@FV nr 3: Ik ben inmiddels over op nr 3. En vanaf 1 jaar denk ik dat we over gaan op gewone melk. Hopelijk spuugt hij dan wel minder, anders komt ook dat er weer uitzetten. Door de fv doe ik nogsteeds Nutriton.. En ander drinken spuugt ie ook weer zo makkelijk uit (bah haha) Wij hebben vanmiddag een autostoel gekocht, het is de Maxi Cosi Priori SPS geworden, gewoon een degelijke stoel en niet al te duur. We hebben er wel een extra hoofdsteun bij gekocht. Die stoel is toch wel n stuk breder dan de 'kleine mc', koppie is nog niet zo groot, dus een soort verkleiner is niet overbodig voor hem. Morgen uitproberen, hij kijkt zn ogen uit, denk ik zo
Fijn dat er weer kindjes beter zijn Misschien dat een volle fles te zwaar op jesley zijn maag ligt. Ik zou de helft aan bieden of wat anders Vandaag een spontane middag naar diergaarde blijdorp geweest. Was erg geslaagd. We hebben een abbo e dan is een middagje leuk te doen. Pap was met de jongens bij de baby leeuwtjes aan kijken. De papaleeuw lag half in het binnen hok en Dante stond tegen het hek aan naar papa leeuw te kijken. Gaat dat grote beest ineens staan kijkt naar de mensen neemt ie een sprint richting hek met een enorme brul!!! Dante en viggo stond in 2 sec buiten bij mij te bibberen hahaha Jammer dat ik met Rive buiten stond dit soort acties hou ik van.
Grrrrr net weer half uur stttt t t t t naast Rive gezeten niet stil te krijgen. Trok het niet huilend tegen hubby gezegd dat ik tegen alle regels en adviezen fles ga maken. Hubby is het nu aant geven 120 + 3 hopen dat ze dan wel gaat slapen. Ik heb het ijskoud van naast haar zitten en mie zijn.
En daar heeft de prinses geen genoeg aan en is nu nog 60+2 aant leeg slurpen pffffff wat een volhouder is dit moppie
Goedemorgen, @berg; Ryan heeft hier ook last van, heb idd paar x met olie gesmeert en gekamt, het is nu bijna weg. @musty; balen zeg...dikke knuff! @mikija; zielig dat ze zo een last heeft van het sprongetje! @fb; beterschap met Jesley. Andere zieke kindjes ook beterschap natuurlijk. @fv; hier ook over op de 3 tot 1 jaar! Daarna over op gewone melk.
@Kevercabrio: Vannacht om die tijd was ik ook weer op helaas. Om 2 uur werd Robin wakker en kon niet meer slapen. Hij is verkouden en wordt steeds wakker als hij net even slaapt. Om 4 uur dus maar met hem naar beneden gegaan en een flesje gegeven. Eerst 100 cc, maar die had hij zo leeg, hij schreeuwde om meer! Dus nog maar een keer 100 cc gemaakt, en toen was het goed. Weer naar boven sliep hij nog niet gelijk, maar tegen een uur of 5 eindelijk weer in slaap gevallen. Pfff, de nacht ervoor ook al. Straks maar even bijslapen als Robin zn slaapje gaat doen
*Gaaaaap* Ryan was al om 6 uur wakker... hij ligt nu overegens weer heerlijk te pitten. Gelukkig heb ik nog 2 uurtjes kunnen slapen hubby heeft hem eten gegeven.
Goedemorgen! Iedereen met een gebroken nacht even een knuffel! Hopelijk vannacht beter. @Berg, hier ook last van maar niet heel veel. Zolang het niet meer wordt ga ik er ook niks aan doen denk ik. Hier een rustige nacht gehad en straks even de hot op. Verder weinig plannen
Morning , @Dames met slechte nachten: sterkte en knuffel. Hopelijk snel weer over! @CVM: super zeg dat je 10 maanden bv volgehouden hebt. ECHT TOP! Je mag trots op jezelf zijn hoor. Nu is het gwn echt genoeg geweest. Is helemaal niet erg. Fv, Daimen krijgt 2x100+4 en 1x180+7. Geloof dat max nu ongeveer 400 ml melk/zuivel moet zijn. @Luckey: ben benieuwd naar de tattoo van je man. Wel jmmr dat ie niet even overlegd heeft. Je moet er toch wel de rest van je leven tegenaan kijken haha. @Berg: hier niet, maar kan me voorstellen dat het erg vervelend is. @Zieke beebjes: nog steeds een hoop ziek lees ik . Balen zeg, echt niet leuk voor die kleintjes. Beterschap! @Musty: Getver heb jij weer. Dacht je net dat het goed ging wordt je weer ongi. Zit je ook niet mee he??? @Demaco: leuk avondje gehad dus! Fijn hoor! @Hier: vrijdag lekker geshopt met zusjelief en Daimen . We zijn o.a naar Primark geweest in R'dam. Echt ziek hoeveel goedkope spullen ze daar hebben joh . Ik had 105 euro uitgegeven en ik had: 3 shirts, 1 jumpsuit, 1 trui, 2 paar schoenen, 1 tas, 1 jurkje, 6 paar sokken, een pyjama, 3 slabben en een jasje voor Daim. Dat is nog eens leuk en MEGA goedkoop shoppen haha. Echt een aanrader! Gisteren tijdens het boodschappen doen meneertje weer ontzettend sjansen en flirten met allemaal mooie vrouwen hahaa. Dan zet ie z'n aller mooiste lach op en gaat hij allemaal zwaaien net zolang tot hij ze niet meer ziet. Die vrouwen allemaal terug sjansen natuurlijk. Vonden ze wel leuk hoor . Wat een lekker ding is het ook! Vandaag lekker niksen en beetje huishouden bijhouden haha. Morgen weer vroeg op om te werken, bah bah!
Ik spring hier weer even in, ik heb al teveel gemist. @FV: Ik heb nu nog een laatste restje nr 2 en daarna wordt het nr 3. Hier ook vanaf 1 jaar gewone halfvolle melk. @Luckey: Dat is schrikken zeg! Maar zou denk ik iedereen van ons kunnen overkomen. 1 sec niet opletten en het is al te laat. Gelukkig valt de schade mee. @CVM: Heel veel respect voor je dat je de bv zo lang hebt volgehouden! Je mag er supertrots op zijn! Voor iedere mama komt er een tijd dat het ophoudt, en voor jou is die nu gekomen. Maar je hebt het toch maar even 10 maanden gedaan! Ik had er na 3 weken al geen energie meer voor, het ging gewoon niet, ik had zo'n pijn, dus ik vind het super van je! @Musty: Sterkte! @CVM: Ik moet ook de tuitbeker nog eens proberen (staat al maanden in de kast maar hij snapte het nog niet), want de speen van het sapflesje zuigt hij helemaal vacuum haha @Mikija: Fijn he die sprong EN tandjes. Had Robin toen ook. Pfff....die nachten from hell! Overdag was hij overigens wel gewoon vrolijk gelukkig. Maar heeft toch een week of 2 a 3 geduurd, voordat hij weer lekker sliep 's nachts. Maar ja, aan alles komt een eind @Berg: Nee, heeft Robin geen last van, en ook nooit gehad...dus geen tips sorry @Luckey: Wat balen van de tattoo! Vindt hij hetzelf wel mooi? @CVM: Robin krijgt 's ochtends 150Cc pap, dan 120cc melk bij de boterham en 120cc melk voor het slapen gaan. Soms krijgt hij 's middags ook nog 120cc melk (tussendoor), maar meestal een flesje diksap. Dus hij zit op zo'n 400 cc per dag aan melk. Verder drinkt hij veel diksap, dat vindt hij heerlijk! Oh ja, en hij krijgt nog een toetje na het avondeten, zo'n 100gram (halfvolle yoghurt of kwark) @Demaco: Leuk dat de verjaardag gezellig is geweest! En lekker eten is altijd goed he @FB: Beterschap met Jesley! Hoe is het inmiddels met hem? @Mir: Leuke he die baby's die sjansen. Robin is er ook zo een. Hij blijft mensen maar aanstaren, en dan tovert hij zn mooiste glimlach op zn gezicht. En zwaaien ook inderdaad haha. Gisteren in een wegrestaurant nog. Alle serveersters aan het afleiden @Hier: Gisteren op en neer naar Vlissingen geweest, voor verjaardag van zwager. Was gezellig. Een vriendin van mn schoonzusje was er ook, met haar zoontje van 1 jaar. Dus Robin en hij hebben gezellig zitten spelen. Zo leuk! Dat jongetje gaat niet naar het KDV en was dus niet gewend om met andere kindjes te spelen. Dat kon je wel merken. Het ging heel goed hoor, maar Robin gaf speeltjes aan dat jongetje, terwijl dat jongetje alleen maar speeltjes van Robin afpakte. Robin vond het niet erg, hij pakte gewoon wat anders Vannacht dus weer slecht geslapen. Robin is zo verkouden, dat hij gewoon niet lekker kan slapen. Hele tijd een beetje aan het zeuren in zn slaap. Uiteindelijk dus maar wat melk gegeven (hij had 's avonds al niet zo goed gegeten), en daarna rond 5 uur is hij eindelijk in slaap gevallen. Nu ligt hij weer lekker te tukken, dus ik ga zo ook nog maar een dutje doen. Vanmiddag even naar de stad, want gisteren is de rits van mn luiertas kapot gegaan. Moet dus even een nieuwe halen. Ik dacht er een bij de HEMA te kopen (wil geen dure). Iemand anders nog een idee? We hebben hier geen Prenatal of iets dergelijks. Misschien V&D ofzo?
Hier de tattoo.... Bekijk bijlage 219012 Ik vind de roos dus gewoon te groot in verhouding tot de rest vd tattoo. De andere bloem (die wel mooi is) wordt overigens ook nog wat bijgewerkt qua kleuren. De kleuren blijven ook niet zo fel, zwakken nog wat af. Inmiddels heeft hij me wel "vergeven" want vanmorgen kreeg ik zowaar weer ontbijt op bed haha... Hij is nu samen met zoon bij opa en oma spek en ei eten, ik heb net gestreken en nu nog even facebooken. Tegen 1 uur gaan we naar avonturenland, indoorspeeltuin.... Heb al de hele dag pijn aan mijn tanden, echt gevoelig. Mir... heerlijk geshopt!!! De 12e plannen we een date hihi!!!! Minime....gezellig dagje gehad dus. Qua spelen... mijn zoon gaat sinds hij 9 maanden is naar kdv, maar delen ho maar...... hangt dus van het kindje af..... mamas met onderbroken nacht... hopelijk mogen we straks even bijtanken he!!!!
Luckey, ik begrijp je punt met de tattoo. Erg groot idd. Nouja, als manlief er iig maar blij mee is. Gebroken nachten: Lijkt me niet makkelijk! Durf het bijna niet te schrijven maar Liv heeft geslapen van 1930-0700, toen een flesje melk en daarna verder geslapen tot 0930. Wat doen jullie je kindjes aan nu de kou deze kant op komt? Ik heb een ernstig tekort aan rompers lange mouw, heb er maar 4 ofzo....Maar denk dat ik komende weken toch wel elke dag een lange mouw romper onder dr kleertjes aan zal moeten doen...'s Nachts heeft ze een korte romper, pyama en slaapzak lange mouw, twee dekens en lakentje. Tuit: Het is een zachte siliconentuit die van de etos. Heb ook een mepaltuit maar die is hard en snapt ze niet. Flesjes trekt ze idd ook steeds vaccuum nu....heb op de melkfles nog een s-speen (difrax) zag ik net, tja, natuurlijk niet meer gebruikt ivm bv haha, maar mss toch even een groter speentje kopen? Net flink stuk gewandeld, wat is het kkkkkkkoud! Maar Liv sliep er heerlijk in, nu nog in de gang lekker in de wagen. Straks wedstrijden onderwaterhockey, bah moet me er echt toezetten om te gaan. Maar weet dat als ik er inlig het heel leuk is haha. Berg: Je hebt van zwitsal anti-bergpads. Schijnen perfect te werken, je bent er dan zo van af. Hier nooit last van gehad.
ze slaapt hier zoiezo met een romper lange mouw aan, oud huis dus koud hier boven afgelopen nacht ging het beter....ze kwam wel om 22.00...d'r weer goed ingestopt en weggelopen....nog even doorgegaan maar hoorde ook vermoeidheid dus had zoiets van...nog 5 minuten en anders haaln ik je eruit.....ze sliep met 2 minuten
@CVM: Daimen slaapt met romper (korte mouw), pyjama en winter slaapzak. Denk dat het voorlopig wel genoeg is, hij heeft het heel snel koud altijd. @Luckey: tattoo was mooier geweest zonder roos denk ik. Maar ja ieder z'n smaak he. 12e plannen we een date, agenda gaat mee. Veel plezier bij toverland. @Mini: leuk dage gehad gisteren dus! Daimen speelt ook makkelijk met andere kindjes, vindt hij juist leuk. Laatst bij een vriendin van mij d'r zoontje die ook niet naar GO/KDV gaat, kon ook goed het verschil merken haha. Robin ook al zo'n flirter haha, zouden ze het van hun vader hebben? @MiKiJa: sterkte met Lisa, de negen maanden sprong was idd best heftig.
tattoo, idd ieder zijn smaak en als hij er maar blij mee is. ik vind het in elk geval niet mooi.... verjaardag... so belden net. we zouden de 24e maart in duitsland de verjaardag vieren. maar sv is dan op vakantie (gaat 1x per jaar wandelen met vrienden en dat is net die week). aangezien het toch niet zo belangrijk is (ze vieren ja toch de verjaardag nog gewoon thuis) of we dan de verjaardag kunnen verschuiven naar pasen. dat we dan zaterdags komen en eventueel zondags naar huis rijden. s. kan dan langer blijven en zij brengen hem dan dinsdags thuis... weet niet waarom, maar mijn humeur is opeens mega chagrijnig. voor de cursieve zin irriteert me.
@Luckey, persoonlijk vind ik de grote roos ook niet mooi. Maar ja, je man moet hem bij zich dragen natuurlijk. Geen leuke actie trouwens van je so. @MiniMe, denk dat het vooral aan het kindje ligt en de leeftijd. Ieder kindje krijgt periodes volgens mij dat ze niet willen delen. En ik ken veel kindjes die geregeld naar het kdv gaan maar waarbij delen echt niet voorkomt in hun gedrag hoor. Kdv is natuurlijk wel meer stimulans, maar uiteindelijk gaat het om de 'aard van het beestje' natuurlijk. @Mir, goed geshopt zeg! Hier ook zo'n flirter hahaha. Zo schattig! @Kleding, hier eigenlijk altijd al romper lange mouw en shirt lange mouw. Of romper korte mouw en trui. Snachts romper korte mouw/pyama of romper lange mouw in een winterslaapzakje zonder mouwen. Ik heb een dun dekbedje in zijn bed liggen. Dekentjes werken echt niet bij hem want hij is gewoon heel wild. En gek genoeg is hij onder een dekbedje vele malen rustiger. Maar nooit te warm gehad ofzo. Hier vandaag dus naar darten geweest. Was gezellig alleen Vince weigerde te slapen. Maar ja.. Ik vind het wel verschrikkelijk moeilijk om dan weer alleen thuis te zitten. Merk echt dat ik gek word thuis. Spreek niemand, hoor niemand.. Echt zwaar klote.
kleding: overdag gewoon rompertje met korte mouw en shirt eroverheen en een broekje of maillot met legging erover. Of een rompertje lange mouw met jurkje (korte mouw) eroverheen. Snachts gewoon pyamaatje met winterslaapzak zonder mouwen en lakentje/dekentje
zie nu net die tatoo....vindt ook die grote bloem te groot inderdaad....maar ja ieder zijn keus he haha