@ nikske... ik zou toch echt even volhouden jij bent de mama, jij bepaalt t ritme t is nu echt wie t langste volhoud
@ meeting drinken - sandwiches - taart -> Musty salade - spekkoek -> Mir chocolaatjes koekjes Soesjes hartige snacks Fruit? wat lekkers voor de bengeltjes vul maar aan!
Pfff was een heel verhaal aan het typen, is het ineens weg... Dus nu maar even snel, wat ik nog onthouden heb: @Titania: Leuk dat je ook komt! Gezellig @Demaco: Jammer dat je niet komt, maar ik begrijp het wel. Hopelijk ben je er een volgende keer gewoon bij Wat een ellende met je ex zeg. Je hebt het inderdaad niet getroffen met die mannen....zucht @Mir: aaaah spekkkoek! Ik kijk er al naar uit! Maak je die zelf? @Buggy: Wij hebben de Koelstra Simba gekocht vanochtend. In donkerblauw (kan ook wel voor een meisje vind ik, mochten we die ooit krijgen ). We hebben hem bij de Prenatal gekocht, en volgens de medewerkster was de Koelstra qua kwaliteit beter dan hun eigen merk buggy, terwijl hij evenveel kost. Dus hebben we daarom voor de Koelstra gekozen. In de winkel al even een proefrondje gemaakt, met Robin erin, en ging prima. Nu hopelijk ook binnenkort in real life buiten even wandelen....als het een keer ophoudt met regenen. Ik neem de buggy in ieder geval mee naar de meeting, hopelijk kunnen we dan ook even wandelen @Nikske: Ik heb voor mijn vrijgezellenfeest een workshop bonbons maken gehad. Erg leuk EN vooral erg lekker. Daarna lekker gegeten met zn allen bij de wok. Voor een vriendin van me hebben we een workshop cocktail shaken gedaan. Ook erg leuk! Maar weet niet of dat geschikt is voor je zusje, icm eventuele medicijnen die ze wellicht gebruikt. Moeilijk hoor, dat ritme veranderen van Naud. Aan de ene kant denk ik, hij geeft zelf aan wanneer hij moe is en bepaalt dus zelf zijn ritme, aan de andere kant: je kan hem best een beetje sturen en waarschijnlijk moet hij gewoon even wennen aan de nieuwe tijden. Een soort van 'jetlag' gevoel voor hem. Als dat het geval is, moet het binnen een dag of twee wel al veel beter gaan. Misschien nog even volhouden dus (makkelijker gezegd dan gedaan..i know..) @Musty: Ik zal nog even denken wat ik mee kan nemen voor lekkers. Misschien heeft manlief nog een goed idee. hij is de kok hier in huis, wellicht dat hij iets in elkaar kan flansen hihi
Nikske, ik denk dat het even volhouden is, een nieuw ritme heb je niet in 1 dag, het is even wennen. vrijgezellenfeest: Ik was natuurlijk 30 weken zwanger toen ik mijn vrijgezellenfeest kreeg dus was ook rustig aan haha, kreeg een workshop make-up van rimmel en kon daarna ook alle make-up van rimmel kopen voor hele lage prijzen, erg leuk vond iedereen! Daarna hapje eten. Demaco: Veel plezier met darten vandaag! Wat betreft ex, tja, is moeilijk. Moet eerlijk zeggen dat ik ergens wel begrijp dat hij niet elk weekend 'vast' wil zitten ook al is het wel zijn kind. Dus zou hij van mij mogen kiezen, elk weekend 1 dag of om het weekend 1 dag, maar geen hele weekenden meer in het belang van Vince. Wat geld betreft, als hij het niet kan betalen dan zal dat uit de berekening blijven, dus hij moet gewoon zijn gegevens sturen. Maar weet uit ervaring dat het erg vervelend is en héél lang kan duren om iemands gegevens te krijgen. Wij hebben die van manliefs ex nog niet En dus kan er geen eerlijke berekening gemaakt worden. (Bij ons is nu wel vastgesteld wat wij maximaal kunnen missen, maar waarschijnlijk is dat meer dan wat we hoeven te betalen aangezien moeders ook inkomen heeft en toeslagen voor de kinderen ontvangt, en dus wil ze haar gegevens niet geven GRRRRRR)
@Niske, ik zou het ook nog even proberen vol te houden, misschien is ie na een paar dagen aan zijn nieuwe ritme gewend @buggy: wij hebben de meest simpele buggy die te koop is denk ik, eentje van Topmark, 1 stand, is voor een snel boodschapje prima! Als we van te voren weten dat we wat langer wandelen, nemen we de mutsy mee. Maar ik moet soms wel ns ff naar bijv kruidvat/hema, nou voor een kwartiertje is zo'n simpele buggy dus mooi zat (kruidvat/hema is niet te lopen hier vandaan) @slapen: meneer was vanmorgen om 8.30u wakker, héérlijk.. Hij heeft nog lekker in bed liggen kletsen tot 9.00u, toen eruit en aankleden, pap eten en lekker in de box en is wakker geweest tot 13.30u, inmiddels slaapt ie al een tijdje en hopelijk blijft ie ook nog een tijdje lekker slapen.. @autostoel, ik las dat er hier wat mensen waren met de MC Priori, maar ik zie dat er daar 2 van zijn de SPS en de XP.. Welke hebben jullie? (Zit op de site van babydump te kijken, als Lars op tijd wakker is, misschien straks nog er naar toe, maar ik gok dat meneertje nog wel even zal slapen en dan gaan we een andere keer)
Germ geen wonder dat de kleine mop bleef jengelen, huilen en niet wou slapen.. Heeft 39 graden koorts!!
aww jeetje nikske, beterschap~ hier net terug van hap lf heeft t op dr longen, kijken of de boost ventolin helpt md heeft beginnende oorontsteking en overal snot, t komt zelfs via zn ogen eruit kijken of pcm en xylo helpen om t te beteren en anders terug
Hier ook net terug van de HAP, naud dus 39 graden koorts, en schreeuwt het uit als je aan zijn oortjes komt.. Maar ze waren nog niet zo ontstoken dat hij aan de antibiotica moest.. Nu goed onderdrukken met paracetamol en neusspray voor de verstopte neus en bijholtes.. Arm moppie, waarschijnlijk dus dat hij daardoor de laatste dagen misschien niet plat in bedje wou liggen want dan drukt natuurlijk alles!! We laten hem nu maar voorlopig even zijn eigen ritme bepalen en proberen hem zoveel mogelijk te ontlasten.. Wat zijn die kleintjes dan toch zielig he als ze ziek zijn..
@zieke kindjes: beterschap.. Lijkt me zo zielig als ze echt ziekjes zijn. (heb er tot op heden nog geen ervaring mee, alleen n beetje snotterig af en toe)
Gisteren vroeg ik nog aan jullie of dat jengelen erbij hoorde maar na een rondje HAP en ziekenhuis (jaja wij ook) kan ik jullie vertellen dat het toch echt geen sprongetje is: Rune heeft twee ontstoken ogen, dichte neus, twee flink ontstoken oren en een beginnende keel en longontsteking. Gisterenavond en vannacht sloeg zijn gezondheid echt even de verkeerde kant op. Artsen dachten ook aan RS maar dat weten we morgen pas zeker. Als hij namelijk niet opknapt van de AB is het dus een virus..... Ach met een vracht aan medicatie lappen we ons manneke gewoon weer op van een koortsige vaatdoek tot ons vrolijk ventje haha
Beterschap voor l-f, m-d, naud en Rune! KC: Hoe is het nu met Rive na het RS? Heeft ze nog last van benauwdheid door de nasleep? Hier begint het dametje steeds meer te boeven, dat merken we vooral als de jongens hier zijn. Die moeten natuurlijk erg om haar lachen als ze 'stout' doet waardoor ze het nog even lekker aandikt. Met als gevolg dat ze net amper een hap gegeten heeft want ze vond het zo grappig dat de jongens dubbel lagen als ze het uittufte dat ze dat bleef doen. En dan proberen we de jongens wel uit te leggen dat ze dan niet moeten lachen maar helaas zonder succes. Nouja na morgen voeden we dr wel weer op
Even een hele dikke knuffel voor alle mama's met zieke kindjes en voor de zieke kindjes heel veel beterschap! Hier gedart, nu zwaar kreupel. Enorme last van mijn bekken (ondanks darten met bekkenband om) en last van een oude knieblessure.
@Zieke kindjes: beterschap, sterkte en een dikke knuf! @Mini: nee ik maak de spekkoek niet zelf, mijn oma deed dat vroeger wel maar dat is zooooo'n werk moet laagje voor laagje, dus ben je wel een hele dag mee bezig. Haal het gwn bij de toko, maar die is ook lekker hoor. @Demaco: vervelend dat je zo'n last van je bekken en knie kreeg. Hoop dat je er niet te veel last van blijft houden. @CVM: ohg ja dat uit proberen. Meneertje probeerd ook regelmatig uit tot hoe ver die kan gaan. En dan soms het bekkie wat ie erbij trekt. En dan serieus blijven he???
Beterschap voor alle kids! Wij hier eindelijk na zes weken ziek zijn een Guusje die zich een stuk beter voelt ( oorontsteking, toen bronchitis, toen erg verkouden en toen buikgriep) ! Kan me dat van Fee ook nog herinneren dat zij in het vierde kwartaal van haar eerste jaar alles achter elkaar kreeg..... Demaco: wat irritant van je ex en balen dat je nu ook weer kreupel bent! Ver van de mannen en zwangerschappen blijven zou ik zeggen
Germ eventjes snel ego.. Na een hele dag huilen, jengelen, koorts en tegen papa en mama aanhangen ben ik met de kleine man gaan douchen.. Aansluitend zijn flesje en tijdens het drinken viel hij heerlijk in slaap, maar toen kwam het er in een golf weer uit!! Naud en mama helemaal onder dus toen was hij natuurlijk weer wakker.. Maar gelukkig ligt hij nu rustig in zijn bedje met een paracetamol dus wij gaan ook optijd wat rust pakken want ik verwacht geen rustige nacht!! Slaap lekker en tot morgen!!
Hoi meiden, Spring hier weer een beetje bij. Heb een beetje geprobeerd bij te lezen, maar kan niet beloven dat ik alles heb onthouden (zo meer daarover). Autostoel: Q zit nog in mc ze is net 7kilo dus voorlopig kan ze er nog in. Zodra het echt te gek word gaat R op een verhoger (ze is bijna 4) en dan gaat Q in de mc priori van R. Buggy: Ik had er eentje van Esprit maar vind hem niet erg prettig. En dus staat die nu bij me smoeder. Ik wil nu de nuna pepp, omdat die achter de fiets kan ipv van naast de fiets. feestje@ R heeft verzonnen dat het voor zichzelf een k3 feest moet worden. En voor Q ook een bumba feest. Dus vind die taart echt geweldig. Ben alleen niet zo crea maar me szusje wel dus wie weet. @hier: ellendig. Me meisje blijft maar kwakkelen. Ze heeft al sinds maandag koorts. En toch maar de hap gebeld. De ass. beet nog net me kop er niet af dat ik niet eerder had gebeld, want je moet na 3 dagen al contact opnemen met de dokter. Mja ze heeft een ab-kuur dus ik verwachte dat die kuur zou aanslaan. Ik naar het zh word ik weggestuurd met de mededeling dat de kuur gewoon nog moet gaan werken en blablabla. Word er echt een beetje moede(r)loos van. Nu alleen maar slapen en bijna niet eten en drinken. Ik geef haar nu maar extra flessen met opv.melk zodat ze toch vocht en voedingstoffen binnen krijgt.