Robin is officieel voor de eerste keer ziek: spugen, diarree en 38.8 C koorts. Sneu hoor Zal vannacht wel niets worden met slapen. Als hij morgen ziek is, blijf ik lekker thuis met hem.
moet er maar aan wennen... niets meer aan te doen he... ben op youtube clips het kijken om even lekker af te reageren... Eminem/Rihanna... love the way you lie jeroen vd boom.... niemand anders/ werd de tijd maar terug gedraaid rage against the machine... killing in the name of i will survive... destinys child... emotions... haha
@MiniMe, ah beterschap! En sterkte voor jou. Niets is erger dan je kindje ziek te zien, want je kan ze er niet vanaf helpen. Hopelijk voelt hij zich morgen beter.
@Demaco: Nee is inderdaad zo zielig om hem zo te zien. Ik weet ook niet wat ik nog kan doen om het beter voor hem te maken. Heb hem net een zetpil gegeven, dus hopelijk werkt die snel. EN hopelijk slaapt hij nog wat vannacht, want ik zie het somber in
@MiniMe, ik hoop het ook voor je. Meestal hebben zieke kindjes toch wel momenten dat ze echt goed slapen. Hopelijk is dat vannacht en niet morgen overdag ofzo. En zieke kindjes vinden het vaak gewoon fijn om bij mama te zijn. Dat is ook alles wat je kan doen (ja en zetpillen dan).. Lekker verwennen dus voor zover mogelijk. Hier aan het twijfelen of ik al ga slapen... Ben moe en verveel me.. Toch houdt iets mij tegen om nu al te gaan slapen. Heel vreemd.. Denk dat ik er zo toch maar in ga.
@Musty: Jij had het laatst over een lijstje voor de meeting. Wat wil je precies wat we invullen? Ik snap dat het een beetje chaotisch is allemaal...en dat jij ook wilt weten wie er komt, en wie wat meeneemt etc.
Mini: sterkte en beterschap voor Robin! Luckey: begrijp je punt mbt de tattoo maar ja niets meer aan te doen... Lekker YouTube kijken. Zag het al op FB hihi Cvm: hier tijdens winter dag en nacht rompen lange mouw en voor en najaar alleen korte mouw romper. Verder nu ook pyjama en winterslaapzak zonder mouwen en soms dekentje. Slechte nachten: knuffel allemaal! Hier echt alleen als ze erg ziek zijn maar doorgaans hele goede slapers van 19.30 uur tot 8.30/9.30 (anders had ik er ook nooit drie gekregen hihihi)
ja heb me zoooo geergerd he... hij gaat voor 2 dezelfde bloemen en komt met mega mega roos thuis. hij is er erg blij mee en er is nu niets maar aan te doen, maar was erg teleurgesteld dat hij niet eerst even mijn mening afwachtte... maarja ik zal er maar aan moeten wennen. ben dus nu wel weer op het punt aanbeland dat ik het liefst een hele porseleinen kamer wil kort en klein slaan... zucht.... s. is natuurlijk overal lief behalve als ik in de buurt ben, dus het was een heel gezellig weekend... Beterschap zeg... zou hem lekker bij je houden en idd pcm geven...... je kunt er niet veel aan doen ben ik bang....
@Luckey: Ik kan me je frustatie voorstellen, maar inderdaad niets meer aan te doen....gewoon maar accepteren dan, voel je jezelf hopelijk ook snel beter. @Hier: Robin slaapt nu. Ik blijf maar lekker beneden met hem, ik ben bang dat hij anders zn hele bedje onderspuugt. Ik slaap op de bank (prima bank, lekker groot, dus geen probleem haha). Ik ga nog even 'I didnt know I was pregnant' van gisteren kijken, en dan maar slapen. Elk uurtje (of half uurtje) slaap is meegenomen vandaag
Lekker installeren op de bank met hem naast je enjopelijk wordt het een goede nacht.... Hier ga ik maar proberen te slapen en relativeren want ben chagrijnig om niks..... zucht.....
Ahhhg jeetje toch, arme Robin . Sterkte Mini. Hoop dat je in ieder geval een paar uurtjes rust kunt pakken. Morgen lekker thuis blijven met hem! Knuf!
Wonder boven wonder is hij gisteren bij mij op schoot in slaap gevallen rond half 12. Toen heb ik hem in de box kunnen leggen en hij heeft de hele nacht geslapen, en slaapt nu nog Ik blijf wel lekker thuis met hem vandaag, dan hoeft hij pas vrijdag weer naar het KDV en is hij even een paar dagen vrij van bacillen. Ben benieuwd of hij straks pap wil en of het er dan in blijft.
Fijn dat hij zo goed geslapen heeft...... Hier is alles voorzien van laagje poedersneeuw. Vind sneeuw echt verschrikkelijk als ik er met de aut doorheen moet... bah
ook hier is alles wit....bah Hoef er gelukkig niet uit maar heb er ook een hekel aan om op mn vrije dag de hele dag binnen te zitten met Liv! Minime, fijn dat Robin lekker geslapen heeft! Groot gelijk dat je thuis blijft, was geen probleem op je werk?
@CVM: nee geen probleem op mn werk, maar ze kunnen ook moeilijk nee zeggen. Kost me wel een vrije dag, maar dat maakt me niet uit
Robin ligt nu al ruim 2,5 uur te slapen! Af en toe check ik even of het allemaal nog goed gaat. Maar ja, hij viel gisteravond pas om 23.30 ofzo in slaap, en was om 7 uur vanochtend alweer wakker. Hij heeft dus nog een paar uurtjes in te halen. De koorts lijkt weg, als hij wakker is ga ik hem even temperaturen. Ondertussen heb ik al afgewassen, vuilnis gedaan, kattenbak schoongemaakt, gestofzuigd, gedweild en opgeruimd Nu lekker relaxen op de bank!