cvm... balen dat ze je niet gebeld hebben zeg. hebben ze daar niet de temp gemeten dan.... bij ons is 38 graden en hangerig/slecht eten: naar huis toe. bij jullie ook toch??? 3wieler... S. had "gewoon" die van de blokker voor 25 euro haha. wel met gordeltje maar heeft hij nooit omgehad.. Deed het perfect. Nu zou ik wel graag een rose willen hebben hihi. Hij komt op het verlanglijstje in elk geval. Moet echt langzaam gaan bedenken wat we voor ze allebei willen hebben hoor.... Hier... we hebben een manier gevonden om meer melk te laten drinken op het kdv. Moet wel zeggen dat het ook een beetje samenhangt met het feit dat ze om max 6 uur de laatste voeding bij mij heeft gedronken. Ze krijgt nu om ca 9 uur fruithap ca 10 uur fles van 100 ca 11.30 brood en aansluitend nog een beetje melk, maar daar drinkt ze maar 40 ofzo van. Om 13 uur voed ik dan thuis en gaat ze het bed in... Inmiddels is ze ook nog maar de enige die bv krijgt op het kdv. De rest is "al" gestopt....
739960 Smart Trike Metalen Driewieler deze had S. Deze vindt ik wel cool voor A. Toysxl.nl | Driewieler Luxe Roze, Volare | Fietsen & Groot rijdend speelgoed Maar goed eerst maar eens kijken wat we aan wie vragen. Moet 1 lijstje maken voor mijn familie en 1 voor schoonfamilie... zucht.
Ook leuke driewielers zeg!! Tegenwoordig zijn die kleurtjes allemaal zo leuk, ons buurmeisje heeft ook zo'n roze ding, zo schattig als ze er op zit Ik ben van plan om een lijstje te maken op lijstje.nl daar kan iedereen dan bij en kunnen ze zo afstrepen wat ze gekocht hebben
Goed idee met het lijstje.nl.... link kan ook doorgestuurd worden naar Duitsland dus perfect... Nog een gave 3wieler gevonden die eigenlijk wel mijn hartje gewonnen heeft.... Smoby 444141 - Dreirad Be Fun komfort pink: Amazon.de: Spielzeug (hij is trouwens bij driewielers.nl bijna 20 euro duurder pffff) Nu nog even bedenken wat ik nog op het verlanglijstje kan zetten.... pffff best moeilijk zeg!!!!
CVM: beterschap voor Liv! Demaco: balen weer ab zalf smeren...hopelijk gaat het nu over! Star: hoop dat je met dit kuurtje er ook vanaf bent!!!
Luckey, ja bij ons hetzelfde ziektebeleid, maar ze hebben niet eens gemeten. Ze vonden haar wel warm....raar weer hoor, ben ook echt not amused. Gebeuren veel (kleine)dingen bij Liv op het kdv waar ik het niet mee eens ben. Ergste vond ik nog dat de leidsters met zn 2en op de bank zaten te beppen terwijl er maar 3 kindjes op waren en Liv lusteloos in de box lag met haar knuffie en duim...neem dat kind dan lekker op schoot als je niets te doen hebt!!! Wil haar het liefst ergens anders hebben want heb er gewoon geen lekker gevoel bij, maar ik weet dat er geen betere kdv's in de omgeving zijn op 1 na, maar die heeft geen handige openingstijden, pas va 8 uur open terwijl ik 745 moet beginnen. Lijstje.nl...handig! Ga ik ook maken en dan een link op de uitnodiging zetten, denk dat ik de uitnodigingen 2e week maart ofzo verstuur, das wel een goed tijdstip toch, 3 weken van te voren?
Uitnodigingen... hier 2e helft van februari versturen maar eerst nog ontwerpen, moet immers een leuk origineel gemengd kaartje hebben haha.... Veel mensen weten het al hoor, maar toch. Ik ga niet iedereen het lijstje geven (alleen (schoon)ouders, (schoon)zusjes en broer) Het is nog maar de vraag of ze ook iets vna het lijstje kopen en het "doorstrepen" op het lijstje. Denk dat ik ook nog een -prinsessentent/ballenbak -puzzels -boekjes -kadobonnen Voor A op het lijstje zet. voor S. dan nog lego, kadobonnen. Vind het maar moeilijk zeg. Tips??? KDV... balen dat je je kind met "tegenzin" moet wegbrengen zeg. Ik zou gewoon blijven zeuren daar dat ze je moeten inlichten!!!!!
welke tijden houden jullie aan voor het "feestje" Ik denk dat ik er zoiets van maak: Op 16 maart wordt onze grote vent 5 jaar en op 5 april viert onze kleine meid haar 1 jaar. Dit jaar maken we er een groot feest van en willen we dit met jullie vieren op: 31 maart. Vanaf 14 uur zijn jullie van harte welkom en om 15 uur willen we de taart aansnijden.... komen jullie ook????? Nou ja zoiets dan, moet nog leuker verpakt in rijmvorm. Tegen 17 uur wil ik dan broodjes frikandel en hamburger maken. Lekker makkelijk en eet eigenlijk wel iedereen!!!!
@Uitnodigingen: die gaan bij ons 2e helft februari de deur uit.. Qua tijden weet ik nog niet goed wat ik er op zet, ik denk gewoon dat ik er overdag (of s morgens en s middags) op zet en dan dat hij slaapt tussen 12 en 15 of zoiets. Ze mogen van mij namelijk ook s morgens al komen dan heb ik niet alles in 1x s middags. s Avonds gaat Lars toch op tijd naar bed en wil ik dat het nog wel even rustig is in huis voor hij naar bed moet.. Kan hij even bijkomen zeg maar. Lars is op maandag jarig en wil het echt op de dag zelf vieren! Mama is dan zoiezo thuis en papa neemt een snipperdagje.
@Uitnodigingen, doe ik niet aan... Verwacht toch enkel mijn moeder, oma en zussen en ook die kan ik niet 100% vertrouwen op hun komst. @Tijden, hierdoor dus ook gewoon wanneer ze willen komen.. Heb toch geen volle en drukke boel. @Datum, ik twijfel erg over de datum waarop wij de verjaardag gaan vieren. Hij is 3 april jarig dus of zondag 1 april of zaterdag 7 april. Die 1e is het weekend van ex en de 2e optie is precies tussen goede vrijdag en pasen. Met ex kan ik wel wat regelen dus daar hangt het verder niet echt vanaf..
Op 16 maart wordt onze grote vent 5 jaar en op 5 april viert onze kleine meid haar 1 jaar. Dit jaar maken we er een groot feest van en willen we dit met jullie vieren op: 31 maart. Vanaf 14 uur zijn jullie van harte welkom en om 15 uur willen we de taart aansnijden.... Op 16 maart word ik alweer 5 jaar en op 4 april is de eerste verjaardag van mijn zusje daar! Daarom geven wij een groot feest op 31 maart en papa en mama zorgen voor de taart! Tijd: 14.00-???? Dikke kus, Sem
@jorietje; gelukkig hebben we nog ruim 2 maanden de tijd! @cvm; zeker vreemd dat ze niet even gebeld hebben...op de kdv waar ik werkte was het ook de ouders bellen als het kind een zieke indruk maakte en het verhoging (boven de 38c) had. @lijstje; handig, ga ook eens kijken! @uitnodigingen; nog niet mee bezig eigenlijk, waarschijnlijk word het hier de 8ste. Ook maar een kijken of ik een leuk kaartje kan photoshoppen. @luckey; leuk gedichtje hoor!
photoshoppen... kon ik het maar.... maar ben daar echt niet handig in. weet niet eens waar ik een goed programma vandaan moet halen...
Neeeeeeeeeeee.. Ik had op iedereen uitgebreid gereageerd ben ik opeens mijn verhaal kwijt doordat ik perongeluk de link van de driewieler kopieer in plaats van mijn verhaal aan jullie Sorry lieve meiden!!! Even wat zo is blijven hangen: Zorg voor kind: Hier sta ik er ook heel veel alleen voor door het werk van vriendlief en hij heeft ook echt zo'n instelling "ik werk meer dus hoef ik niet zoveel te doen" .. Maar ag ik denk dat het op heel veel plaatsen zo gaat Driewieler: Naud krijgt deze van mijn ouders voor zijn verjaardag http://www.smart-kinderkleding.nl/speelgoed/driewielers/smoby-be-fun-driewieler-de-luxe/ Star: Balen als de AB niet aanslaat Zieke kindjes: Er zijn wel veel kindjes ziek hier zeg!!! Gelukkig is Naud zo goed als opgeknapt (alleen nog diarree).. Maar voor de zieke heel veel beterschap!!! Uitnodiging: Als wij in het weekend van 11/12 febr naar Zeeland gaan maak ik een leuke foto van Naud op het strand en dan maak ik via www.fotokaarten.nl een leuke uitnodiging en zullen ze rond 15 febr op de post gaan... Wij hebben 43 gasten dus ik houd wel een strikte tijd van 13.00-16.00 en dan mogen opa's oma's oom's en tante's blijven eten, maar niet alle 43 mensen
hey meiden, iedereen druk met de verjaardagen al hier nog niet whaha heb nog geen idee wat als cadeau te kopen! we hebben alles al @ demaco... beterschap voor vince @ star.... beterschap! wat balen dat de ab niet werkte @ cvm... jeetje wat slordig van t kdv! arme gup, beterschap! @ mobiel... mijn abo is eruit, belde het niet op en een smser ben ik ook niet, dus nu prepaidje heb hm nu eigenlijk alleen nog ivm werk en kdv @ minime... heeftie vandaag nog zon last gehad van zn buikje? mssn tandjes? @ cvm.... moeilijke keus!!... hier spijtig genoeg onze poezebeesten(die overigens heel lief waren voor lf) 'weg' moeten doen, ivm allergie en luchtwegen 2 zijn bij mn schoonzus en zien we ook nog elke keer gelukkig @ nikske... hoe is naud de dag doorgekomen? @ cvm... wat een heerlijk nieuws dat je hubby ook voor nog een kindje met jou wilt gaan! @ FB... mannen! pfffff, voel je je al wat beterder of heeft uikgriep doorgezet? @ luckey... wanner had je nu t gesprek op school? ben beneiuwd wat ze te zegen hebben! @ 2bg... oef, hoop dat ze er snel vanaf is! daar hou ik t even bij, heb een hoop gemist heb ik t idee! dikke knuffs allemaal @hier kids beide goed ziek geweest, louise-faye was er redelijk snel bovenop alleen de kleine man voelt zich nog ellendig, sinds vandaag ben ik ook de pineut en koorts alles doet pijn, heerlijk de griep vloeien is zo goed als weg soms nog beetje bij afvegen maar kon tot 2 wk duren wel last van bijwerkingen primoluut, vooral hoofdpijn en pijnlijk opgeblazen gevoel nog paar daagjes en dan over naar de orgametril dacht dat ie 60 orgametril had meegegeven maar t is zelf 120 dus hij legt echt voor zon 4 mnd de boel stil ik ben benieuwd wat ie verder al die tijd wilt doen, want een 3de zs gaat er voor 2014 toch echt zeker niet komen dus ben benieuwd wat ie wilt doen die tijd te overbruggen, 5 maart terug op controle als er geen gekke dingen gebeuren verder is mn energie 0, ijzertabletten mee gehad, en die griep werkt ook niet echt mee nu zo zou fijn zijn dat iedereen lijstje aanvult mbt meeting t is nogal chaos om alle losgeplukte berichtjes te volgen zo
Nikske.... driewieler is gaaf!!!! bijna dezelfde als die wat ik op mijn lijstje heb staan, maar dna andere kleuren... ga eens even verder neuzen op die site hihi.. Musty... pfff wat een leed bij jullie zeg. Oudergesprekken zijn volgende week en wij zijn woensdag om 13 uur aan de beurt. Gelukkig met beiden juffen want ik ben opd it moment in staat om een camera op te hangen. Gewoon om te zien hoe hij op school is.... Wil alles uitsluiten nu. Gaat deze week wel goed maar toch....
Haaaaaai dames, F*** F*** F***!!! Heel verhaal getikt (met laptop op schoot) valt ie uit (batt leeg )! Weer opnieuw dan maar: @Verjaardag: ik ga ook 3 wkn van te voren (foto) uitnodigen versturen denk. Moet dan onderhand beginnen, want 5 maart is het alweer zo, we vieren het trouwens 4 maart, want de 5e is op maandag en dan moet iedereen gwn werken. Jullie hebben me wel op een idee gebracht trouwens met al die leuke driewielers die ik voorbij heb zien komen . Gaat ook wel lang mee zo'n ding, dus das wel leuk. @Brusje: denk dat ik nog even wacht met "beginnen" tot voorjaar 2013. Wil nog lekker genieten van m'n mannetje. Het gaat allemaal al zo snel! @Mannen: hier één die ook regelmatig heel "zielig" is. Moet wel bekennen dat vriendlief meestal 70 uur in de week maakt, maar ik hou daar ook zat rekening mee door hem in het weekend lekker z'n dingen te laten doen (sleutelt/rijdt graag motor) en heel weinig te vragen w.b.t huishoudelijk en Daimen. Hij geeft wel vaak Daimen's laatste fles door de weeks als hij een beetje op tijd thuis is. Verder doe ik alles en in het weekend eigenlijk ook. Maar als ik dan een keer wat vraag dan is hij "oh zo zielig" omdat hij zo moe is en veel werkt enz en dan ben ik altijd een zeikerd . Het zal wel haha. @CVM: wat een slechte zaak dat ze je niet gewaarschuwd hebben over Liv. Leek me toch wel over duidelijk dat ze echt ziek was. Hoop dat ze snel weer beter wordt. @Demaco: ik heb de Blackberry 9780. Ben er heel tevreden mee. Betaal ong. 40 euro p.m voor onbeperkt internet, 1000 sms'jes en 200 belminuten. Alleen is het internet van dat ding nogal sloom en loopt de Blackberry regelamatig vast, verder is ie prima! @Musty: hé hé eindelijk is het vloeien wat minder, hoop dat je er snel helemaal van af bent. Verder nog wel getob met de gezondheid lees ik en de kids ook ziek geweest . Beterschap en knuf! @Onrustige/zieke kindjes: allemaal beterschap. Hopelijk allemaal snel weer beter, want hier worden we niet vrolijk van . @Jorientje: hoe vond Lars de pannenkoek??? @Rest: sorry echt even vergeten ! @Hier: alles goed. Gisteren contact gehad met Daimen's dieetiste. Heeft ons kunnen feliciteren omdat toch echt wel blijkt dat meneertje over z'n kma heen is . Me is happy! Volgende stap wordt langzaam aan introduceren van ei (ook allergeen), hoop dat dit net zo goed gaat. Water drinken gaat trouwens ook steeds beter. Daimen drinkt nu 150 ml water uit tuitbeker, 400 ml melk en krijgt dan ook nog fruit. Hoeveel drinken jullie beebjes? Oh enne nu sinds een weekje een loopstoel in huis. van m'n ouders te leen. Hier heeft m'n zusje (20) nog in gezeten. Super schattig. Daimen vindt het echt helemaal geweldig en sjeest lekker heel het huis door. Hij bots overal tegenaan en ligt dan helemaal in een deuk (SMELT). Merk trouwens ook dat hij daardoor beter " stapt" (wel aan 2 handjes hoor) heb ik het idee, dat hij nu wat steviger op z'n pootjes staat. Hij gaat er wel maar max 2x 15 min in, want het schijnt niet goed voor ze te zijn als ze er heel de dag in zitten toch?
Loopstoel: hier ook grote favoriet van Jesley, Rent door heel het huis, en draait rondjes om zn eigen as haha. Wij doe m max 2x per dag een half uurtje. Soms ook een dag niet hoor! Als ik werken ben, en vriendlief is alleen met m dan zit hij er soms wel wat langer in... De rest: sorry vergeten! Ego: zit in een dip, vandaar korte reactie! Een brief gekregen dat we 501 euro moeten betalen Ivm fout bij de bank en evides. Binnen 1week betalen anders word t water afgesloten!!! Grrrrr waar haal ik dat geld vandaan? Bijna hele dag zitten bellen, janken en in dip! Pfffff