Oja, net Jesley zn haar geknipt toen hij in bad zat! Morgen gel erin, ben benieuwd hoe het zit haha Durfde het echt niet aan, maar het werd veel te lang. En vond t echt niet leuk staan!!
He getver wat een tegenvaller zeg. Snap dat je er even helemaal doorheen zit. Alles is al zo duur en dan krijg je ineens ook nog zo'n rekening op je mat . Hoop dat het je gaat lukken om voor volgende week te kunnen betalen, want zonder water zitten is niks. Sterkte meid en knuf!
@nikske; leuk die driewieler....ga ook even op die site rondneuzen. Die driewieler die ik op het oog heb is daar al een 10tje goedkoper zag ik. @musty; beterschap met je kleine man. Fijn dat het vloeien zo goed als weg is nu. @luckey; hier ook volgende week oudergesprekken...ben benieuwd ze nemen deze week cito toetsen af.
@mir; leuke foto! @fb; balen zeg, een ander maakt een fout en jij zit ermee, zo gaat het altijd. Heb laatst ook Ryan zn haar geknipt, zit een stuk beter nou. Doe sinds kort ook een kwak zwitsal gel erin blijft beter zitten als lotion.
We gaan morgen pannekoeken eten, moest vandaag de ganse dag werken, morgen lekker de hele dag thuis en papa is ook al om 14u thuis, dus dat horen jullie morgenavond Lars drinkt nu: 2x 120+4 melk s middags en s avonds (flessen gaan niet altijd leeg) en dan s morgens pap aangemaakt met 150+5 melk en over de hele dag een paar slokjes roosvicee uit tuitbeker, maar niet teveel want van dat waterige spul spuugt ie zo makkelijk, bah zegt ie dan zelf @Niske: dat is ook de driewieler die ik zo leuk vindt Maar zo'n zelfde soort driewieler zag ik ook bij intertoys. Site die jij doorstuurt is wel wat goedkoper En hier een trotse mama, Lars ging net zelf staan, hij trok zich op aan de bank, hij zat op de grond en ineens staat ie naast me
Ahh Jesley ziek Spuugt heel de boel onder! Hij lligt nu net weer rustig te slapen. Wasmachine draait op volle toeren. Laatste schone hoezen enzo liggen nu op zn bed
@ fb.... aww beterschap voor de kleine man! hier zijn ze net beide in slaap, lf werd uurtje geleden huilend wakker met 39.8 zat net nog te vertellen dat ze zo snel opgeknapt was en echt MANNEN! loopt ie steen en been te klagen dat ie om 5 uur alweer op moet,terwijl ik al een aantal nachten weer in de weer ben en nu zelf ook koorts heb, maar dat maakt niets uit .... nou hij zal t weten morgen
Net met Jesley bij hap geweest. Hij bleef spugen, en kokhalzen En tot 2x toe viel hij weg. (Of in slaap?maar leek me sterk) Hij heeft koorts... En waarschijnlijk virus. Dus zetpillen geven en morgen kijken hoe het gaat! En dat precies wanneer vriend nachtdienst heeft, pfff Hij ligt nu weer op bed, in slaap te vallen. Ik klaar wakker en stress!! Heb geen schoon spul meer voor op zn bed. Pfff
Beterschap! En ook voor LF en MD En mannen hebben t zo zwaar! Zou morgen flink chago tegen m zijn! Sterkte!!
Goedemorgen, @FB, beterschap! Wat balen van die rekening zeg! Is ook echt een enorm bedrag om zo ineens neer te leggen. @Musty, daar ook beterschap voor alle zieken.. En mannen.... pffff.. @Jorietje, wat knap van Lars! Hier een goede nacht gehad. Wel om 6 uur wakker helaas. Rebecca wilt niet meer in haar luier plassen. Vanavond dus maar weer eens zonder luier proberen te slapen. Vince was gisteren enrom aan het zeuren en huilen. Sliep al om half 6. Maar ja, hij had eergisterochtend het laatst gepoept. Dus net een mega luier en hij is weer vrolijk . Straks maar even naar de winkel en apotheek. Verder weinig plannen vandaag. Moet nodig met de was aan de gang.
@ FB... hoe gaat t nu met je kleine man? en jees wat een bedag, moet toch mogelijk zijn in meerdere termijnen te betalen? @ demaco... mag ik mijn strijk brengen ? hier aan t afwachten, heb huisarts gebelt en die komt vandaag thuis lf heeft nog steeds 38.8 beide zagen nu over de longen zelf koorts en enorme keel pijn en pijn op de rug tja en mannen sjagoen gaat moeilijk, praten doet pijn denk dat ik hm straks effe flink peentjes laat zweten dat die deur op slot zit bij thuis komst (ja bn niet voor de poes) verder box helemaal naar beneden, md probeert zich op te trekken tot staan, hij gaat goed met zn beentjes sinds de fysio
Fb.... beterschap met jesley... balen dat jij door toedoen van bank zoveel moet neertellen. Heb je wel maandelijks betaald dan??? Hier... mevr wilde niet drinken im half 8 (laatste keer rechts half 4) en net geloofd maar reborst doet iets pijn Jippie. Rest beterschap en rstraksmeer
@ luckey... mssn wat kolven? aan bv mamas hoeveel melk hebben jullie nu op voorraad? houden jullie dat aan of laten jullie t slinken ect? kolven gaat nu redelijk op t werk steeds beter, kolf op de dagen dat ik werk nu ook de hoveelheid dat hij drinkt, en kolf nu savonds de voeding die hij laat vallen om voorrad wer op peil te hebben zeg maar
Jesley gaat niet beter! Erg ziek! Vanacht 1,5 u in zn eiigen bed gelegen. Maar ging af en toe zo zielig huilen. Dus bij mij in bed en op mn borst geslapen. Vanmorgen fles gegeven, die kwam er daarna in zijn geheel weer uit! Zo zielig. Zitten janken van verdriet! Vanmorgen temp 39,5. Net 37.2 gelukkig. Nu net flesje 60 cc op. En zit er nog in! Iemand tips wat ik hem vandaag kan geven qua eten en drinken?? Heb gelukkig vrij gekregen!!!
@ FB.... t belangrijkste is vocht, naast de fv kan je thee aanbieden dit kalmeert ook zn buikje verder heel rustig houden, lichte dingen t geeft niet als ie effe wat minder eet wat zielig heh en houd zn temp in de gaten dat stijgt met dat de dag vordert
Toen rive zo ziek was moest ik haar 4x per dag een zetpil geven en kleine beetjes drinken. Zoals flesjes melk/ diksap 90cc per keer aanbieden. Vast voedsel komt wel weer, vocht bij ziek zijn is veeeeeel belangrijker.