Beterschap voor alle kindjes!!!! Dochterlief weigert te slapen. Vanmorgen geslapen van 10.30 tot 13.30 ongeveer en daarna niet meer. Tegen 15.30 zijn we naar verjaardag gegaan. Tegen 17 uur daar gevoed (apart gaan zitten, was een stel daar waarbij ik me niet prettig voelde om te voeden) en tegen 17.45 werd ze beetje jengelig en moe dus zijn we naar mijn ouders gereden. Onderwg in slaap gevallen en dus Sem "gedropt" en door naar huis. Half 7 in bed gelegd en huilen, dus gevoed met de bedoeling dat ze de nacht in kan. Helaas mevrouw dacht daar anders over. Dus mee naar beneden en net oogjes wrijven en hup wij weer naar boven..... Nu is het huilen.... Pffff Had ik maar in de mc laten slapen toestraks ipv haar in bed proberen te leggen.... Trouwens van mijn schoonouders een Thomas Sabo armband gekregen met bedeltje van manlief!!! Thomas Sabo Witte parel armband - X0041 - Trendjuwelier Thomas Sabo Bedel klavervier - 0050-001-12 - Trendjuwelier (maar dan een open klavertje 4)
Autostoel trouwens weer in elkaar kunnen zetten dus een nieuwe is niet nodig... Jammer had net een mooie rose mc tobi gevonden op mp voor 80 euro.....lol
heeel herkenbaar! hij had zn maaltijd op (tagiatellie hoe je t ook schrijft) en danoontje, met dat ikzelf mn toetje begin hij begint wild in zn oogjes te wrijven en zo uit t niets alles eruit pcm gegeven hij heeft 1 borst gedronken en sinds half 6 nock out hij is compleet uitgeput net maar gekolft
Hallo allemaal, Heb het 1 en ander weer bijgelezen, kijken wat ik zo een beetje onthouden heb..... @meeting; jammer zit er deze keer niet in, hopelijk volgende keer beter. @zieke kindjes; beterschap, hopelijk zijn ze gauw weer opgeknapt. @demaco; zeker een rotsituatie, hoe hij het ook went of keert betalen moet hij idd toch. Lastig hoor, hier betaald ex al een jaar niet ivm zn geldnoot. @autostoel; hier de mc priori. verder blanco.... Hier weer opnieuw aan de AB, 2e keer in 2 weken. Blaasontsteking was toch best een hardnekkig. Urine staat ook op kweek kijken welke bacterie het steeds veroorzaakt. Ryan heeft de laatste dagen ook last van zn tandjes, hij is erg onrustig en slapen vandaag was een drama. Hopelijk gaat het morgen wat beter.
Nou hier ook een zieke Jesley. Hij blijft maar spugen!! Hij was heel de dag bij mn moeder omdat we beide moesten werken. Hij zou vanavond ook blijven omdat we 2 verjaardagen hadden. Daarna zouden we hem ophalen (rond 23uur) Mn moeder heeft m rond 7u op bed gelegd en hij krijgste heel de boel bij elkaar! Tot 2x toe geprobeerd. Toen ben ik er heen gegaan. Zelfde dus! Alleen maar krijsen en overstuur. Leek wel bang! Heel vreemd. Dus ja. Mee naar verjaardag. Daar heel lief en kroelerig. Maar heel veel spugen dus! En rook heel zurig! Nu ligt hij half uurtje op bed met zetpil en gelukkig na 10 sec huilen Toch meteen gaan slapen!! Geen koorts gelukkig
** gaaaaap, elk 1,5uur eruit geweest vannacht.. Ben kapot! ** Ik probeer vanmiddag alles bij te lezen als naud slaapt (hoop tenminste dat hij vandaag wel gaat slapen)
Ook hier een dramanacht....ben van 2145 tot 0130 in de weer geweest met een krijsende baby, geen idee wat er was! Ze was oververmoeid en sliep in mijn armen (wat ze al maanden niet meer doet) maar zodra ik haar neerlegde, krijsen!!! Zelfs tussen ons in, alleen op mijn arm was het goed. Uiteindelijk na tig keer proberen bleef ze om 0130 toch slapen tot 7 uur, dus kort nachtje! En manlief sliep er lekker doorheen, grrrrr. Vorige keer dat we de boys hadden het weekend was het hetzelfde verhaal, dus ik vermoed dat het daarmee te maken heeft. Ze vind haar broers helemaal geweldig maar doet ook heel druk met ze, slaapt dan de hele middag niet en maakt een feestje met eten/badderen enz. Ze word wakker als de oudste naar bed gaat en vanaf dan is het drama. En de oudste doet op zijn manier echt wel zachtjes hoor, maar door zijn handicap maakt hij hoe dan ook een klap herrie
Hier ook een onrustige nacht gehad. Robin kon niet lekker slapen. Gelukkig geen krijsen, maar steeds werd hij wakker, beetje jammeren, en als ik even bij hem was geweest was hij weer stil voor een uurtje. Op een gegeven moment (was inmiddels al 3.30 uur) heeft hij even lekker bij papa in bed gelegen. Daarna weer teruggelegd, en heeft hij doorgeslapen tot 8 uur. Hopelijk gaat vannacht weer beter, want morgen weer werken...
Even spammetje hoor, mn eerste fototaart voor mn neefje!!! Ben blij met het resultaat, moet alleen nog dooroefenen met slagroom goed plat krijgen onder de foto. Maar het is nog geen april Hij wilde persé een stoere taart met pistolen haha
@ cvm taarten echt gaaf geworden ook die opfb @ hier eeen rampenochtend, mannen! en een peuter! belde net of er visite kon komen de eertste keer dat ik zei nee :x echt effe GRRR hier een absud stille nacht gehad md werd half 11 beetje wakker wilde wat drinken, pcm gegeven (we hebben zn hoofend omhooggezet ivm oor) hij heeft in een ruk doorgeslapen tot half 6 en daarna tot 7 heb elke keer gechecked of ie nog ademde
@Rotnachten, knuf! @Cvm, mooie taart! @Musty, ook even knuf. @Zieke kindjes, hoe gaat het met alle zieke kindjes? Sorry ik probeer hier alles weer op te pakken hoor. Jullie gaan me een beetje te snel op dit moment. Hier een rustige nacht gehad haha. Rebecca bij mij in bed want die zag een spook in haar kamer. Heerlijk tot 18.15 uur kunnen slapen. Vandaag komt mijn kleine mannetje thuis. Ben benieuwd hoe het verder gegaan is. Ik weet in ieder geval dat ik hem wel 3 keer heb verteld dat een fles geen maaltijd meer is voor hem (ivm het slecht groeien) en hij er zowiezo brood bij moet hebben. Dit staat ook tot 2 keer toe in het schrift die ik meegeef met bijzonderheden en schema's. Maar toch heeft hij gisteren sochtends alleen een fles gegeven. Als ik hem er op aanspreek krijg ik te horen 'ja hij is toch tevreden na een fles'. Als ik aangeef (voor de zoveelste keer) dat dat wel kan zijn, maar hij zijn brood bij ontbijt nodig heeft omdat hij anders niet goed groeit.. Zegtie alleen maar 'ja nou en.. ik vind het wel goed zo' Ik weet echt niet wat ik moet doen.
Demaco: Je kan het inderdaad alleen maar blijven aangeven, maar hij doet toch wel wat hij zelf wil (en het gemakkelijkste vindt). Misschien moet je het maar een beetje laten, Vince zit tenslotte maar 1 x in de 2 weken (toch?) bij hem, de rest van de tijd krijgt hij zn boterham. Die ene keer maakt dan niet zo heel veel uit denk ik. Maar ik snap je frustatie hoor!
Tja, maar als hij dat dan in overleg doet... Hij luisterd nu totaal niet naar de adviezen die ik geef. Stel dat hij eens medicijnen nodig heeft, doet hij dan ook lekker wat hij zelf makkelijk vind? Hij heeft ook smsjes gestuurd die behoorlijk zorgwekkend zijn en gisteren gaf hij ineens telefonisch aan dat dat helemaal niet waar was en hij het goed doet, enkel wat moe was savonds. Hij spreekt zijn eigen smsjes zwaar tegen. Ik weet gewoon niet wat ik moet denken en vinden. Ik kan hem niet op zijn woord vertrouwen.
@ demaco... mssn heel gemeen maar ik zou het wel aangeven bij cb oid, dat maakt jou straks alleen maar sterker mbt regelingen van advocaat ect ook geen smsjes van hm weggooien maar t is en blijft klote
Hier ook een lastige nacht.... Half 9 eindelijk in slaap gevallen. Tot 2 uur... toen wakker en gevoed. Daarna weer in bed maar lag ik wakker tot 3 uur.... Om 4 uur werd ze weer wakker en meteen gillen dus geschrokken van iets. Voeden en weer naar bed... hele verhalen kwamen toen door de babyfoon onze kamer in dus slapen ging lastig. Vervolgens is ze toch in slaap gevallen tot half 8..... Papa heeft mee naar beneden genomen en ik heb nog in bed gelegen tot half 9. Gevoed en met zijn allen opgestaan. We hebben haar 15 minuten geleden ongeveer in bed gelegd en eerst protest maar nu toch vertrokken..... kijken voor hoelang.
Demaco, ik zou ook zeker die SMSjes bewaren, kan altijd van pas komen en tegen hem gebruikt worden! Als hij niet goed voor zn kinderen kan zorgen, vind ik het niet verantwoord om V daar achter te laten. @Hier: Robin ligt nu weer lekker te slapen. Hopelijk slaapt hij een uur of 2, net als normaal. Manlief is lekker panini's aan het maken voor ons Lekker luierdagje vandaag! Dinsdag wel weer poetsen
Demaco... zou zeker alles bewaren!!!! zoveel mogelijk proberen per sms of email binnen te krijgen. is alleen maar meer bewijs!!!! cvm... mooi gelukt zeg!!!!!!! HIER... alles weggestreken en nu maar even alles gelijk in de kast wegruimen. vanmogen mijn haren gefohnd zoals Tabatha... maar vind het niet mooi. manlief vindt het geweldig maar mijn hoofd lijkt nu eens zo smal en lang haha... laat het dus nog maar even doorgroeien tot boblijn....
Cvm: mooie taart! Demaco: wat irritant als hij jou adviezen niet opvolgt. overigens doet mijn man dat ook lang niet altijd als ik er niet ben hahahaha is idd maar 1x per twee weken dus zolang hij maar tevreden is zou ik niet een enorm punt van dat brood maken ( maar leg idd wel vast dat hij het niet doet!). Dat soort sms'jes zijn erg vervelend en zorgwekkend, maar vaak valt het dan wel mee. mijn man is vaak alleen met de kids als ik naar Nederland moet voor werk en dan krijg ik ook wel eens van die berichtjes dat x of y vervelend was en alleen zit te krijsen en dan is dat vaak veel minder erg dan werd aangegeven. Mannen zijn gewoon minder handig in bepaalde baby dingen.....maar wees wel alert!
@iedereen met onrustige kindjes/nacht: sterkte vandaag, hopelijk vandaag een rustige dag, zodat jullie bij kunnen komen en hopelijk slapen ze komende nacht wel lekker door Hier alles prima, Lars heeft lekker geslapen van 20u-8.30u. Is heel de ochtend wakker geweest en ligt nu een half uur op bed, maar slapen ho maar, ik hoop dat hij zo wegzakt en dan blijft slapen tot ca 16u ofzo Gister niet meer naar babydump geweest voor autostoel, Lars had nogal lang geslapen, dus dat komt een andere keer wel.. Verder vandaag dagje niksen, hubbie gaat zo zn moeder ophalen die is dan vanmiddag en eerste helft avond hier, zwager komt vanmiddag ook nog en die neemt zn moeder dan weer mee naar huis (dat is toch wel n nadeel dat ze niet autorijdt, ze moet gehaald en thuisgebracht worden, wonen net te ver weg om r te laten fietsen)
@cvm; wauw gaaf zeg die taart, echt heel leuk! @demaco; idd aangeven, en zeker alles bewaren sms en dergelijke. @onrustige nacht; hier is de nacht wel goed gegaan. Komt denk ook omdat hij gister overdag bijna niet heeft geslapen. Verder opgestaan met barstende koppijn, dus lekker een pyama dagje houden hier.