April mama's 2011 Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Musty, 19 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Goedemorgen,

@demaco; leuk dat geklus, alles naar je eigen smaak inrichten.

Hier ook pas alles omgegooit. 2 zitsbank eruit een fauttail erin, Ryan heeft nu lekker de ruimte. We hebben een klein woonkamertje dus ben er zelf ook blij mee.

@musty; :( dikke knuff!

@2babygirls; fijn dat het wat beter gaat, zeker zielig als ze zo klein zijn maar hopelijk komt er wat uit dat ze haar de juiste behandeling kunnen geven.

@zieke kindjes; beterschap!

@tandjes; Ryan heeft ook weer last, er komt onder weer een tandje door.

@slaapjes; hier nog steeds 2á3 slaapjes.

@fb; Leuk hé, heb hier ook dat badzitje van babydump. Ryan vind het ook geweldig. Ook lekker dat je zelf de handen vrij hebt om de haartjes te wassen.

@demaco; als je het dressoir goed opschuurt moet het wel lukken, zal idd een werk zijn maar wat je zegt je hebt er wel wat moois voor terug. En vind het een mooie kleur oranje voor de muur.....

@musty; beterschap met MD!

@hier;
    Gister bij vrienden op visité geweest, was gezellig alleen durfde ik Ryan niet te late kruipen bah wat was de vloer vies...:$ Maar op schoot wou hij uiteraard ook niet constant dus maar oplette dat hij zn handen niet in zn mondje zou steken. Snap het niet hoor zo moeilijk is stofzuigen toch niet, vooral als er visite komt zorg je toch dat het een beetje schoon is.....teminste zo denk ik dan.
    Heb gelijk zn kleren uitgetrokken toen we thuis kwamen:), volgende keer komen ze maar lekker hier...

Vanmiddag even langs me ouders verder niet veel plannen vandaag.

2. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ mir... veel plezier!

@ minime... whaha ja gelukkig is de bv super :)

@ star.... eeks... maar helaas herkenbaar... hier mogen ze bij beide schoonouders niet op de vloer spelen :) want EEEEEW!

hier een rampennacht gehad, hij had alle slaapzakken ondergespugd zn eigen bed ons bed
    en hij slaapt dus niet rustig zonder slaapzak :(
    hij heeft wat verhoging en diaree, na vanacht 1 uur niet meer gespuugt
    soepstengel en halve banaan op en de bv
    we doen t lekker rustig aan vandaag

na paar dagen eindelijk babyfoto van md af :D kon me niet zolang concetreren elke keer

3. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    @Musty: mooie foto! Lekker rustig dagje met het gezinnentje ;).

@Star: ja ongelooflijk hoe ranzig sommige mensen zijn he? Sinds de kleine rond kruipt dweil ik elke dag en swifferen meerdere keren per dag. Om de dag stofzuigen. Dat is voor de kleine toch echt wel het lekkerst hoor. Net wat je zegt als er visite komt kun je toch op z'n minst stofzuigen!!! Jakkie bah!!!

4. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    hier... nou alina heeft een anti slaapdagje hoor.
    Sinds 7 uur wakker en daarna zijn we naar d emarkt in luik gegaan (half 9 vertrokken).
    Onderweg terug in slaap gevallen (half uurtje) en bij mijn ouders weigerde ze te slapen.
    Dus naar huis en gevoed en bed... nu ligt ze al 20 minuten luid te vertellen... slapen ho maar....
    Maarja zolang het geen huilen is laat ik haar maar geworden.

Nu even naar de site van van haren, laarzen gezien voor 7.45.... let the sale continue!!!!

Musty... mooi hoor!!!!!

Meeting.... hoe laat spreken we af trouwens???
    Wie neemt wat mee?????

5. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    poetsen.... elke dag stofzuigen en 1x per .... dweilen.
    Onze laminaatbodem is zo slecht van kwaliteit dat ik niet te vaak kan dweilen... bovendien zie je het verschil tussen voor en na toch niet...
    hoognodig tijd voor nieuwe vloer.

demaco... kastje vind ik zo heeeeel mooi maar denkk dat hij in hoogglans wit ook super zal uit zien. zal wel een werkje zijn zeg....

6. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Vloer: Ik stofzuig ook 3 a 4 x in de week, en dweil 1 a 2 x. Ik vind het zo vies als Robin er anders over moet kruipen, en ik houd sowieso van een schone vloer:)
    Bij het KDV komt hij altijd met een stofbroekje thuis! Weet niet hoe de schoonmaakster daar haar werk doet, maar ik ben er niet tevreden mee!

@Luckey: Ik ga ook eens op de site van Van Haren kijken, kan nog wel schoenen gebruiken:)

@Musty: Beterschap met je mannetje.
    Robin verslikte zich net weer in een stukje boterham, dus weer alles eruit gespuugd. Daarna wil hij dan ook niet meer eten (logisch), gelukkig heeft hij wel zn melk gedronken.

7. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    van haren... kan de schoenen niet bestellen.
    mijn pinpas was ik kwijt en dus laten blokkeren en neiuwe aangevraagd.
    wil ik net weekstaat inscannen en ligt de pinpas dus gewoon in het scanapparaat.... had ik nodig om mijn spaartegoed op te nemen van spaarloonregeling...
    zucht.....
    met andere pasjes kan ik niet internetbankieren... baal dus mega

8. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Luckey: balen van je pinpas!!

Musty: beterschap voor MD!

Meeting: tijd maakt mij niet zo veel uit?
    Misschien rond 12uur? Als ik rekening houd met Jesley zn slaapje?
    Ik maak wel cupcakes :D en neem nog wat lekkere chocolaatjes mee ofzo?

Hier: Jesley klokje rond geslapen.
    Wel zit hij in een irritante fase!
    Om alle gillen, niks is goed, probeert zn zin door te drijven
    (Ja!!nu al!!)

Hij ligt nu te slapen sinds 2uur.
    Ik heb net mn vloer gedaan met de stoomreiniger.
    Die had ik vorige week gekocht.
    Nu wachten op t resultaat als t droog is :)

9. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
  10. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Luckey: Wat vreselijk dat het dochtertje van je neef de boel opvrolijkte door gek te doen.. Kinderen halen vaak de beladenheid ervanaf, maar je moet ertoch niet aan denken dat het kleine meisje nu zonder vader verder moet..

Alieke: Wowwww Eline is een flinke meid zeg!!!

Ziggo: Wij hebben internet net tv beide van Ziggo maar nog nooit problemen gehad met storingen..

TLC: Voorheen had ziggo de zender Dicovery travel&living, dat was echt de vrouwenzender met: "John&Kate plus 8" & "didn't know I was pregnant".. Ik wist niet dat dat allemaal verhuisd was naar TLC, in de gaten houden dus :)

FB: Zit Jesley weer wat beter in z'n vel?? Wij hebben vorige week ook 2 zo'n dagen gehad met Naud en dat is zooo vermoeiend!! Wel leuk dat je zo druk in huis bent, altijd leuk zo'n veranderingen..

CVM: Wat een nare situatie met je opa zeg, wij hebben afgelopen jaar hetzelfde meegemaakt met de opa van mijn vriend.. Hij heeft zijn achterkleinzoon nog net gezien en een paar dagen later is hij overleden :( Is Liv weer opgeknapt?

Demaco: Lekker zo in huis bezig zijn.. Maar er maar een lekker plekje van voor jou en je kids!!

2babygirls:'Wel fijn dat de meds lijken aan te slaan.. Succes met de opname's!! Maar ze mag 's avonds gewoon mee naar huis toch, dus je hoeft haar niet achter te laten??

Luckey: Wat leuk zo'n shoot, veel plezier alvast :)

Kleur woonkamer: Onze muren zijn wit & 1tje is lichtgrijs.. Verder dan hout en riet als meubels.. Dus een natuurlijke en rustige uitstraling..

Demaco: Dat dressoir in het wit lijkt me heel mooi, zelfde greepjes erop laten zou ik zeggen!! Wel goed schuren en ontvetten zodat de verft goed pakt..

Musty: Beterschap met M-D.. en hopelijk ben je er zelf ook snel weer helemaal bovenop.. Dit is niets zo!!

Mir: Hihi ik werk in Geleen :)

** Volgens mij heb ik zo iedereen gehad :) **

Hier: Gister met Naud naar Sea Life in Oberhausen geweest en vandaag voor het eerst een stukje met hem gaan fietsen.. Ik had zelf al in 3jaar niet meer op een fiets gezeten (oeps) dus ik vond het wel beetje eng, maar Naud vond het geweldig.. Volop kletsen en lachen!!

Ik zal zometeen eens 2 foto's spammen van gister en vandaag :)

11. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Visjes kijken..

12. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Beetje wazig.. Maar in de binnenspeeltuin van Sea life..

13. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    En dan nog voor het eerst mee op de fiets..

14. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ow nog 2 nieuwtjes..

Naud trekt zich sinds donderdag in de box zelf op tot staan.. Nu zeurt de fysio alleen over de manier waarop hij zich optrekt.. Pfff
    Maar deze mama is super trots :)

En dan nieuwtje 2.. Wij hebben onze zomervakantie geboekt! Heerlijk.. We gaan vliegen naar Turkije..

15. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Allebei super!!
    Waar ga je heen naar Turkije?

En vind naud al heel goed staan hoor
    Als ik t zo op de foto's zie!

Hoe trekt hij zich dat "fout" op in zijn box?
    En nu gaat t ineens snel hoor haha

16. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    We gaan in de buurt van manavgat (side) op vakantie!
    Hotel Grand Prestige...

Hij trekt zich meteen in 1 beweging van zit naar staan.. Dus de kracht komt uit zijn armpjes, volgens de fysio moet hij naar zijn knietjes en daarna door zijn voetjes omhoog te duwen naar staan..
    Agjah het is ook nooit goed! Ik ben trots op hem :) hihi

Hij staat super stevig met 1 handje dus ik maak me geen zorgen over het staan van hem.. Nu alleen hopen dat hij wel nog gaat leren omrollen van buik terug naar rug want dat doet hij dus nog steeds niet! Alhoewel.. Op de bank en op het grote bed wel, maar niet op de grond (misschien toch angst na die 3x hard vallen?!)

17. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Goed toch! Hij is nog aan t uit proberen,
    Dus hij gaat vanzelf wel door krijgen hoe hij makkelijker
    kan gaan staan!

Hij kan dus wel terug rollen ;)
    Misschien durft hij inderdaad niet meer...

18. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @nikske: Leuke foto's! Wat worden ze snel groot he (cliche maar o zo waar;))

Misschien wil Naud niet omrollen. Robin doet het ook niet. Hij kan het wel, heel af en toe rolt hij om (of per ongeluk), maar hij doet alles op zn buik (spelen en slapen) dus hij heeft geen reden om op zn rug te willen rollen. Op zn rug vindt hij niks aan.

Mogen kleine kindjes trouwens nu al achterop op de fiets? Ik dacht dat ze eerst altijd voorop moesten. Maar hij lijkt prima te zitten in dat stoeltje. Of is dat speciaal voor jongere kindjes?

19. 2babygirls

2babygirls Actief lid

7 dec 2011
    213
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Demaco: lekker he alles zo even opknappen. Ben hier ook al bezig. Eerst de kinderkamer roze geverft en in de woonkamer alles weer even omgegooit. Vind me man altij zo leuk;).
    @nikske: Ow wat goed!! En wat fijn de zomervakantie. Wij zitten nu vast aan de schoolvakantie aangezien R net voor de zomer naar school gaat. Wil erg graag maar het is wel echt duur in de vakantie. Dus we zien nog wel wat het gaat worden.
    Morgen de big day:(. Ze mag idd gewoon 's avonds mee naar huis maar overdag mag ik er ook niet bij blijven. Aan de ene kant is het wel beter, want dan kan ik me aandacht even 1 op 1 geven aan R. En dat heeft ze ook echt even nodig. Aangezien de laatste tijd alle aandacht vooral naar Q ging. Maar nog steeds vind ik er niks aan:(. Hoop alleen dat we het echt niet voor niks doen en dat er echt iets uitgaat komen.

20. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    @2bg, spannend morgen. Gelukkig zijn het maar 2 dagen. Toen Vince ter observatie opgenomen werd waren dat 5 dagen en ik mocht maar 2 keer per dag max een half uurtje komen. En achteraf was alles toch voor niks want ze waren niet van plan om ook maar enig actie te ondernemen (op voorhand al). Fijn dat ze savonds wel gewoon bij jou is!

@Nikske, wat heeft hij toch een heerlijk stoer koppie! Leuke foto's! Leuk zeg naar Turkije!

@FB, achterzitjes mogen ook vanaf dezelfde leeftijd als voorzitjes. Voorzitjes zijn populairder op jonge leeftijd omdat je er dan perfect zicht op hebt. Als ik op de fiets van mijn moeder zit met Vince zit hij ook in een achterzitje. Gaat super.

Hier een rustige dag gehad. Alleen oven/frituur en magnetron schoongemaakt. Vince had een enorme hangdag weer. Beetje jammer...

Deel Deze Pagina