April mama's 2011 Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Musty, 19 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Misschien wat ideeen voor de high-tea meeting?

-Slagroomsoesjes
    -Stukjes fruit
    -Sandwiches
    -Hartige hapjes
    -Wraps gevuld
    -Kaasplankje
    -Koekjes (zelf maken)
    -Appelgebakjes

Meer kan ik ff niet verzinnen;)

Wie komen er nou allemaal?
    Volgens my is t lijstje aardig aan t minderen? :(
    Demaco: kwam jij nog? Ik kan je wel bij de trein oppikken?

2. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    t is gratis parkeren en volop parkeer plekken in alle soorten en maten

wandelingetje richting kinderboerderij?

@ minime.... 64 dg :$:)

@ FB... ja t is makkelijk te doen :)

ik piep er vantussen, beremans is onrustig krijgt boven 4 tandjes door :$

3. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @FB: Ik dacht al aan mini saucijzehapjes en mini worstenbroodjes. Maar moeten dan nog wel in de oven...zal nog even verder denken.

@Musty: Oh 64 dagen zelfs! :(
    Fijn dat er voldoende parkeerplek is bij jullie, hoef ik me daar geen zorgen over te maken :D

Volgens mij aanwezig bij de meeting:
    Luckey, Mini, FB, Mir en Musty

Verder volgens mij nog geen 'officiele' aanmeldingen.
    Maar ik zou het heeeel leuk vinden als er nog meer meiden + baby komen hihi

CVM en Demaco waren volgens mij nog twijfelachtig ivm financien

4. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    effe kijken hoeveel erbij komen anders maak ik de sandwiches blijven ze lekker vers in de koeling;)

heb ook nog meer dan zat marsepein om een taart te maken ofzo

5. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    ik heb de datum wel opgeschreven...maar kan nog niks concreets zeggen

en zijn jullie er dan allemaal al om 11 uur?...want Lisa krijgt 11.45 ongeveer boterham....en dat zal wel niks worden als er van alles te zien is om d'r heen haha

6. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ;) hier is de ervaring juist zien eten is doen eten met de kids

@ andere meiden heb effe op fb gezet mbt meeting

7. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    ik heb geen fb.....wilde me weer aanmelden maar vragen ze om me nummer ofzo???? dus heb het weer weggeklikt

8. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik ben er tussen 11 en 12 uur.
    Ligt er aan hoe laat Jesley uit zn ochtendslaapje wakker word.
    Des te langer houd hij de middag vol! :)

Jesley krijg meestal rond 13u zn boterham + fles.
    Maar zie die dag wel hoe t loopt

9. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    oohh goed dat ik Musty's facebook berichtje heb gelezen. Ik heb zp alweer een beetje verwaarloosd, we zijn vorige week 4 daagjes weggeweest en alles heeft zich weer een beetje opgestapeld..we zijn druk aan de klus met Krystian's slaapkamer zodat hij uit de onze kan verhuizen..behang/verf/decoraties noem het maar op. Ik plaats wel foto's als het af is ;)

mmmmaar iig zou ik ook heel graag met Krystian willen komen! Lijkt me super gezellig! Het wordt wel ff een lang treindagje met overstap geloof ik maar dat moet wel te doen zijn. We hebben wel vaker lange afstanden met de trein gereisd.

hahaha ik hoop trouwens dat we aan eten toe komen met al dat rondkruipend babyvolk ;) Ik wil wel koude wraps maken en wat snacks voor de kids. Ik heb laatst suiker/ei-vrije banaan&granen minimuffins gemaakt, de kleine man heeft er echt van gesmuld!

Ik neem morgen even de tijd om te reageren!

nog wel even een mege knuf voor Musty, wat een heftige periode zit je weer in met je gezondheid. Je vloeien doet me zoooo denken aan mijn bloedingen tijdens de zwangerschap, idd ook elke keer bij opstaan enzo. Het breekt je echt op. Zooo fijn voor je dat dat nu zo goed als over is. Heel veel sterkte nog met het herstel!!

10. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Gezellig!!
    :D

11. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Goedemorgen!

Even redelijk ego hoor.

@Meeting, ik twijfel zoooo erg! Aan de ene kant kan ik de gezelligheid zo goed gebruiken en aan de andere kant is het me even te hectisch. Ik merk dat ik toch wel een beetje uitgeput raak. Ik ga op basis van die twijfel afhaken voor deze meeting. Als ik straks werk denk ik dat het me beter af moet gaan omdat ik dan ook tijd zonder kinderen heb enzo. Dus de volgende meeting ben ik graag van de partij.

Hier, gisteren lekker de kroeg in geweest. Kreeg savonds smsjes dat ex baalt van Vince. Hij huilt alleen maar en wilt telkens niks weten van zijn zus, neefje, nichtje e.d. Tja, ik heb hem gewaarschuwd maar hij wou perse om het weekend. Hij krijgt van mij straks 1 andere optie. Dat is elke weekend 1 dag van 9 tot 18.30.

Maar hij doet ook moeilijk met de alimentatie. Hij vind 78 euro per maand teveel omdat hij bij een laag bedrag geen belasting terug kan vragen. Dus moet het maar nog lager. Ik heb hem gezegd, je hebt 1 week de tijd om je papieren in te leveren bij de advocaat en dan heb je een officiele berekening. Maar hij vind 1 week te kort om de papieren bij elkaar te zoeken (1 avond zonder gamen en hij moet alles kunnen vinden hoor).
    En hij wilt dat mijn advocaat gaat regelen dat de alimentatie van Sem dan ook aangepast wordt (aangezien dat waarschijnlijk verdeeld wordt over 2 kinderen). Ik heb hem aangegeven dat mijn advocaat dat niet kan en mag doen en dat ik dat ook nooit zou toe laten. Wat denkt hij wel niet, op mijn kosten zijn zaakjes willen regelen. Heb hem gezegd dat hij voor info bij het juridisch loket kan zijn en om het te regelen moet hij een advocaat inschakelen. Maar dat kan hij niet betalen zegt hij.. Ja zijn probleem, niet de mijne.

Ik ben zelf een beetje bang dat hij nu dus gaat zeggen dat Vince beter helemaal niet meer kan komen. In de hoop dat hij geen alimentatie hoeft te betalen. Maar goed, ookal zou ik daarmee accoord gaan, de schuldsarnering niet. Hij zal moeten betalen, zoals de wet hem voorschrijft.

Maar oh wat ben ik teleurgesteld. Waarom tref ik toch telkens een vent die blijkbaar niet genoeg om zijn kinderen geeft.

12. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    FB: Je kunt ook gewoon 1 grote taartvorm kopen en de andere op maar snijden.. (haha zie dat musty hetzelfde advies heeft ;))

Meeting: De volgende keer wil ik er echt bij zijn hoor!! Jammer dat we de 12e toevallig een weekend in zeeland zijn, al is dat natuurlijk ook heel leuk :) hihi

Demaco: Wat een rotte situatie zeg!! Ik hoop dat jullie snel alles geregeld hebben zodat dat ook weer wat meer rust met zich meebrengt...

Slapen: Vanochtend heb ik Naud voor het eerst mee naar beneden genomen toen hij wakker werd, boterhammetje en fles gegeven en niet terug naar bed gebracht... Hij was het er niet echt mee eens en mopperde er op los!! Om half 10 heb ik hem fruit gegeven en in bed gelegd, hij ging zonder pardon slapen!! Nou hoop ik dus dat hij vandaag op 2 slaapjes uitkomt ipv 3 en dan vanavond ook zonder pardon gaat slapen... * Fingers crossed *

Vraagje: Meiden had ik jullie eigenlijk verteld dat mijn zusje en haar vriend zich verloofd hebben met oud&nieuw?? Nou in februari/maart 2013 zal DE dag zijn... Nou wil ik voor die tijd natuurlijk een vrijgezellenfeest voor haar organiseren maar ik heb wat tips van jullie nodig want ben een beetje inspiratieloos :) hihi... Wat info:
    * Ze woont in Zeeland
    * Ze is sinds een paar maanden behoorlijk ziek en het is niet duidelijk of het tegen die tijd beter gaat (zit ook met periodes in een rolstoel) dus het mag niet te inspannend zijn
    * Geen standaard ordi stripper/paaldans avond
    Hebben jullie leuke tips ????

13. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Nikske... zou je niet een gezellige workshop kunnen organiseren....
    Bijvoorbeeld edelsmeden of sieraden maken of zo en daarna gezellig de stad in.....
    Ik ben ook inspiratieloos hoor maar dat is het eerste wat in me opkomt...

Minime... ik ga je even via fb een bericht sturen over de tijd en zo dan kun je me gelijk even je adres sturen hihi....

demaco... balen zeg dan die ex van je. waarom doen sommige mensen toch zo moeilijk????

14. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    oja vannacht weer elke 4 uur eruit gekund...valt nog mee maar 1x per nacht vind ik ook al meer dan genoeg.
    momenteel staat ze aan mijn benen te gillen voor aandacht haha dus ga dalijk voeden en bed in leggen.
    S is voetballen en straks tegen 12 uur komen schoonouders. tegen 3 uur naar verjaardag en daarna naar mijn ouders waar s. blijft slapen.....
    In de tussentijd ook nog boodschappen doen want broodbeleg is op en fruit hebben we ook niet in huis.....

ga me nu maar even bezig houden met de boze tante naast me

15. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ demaco... wat een l*l zeg! yack! dikke knuff vooral voor vince

@ nikske.... een workshop (sireaden bv) met een high tea?

@ luckey.... eeks druk druk succes!

16. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Musty.. dat drukke valt wel mee haha.
    papa was schoenen kopen en s. naar voetbal brengen.
    ik ga zo boodschappen doen en hem ophalen.
    Daarna thuis en als schoonouders komen doen we ook niet veel.
    Tegen 14-15 uur naar verjaardag en gaan schoonouders ook weer..... Hopelijk daarna aanschuiven bij mijn ouders.
    A ligt nu in bed maar onder licht protest. Hoop dat ze zeker 2 uur slaapt want vanmiddag zal het er niet meer van komen.
    Mevrouw is echt maar van de 1 slaap per dag....... die moet ze dan wel goed benutten!!!!!!

17. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    zijn net bij de babydump wezen kijken voor autostoel......vindt de maxicosi tobi wel een mooie stoel!

18. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Wederom ego (sorry kan de info allemaal een beetje moeilijk bijhouden, te druk in mijn hoofd)

Ex net weer gesproken en met Vince gaat het goed nu. Hij geeft aan het zielig te vinden als hij steeds zo moet wennen, maar elk weekend contact is niet mogelijk volgens hem. Ja stel je voor dat je niet een heel weekend alleen maar aan jezelf kunt denken.

Hier komt nog een staartje aan. Want mijn advocaat wilt de omgangsregeling ook vastleggen.

19. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Morgen dames :D

wat ik heb onthouden:

@Autostoel: hier ook de MC Tobi. Heel fijn stoeltje. Kan in lig en zit stand.

@Buggy: zit nog te twijfelen, denk dat ik voor de Prenatal ga. Wil het niet te prijzig maken!

@Taart: wil voor Daimen's verjaardag een Woezel en Pip taart laten maken door m'n schoonzus (zij kan dat heel goed).

@Niske: ik ben laatst gaan glow-golven (midgetgolf glow in the dark) in Houten en lekker uit eten geweest (zit japans wok restaurant ed bij) met vrienden. Maar miss is dat nog te actief aangezien je zus ziek is. Verder sluit ik me aan bij de andere tips. Een workshop is altijd wel leuk :D.

@Demaco: :$ wat een *** is jouw ex zeg! Heb er verder even echt geen woorden voor. ONGELOOFLIJK! Heb jij weer!

@Meeting: ik ben er sws bij. Verwacht er rond 12-en te zijn. Neem wel een salade mee en spekkoek voor de liefhebbers ;). Heb er zin in!!!

Over meeting gesproken, 4 feb wordt er bij mij thuis een meeting/reunie gehouden van de meiden en beebjes van zw-yoga. Ook alweer iets leuks om naar uit te kijken. Het eerste kindje van die meiden wordt de 11e 1 jaar, dus ook nog even op de valreep voor de eerste verjaardag.

20. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    sorry even jullie raad nodig!!

Zoals jullie weten gooide Naud de laatste week zijn eet- slaapritme om waardoor hij om 15uur niet naar bed wou maar het ook niet volhield tot 19uur, daardoor werd er laat op de middag nog geslapen waardoor hij weer niet om 19uur naar bed wou..
    We zaten 's avonds met gemak tot 21.30uur met hem op!!

Nou waren de meeste adviezen van moeders dat ik hem na zijn fles van 7.00uur niet meer in bed moest leggen..

Nu loopt de dag vandaag zo:

7.30 naar beneden, boterhammetje en 150+5..
    Al mopperend bleef hij wakker maar hij was het er echt totaal niet mee eens
    9.30 fruit, en aansluitend geslapen tot 10.30
    Toen werd hij weer mopperend wakker maar je merkte aan hem dat hij eigenlijk nog moe was en echt zijn draai niet kon vinden
    12.00 boterhammetje en 120+4 , onder de fles is hij weer terug in slaap gevallen en ligt nu dus weer in bed na anderhalf uur wakker te zijn geweest..

Van de ene kant heb ik zoiets van even doorzetten hij moet waarschijnlijk gewoon wennen aan een andere dagindeling, maar van de andere kant is het zooooo moeilijk om opeens zo'n mopperend en ontevreden kindje te hebben terwijl het normaal zo'n lachebekje is :(

Ik weet echt niet goed wat nu weisheid is.. Wat denken jullie ????

Deel Deze Pagina