want dan verf ik het ook hoogglans wit. De banken zijn zwart en de donkere vloer.. Is wel beter denk ik.

@Kleur muur, ik zit er aan te denken 1 muur een warme vorm van oranje te doen. Dus niet knal haha maar beetje pompoenachtig of iets donkerder.

Een beetje als in deze link. De kleur rooibos van flexa

Flexa - Let's Colour

14. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    @fb...wat heb je voor zitje?

15. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Badzitje bij babydump gekocht.
    Kan de link even niet plaatsen,
    Stuur met mn telefoon ;)

16. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ demaco.... hier alles grenen met mooi licht groen

mathieu-dareau heeft buikgriep :(
    al 2 dg diaree, dacht tandjes.... maar nu sinds vanavond volle ladingen spuggen, alleen de bv houd ie binnen

17. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Beterschap met MD Musty! Drinkt hij wel voldoende?

18. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ minime.... gelukkig slobbert ie erop los, maar is t enige wat ie binnen houd en een soepstengel

19. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Goed drinken is nu het belangrijkste toch, dus gelukkig dat hij dat nog goed doet. En jouw bv is volgens mij voedingsrijk genoeg;)
    Als hij zich beter voelt, gaat hij vanzelf wel weer meer eten.
    Robin heeft vandaag ook weinig gegeten, gelukkig wel goed gedronken. Hij is erg verkouden, dus ja, kan me voorstellen dat hij weinig zin in eten heeft.

20. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    #4080 Mir1984, 15 jan 2012
    Laatst bewerkt: 15 jan 2012
    Goedemorgen dames,

@Demaco: goed bezig geweest in je huisje. Ik zou denk ik ook proberen het dressoir wit te verfen. Lijkt me wel leuk. Hier de muren beige en de deur en deurposten beige/bruin. Boven hebben we alles grijs en Daimen's kamer is blauw met Woezel en Pip behangrand. Miss dat wij in de toekomst één muur donker bruin gaan verfen, dat lijkt mij mooi, maar vriendlief denkt dat de ruimte dan kleiner wordt. We zien wel!

@FB: heerlijk he dat ze zo'n lol hebben in bad. Daimen zit gewoon los in het grote bad van ons (wel met badmat i.v.m uitglijden) en hij vindt het helemaal geweldig. Echt een waterratje is het!

@CVM: grote winter schoonmaak gehouden? Hier ook hoognodig, maar nog geen zin :). Moet er binnenkort wel aan geloven hoor!

@Musty: beterschap voor m-d.

@Rest: sorry even vergeten...

@Hier: gisteren een dagje Limburg met paar collega's gedaan. We gingen op bezoek bij onze oude bedrijfleidster. Ze woont nu sinds nov in Limburg (Geleen). S' avonds zijn we uit eten geweest bij de griek. Echt super lekker en heel gezellig. Daimen is overdag bij opa en oma gebleven (vriendlief moest werken) en s' avonds heeft papa hem opgehaald en zelf in bed gelegd. Ging allemaal goed!

Vanmiddag lunchen bij vrienden. Leuk weekend dus!

Deel Deze Pagina