April mama's 2011 Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Musty, 19 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Jemig, die staat ook al zeg.. Dat doet Lars nog niet uit zichzelf, wel als we hem neerzetten, maar zichzelf optrekken doet hij nog niet, maar hij probeert het af en toe wel

Leuk boxkleed trouwens :D:D

2. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    #4182 Nikske89, 19 jan 2012
    Laatst bewerkt: 19 jan 2012
    FB: Leuk dat het een bumba feest word :D

Mini: Wauw dat is echt een goede deal, dat noem ik nou JUIST zuinig aandoen ;) hihi.. En wat een heerlijk ventje is Robin!! Mooie ogen..

Jorietje: Naud trekt zich sinds vorige week opeens zo op!! Echt van het een op het andere moment..

Hulp nodig!!
    Meiden ik denk dat het hier tijd word voor een ander eet/slaapschema.. Naud had eerst dit:
    7.00 - fles,
    terug slapen tot ongeveer 8.30
    11.00 - 2 boterhammen en kleine fles,
    slapen tot ongeveer 12.30
    12.30 - koekje,
    15.00 - fruit,
    slapen tot ongeveer 16.30
    17.30 - groenten
    19.00 - Bad, fles, slapen

Dit ging perfect tot een dag of 5 geleden...
    Opeens wou hij na het fruit niet meer slapen.. Dat vind ik opzich niet zo erg, maar van 12.30 tot 19.00 wakker blijven red hij bij lange na niet!!

Nou weet ik niet goed hoe ik de dag iets anders kan indelen zodat hij om 15.00 uur niet naar bed hoeft, maar wel genoeg rust krijgt zodat hij het tot 19.00 redt.. Wat zouden jullie doen?!?!

3. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    minime... heerlijjk he die afprijzingen..
    had ook een 3/4 broekje en joggingpakje voor 3,50 samen hihi....

Nikske... stoer ventje heb je zeg!!! hij staat goed he!!!

hier krijgt mevrouw steeds beter door hoe ze zelf weer kan gaan zitten. gaat nog niet altijd goed maar ja...
    verder is het 5e tandje door.
    boven nu 3 en beneden 2....
    bij manlief waren er problemen op het werk en moeten nu flink overwerken om de schade in te halen.
    baal er mega van wat dat betekent dus vaker laat thuis... zucht

zelf ben ik het denken om een cursus mindfulness te doen.
    maar twijfel ook of het zin heeft....

4. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Nikske, misschien niet terugleggen na de fles om 7 uur, maar in plaats daarvan een fles met boterhammetje, spelen tot 10.00 en dan lekker slapen. Als hij wakker word 2 broodjes en kleine fles, spelen tot uur of 15.00, dan fruit en sapje, weer slapen en 's avonds groente/toetje/badje/fles en naar bed rond 1930?

Zo doen we het hier :) Werkt prima!!! Heb je nog steeds het slaapje om 15.00 uur maar doordat ze 'smorgens vanaf 7 uur maar 1x slapen ipv 2x pikken ze het dan wel!

5. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Verder ontzettend druk deze week dus gewoon geen tijd om veel te reageren, lees wel mee!

Met Livje geen bijzonderheden, doet het lekker :)

6. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Misschien wat ik net al las, niet gelijk s morgens na de fles weer terug naar bed.. Begin tijd varieert bij ons van 7u-9u :D (hangt er voornamelijk vanaf of ik wel of niet moet werken)

Bord pap (= 150+5 opvolgmelk + ontbijtgranen)
    ca 10u: naar bed, maar als ie laat uit bed is, gaat ie niet naar bed s morgens
    tussen 10u en 11u soepstengel/lange vinger met wat roosvicee
    12u boterham, half uur later flesje 120+4
    13u slapen (ene dag slaapt hij 2 uur, andere dag 3 uur)
    16u fruithap
    17.30u warm eten
    (di, do en za na het eten in bad)
    19.15u flesje 120+4 en aansluitend naar bed

Tijden zijn uiteraard ongeveer, er zit wel ns een half uurtje verschil in, misschien heb je er wat aan

7. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    hey meiden wilde even laten weten ik be weer thuis (sinds eind v/d middag)
    t is gelukkig niets 'ernstigs'
    maar helaas wel en probleem wat terug zal blijven keren, zal ook onder controle blijven
    hij schrok in eertste instantie dat ik nog steeds zo zwaar vloeide
    laat ik maar op houden dat t niet zo'n charmant beeld was
    verder geen poliep/vleesboom
    wel poliepachtig weefsel en heeeeel veel baarmoederslijmvlies dat aan t woekeren was
    hij heeft vanalles weggehaalt en ook gecureteerd
    allemaal onder plaatselijke verdoving, was zachtjes uitgedrukt niet prettig, maar hij wilde me niet langer zo laten lopen
    t vloeien is nu (voor mijn doen) minimaal
    zodra t weer erger wordt direct bellen en komen
    verder zet ie me volop aan de hormonen om de bm rustig te krijgen en mn lijf rust te geven voor een tijd
    dus start nu met primolut, dag 3 van vloeien voor 60 dg aan de orgametril
    ben naar van de ok afgekomen met enorme krampen, alsof ik halverwege een bevalling was
    en nog steeds rillerig en draaierig en kramp
    maar gelukkig was t dit! alleen kl*te dat t er nog eens boven op de pco erbij komt
    t is nu ook duidelijk hoe en wat in t verleden (heb vaker zo gelopen maar dacht t aat wel over, of de ha gaf me nog een zwaardere pil(wat t niet oplost)) ik duik de bank op

8. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    pfff is niet niks musty.... hoop dat het gauw betert...

hier wordt ik weer zwaar chago.
    gisteren had hij weer 2x natte broek. 1x op school en 1x thuis.
    vandaag toen hij van school kwam gevraagd... alles goed en droog. thuis ging hij paar keer naar de wc dus verder geen aandacht aan besteed. tegen 18 uur rook ik wel poep maar kon ook a. zijn.
    we gaan om half 7 naar boven om beiden in bad te doen en toen zei hij dat hij in de broek gepoept had. dus ik dacht net (ging om 18 uur naar de wc om te poepen maar hoefde niet zei hij).
    Nee het was al op school gebeurd... idd was al wat opgedroogd (niet veel maar goed)...
    Zucht...
    Waar ligt het dan nou aan?
    * aan school, dat hij het er niet leuk vindt (hij zei wel dat hij nooit kinderen van de fiets duwt.... uhm waarom zeg je dat?)
    * aan het "gestress" het smorgens. In de laatste 2 weken was manlief thuis en heeft hij dus meegeholpen smorgens. nu moet ik het alleen doen en dus wat meer gejaagd...
    Maandag dus een gesprek met juf en school maatschappelijk werk aanvragen.....
    Hier thuis was alles vandaag oke, leuk gespeeld enzo dus zover ik kan denken niets gebeurd waar hij deze reactie op zou kunnen geven...

9. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Musty, jeetje zeg, niet niks!
    Mag je al die medicijnen nu wel ivm bv?
    Nou, blijf lekker liggen en laat je verwennen door manlief!!!

10. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    ik wordt gekkkkkk lijkt wel of overal maatje 74 is uitverkocht ofzo!!

11. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    @Musty: dat is nogal wat zeg, sterkte ermee hoor! Zat je in t Beatrix? Had je dr Schrickx toevallig?(of hoe je dat ook weer schrijft)

12. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ cvm... meds kunnen gelukkig met bv, hij weet dat ik voorlopig nog bv wil geven

@ jorietje.... yup in t beatrix, ik heb schrickx niet, die heb ik 2 x gehad maar die was altijd op vakantie GRR echt niet handig als je in de fertiliteits gebeuren zit, uiteindelijk ben ik met de 1ste bbz bij persoons terecht gekomen en bij hem gebleven

13. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Persoons ja, die ken ik ook wel, vind ik maar een knurft ;)

14. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    zaterdag eens gaan kijken voor een autostoel......ik zie door de bomen het bos niet meer hoor....wat een verschillen en vooral in prijs !!

15. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Ja wij moeten binnenkort ook ns gaan kijken, wij willen een goede stoel, maar geen superdeluxe exclusieve stoel die megaduur is.. Gewoon goed, zeg maar. Wij gaan er een keer voor naar Babydump, daar geven ze (althans is onze ervaring met alle andere dingen) goed advies en ze proberen niet het duurste aan te smeren...
    Heb al wel n beetje op internet zitten koekeloeren en ik denk dat het er wel eentje van maxixosi wordt, alleen weet ik nog niet precies welke. De goedkoopste is de priori geloof ik, maar die lijkt me niet zo comfortabel zitten, maar dat kan ik ook verkeerd zien...

16. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ;) ieder zn eigen klik met een arts whahaha van de 5 heb ik t meeste aan hem

(in t begin was ie wel erg stug enzo en 'knurft' tot ik mn mond heb opengetrokken:))

ik duik mn bedje in hele tijd de bank gebivakeerd, pcmtjes op en de primolut, tijd voor na bed te gaan

17. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Wij hebben de Maxi Cosi Axiss, is wel fijn, omdat je de stoel naar je toe kan draaien als je je kleintje erin zet. Is wel alleen een extra voordeel als je een 5-deurs auto hebt;)
    Wij hebben die laatst via internet gekocht, was toen in de aanbieding voor 199 euro (normaal over de 300 geloof ik)

@Buggy: Welke hebben jullie en hoe bevalt die?
    Wij gaan zaterdag kijken. Ik wil sowieso een buggy met meerdere standen, en eentje die klein en gemakkelijk op te vouwen is.
    Iemand tips????

18. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Musty: Sterkte....wat ontzettend K*T allemaal zeg! :(

19. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    wij hebben de prori voor beide, simpel makkelijk en ze zitten goed :)

md was in slaap gevallen 2 min voor ik werd gehaald en met dat ik terug kwam van de verkoever schrok md wakker en verloor me geen seconde uit t oog, beertje

20. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Wij hebben de priori, en vind m super!
    Jesley zit er heel goed in.
    Hij kan er ook heerlijk in slapen.
    Tot ding!!

Deel Deze Pagina