Draaien hier ook pff maar mijn haar klip of tube bepahten kan ze enorm bestuderen! En kan ik mergelkalk haar verschonen. Ook het pakdoekjes is interessant
@Pap: Ja klopt, die dunne pap loopt zo makkelijk van de lepel af en lekkere stevige pap lepelt veel makkelijker @Verschonen: Mag hier niet klagen momenteel, ik geef hem meestal een lege plastic verpakking van de zwitsal doekjes, is tie ff zoet mee. Draaien deed ie veel erger toe ie net doorhad hoe dat moest, dus een paar maanden geleden.. Maar ja tis hier altijd zo dat als ik vandaag zeg dat t me makkelijk af gaat, dat ie morgen ineens weer gaat draaien
@Demaco: Wat goed van je moeder! Fijn voor jou ook (en voor Vince natuurlijk) @Nikske: Knap hoor! Robin is nog niet toe aan lopen, die moet zich eerst maar eens leren optrekken haha. Voorlopig vermaakt hij zich nog prima met de hele woonkamer door te tijgeren, en overal op te kruipen (vooral op mama!). En superfoto!!! Echt TE schattig! @Verschonen: Hij doet gelukkig niet bij elke luier zo lastig, maar als hij het eenmaal in zn bol heeft is ie ook niet meer stil te krijgen... Laatst ook toen hij een megapoepluier had....toch iets minder fijn
Nikske: Super leuke foto!! En goed dat hij al bijna los loopt.... Luier verschonen: Hier ook een tijd echt een gevecht geweest. Nu blijft hij redelijk liggen. Als hij als een gek gaat draaien ga ik zingen. Haha alles helpt bij hem door te zingen! Ook als hij niet wilt eten, dan ga ik zingen haha Ik ben op mn werk, ga naar huis! Eerst Jesley halen
zal eens kijken wat er de 12de te doen is wat je hier dichtbij hebt mssn leuk voor ze is slot loevestein je hebt bowlen (schrijf ik t goed?), carriba bad
@ verschonene.... van mn werk doosjes pepermuntjes whaahha rammelt en goed vast te houden (groote van pinpas) heb er van de week nog 2 gevraagd
Nikske wat goed van hem zeg!!!!!! Verschonen.... voor de luier iets in handen geven en broek of maillot staand..... Demaco..... eindelijk zeg van je moeder... heeft ze het licht gezien?? Hier... germ s ligt me toch te hoesten in bed pffff
@Demaco: zozo heeft je moeder het licht gezien, haha. Fijn toch dat ze Vince ook een keertje wilt halen. @Verschonen: soms nog steeds een drama hier. Tegenwoordig gaat het wel iets beter, vooral als ik D afleid met een speeltje o.i.d. Ook vindt hij het geweldig als ik gekke bekken trek. Maar soms krijg ik m echt niet op z'n rug en die kleintjes zijn zo sterk dat je onderhand grof geweld moet gebruiken. @CVM: zou leuk zijn als je kunt komen. Naast piratenland/bowlen en caribabad heb je sws de bios en verschillende restaurantjes/cafe's ed in de stad zitten. Oh en karten kan ook, maar weet niet of dat leuk is voor je ouders haha. @Niske: WOW...wat een knappert is Naud zeg dat hij al bijna los kan lopen. Hier lukt het wel aan één handje, maar los nog lang niet hoor haha. Geweldige foto weer! @Luckey: mmmm klinkt lekker, vooral tonijn/zalm ben ik erg gek op!
ik ga weer kolven morgen komen ze ook nog breken in de badkamer, eindelijk gaan ze wat aan t vocht en schimmel doen en krijgen we een elec. ventilator naar buiten verder hadden jullie al op fb gezien mbt mn wilde plannen druk bezig concept goed op te bouwen en ons aan t verdiepen betreft afdrukken op linnen en foto's. foldertjes en verspreiding ervan en druk netwerken
wat een heerlijke kids hebben we toch prachtige mannetje mir en nikske @ demaco... wil zoveel zeggen maar meiden hebben alles al zo goed verwoord, en WOW van je moeder en zet hm op meis ik ga nu echt echt kolven