Blergh wat een nacht. 1.45 A wakker 3 S. wakker en manlief naar hem toe 3.50 A wakker 6.10 S. bij mij in bed gepakt in de hoop dat hij nog in slaap valt, maar hij was klaar wakker en zeuren voor naar beneden. 7.00 A weer wakker en ook weer na voeding in bed in de hoop tot in slaap vallen... 7.45 maar opgestaan want beiden kinderen hadden grote verhalen.... zucht.... Gaat een leuke dag worden.....
oei Luckey, zware nacht!!! Succes vandaag! Mir: Leuke foto, heerlijk ventje! Musty: Succes vandaag! Leuke foto! Hier, weer werken tot 1830...bah Hopen dat de sneeuw mee gaat vallen vandaag, hou er niet van om erin te rijden!
Ja och deze dag komen we ook wel door. Ben alleen blij dat manlief de banden van de kinderwagen heeft opgepompt.... NOT. Waarom denken mannen toch alleen aan de dingen die voor hun belangrijk zijn. Ik weet niet waar die kl*** pomp is. Nou ja dan maar met de auto straks.....
Goedemorgen! @Luckey, balen van de slechte nacht! @Cvm, werkse! Hier ook een korte nacht helaas.. Maar ja, of ik nou lang of kort slaap, moe ben ik toch wel. Maar vandaag gaat het redelijk en ik heb al een berg was opgevouwen wat ik dagen lang mezelf niet toe aan kon zetten. Zo nog strijken en de bedden verschonen, nieuwe wasjes draaien en afwassen. Daar laat ik het bij voor vandaag. Vanavond alleen even stofzuigen. Vince heeft nu iets nieuws.. Die wijsneus zit nu zelf al nee te schudden als hij aan de computer ofzo wilt zitten. Hij weet dat hij dat niet mag. Hij zal wel denken, ik zeg zelf wel vast nee maar ik doe het lekker toch . Vanavond gaat Vince weer naar zijn papa. Rebecca leg ik lekker bij mij in bed haha. Morgen wordt ze opgehaald door mijn zus en gaan ze o.a. naar kids playground. Mijn zusje komt dan hier om te verven! Heb er zin in! Nou eigenlijk niet maar heb er zin in om het af te hebben hahaha.
ben net terug uit zh, even snel want ze zijn dr voor badkamer nog even paar dg tijd geven of de orgamtril wat langer nodig heeft om aan te slaan en anders moet ik direct bellen en wordt t weer OK maar dan onder algehele narcose en.... pffffff
JA gelukkig wel, maar beide wel kantjeboord. Nou heb ik begrepen dat het normaal gesproken helemaal niet vaak voorkomt, want ik heb ook vriendinnen die na een ks wel gewoon zijn bevallen zonder problemen. Musty: jeetje wat heftig allemaal! Hoop dat het nu aanslaat....
@Musty: pffff alweer OK.. T is wat meid. Sterkte! @Onrustige nachten: hopelijk snel weer over. Knuf voor jullie! @Demaco: leuk zo'n dagje verven met je zusje. Laat je het resultaat wel even zien? @Luckey: ja mannen vinden alleen hun eigen dingen belangrijk. Of je moet net zo lang zeuren tot ze het doen. Heb onderhand 2 kids in huis . @Hier: al paar dagen onrustig met middag slaapjes van Daimen. Eerst sliep hij altijd s' ochtends 1,5 uur en s'middags ook. Nu al paar dagen alleen ochtend slaapje. Hij is wel moe, maar wil echt niet slapen. In bed niet, maar ook niet in de wagen > Wat zou er kunnen zijn? Gisteren heb ik tijdens z'n avondhapje op bed gelegd, want hij viel steeds half in slaap. Eigenlijk ben ik hier tegen, omdat ik hem dan wakker moet maken voor z'n laatste fles om 19.30. Denk dat ik hier vandaag weer problemen mee ga krijgen. Iemand tips?
Nieuwe lekkernij van A. Pitabroodje geroosterd met kaas...... ze heeft alleen 39 temperatuur dus ben al blij dat ze überhaupt iets eet en drinkt, al is het in mindere mate.....
Wat balen zeg van de onrustige nachten zo hier en daar.. Het lijkt er hier op dat als Lars wat later naar bed gaat, dat hij dan juist vroeger wakker wordt en als hij dus vroeg naar bed gaat, dat hij later wakker wordt.. We zullen morgen zien, vanavond lag hij vroeg en in theorie zou hij ons dan morgen wat moeten laten uitslapen @Musty: sterkte! Het zit je ook niet mee he... En wat een leuke foto van je mannen Zo en wat een berg sneeuw zeg... We hebben geen slee anders zou ik Lars dik inpakken en hem even op de slee zetten en een stukje door de sneeuw gaan lopen..
@Jorietje, hier hetzelfde! hoe vroeger op bed hoe later hij wakker is. Nu ben ik de bedtijd weer aan het ophogen (ivm het feit dat ik straks fulltime werk) en slaapt hij overdag wat meer. Normaal ben ik meer van de lange nachtslaap maar ja.. straks weinig keuze. Maar nu wordt Vince dus ook weer wat eerder wakker. @Luckey, oh dat vind Rebecca ook zo lekker! @Musty, dikke knuf! Sterkte. @Mir, uhm.. je zou kunnen proberen om de ochtendslaap later te doen.. Zodat hij dan misschien iets langer slaapt en ook minder tijd heeft tussen de ochtend en nachtslaap.. Geen idee verder. Hier geen late fles meer dus heb daar geen rekenening meer mee hoeven houden de laatste tijd. @Sneeuw, mooi hoor.. Had geen puf om naar buiten te gaan vandaag. We hebben ook geen slee. @Muren, ga zeker resultaat laten zien! Hier vanavond gebeld door ex. Komt morgenochtend Vince ophalen ivm de sneeuw. Kan nu niet naar zijn zus (in het donker, 80km wegen met veel bomen, glad, en te laat voor Vince) en bij hem kan Vince nog altijd niet slapen. Dus morgenochtend vroeg wakker.. 9 uur Vince opgehaald, dan even naar de winkel wandelen met Rebecca. En om 11 uur komt mijn zusje en komt mijn zus Rebecca ophalen. Heb er echt zin in... Nu wel haha .. Ga morgenochtend gelijk beginnen met afplakken. Er zit een muurschildering op de muur. Daar gaan we omheen schilderen. Het is in donkerbruin en de nieuwe kleur is zandachtig, dus dat matcht wel denk ik. Vandaag wel trots op mezelf.. Redelijk wat gedaan in huis..
Jesley slaapt de laatste dagen van 19.00uur tot een uurtje of 08.30uur! Vinden wij helemaal niet erg! Nu ligt hij als sinds 18.30 op bed, Maar hij was al vanaf 11.30uur wakker! Morgen weer werken brrrr
Dames, heb bijgelezen maar te moe om te reageren, sorry. Door de sneeuw was ik pas 1930 thuis (0700 vertrokken smorgens!!!) En toen Liv pyamaatje aan, fles geven, naar bed brengen, zelf eten en sindsdien aan het strijken want de jongens zijn er morgen en hun hele kamer hing nog vol met was, twee rekken pfff. manlief is er niet vanaaf en moest ook het huis nog aan kant maken voor morgen. Ben gesloopt nu haha. Morgen ben ik er weer
Morning , @FB: heerlijk zo'n slaapkoppie. Werkse vandaag! @CVM: wat een reis had je achter de rug zeg snap dat je even geen tijd had om te reageren. T is wat hé met dit weer. Wij zijn gisteren maar een dagje binnen gebleven. @Hier: vanochtend om 11.00 hebben we (bij mij thuis) weer een reunie van de dames van zw.yoga. Heb er echt zin in. Iedereen neemt wat mee, dus het wordt lekker smullen. Ben ook wel weer benieuwd naar iedereen's beebjes. Laatste reunie was een half jaar geleden, dus ik ben erg benieuwd! @Temperatuur kamertje: wat voor temperatuur doen jullie de kamer van jullie kindjes? Ik deed normaal gesproken de verwarming op Daimen's kamer nooit aan, maar nu het echt zoveel graden onder nul is lijkt me het echt te koud. S' nachts staat de verwarming meestal op 17 graden bij ons. @Broodbeleg: ik mag Daimen nu ook broodbeleg geven (voorheen niet ivm KMA) nu wil ik bv smeerkaas proberen. Welke smeerkaas gebruiken jullie? Speciale baby-smeerkaas of kan gewone smeerkaas ook? Of is dat te zout? En hoe doen jullie het met ander beleg?
@Mir: wij gebruiken gewoon normaal beleg. Maar vaak ook gewoon nog boter hoor. Wel heb ik stroop van zonnatura. Gewoon een fijner idee!
Goedemorgen!! Musty: Jeetje zeg wat heftig weer, laten we hopen dat een volgende O.K. je bespaart blijft.. Ik zal voor je duimen!! Slapen: Naud is aan het opknappen door de antibiotica, en opeens heeft hij z'n ritme omgegooit.. Hij slaapt opeens uit tot half8 / 8uur (niet echt handig op werkdagen) en na de eerste fles gaat hij niet meer slapen.. Sneeuw: Wij gaan vanmiddag lekker met de slee naar buiten, even een gezonde frisse neus halen Luckey: Hoe is het met A. nog steeds koorts?? Demaco: Succes met verven vandaag Mir: Veel plezier met de zw.yoga meiden!! Temp kamertje: De verwarming staat niet aan op Naud zijn kamertje.. Als ik 's avonds naar bed ga dan geeft de babyfoon altijd aan dat het 17graden is op zijn kamer, ik weet natuurlijk niet of dit 's nachts nog verder zakt.. Broodbeleg: Ik gebruik gewoon broodbeleg wat wij ook gebruiken, dus normale smeerkaar, smeerworst en appelstroop.
Naud is vanaf 7.40uur wakker, het is nu 9.20uur en heb al DRIE volle poepluiers gehad.... Arme kind drukt zich suf!!