2bg.... dikke knuf zeg... lijkt me helemaal niks om je kindje in het ziekenhuis achter te moeten laten... hier... mevrouwke is doodmoe maar heeft bij mijn moeder maar 45 minuten geslapen> Ze begint al te krijsen als ze het bed ziet. Hier dus gevoed (aangevallen) en in bed gelegd maar mevrouwke gaat dus vertellen..... Zul je net zien dat ze zo in slaap valt, terwijl ze er om half 3 weer uit moet ivm s. van school halen. Wel de schoenen bij van haren kunnen bestellen dankzij mijn moeder hihi.... Ubbubububububub bah bah bah.... mamamamampapapapa bahbahbah... hoor ik van boven....lol
Wat jij omschrijft, zo is Jesley ook al bijna een week bezig! Ik word er af en toe ook gek van!!! Geeeen idee wat het kan zijn?
CVM: is de cake lekker? Gelukkig is t lampje uitgegaan bij je auto! Lekker laten gaan hihi 2BG: echt erg, zit gewoon met tranen in mn ogen Toen ik las dat ze ook de nacht moet blijven, en dat ze aan t huilen was toen je wegging. Oooo wat moeilijk! Hopelijk snapt de kleine meid het?! Mag je wel op bezoek? Of helemaal niet? Hier: net boodschapjes gehaald, en ze hadden allerlei dingen Van Bumba in de aanbieding. Dus meteen ingeslagen voor Jesley's verjaardag. Slingers, balonnen, bordjes, bekers, servetten enzo. Nu alleen nog een leuk tafelkleed! Me = happy Maar ook chago, weer door mn pil heen ongi. Vandaar die vreeeetbui gister!
Demaco en FB: ik kom net van de kinderarts en hier is het echt algehele mailaise: gewoon verkouden, doorkomende tanden, hoesten en daardoor geirriteerde keel, beetje buikvirusje en, hop, een kind dat uit balans is en dan willen ze niet eten, gaan ze zitten gillen, willen aandacht, maar niets is goed etc.....wellicht toch ook zoiets bij jullie.... Niemand zei dat het hebben van kidneren makkelijk was Maar mijn andere twee waren echt minder bewerkelijk
@FB, Knuf! Hopelijk is het bij Jesley snel over. Vandaag heb ik Vince eigenwijs 2 keer op bed gelegd en hij is zowaar beide keren gaan slapen. Misschien vraagt hij ook wel teveel van zichzelf en dat ik hem even op zijn plek moet zetten zeg maar. @Me2, ohw wat sneu dat hij overal een beetje last van heeft. Niet fijn! @2bg, probeer vanavond even net te doen of ze bij je moeder uit logeren is ofzo. En pak dan vooral zelf even je rust. Maar mag je nu wel langs komen dan? @Luckey, is ze nog lekker gaan slapen? Hier ligt Vince voor de 2e keer in bed. Hij was tussen de middag goed te pas. Lekker gespeeld en brood ging er in no-time in. Daarna nog aangevallen op de korstjes die Rebecca liet liggen. Zo maar eens zien wat hij doet bij de macaroni. Ik heb van nog 2 kasten de inhoud omgeruild in de kinderkamer, mijn kamer weer aangepast en daar weer het ledikantje neergezet. En ik denk dan maar dat ik hem laat staan tot hij in het grote bed kan. Tenminste als dat ook al kan met 1,5 jaar zoals bij Rebecca.
Slapen... nee ze is niet meer gaan slapen. we zijn maar met de hond gaan wandelen en daarna naar school gewandeld... nijntje koekje in de hand en mevrouw is happy. voeding... ze heeft nu al de 2e dag de voeding van 16 uur geweigerd... nou ja dan niet... kijk het maar even aan. dalijk meteen aan de tagliatella. lastige kids... zou het dan de beruchte sprong weer zijn ofzo... is er eentje met 9 maanden??? zitten.... toen ik naar boven ging vanmiddag omdat ze begon te huilen zat ze gewoon in bed te spelen... ze kan dus zelf gaan zitten JIPPIE!!!!!!!!
Hoi hoi, nou, het autolampje brand alweer, en de auto start moeilijk...toch maar even langs de garage gereden en morgen kan ie er terecht...zal leuk worden. Manlief brengt mij en Liv eerst naar het kdv/werk en dan de auto naar de garage. Hopen op het beste, want hoge reparatiekosten is ie niet meer waard maar geld voor een nieuwe heb ik ook niet! Me2: Beterschap voor de kleine man! Elk kind is anders, maar als je twee supermakkelijke baby's gehad hebt is het even slikken als nummer 3 heel anders is! Ach, houd het ook spannend 2bg: Aii moeilijk hoor, je kleine meisje achterlaten. Knuf! Demaco: Misschien is 1x slapen ook wel erg weinig op deze leeftijd, en is hij gewoon een beetje oververmoeid. Ze maken zoveel mee en verwerken dat natuurlijk in hun slaap. Hopen op ook een goede nacht! Hier: Vandaag twee pyamaatjes voor liv gescoord bij C&A voor negen euro. Mooie kwaliteit dus ik ben blij. had paar weken terug een pyama bij zeeman gehaald maar na 1x wassen was hij breder dan lang en dat is al de tweede keer bij zeeman dat dat gebeurd, dus ga de gok niet meer nemen. Verder lekker boodschapjes gedaan, eentjes gevoerd (Vind Liv echt geweldig!!!) en straks nog even naar mn schoonouders na het eten. Liv dr schema ligt een beetje overhoop vandaag, fruithap is er niet van gekomen en ze ligt nu te slapen vanaf 5 uur dus groente moet nog...Ga de kleine meid maar eens wakker maken!
Schema... hier ook maar 1x slapen per dag, al een tijdje... (of je mot het hazeslaapje bij kdv al als een slaapje tellen) Laatste 5 dagen heeft ze zich een ander schema toegekend. Voorheen waren de tijden 3 (bv), 7.15 (bv), 9.30 (fruit en sap/water) 11-12 (brood en melk 60 plus ca 45 minuten slaap) 13 (bv en bed 3 uurtjes) 16 (bv) 17 (groentehap) 19 (bv en bed voor nacht) Sinds 5 dagen is eigenlijk alles hetzelfde behalve dat ze de bv van 16 uur niet meer wil (sinds 2 dagen). Vervolgens is ze om half 7 dood en dood moe waardoor ze aan de borst inslaap valt (normaal nooit) en tegen 23 uur nog een "extra" voeding vraagt... Boosdoener is denk ik de tandjes of een sprong, maar weet even niet of ik het gewoon moet laten doorgaan of niet.... CVM... balen van de auto zeg... hoop dat het niets ernstigs is....
@Demaco: Wat een ellende. Dat ze ook nog allebei tegelijk zo lastig zijn...pff zit je niet mee he. Maar ik weet zeker dat je je erdoor heen slaat, je bent een sterke vrouw! Hopelijk duurt het niet te lang, elke dag wordt dan vermoeiender he. Leef met je mee @2babygirls: He wat verschrikkelijk! Dat is inderdaad het laatste wat je wilt, je kindje huilend achterlaten in het ziekenhuis. Mag je wel zo vaak even gaan kijken als je wilt? En is het ver van jullie huis? @Koekjes: Robin vindt koekjes dus niets aan! Ik heb al Liga, berenkoekjes en rijstwafels geprobeerd. Hij sabbelt er even op en gooit het dan weg. Gek he? Diksap kan hij overigens geen genoeg van krijgen @Sprong: Er is een 9 maanden sprong inderdaad, schijnt erg heftig te zijn, maar ik dacht dat onze kleintjes (Robin althans) die al had gehad. Robin heeft begin/half december voor slapeloze nachten gezorgd. Ik hoopte dat dat een sprongetje zou zijn....of moet de ECHTE sprong nog komen???? @Luckey: Knap dat Alina zelf kan gaan zitten! @CVM: Hopelijk valt het mee met de auto. Kan vanalles zijn he, kan ook een kleinigheidje zijn. @Hier: Robin heeft zich weer heel goed gedragen op het KDV. Zo fijn om te horen dat het eigenlijk altijd zo goed gaat Hij had zelfs zn hele boterham op (eet de laatste tijd zn boterham niet zo goed...vaak max de helft). Hij heeft wel weer erg rode wangetjes, zal wel van de kou komen. Vanochtend samen goed ingepakt op de fiets naar het KDV. Hij vindt het allemaal prima gelukkig! Ook nog bij de HA geweest voor een uitstrijkje (ja, ben al zo oud hihi). Was best wel een beetje zenuwachtig, maar was dus niets aan eigenlijk. Nu maar wachten op de uitslag...ook wel spannend toch.
hey meiden.... bha sorry voor de korte berichtjes van mij de laatste tijd, houd fb wel bij dus mis niet veel @ sprong, rond 9 mnd is idd een sprong @ luckey..... hmm moeilijk mbt de voeding zou wel een rare verandering van ritme zijn zeg maar en super dat ze kan zitten! @ cvm... wat kl*te van de auto hopelijk is t simpel op te lossen! @ 2bg... hoe is t gegaan vandaag? dikke knuffs @ me2.... beterschap voor guus! wilde jullie effe laten weten, vandaag uitslagen gehad van reumatoloog het is (nog) geen reuma bloedonderzoeken lieten wel een bepaalde waarde te hoog zien, dat wijst op dat t van t imuumsysteem komt , dus schildklier en de B12 wel hebben mensen met deze verhoogde waarde vergrote kans op reuma op latere leeftijd, en t pco speelt er ook in mee mbt de gewrichten al met al moet de internist de gewrichtsproblemen verder gaan behandelen zeg maar, pijnstillers is voor nu geen optie ivm de bv verder de fotos, waren netjes tot we bij onderrug kwamen, daar was slijtage te zien daar kan ze ook verder niks aan doen (ja pijnstillers maar..) nog 3 nachtjes man man man er is niks verandert mbt vloeien ect gelukkig morgen en overmorgen werken gaat de tijd tenminste snel en afleiding
Hoi meiden, Ik mag wel gewoon op bezoek zo vaak als ik wil. Het is maar een kwartiertje fietsen 10 min met de auto. Ben net terug uit uit zh. We hebben der eten gegeven en in bad gedaan. Daarna in bed gelegt en toen maar weer weggegaan . Het druist zo tegen me moedergevoel in. R wilde niet slapen, want ze vind het zo zielig dat der zusje alleen moet slapen. En ze wilt niet alleen slapen zonder zusje. Me moederhart breekt en huilt.
@Musty: Gelukkig dus geen reuma....maar ja, de pijn is er nog steeds dus. Veel sterkte meid! @2Babygirls: Hopelijk kun je een beetje slapen vannacht, en kan je morgen gelijk weer naar je meisje toe. Weet je al of ze 1 of 2 nachtjes moet blijven, of bekijken ze dat morgen pas? Dikke knuffel voor iedereen die het kan gebruiken! Het leven gaat niet altijd over rozen
Zo ik zit! Haha Drukke avond! Na t eten meteen gaan zonnenbanken bij t zwembad. Daarna nog even met Jesley gespeeld (hij was zo lief) Flesje en naar bed. Net nog de vloer beneden gedaan met de stoomreiniger. Ook nog wat prakkies gemaakt voor Jesley, die de vriezer in kunnen. Nu hart van nl kijken en dan douchen en mn bedje in!
Ik weet niet of ik de aankomende dagen echt mee kan kletsen. Heb lenzenvloeistof op mijn toetsenbord laten vallen. Backspace en delete doen het niet meer (wat heel lastig is) en soms doen heel veel letters het niet of wist hij gewoon alles wat ik typ. Waardeloos dus. Vrijdag komen de toeslagen dus dan even kijken of ik een los toetsenbord en muis kan halen.
Demaco, misschien doet hij het wel weer als de vloeistof opgedroogd is? Ik heb ooit thee over mn (vorige) laptop laten vallen, en toen deden eerst ook heel veel toetsen het niet. De volgende dag was het droog en werkte alles weer.
Goedemorgen, @Zieke kindjes/sprongetjes: beterschap en sterkte! Hier volgens mij de 9 maanden sprong in dec gehad. Meneertje slaapt weer gewoon lekker 11 á 12 uur per nacht. @Demaco: fijn he als je toetsenbord het niet meer doet. Mega irritant. Ik heb ook wel eens water over m'n laptop laten vallen, maar ik moest hem echt laten repareren, want hij deed niks meer! @Musty: ene kant goed nieuws dat het (nog) geen reuma is. Je bent nog zo jong, dus dat zou balen zijn. K** dat je nog steeds zo vloeit, mag nu wel eens over gaan of niet !!!! @2BG: snap dat je hart breekt als je je meisje achter moet laten. Moeilijk hoor. Hoop dat ze snel naar huis mag. @CVM: hoop dat de schade aan je auto mee valt en het niet teveel kost. @Hier: vanochtend bij Daimen's flesje 10ml (gewoon) melk erbij gedaan om te kijken hoe het met z'n KMA gesteld is. Tot nu toe moet ik zeggen dat ik er nog niks van merk. Hij heeft daarna lekker gespeeld, om 10.30 fruithap op en ligt nu een half uurtje te slapen. Ben benieuwd of het goed blijft gaan. Eind v.d week meer gewone melk in z'n fles erbij en dan weten we het zeker. Hoop dat het goed blijft gaan! Straks echt even naar de buurt supermarkt... Zie ik tegenop, want volgens mij is het weer koud buiten . Brrrrrr! Ik haat kou!!! Vorige jaar was ik nog zwanger en had ik het voor het eerst niet koud in de winter, haha.
BramTim: Naud drinkt nog helemaal niets anders dan zijn melk.. We hebben al allerlei soorten drankjes en tientallen bekers geprobeerd.. Dus ik kan je helaas geen advies geven! Wat betreft die uren in een dag.. Vreselijk!! Wat jij zegt heb ik inderdaad ook.. Alleen maar werken, poetsen, koken, wassen, Naud verzorgen.. Slapen (als we geluk hebben).. Werken, poetsen, koken, wassen, Naud verzorgen.. Enz enz Demaco: Ik las dat je er gister even doorheen zat dus een knuffel voor jou! Hoe voel je je vandaag? Wat betreft het slapen van Rebecca en Vince zou ik toch gaan proberen om iets meer een structuur erin te krijgen, Vince eventueel op jouw kamer en Rebecca echt gaan leren in haar eigen bed te slapen.. Ze is er oud genoeg voor om te begrijpen wat haar bed is! Hoe gaat het vandaag met het eten van Vince? 2babygirls: Ik lees nu pas dat je de kleine meid hebt moeten achterlaten in het ziekenhuis, en opeens kwam weer alles naar boven van het begin met Naud! Vreselijk ik kan me precies voorstellen hoe je je voelt.. Toen ik hem 's avonds om 23.0uur op de SEH heb moeten achterlaten ben ik echt letterlijk door mijn benen gezakt en heb de hele nacht gehuild.. Sterkte meid!! Ik hoop dat ze iets kunnen vinden en jullie kunnen helpen!! CVM: Altijd balen als er iets met de auto is!! Hopelijk is het een kleinigheidje.. Schema: Hier is het eigenlijk nog steeds hetzelfde 7.00 fles terug naar bed.. rond half 9 wakker 11.00 2 sneetjes brood en klein flesje naar bed.. rond 1 uur wakker 13.00 koekje en oefenen met gewoon drinken 15.00 fruit naar bed.. rond half 5 wakker rond 17.00 groenten 19.00 uur in bad en aansluitend een fles en naar bed Koekjes: Naud smult overal van.. Nijntje koekje, bambix berenkoekje, rijstewafeltje, lange vinger, organix wortelchips.. Het maakt allemaal niet uit haha 9 maandensprong: Naud heeft daar echt last van gehad maar die ligt nu wel alweer een tijdje achter ons!! Musty: Sterkte met alles meid!! ** Heb ik zo een beetje alles gehad ?? ** Hier: Naud is super lief de laatste dagen dus heb niets te klagen Wel staat hier de hele keuken op z'n kop want vanmiddag komt WML de watermeter vervangen en die zit bij ons uitgerekend in het voorraadhok van de keuken.. Nu eerst maar even mijn 3e wasmachine aanzetten en stoffen + stofzuigen.. Heb gister ook maar even het CB gebeld dat ik het boekje en de vaccinatiekaarten kwijt ben dus er worden nieuwe aangevraagd! Ze vond het wel vreemd dat ik het kwijt was geraakt.. Tsja ik ook
Elke keer neem ik me voor om ook thuis wat vaker online te komen, maar op een of andere manier komt het er niet van.. Nu ben ik weer op mijn werk, het is hier heel rustig en tja dan maar weer even hier koekeloeren.. Wat ik onthouden heb: @slaapjes: Lars is nog een beetje aan het rommelen met slaapjes, zijn ochtendslaapje vervalt steeds vaker en dan slaapt hij s middags van 13u-16u (héérlijk) Maar soms redt hij het s morgens echt niet en gaat ie toch nog even naar bed, maar ja dan slaapt ie s middags maar amper... @tandjes: ik gok dat er hier ook weer wat aan zit te komen, Lars heeft hele dagen super rode wangen (geen slaap of warmte), maar ik kan t nog niet echt voelen @koekjes: soepstengel en lange vingers, bambiskoekjes gaan erin als koek (oh haha het ís koek), liga eet hij nog niet uit het vuistje, dat doe ik nog wel ns door de fruithap. Eierkoek vindt ie ook lekker. @zieke kindjes en vaders/moeders: beterschap en sterkte allemaal @zeemanpyama's: waardeloze dingen, idd na 1x wassen veel te breed.. dan kunnen ze goedkoop zijn, maar als je elke week een nieuwe moet kopen, zijn ze nog duur
Hey meiden, Even heel snel tussen de bedrijven door. Me kleine meid is gelukkig weer thuis. Ze heeft waarschijnlijk (tot het tegendeel is bewezen zei de ka) een urineweginfectie. Dus nog meer meds (antibiotica). Lees vanavond weer evn bij ga nu eersr even door me huis rennen 2 dagen niks gedaan :s.