Mini: die kleintjes mogen gewoon achterop de fiets, en dit stoeltje is wel fijn want die kan achteruitgeklapt worden als hij in slaap valt.. Ik heb geen mama fiets dus ruimte tussen zadel en stuur vond ik te krap voor een stoeltje! 2bg: wij gaan 7augustus op vakantie, ook hoogseizoen helaas! Daarom ook turkije.. Dat is nog betaalbaar. Succes morgen, ik zal aan jullie meisje denken!
Nikske: Geweldige foto's zeg! En knap dat hij gaat staan! Liv gaat wel eerst op dr knietjes en dan op dr voeten maar die staat lang zo stevig niet als Naud hoor, met 1 handje! Livje is weer lekker opgeknapt gelukkig, alleen nog diarree maar dat heerst ook erg. 2bg: Succes morgen en dinsdag! Verder even een zeef. Reed net naar huis vanaf mn ouders en ja hoor, lampje van mankement in de motor ging branden. Morgen meteen de garage bellen en dan hopen dat het iets heeeeeeel kleins is, kan alle kanten opgaan geloof ik als dat lampje brand, van kapotte zekering tot kapot motorcompartiment.
2BG: Sterkte met de onderzoeken in t ziekenhuis ma & di!! Ik zou helemaal gek worden als ik Jesley in t ziekenhuis zou moeten 'achterlaten' Waarom mag je er niet bij blijven??
Cvm: suc6 met de auto! Hopelijk valt t mee... Even laten uitlezen bij de autogarage, Dan weet je meer! Uitlezen opzich kost niet zo heel veel. 30 euro ofzo?
haha kunnen ze dat gewoon uitlezen? Ik dacht dat ze de hele motor moesten onderzoeken om een fout te ontdekken. Ben ook echt een leek met auto's en manlief net zo, die heeft tot twee weken terug altijd alleen een leaseauto gehad.
Titania: wat leuk die foto van 2-01 dat hij staat. Echt mega knap. Rune doet dat nog niet. Die Dapper snapper: werkt dat hetzelfde als die stiekjes in de band van de broek? Ontbijt: Rune krijgt sinds twee weken s ochtneds een bordje pap. Dat vliegt er sneller in dan de fles dus we hoeven er niet eerder voor op te staan. Tandjes: 3-1 de eerste en vandaag brak de tweede door. Hij heeft er niet veel last van gehad volgens mij. Vakantie: wij hebben deze week onze vakantie geboekt op een heeeerlijke camping in Frankrijk. En voor het eerst gaan we met maar 1 hond op vakantie in plaats van drie. Zon zin in!! Kevercabrio: wat een goede voornemens!! Succes ermee!! Fiets: ik heb geen mama fiets maar een bakfiets gekocht. De Babboe City MET TENTJE dus Rune zit altijd droog en het is super gezellig! CVM: hele mooie foto hebben jullie van jullie meisje zeg. Studiofotografie kan echt zo mooi zijn. Morgen komt hier een studioset binnen met lampen dus kunnen we thuis een eigen studio maken. Ben benieuwd!! Eten: nou echt heel spectaculair is het hier nog niet. Rune eet: 06:30 pap 09:30 vers fruit 12:00 2 boterhammen met boter en fles (is niet altijd op) 15:00 fles of water met liga 17:00 200 ram warme hap (vers of potje) 21:00 fles met rijstebloem Qua beleg zijn we nog niet verder dan boter. Hij vind het zooo lekker en eet echt mijn vingers er bij op en zit te dansen in zijn stoel. Hij vindt echt alles super lekker. En met KMA is passend beleg vinden erg lastig of het wordt jam of stroop maar die zoetigheid kan hij de rest van zijn leven nog eten en mist er nu niks aan. Hier dus ook geen yoghurt en zo en alles koemelkvrij. En als hij geen zin heeft om te eten, dan eet hij gewoon niet. Proberen we het de voeding erna weer en anders is er morgen weer een dag. Luckey: gecondoleerd met het overlijden van je neef/ Nikske: wat een knap mannetje!! Leuk die pet ook van de H&M had hem ook al gezien. Ow en die lachfoto MET krul is super mooi. Licht valt ook heel mooi. Tuitbeker/rietjesbeker: hoe doen jullie dat?? Rune kan uit een glas drinken maar tot nu toe lukt het hem niet uit een Difrax rietjesbeker (mennnn je moet hard zuigen) of tuitbeker. Wel als ik het antilek uit de tuitbeker haal. Als ik zelf zuig moet ik ook als een idioot werken. Hebben jullie tips/trucs?? Hardlopen: ben sinds twee weken weer begonnen en helemaal geen bekkenklachten/spierpijn tot nu toe!! Heb me ingeschreven voor de 10km van de MArikenloop op 20-05. Zin in!! Musty: die lachfoto met die oortjes is inderdaad leuk! Had op FB ook al gereageerd besef ik net maar daar schreef je niet over de oortjes. Ow en Rune heeft Elliot de olifant van Difrax. Broertje van aapje. Zulke leuke knuffels! Mir1984: Daimen is ook al zon knap kindje. En fan van the Beatles zie ik. Goede smaak lol Hier: niet veel bijzonders. Rune is een echte waterrat die het hele zwembad leegspettert als hij met papa gaat zwemmen. Als hij echt goed kan kruipen (dus op knietjes en handjes) gaan we samen op ouder- en dreuemsgym voor kindjes van 0-2,5 jaar. Ze doen samen met ouders stoei- en contactspelletjes, spelen met klein materiaal zoals bv ballen en klauteren onder begeleiding van de volwassene over toestellen. Ook worden er liedjes gezongen waarop de kinderen met hun ouder kunnen bewegen. Lijkt me zoooo leuk!! En ik herken me ook wel in de meiden die ook te weinig uren in een dag hebben zitten. Lijkt soms dat ik niet meer doen dan werken, poetsen, was, koken, honden en rune. De dagen vliegen om maar het is wel heel erg leuk!
@fb: Het leek ze beter dat ik er niet bij was, wamt als ze gaat huilen ofzo moet de verpleging gaan kijken wat er aan de hand is. @nikske: lekker hoor. Misschien is dat een optie voor ons. Maar het scheelt zoveel in 2 weken tijd. Soms wel 400 euro. Maar we kijken rustig verder. Misschien een last minute. @all dank jullie wel. @fiets: hier de jongste ook al voorop zo leuk. De oudste gelijk achterop gehad. Nu ik weet hoe leuk het is om ze voorop te hebben bijna spijt dat ik der gelijk achterop heb gehad.
2bg: veel Sterkte morgen. Als ze gaan observeren is het beter dat je er idd niet bij bent want dan reageert het kind op jou. Stel je er overigens niet teveel bij voor. Bij Guus waren ze er wel binnen een dag over uit dat hij verborgen reflux had en hebben ze meteen een phmetrie gedaan, maar het huils hema hadden ze echt gewoon uit de losse pols gedaan....Overigens nemen ze voor een observatie vaak meer dan 1 dag omdat het kind vaak de eerste tijd veel rustiger is in het ziekenhuis door de verandering van omgeving. Hier ook weer een zieke Guus. Nu beetje diarree, veel huilen en slecht eten, wellicht weer tandje....afgelopen zes weken eerst oorontsteking toen bronchitis, tussendoor tandje, erg verkouden en nu weer dit....vermoeiend allemaal dus!
@2bg, succes vandaag! @Cvm, jij ook succes met de auto. @Me2, beterschap met Guus @Bramtim, Leuk ouder-dreumes gym! Sorry voor de korte antwoorden. Hier, ik zit er echt even helemaal doorheen. Zit wederom in de herrie van de verbouwing. Rebecca die test mij op alle mogelijke manieren uit. Luisterd voor geen meter en is soms gewoon ronduit gemeen. Ook is ze snachts erg vervelend. Als ze snachts wakker wordt komt ze naast mij liggen. Ik laat dit toe, want als ik haar in bed leg gaat ze huilen. Ze ligt bij Vince op de kamer dus dan heb ik ze beide overstuur wakker snachts. Maar eenmaal bij mij in bed heeft ze geen zin meer om te slapen en gaat ze mij wakker zitten houden steeds. Ik word er knettergek van! Iemand tips?? Vince is al dagen compleet van slag. Gilt het uit tijdens elke maaltijd. Tijdens het gillen wil hij wel gewoon eten, maar de ene keer doet hij zijn mond open en de andere keer draait hij weg om nog harder te gaan gillen. En ja, aangezien hij niet laat zien verder wanneer hij een hap wilt zit ik dus in een compleet drama steeds. Hij vind alleen de fles maar goed, maar ja.. hij moet toch eten. Verder is hij over het algemeen ook erg hangerig en gilt snel. Hij hoeft maar te zien dat ik weg loop, of ik hoef hem maar neer te zetten en het is 1 groot drama! Mijn energie is even helemaal op!!! Ik heb geen fruit meer in huis en ik MOET dus wel naar de supermarkt. Maar dat is ook een compleet drama. Met de duobuggy, kids, boodschappen.. Ik heb alleen een trap bij de voordeur en ben dus eindeloos die trap op en af aan het lopen om beneden en boven te komen met alle spullen. De enkele buggy is geen doen want Rebecca zet dan halverwegen haar kop stijf en weigert door te lopen. Als ik haar dan meeneem, op welke manier dan ook, wordt het 1 groot krijsfestijn. Sorry maar ik zie even niet in hoe ik dit allemaal vol ga houden
Goeiemorgen, Me2: Beterschap voor Guus! Demaco: Pfff wil niet graag met je ruilen. Is het geen idee om Vince met bed en al in jouw slaapkamer te zetten tijdelijk zodat je Rebecca kan leren dat ze in haar eigen bed moet slapen? En wat het eten betreft van Vince, misschien heeft hij keelpijn/tandjespijn noem maar op waardoor eten gewoon even niet fijn is. Anders twee dagen alleen bordjes pap/flessen/vloeibaar fruit en kwark oid geven en daarna weer gewoon eten? Sterkte iig! Hier: Net voor ik de garage wilde bellen even de auto gestart: Lampje uit!!!! Snap er niets van, maar ga iig niet bellen want weet zeker dat ze m dan willen zien terwijl er misschien niets aan de hand is. Wacht wel af of ie binnenkort weer gaat branden. Straks komt schoonzus gezellig hier met neefjelief maar heb niets in huis, moet dus OF even naar de supermarkt nu met Liv door die kou, OF een cake bakken want heb spullen in huis maar Liv is nooit zo blij als ik haar te lang alleen in de woonkamer laat. Anders gaat ze maar in de kinderstoel in de keuken kijken....want tis me nog even te koud om naar buiten te gaan!
@Cvm, hij gilt al als hij in de kinderstoel moet. Alleen voor de fles houdt hij op met gillen. Pap enzo gaat ook nauwelijks. Vanmorgen de pap extra dun gelaten maar hij gilt net zo hard. Dus ik denk haast niet dat het om een tandje gaat dan? Al blijft het moeilijk bij die kleintjes. Gisteren zelfs zijn eten gegeven terwijl hij bij mij op schoot zat, maar dat was ook drama. Dus aan de kinderstoel ligt het niet (dat hij daar bijv niet in wilt). Misschien dat het door de lepel komt en het dan toch een tandje is... He bah wat moeilijk. Maar ja, hij gilt zowiezo de hele dag al meer. Snachts ook vaker. Zijn oog is ook nog steeds ontstoken. Wat raar dat het lampje nu niet brand!
Ik heb trouwens ook sinds gisteren pijn in mijn buik. Echt heel vervelend. Het is dezelfde pijn als dat je bijv krijgt als je gaat harlopen zonder conditie. Bij de linker ribben, tot aan de navel soms.. Geen idee wat dat kan zijn.
Demaco: hier hetzelfde met Guus, Gillen met eten en ook meer overdag. Vannacht is echter goed gegaan. Ik weet het ook niet meer wat er met hem is. Ga zo naar de KA. Zou nl ook keelontsteking kunnen zijn. Had vanmorgen koorts en is met een kindje in aanraking geweest met keelontsteking....
Hee haalo ben er ook weer hahaha Een weekend met sfamilie in Burg-Haamstede geweest. Het was erg gezellig. Volgend jaar weer! Demaco las dat Vince moeilijk eet...geen drama maken hoor. een paar dagen alleen drinken is niet erg. Hbe ja la geprobeerd om een half uur voor het eten een zetpil te geven. Als het zijn tandjes.keelpijn zijn dan heeft hij er minder last van met eten. En idd een idee om Vince op je kamer te zetten en Rebecca steeds zonder iets te zeggen terug te leggen. Belangrijk hiermee is VOLHOUDEN en dat is het moeilijkste zeker als je zelf erg moe en aan het eind is. Komt het misschien omdat ze om het weekend bij je moeder slaapt mag ze daar dingen die jij thuis verbied. Dat ze daarom haar grenzen opnieuw aant verleggen is. b2g sterkte vandaag en morgen. pff zwaar hoor rest niet veel terug gelezen en spring hier weer in.
Sorry meiden maar ik ga even heel egoist zijn. Kom net uit het zh en er is toch besloten om der een nachtje (misschien 2) te laten blijven. Vind het eecht niet leuk . Toen we weg gingen was ze heel erg aan he huilen. Me moederhart brak in 1000 stukken. Ben blij dat de oudste even op de psz zit. Kan ik even lekker huilen ( wat een jankplank ). Maar moet nu R ophalen en dan gaan we cakejes maken samen en versieren. Misschien dat dat me zinnen kan verzetten.
2BG: knuf. Nee is echt niet leuk, ik weet er alles van, maar ze kunnen haar wel beter observeren als ze wat langer blijft omdat, zoals ik al eerder schreef, kindjes in eerste instantie anders reageren dan thuis, omdat ze in een vreemde omgeving zijn.
@me2: Ik weet het ook wel. Maar vind het echt niet leuk. Was er ook echt niet op ingesteld (me man had er al rekening meegehouden ik dus echt niet). Dus het kwam even rauw op me dak. Maar hou me voor dat het voor haar beter is @ de rest: dank jullie wel