Nikske... beterschap met naud zeg... pfff wat erg om je kind zo te zijn lijden zeg.... School... het zijn de gewone oudergesprekken hoor wat we hebben maar dan wel met beiden juffen. Ik wil gwoon alles op tafel gooien en denkelijk school maatsch. werk erbij halen. In de vakantie nl weinig ongelukjes en in de 1e week school opeens 2x geplast en 1x gepoept. HIj zegt ookr egelmatig dat hij de oude school (voor samenvoeging van 2 scholen) leuker vond en dat hij nooit kindjes van de fiets af duwt. Uhm waarom zeg je dat schatje??? Heel veel zal ook met mijn gedrag/gemoedstoestand te maken hebben maar denk ook een gedeelte school en dat wil ik uitvinden. 1e verjaardag. Hier kopen we 1 gezamelijk kado: trampoline. Opa en oma krijgen de eer voor 3 wieler en al het andere grut. CVM.. gaaf jurkje zeg... ik twijfel nog steeds voor dat jurkje vd wehkamp... hij is nu weer 10 euro goedkoper (20 euro dus nog maar ipv 50)... maar alleen nog maar in maatje 86... denk dat ik hem toch bestel..... rest... strakjes ga even met sem door.. alina ligt in bed te vertellen....
nikske....sterkte met die kleine!! nog geen idee voor kadootje, of jurkje of wat dan ook voor 1e verjaardag!
Even snel, @Cvm, goed nieuws van je hubby Superleuk jurkje! @Nikske, even dikke knuf voor jou en beterschap voor Naud. @2bg, hopelijk kan de huisarts achter de uitslag komen. @Kado 1e verjaardag, ik denk dat het een loopauto wordt, maar ik weet echt niet waar ik alles moet laten. Moet denk ik echt een hoop de deur uit doen! Driewieler hebben we al, loopwagen (om te duwen) hebben we al, duplo in overvloed, speelkleed met autobaan enzo ook al.. Weet het echt niet meer haha. Ja misschien nog iets van een speeltent. Is wel leuk en kost niet veel extra ruimte want er kan natuurlijk ook speelgoed in. Moet maar eens even kijken. Hier net 2,5 uur gewandeld. Verf gekocht voor de woonkamer 1 muur. Het is niet de kleur geworden die ik liet zien. Hele mooie kleur vind ik maar wellicht toch te aanwezig. Het is nu een soort zandkleur geworden. En voor de kinderen lichtgroen (zacht) voor aan Vince zijn kant van de kamer. Dan de volgende keer voor Rebecca haar kant geel ofzo. Wil neutrale kleuren omdat ik niet weet of straks de opstelling hetzelfde blijft of dat het toch anders wordt. Deze kleuren icm een jungle behangrand en schilderijtjes van jungledieren moet het best leuk worden denk ik
Ben ik weer (ZWAAI!!), @CVM: leuke taart en ziet er ook lekker uit . Super schattig jurkje.. Wat een geweldig nieuws trouwens dat er een brusje voor Liv komt, heel fijn dat je man zich bedacht heeft he ? @Luckey: miss dat S idd niet zo goed meer naar z'n zin heeft op school nu. Hoop dat het gesprek een beetje gaat helpen. Goed van je om evt maatsch.werkster in te schakelen. @2BG: fijn dat de koorts eindelijk gezakt is. Heeft wel lang genoeg geduurd nu zeker ? Hopelijk voelt ze zich snel weer helemaal de oude. @Nikse: ahhhg ook al zo aan het tobben met een ziek beebje. Sterkte, beterschap en knuf! @1e verjaardagscadeau: pfffff werkelijk nog geen idee !!! Zit te twijfelen, miss W&P speelgoedkist, driewieler, loopwagen of duplo. Lees nog even mee, miss heeft iemand wel HET cadeau haha! Wat zouden jullie aanraden??? @Demaco: goed bezig geweest . Lekker gewandeld (was goed wandel weer vandaag trouwens) en nog spullen voor je huisje gescoord! @Mikija: wat goed van Lisa zeg. Je zal wel mega trots zijn!
@mir ja ben zeker trots hihihi alleen moet dan nu alles naar beneden he?? en ik denk ook aan zo'n fietsje met een duwstang
@Luckey: Fijn dat er nu een gesprek gepland staat. @CVM: Weet nog niet wat ik ga geven als cadeau voor zn eerste verjaardag. Zo'n watertafel klinkt wel heel leuk! Waar had je die gevonden? Ik ga straks ook eens googlen. Wat goed dat je man nu ook overtuigd is! Heerlijk vooruitzicht dat er nog een kleintje gaat komen (als het allemaal lukt natuurlijk) toch? Ik heb manlief ook zo goed als overtuigd hihi. Waarschijnlijk zullen wij er deze zomer of in het najaar weer voor gaan. Ik kijk er nu al naar uit @FB: Oh ja zo'n speelkleed is ook leuk! Ook even onthouden @nikske: Heel veel beterschap met jullie mannetje! Is er inmiddels al meer duidelijkheid wat er aan de hand is? @Demaco: Klinkt erg leuk wat je allemaal van plan bent in je huisje! Foto's als het af is? Wat goed dat je 2,5 uur gewandeld hebt! Je hebt geen keus, maar zo blijf je wel lekker fit haha @Mikija: Jaaa wat knap!
Nikske: Jeetje meid wat sneu voor je mannetje, hoe is het nu met hem? Beterschap! Mikija: Wat knap van Lisa!!! Demaco: Klinkt leuk hoor, die kamer zo! Net de eerste echte (veter)schoentjes voor Liv gekocht, wel met zo'n dunne hele buigzame zool omdat ze natuurlijk nog niet loopt. Maar slofjes zijn echt te glad waardoor ze steeds op dr kinnetje viel als ze zich optrok, terwijl ik toch goede leren slofjes met antislipzool had. Net trok ze zich aan de box op en ze stond nu ook heel mooi plat op dr voeten in plaats van op dr teentjes dus mama is happy! Maar jeetje wat kost een kinderschoentje een klap geld zeg, gelukkig had ik ze in de sale maar alsnog 30 euro pfff. Weer even een spammetje hoor....
Mir: Haha ja heel leuk, al is het nog lang niet zover en ook al ging de eerste héél snel (1e poging zwanger), t is altijd maar de vraag óf het lukt enz enz. Maar ben iig heel blij dat manlief het toch ook wel heel graag wil!!! Minime: Step2 - Step2 Watertafel hier heb ik hem het goedkoopst gezien, ze hebben ook meer/grotere watertafels en zand/watertafels, ook heel leuk maar zelf hou ik niet van modderpoelen hahaha. Wat goed dat jouw hubby ook om is voor een tweede!!!
cvm.... wat een schatje zeg. leuke schoentjes!!! ik heb in het begin voor Sem altijd de schoentjes gehaald bij Van Haren. Hele leuke buigzame schoentjes (bobbyshoes) voor weinig geld. Moet alleen nog eens kijken hoe het staat met de meisjesafdeling haha..... welk maatje heeft ze nu???
@Cvm, mooie schoentjes zeg! Voor Rebecca had ik toen Geox schoentjes gehaald voor 60 euro. Ze heeft er op kunnen lopen tot ze eenmaal echt goed liep (toen groeide haar voetjes ineens snel) en dus toch een paar maanden aangehad. Ok, ze was een ukkie dus ook haar voetjes groeide niet snel.
Mikija: Waarom zou dat niet kunnen bij jullie dan, een tweede? Hier kan het voorlopig ook niet hoor financieel gezien, maar over twee jaar zitten we er als het goed is een stuk ruimer bij en dan kan het ook nog... Luckey: Ik vond de van haren meisjesschoenen niet leuk, allemaal een beetje lompig. Jongensschoenen hebben ze idd wél leuke en goede. Ze heeft nu maat 19, heb het maar laten opmeten. 18 passte ze wel maar als ze stond was het net aan dus te weinig groeiruimte. Aardig grote pootjes dus voor zo'n klein meisje!!! Demaco: Geox is idd ook heel goed, net als ecco enz. Nu heb ik schoentjes van het merk don't disturb. Zelfde prijsklasse/kwaliteit. Vind schoentjes gewoon heel belangrijk omdat ik zelf hele slechte doorgezakte voeten heb.
Oke de uitslag was de ecolie bacterie. De dokter vertelde dat het een best heftige variant was enzo. Dus ik lichtelijk in de stress kijk ik op internet valt het allemaal wel mee. @schoentjes: hier heb ik kswiss sportschoentjes. Ze kan toch niet lopen/staan. @tandjes: ze heeft ineens uit het niets 4 tanden onder. De eerste van trouwens een onderhoektandje. @kruipen: heb net zo gelachen. Ze wilt niet op de buik liggen en ze kan nu erg goed zitten. Is ze daar toch aan het kontschuiven. Helemaal in der element totdat ze voorover viel. Nou heb ik een buikschuiver(de oudste) en een kontschuiver. Zo grappig.
Even een beetje ego hoor tussendoor. Ben nog een beetje druk namelijk haha. Vince heeft zijn 7e tandje door zag ik ineens. Nu 4 boven en 3 onder. En jaja, ik krijg een tand door Nou eigenlijk een botsplinter van de getrokken kies. Jakkie... Nu twijfelen om de tandarts te bellen en hem het weg te laten halen met het risico dat het voor mijn rekening komt of gewoon uit laten groeien (is al flink op weg zo te voelen). Denk het laatste maar. Verder nu maar snel afwassen, soppen en dweilen (als ik het allemaal nog trek) want we hebben morgen geen water. Dus ook flessen vullen met water zodat ik flesjes en pap kan maken morgen. Daarna lekker bankhangen.. Verder besloten morgen toch een telefoonabbo af te sluiten. Maandelijks kan ik het missen. Nu ben ik veel thuis en gebruik ik de huistelefoon veel. Straks werk ik fulltime en ben ik dus veel minder thuis. Ben veel meer afhankelijk van mijn bereikbaarheid. En ik ken mezelf, als er eenmaal weer een nieuwe man zou zijn ofzo dan sms ik me het liefste helemaal wild. Dus een abbo met onbeperkt smsen gaat het worden. Speciaal iphone abbo. Dan met witte iphone erbij. Hij is op voorraad en abbo is niet eens zo duur. Dus hopelijk kan ik hem morgen gelijk hebben.
cvm... jongenschoenen haalde ik idd altijd bij van haren (en nog) maar meisjes schoenen nog nooit naar gekeken. Grotere maten wel hele leuke maar minimaatjes kan ik dus nog niet oordelen. Ze heeft hier al pumas (18) en adidas (19) klaar staan, dus hoef nog niets te halen hihi. Ze zijn nu nog te groot (in ligstand)... Hier nu 2e dag dat ze niets drinkt van 14 tot 19 uur. Ik heb het eens aangekeken en ze wordt niet jengelig of niks, speelt gewoon vrolijk door... Morgen zal ik dit niet "toelaten" want dan krijgt ze om 13 uur en ik vind het dan te lang tot 19 uur. Twijfel of ik iets anders te drinken zal geven of gewoon nog even lekker bv... 2babygirls... ecoliebacterie klinkt idd heel eng, fijn om te horen dat het toch allemaal meevalt. hier.. ga toch nog even lekker bankhangen en laptop laten voor wat het is. heb een broodbord gemaakt met verschillende beleg dus we gaan dalijk lekker smullen. oja verder nog gebeld voor cursus mindfulness en ze had meerdere aanvragen dus gaat binnenkort waarschijnlijk weer eentje starten. duur 9 weken en groep zal 4-5 personen zijn. de andere wat ik gevonden had in de buurt zijn al gestart. Ze ging het nog even overleggen en hoopt me eind deze week goed bericht te kunnen geven.
financieel is de grootste boosdoener (heb natuurlijk geen inkomen) geen super groot huisje, kleine kamers....weet niet waar ik dan bijv. me wasmachine moet laten en ja......leeftijd!