Hier ook! Hij heeft echt geen geduld voor groente en fruithapjes. Maar ja, hij moet het nu toch echt elke dag! En hij gaat steeds makkelijker eten met een lepen dat scheelt En in bad doen vind hij niks, maar ja, dat vind ik juist heel leuk!!
hey meiden wilde effe wat laten weten ik ben weer thuis, t is behoorlijk tegen gevallen en t was ook niet wat ze dachten ondanks fotos was t toch mn gewricht ontstoken en vergroot en verhard gwrichtskapsel chirurg heeft behoorlijk gehakt en geschaafd t liep dus allemaal giga uit met pijn en moeite gelukt met plaatselijke vedoving eenmaal terug zat manlief te wachten met on s beertje die ik daarna lekker heb liggen voeden maakte weer een hoop goed om niet onder gehele narcose te gaan nu dik ingepakt links over 2 wk terug en dan gesprek hoe verder en hechtingen eruit en hoe met de rest van gewrichten verdoving is inmiddels uitgewerkt en heb veel pijn, hopelijk minder morgen kan ook minder dan dat ik had verwacht ga poging doen kolven en dan poging te slapen
@FB: Haha moet stiekem wel een beetje lachen om Jesley. Papa zal wel niet gelachen hebben Robin krijgt het elke keer ook bijna voor elkaar, maar ik houd het bordje nu altijd wat verder weg zodat het niet kan gebeuren (maar gaat zeker nog wel een keer gebeuren....) @Musty: Wat een tegenvaller. Klinkt pijnlijk allemaal. Hopelijk herstel je snel. Beterschap ermee!
@Musty, sterkte! @FB, haha ja dat gebeurd vaak bij die kleintjes. Hopelijk krijgt je hubby er niet nog meer een hekel aan . Hier had ik natuurlijk al in bed moeten liggen maar ja.... Nu nog maar even wat drinken en dan naar bed. Hopen op een nacht zonder gekrijs van Vince....
Welterusten, ik ga ook slapen. Morgen nog een dagje werken, en donderdag weer heerlijk vrij. Dan ga ik naar de kapper (van mn kappersbon die ik op Vakantieveilingen had 'gewonnen' . Ben benieuwd....
Goedemorgen! Hier een redelijke nacht gehad. Vince heeft bij ons gelegen want die was dus echt klaarwakker toen wij naar bed gingen. De plek op zijn oog zit er nog steeds. Vandaag even wat kleertjes terugbrengen en vanmiddag gaat mijn meis naar mijn moeder en dan hoop ik maar dat ik ook wat aan school kan werken. Verder ben ik een beetje pissed maar ja.. denk dat ik maar weer eens ga zeuren op de prive hyves...
even heel kort .. lees straks bij hoor! We komen net van het consultatiebureau... en ik sta echt met m'n mond vol tanden hoor. Krystian weegt namelijk 8150gram en is 65,5cm lang (nu op de +1/-1 lijnen..terwijl hij begin juli nog net onder de -2,5 zat met z'n gewicht) jaja mijn kleine bolletje.. wie had dit ooit kunnen bedenken he?! Ik heb ook gelijk mijn klacht gedaan bij de kinderarts van het consultatie bureau, omdat zij zijn ondergewicht altijd op zijn bouw gooide(ja omdat z'n papa slank is-dat terwijl hij juist een giga bolle baby was!), terwijl het verpleegkundig personeel toch wat bezorgder was over zijn steeds lagere gewichtstoename en mij het inschakelen van een lactatiekundige aanraadde. Ik heb ook gezegd dat ik het fijn had gevonden om in ieder geval voorlichting over de mogelijkheid van zoiets als stille ondervoeding bij borstgevoede kinderen te hebben gekregen. De lactatiekundige had het binnen een minuut door(ook aan uiterlijke kenmerken zoals een super droge en dunne huid). Dus even mijn zegje gedaan. Zij antwoordde met "Ja maar jij wou zo graag borstvoeding geven"!!! Tuurlijk, maaruh we hebben altijd open gestaan voor meer kunstvoeding aangezien we het vanaf z'n geboorte erbij moesten geven.. er had gewoon veel eerder moeten worden ingegrepen! :x Het zal wel niet in hun protocol staan.. Lekker makkelijk om het allemaal naar de moeder om te draaien. Er zat ook een co-assisent bij dus ze zal wel in verlegenheid zijn gebracht en dat niet leuk hebben gevonden. Arrogant rotmens, sorry hoor!
@Titania, wat een rotopmerking zeg! 'jij wilde zo graag borstvoeding geven....' bah bah! Jij hebt altijd open gestaan voor extra flesvoeding als die beter was voor Krystian. Dat weten ze daar toch ook. Ze kan haar fouten niet op jou schuiven vind ik! Maar mijn god zeg! Wat is hij aangekomen!!!!! Heerlijk!
Titania: Zoo wat is hij gegroeid!! Goed zeg... Goed dat je ook even je zegje heb gedaan daar!! Vica: Al met zn oogje naar de HA geweest?? Of is t al minder? Musty: Beterschap! Balen dat t zo tegengevallen is! Hopelijk gaat t herstel snel. Hier: Vanmorgen heeft vriend toen hij uit zn nachtdienst thuis kwam Jesley zn flesje gegeven, dus ik kon blijven liggen, heerlijk hoor! Kon ik wel gebruiken! Om 10 uur mn bed uit gegaan. En even met Jesley naar zn opa&(stief)oma gegaan, die gaan zo op vakantie. En daarna nog even gewinkeld. Heb billendoekjes gekocht van zwitsal (zijn in aanbieding bij Blokker) Want die ik nu heb, ben ik helaas niet blij mee met al die poepluiers. (huggies). En had net een doos met 10 pakken gekocht... Ook voor Jesley een voetenzak gehaald voor de kinderwagen. Lekker warm voor als t straks echt koud word!! Jesley ligt op bed, maar wilt niet slapen! Ligt maar een beetje te brabbelen en met zn handen te spelen....
Musty: veel beterschap! Jammer dat het tegenviel!! Vica: zou toch nog weer even bellen als die vlek niet weggaat bij z'n oog! Titania: wat geweldig die groei! En dat een domme opmerking zeg van die arts.....bv zou vanuit hen moeten worden gepromoot...dat is protocol... Nou wij zijn weer terug van vakantie. Guus heeft zich echt geweldig voorbeeldig gedragen. Overal van genoten en heerlijk gespeeld op een zonnebedje. De andere kids waren wat bewerkelijker hahaah Mijn man en ik zijn ook 3 dagen behoorlijk ziek geweest (buik)griep, maar verder was het lekker! Ontwikkeling: hier al veel verschillende klanken., Rollen alle kanten op en hij schuift zo ook de kamer door. Trekt ook beentjes onder zijn lijfje om te kruipen maar dat zet nog niet veel zoden aan de dijk. Kan al goed zitten in de kinderstoel. Zelfstandig nog niet erg lang. Staan gaat ook al vrij lang. Hij is erg sterk. Guus is de afgelopen drie nachten voor het eerst sinds hij 8 weken was snachts wakker geworden, gillend, maar doen we dan speen erin, dan is het weer over maar dat wel 4/5 keer op een nacht...ik denk tandjes omdat hij echt heel driftig de hele dag zit te kauwen, maar voel nog niets....iemand anders ook last van? Ben ook begonnen met bijvoeden. Wortel en appel gaat erin als koek. Vandaag banaan proberen.
@FB, heerlijk hoor dat uitslapen! @Me2, fijn dat de vakantie zo leuk was! Hier is de vlek op zijn oog volgens mij nog niet minder geworden. Ga zo even de formulieren invullen van de nieuwe arts en dan straks ook even inleveren. Hopelijk kan ik eind van de week nog hier terecht. Morgen bel ik wel nogmaals naar de andere arts, maar ik verwacht geen afspraak.
weer een post verdwenen van mij.... titania... super groei zeg!!!!!! wat een k**opmerking zeg.... artsen enzo zijn er toch voor om in te grijpen als de bv niet goed gaat.... je kunt nog zo graag willen maar als het niet werk en kleine toch al kv erbij krijgt, hebben ze de schuld niet bij jou te leggen!!!!! musty.. balen dat het zo tegen gevallen is. bijvoeding... appel was hier geen succes, heel zuur gezicht haha... straks eten wij pannenkoeken dus krijgt zij een broodkorst ofzo.....
Mikija.... afgelopen zondag hihi..... maar er gaat nog niet veel in hoor.... gisteren een halve banaan maar vandaag bijna niets van de appel. ik geef het ook NA de borstvoeding, dit om de productie niet in gevaar te brengen....
Titania, wat een rotopmerking! Wat anderen ook zeggen: ze zouden bv moeten promoten en tegelijkertijd alert zijn op dingen die niet goed gaan. Zij zijn de professionals! Musty, had niet helemaal meegekregen wat je moest ondergaan, maar auauau wat knap dat je dat voor de bv onder plaatselijke verdoving hebt doorstaan! Bv en bijvoeding: met 5,5 maand zijn we begonnen met pap (eerst kleine beetjes, nu een hele papfles 's avonds. We gaan vrijdag (met 6 maanden exact, toevallig) denk ik de eerste hap geven. Moet nog kiezen wat.
Ja idd erg rustig! Hier heeft Rebecca vandaag haar eerste vingino broek gekregen (via marktplaats). Zooo leuk hahaha. En goede kwaliteit zeg! En Vince heeft 2 nieuwe rompers met korte pijpjes. Lijkt mij wel lekker in de winter voor hem.
Mikija: ik een halve week geleden. Dus 6 maanden min een paar dagen. Begonnen met groenten: worteltjes en daarna appel. Vind hij heerlijk binnen paar dagen al echt 100 gram of meer. Vandaag banaan was niet enorm succes. Vica: leuk dat de aankopen zo bevallen!
Hi! Ik was vanavond even gezellig een drankje gaan doen met een vriendin. Nu naar bed (hoofdpijn want ben ongi), maar kom morgen weer gezellig meekletsen Welterusten!
ik vindt het zo moeilijk he.......aan de nee kant wil ik nog ff wachten met bijvoeden....maar aan de andere kant: als wij eten ze kijkt het eten uit je mond hahaha