April mama's 2011 Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Musty, 19 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hier is dat ook zo ineens gekomen hoor. Sinds een paar dagen gaat hij in kruipzitting en nu dan dus zo bewegen..

De assisitente van de huisarts vond het niet nodig om een afspraak te maken. Moet gewoon zelf wachten tot het weggaat. Behalve als het erger wordt dan moet ik morgen bellen en krijg ik alsnog een afspraak.

Beetje jammer weer want ik heb gezegd dat hij gisteren nog groeide en dat hij zaterdag als klein puntje verschenen is.

Volgens mij hebben ze echt in het scherm staan achter mijn naam Óverbezorgde moeder ofzo..

2. Vica86

Vica86 Niet meer actief

OK, ja hier op het cb zit er ook 1.
    Ik zou het ook in etappes doen dan. Nu een afspraak en over een paar maanden weer ivm mogelijk introduceren van koemelk enzo.

3. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Niet te geloven :$!!! Dus zo'n plek ineens op je oog is normaal :(???
    Lekker dan! Hopelijk trekt het snel weg. Als het erger wordt gewoon weer bellen.

4. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb net weer wat artsen gebeld en er is er 1 in de wijk hier die plek heeft!!!!

Nu aan het twijfelen. Zou eigenlijk thuis blijven vandaag, maar ik kan ook die formulieren op gaan halen. Alleen dat moet ik lopend doen (denk 15 minuten op rebecca's tempo) en het lijkt mij nou niet echt lekker weer.
    Anders morgen maar even langsrijden.

5. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    vica... hoop dat die arts beter is dan!!!!! pfff je laat toch iemand langskomen met een rode plek op het ooglid dat groeit zeg!!!!

Hier... alina heeft vandaag op het kdv 1/2 banaan (gepureerd) gegeten!!!! ze vond het wel lekker.....
    straks broccoli of zal ik daar toch nog even mee wachten, heb geen zin dat mijn productie keldert......

6. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    die zou aan mij een slechte hebben......ik had een afspraak ge-eist, en anders was ik alsnog langs gegaan

7. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Jesley krijgt vanavond ook voor het eerst broccoli met aardappel...
    Ben benieuwd wat hij er van vind.
    Vriend gaat t geven, want ik ben helaas aan t werk nu, tot 22 uur. Zo geeeen zin!!

8. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Dat heeft dus echt geen zin. Dan nemen ze mij tijdens de afspraak nog minder serieus en dat doen ze al niet als ik wel normaal een afspraak maak. Dus ja, kan beter maar wachten en kijken hoe dit vordert en hopelijk zit ik al bij de nieuwe arts eind van de week.

9. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ben benieuwd!

10. jojoki

jojoki Actief lid

5 aug 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    @vica: wat een vreemde huisarts zeg!!! het lijkt idd wel of er iets achter je naam staat:S

11. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Pfff geen zin meer om te werken, nog iets minder dan 3 uurtjes!

En vriend is super chago, dus ik hoor al bijna heel de dag niks.
    Alleen maar kortaf berichtjes.
    Dus 'hoor' ook niks van Jesley.
    Gezellig hoor, mannen en nachtdienst en dan op de kleine 'passen' hahah... Kan hij niet tegen!

Ben benieuwd of hij groente gaat geven, daar zal hij helemaal geen geduld voor hebben!
    Maar dan word ik wel pissig. Want CB heeft ook duidelijk verteld dat hij echt meer vast voedsel nodig heeft.
    Dus ben benieuwd!!

Maar ja, als ik thuis ben ik vriend al weg, dus kunnen we ook geen ruzie maken! Mn moeder is dan uurtje bij ons

12. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Hubby is ook liever niet een hele dag alleen met Robin. Hij vindt Robin geweldig hoor, en kan ook lekker met hem spelen, en luiers verschonen vindt hij ook niet erg, maar hij heeft niet het geduld om eten te geven.
    Flesjes duren voor hem te lang, en groente/fruit geven vindt hij ook niet leuk. Gelukkig vind ik dat juist wel heel leuk, dus dat is mooi verdeeld :D
    Hubby is er voor als Robin oververmoeid is en niet wil slapen... lekker bij papa op de arm en hij slaapt binnen 5 minuten;)

13. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @FB: Je kan Pampers ook via Amazon.co.uk bestellen (moet je wel een creditcard hebben geloof ik). Is veel goedkoper en vanaf GBP 25 zijn de verzendkosten gratis (ook naar NL!). Ik heb het nog niet gedaan, maar wil het binnenkort eens proberen. Je hebt geloof ik een megaverpakking van 192 luiers (maatje 3) voor iets van GBP 22 (+/- 26 euro). Veel goedkoper dan hier in NL:)

14. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@FB, hmm.. ik zou dan niet bepaald lekker op mijn werk zitten!

@Hubby's en kleintjes, hier ook 1 die liever niet te lang alleen is met hem. Luiers verschonen vind hij niks, flesjes geven vind hij prima maar groenten geven wordt hij zenuwachtig van.

Hier, dankzij Mir, erachter gekomen dat Vince de 2 boventandjes doorkrijgt. Dat is daar niet eerder achter ben gekomen na die krijsnachten hahaha. Vorige week was alles nog plat, maar nu zie en voel je ze al zitten, maar ze zijn nog net niet door.

15. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    hoi hoi,

Vica, fijne huisartsenpraktijk heb je, NOT! Je hebt pb terug ;)

Luckey, fijn dat Alina toch wat fruit op heeft! IK heb eerst een paar weken 1 haojesmoment ingelast en daarna pas een tweede. Voorlopig hou ik het erbij. Groente nog steeds geen succes hier haha.

Verder weet ik het niet meer, lees overdag tijdens het kolven in ettappes mee maar kan dan niet reageren haha en 's avonds ben ik de helft kwijt :S

O Musty, hoop dat het goed gegaan is vandaag!!!

Hier: Livje niet lekker vandaag, vanmorgen al de hele voeding eruit gespuugd maar na een hoestbui dus dacht dat t daar door kwam. Kdv belde smiddags dat ze veel huilde en wat spuugde en niet wilde slapen, gelukkig kon mn moeder eerder weg van dr werk dus die heeft dr opgehaald. Volgens de leidsters zou ze krampjes hebben??? Kan me niet voorstellen, kind is 6 maanden haha. Wel heeft ze gisteren voor het eerst goed granen gegeten door de courgette heen. Zou het kunnen dat haar buikje daar van slag door is?

Morgen heb ik scholingsdag, alle vestigingen zijn gesloten (dus ook kdv van Liv) en hebben dan met al het personeel cursussen en workshops de hele dag. Liv gaat naar mn schoonzusje, eerste keer dus spannend! moet wel tussendoor voeden, jammer voor mn werk maar ik ga echt niet kolven als er 300 volwassenen in 1 kdv gepropt worden, mij teveel risico dat er iemand binnen komt stormen...

16. Chantico

Chantico Niet meer actief

Hé, onze jongens gaan wel zo'n beetje gelijk op :D Vergeleken met de andere kinders hier dacht ik opeens dat ik wel een héél relaxt (lees: langzaam ;)) knulletje in huis had :p maar gelukkig is hij geen totale uitzondering dat ie nog niet heen én terug draait enzo :D

17. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Haha, lekker luie mannetje he...Robin heeft wel wat weg van zn vader wat dat betreft ;)
    Ach als ze uiteindelijk maar gaan lopen toch, dan vind ik het goed:) Of dat nou een maandje eerder of later is maakt me niet uit hoor. Kun je toch niet dwingen.
    Onze mannetjes gaan vast eerder praten dan de snelle rollers :D

18. Chantico

Chantico Niet meer actief

Vica, raarrrr weer, die plek. Gelukkig kun je overstappen naar een andere ha, want deze klinkt zo a-relaxt... Die andere zit op een kwartier lopen (peutersnelheid)? Da's wel acceptabel, toch? Fijn voor je hoor!

Musty, weet niet meer of ik al gereageerd had op je verhaal over de beentjes van Beremans. Wat een onzekerheid weer zeg, jullie krijgen wel veel te verduren... Knuffel en duim dat er snel een onschuldige oorzaak én oplossing worden gevonden!

Hapjes, hier bijijijijna! Wil er zelf natuurlijk wel bij zijn, dus denk dat het vrijdag of dit weekend gaat gebeuren, dan is ie ook echt officieel 6 maanden ;) Hij drinkt nu wel flesvoeding (gedeeltelijk) en wat pap daarin 's avonds en dat gaat er goed in, dus verheug me op hoe hij van het eten gaat genieten (hoop ik!). Heb vooral zin in om z'n gesmul te zien van een zoet fruithapje of het zelf opsmikkelen van een babykoekje, lekker plakkerig :p

Ooooh wat een wereld gaat er dan toch weer voor zo'n kleintje open hè?! Ik vind het een groot voorrecht om als mama/ouder door je kindje weer met zoveel plezier naar die eenvoudige dingen te gaan kijken: de verrassing van lekker eten, de verwondering over een bewegend blaadje in de wind, het geschater om een kiekeboespelletj, ... Prachtig hoor!

19. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ik vind het ook zo bijzonder als ik er bij nadenk dat onze kleintjes hun hele leven nog voor zich hebben. Als ik bedenk wat ik de afgelopen 30 jaar allemaal heb meegemaakt. Zo ongelofelijk veel! En Robin heeft dat allemaal nog tegoed:) Word bijna jaloers op hem haha
    Maar helemaal geweldig dat wij onze kleintjes zien opgroeien en alles zien ontdekken inderdaad! :D

20. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Nou kreeg een berichtje van vriend.
    Hij was bezig met groente hapje geven.
    En na ongv 10 hapjes sloeg/schopte Jesley het bakje uit zijn handen,
    en álles zat onder! Oepsss...
    En hij was al chago! Maar goed dat hij nu al naar zn werk is,
    en ik zo pas klaar ben hahaha.

Nu heeft hij denk ik hélemaaaal een hekel aan groente hapjes geven!!

Deel Deze Pagina