April mama's 2011 Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Musty, 19 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Demaco: Geniet van je welverdiende relaxavond!

Ik had eerst wel even gevraagd of ik voor Robin ook moest betalen, maar omdat wij ook allebei geknipt moesten worden, deden ze het als service gratis. Maar het stelt ook niks voor wat ze bij Robin hebben gedaan, als ik moest betalen had ik het zelf wel gedaan haha.

2. kevercabrio

kevercabrio Actief lid

18 mrt 2011
    350
    0
    0
    Financiële dienstverlening en kinderen
    Zuid Holland
    he hallo,

pff drukke dagen gehad wel alles mee gelezen.
    kijken wat ik onthouden heb

@ poepen doet ze hier als een bouwvakker hahhaha. En poeppies laten ook dan kijkt ze ook nog verbaasd van oh was ik dat haha

@ Demaco wauw wat een leuk idee die 'plant' echt gaaf geworden.

@ sneeuw vandaag binnen gebleven en gisteren was ze op het kdv

@ mutsy knuff

@ bv super dat het nog gaat en geniet ervan. Wat kan een mens zich toch met anderen bemoeien pff vreselijk...

verder blanco

@ hier gisteren gewerkt. Zou ook de avond weer gaan werken tot 8 uur sinds sept 2011 maar om half zes belde hubbie in paniek op dat hij per direct naar zijn werk moest komen omdat de productie medewerkers een rol materiaal op de machine hebben laten kletteren en er was van alles scheef en kapot en dat moest asap gerepareerd worden omdat er deadlines waren en zo. Maar ja ik tot 8 uur werken, mijn moeder had een vriendin te eten en stond net te koken en mijn schoonmoeder moest tot half 7 werken en was ook nog niet thuis. Gelukkig waren mijn collega zo lief dat ik naar huis mocht.
    Hubbie heeft tot 9 uur gewerkt en werd om half 1 s nachts weer op gepiept en kwam toen om 7 uur s ochtends weer thuis. Hij heeft dus veel geslapen en ging om 5 uur vanavond naar een waterpolo wedstrijd en komt tegen 12en weer thuis....
    pffff druk daggie hoor... boodschappen, beetje huis aan kant wassen, oudste voetballen...
    maar weer gered en nu op de bank filmpie kijken en zpen

3. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    niet naar surpriceparty gegaan.
    te veel last van mijn oog en a. had weer koorts.
    mail ik dat naar vriendin, krijg ik als reactie:
    "wat erg zeg... had je eens kunnen ontspannen..."
    Pfff ja echt ontspannen als het voelt alsof er naalden in je oog zitten...
    Bovendien heb ik gisteren ontspanning gehad tijdens de 11 gangen tapas LOL.....

ga in bed liggen... eerst even oog uitvegen met afgekookt water....
    Blergh baal er echt van, soms heeft ze alleen maar commentaar.... vaak ook niet hoor maar deze week wel weer

4. kevercabrio

kevercabrio Actief lid

18 mrt 2011
    350
    0
    0
    Zuid Holland
    Balen luckey

Moedeloos wordt je er soms van

5. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    @Luckey, waarschijnlijk maakt die vriendin zich alleen maar zorgen om je omdat ze weet dat je het even moeilijk hebt en bedoelt ze het goed?

@KC: Poeh pittig dagje voor je man, en dus voor jou....Heerlijk hé, dat die kleintjes zo verbaasd kunnen kijken bij hun eigen acties!

@Minime: Foto van je haar!!! hahaha. Ik krijg binnenkort ook een (korte!) bob, szus is kapster bij cosmo en moet de modellen van 2012 leren knippen zodat zij het weer aan haar collega's kan leren. En ik ben proefkonijn! Maargoed, ze kan super knippen dus dat komt wel goed, en word van te voren gratis geverfd enz bij de salon dus ben allang blij!

Hier spelletjesavond gehad met de boys en nu nog even lekker zp-en. Heb flink last van mn buik, ben ongesteld geworden waar ik heel blij mee ben aangezien ik dan volgend weekend zeker weten naar de sauna kan (1 jaar getrouwd dan!!!) met manlief, maar man wat heb ik er last van! Eerste echte ongi sinds zwangerschap, zal vast komen door het stoppen met de bv.... ik begin Musty een héél klein beetje te begrijpen want loop letterlijk leeg (heel pak mvb in 1.5 dag!) alleen heb ik het gelukkig 'normaal' en niet zoals Musty wekenlang...pfff respect meis, dat je ondanks die ellende zulke leuke dingen met je kids doet en werkt enz!

6. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Cvm... zal ook meeleest maar viel gewoon verkeerd...
    ongesteld... ik wacht er ook nog op...
    a net wakker en dus gevoed daarna krijsen bij in bed leggen. Nu is het grjengrl met stiltes dus ik wacht nog even met gaan kijken....

Rest morgen wNt. Met gsm is waardeloos

7. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    @Luckey, pff jammer weer dat soort opmerkingen.

@Kevercabrio, wat een slopende dag lijkt me dat zeg!

@MiniMe, wel service van de kapper.

@Cvm, leuk spelletjes! Boh lijkt me zoo lastig zo'n heftige ongi. Hier zit het in de familie (extreme ongi's). Mijn zusje heeft het zo erg dat ze er medicijnen voor nodig heeft die onvruchtbaarheid kunnen veroorzaken. Nu ze een mirena heeft is het niet heel vaak meer nodig want het is nu minder, maar soms nog zo dat het binnen 2 seconden langs der been loopt zoveel. Ben heeel blij dat ik dat niet geerfd heb zeg. Hier wel heftiger na de zwangerschappen, maar was het daarvoor extreem weinig. Dus nu normaal zeg maar.
    Hopelijk ben je er snel vanaf en is het de volgende keer minder.

8. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    @Mini: heerlijk verwend bij de kapper :D> zou het btw echt belachelijk vinden als je voor Robin had moeten betalen.

Hier ook geen slee :(. Baal ik ook erg van! Weet niet hoe het weer volgende week is. Ben haast in staat er maandag één te halen.

@Demaco: mooi resultaat!

@Luckey: balen van je oog zeg. Wel verstandig dat je thuis gebleven bent denk ik hoor. Sterkte en knuf!

@CVM: Balen dat je zo erg ongi bent. Heb er altijd zo'n hekel aan, maar het hoort er helaas bij.

9. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Slee: wij hebben vrijdag maar meteen een slee gehaald bij bartS.
    Met zitje erbij.
    Aankomende jaren heeft hij er ook nog wat aan :)

10. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Voor de rest effe geen zin om te reageren.
    Super chago! Door gedrag vriend...! :(:(:(

11. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Slee: Wij hebben er ook geeneen voor liv helaas, staat er wel één hier die manlief ooit voor de jongens gekregen heeft maar als we daar een zitje opmaken kunnen zij er niet meer op.
    Bij bol.com heb je er al één voor 20 euro, zo'n plastic laag bij de grond ding maar wel speciaal voor baby's met zitje. En volgende dag al in huis ;)
    Die houten met zitje zijn nog best prijzig!
    Maar goed, ik kijk volgend jaar wel want Liv vond er nu nog geen drol aan hahaha.

12. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    @FB, sterkte..

@Slee, hier ook geen slee. Rebecca heeft er 1 gekregen met kerst maar die moet perse bij oma blijven (daar moet het natuurlijk wel leuker zijn als thuis).

13. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Luckey: Ik denk dat je vriendin het inderdaad niet vervelend bedoelde, maar jou gewoon een uitje gunt.

@CVM: Ik zal morgen even een fotootje maken van mn haar. Jij hebt nu toch halflang haar? (had je het laatst niet al een stuk afgeknipt?)
    Is wel fijn zo kort haar hoor, en het valt gelijk een stuk beter:) Handig dat je szus kapster is, en jij lekker proefmodel mag zijn:D

Sterkte met je ongi. Hier merk ik er gelukkig nauwelijks wat van, altijd al heel weinig geweest. Alleen de eerste 3 keer na de bevalling waren wat zwaarder dan ik gewend was.

@Mir: Ik had van tevoren gevraagd of het ook 15 euro was (Brainwash kapper). Anders had ik het gewoon zelf gedaan hoor;)

Ik zit ook nog te twijfelen of ik wel of niet een slee moet halen...

@FB: Sterkte ermee! Mannen....af en toe echt van een andere planeet!

14. kevercabrio

kevercabrio Actief lid

18 mrt 2011
    350
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen allemaal

Was hier weer drama uiteindelijk tussenin wat geslapen. Om 6 uur werd V wakker en kwam ook tussen in liggen. Hier Rive weer wakker en maar mopperen jengelen op dr speen ik heb haar net pap gegeven einze is weer tevreden. Zo haar insmerenmet baby luuf en hopen dat dat meer luch geeft ander vandaag en ui i dr kamer. Ben nu klaar wakker.

15. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Goedemorgen,

Hier zelf al heeel slecht geslapen vannacht en om 5.30 uur vond Rebecca het wel welletjes. Toch nog om 6.30 uur aan het slapen gekregen en nog een uurtje kunnen slapen. Ben flink gebroken nu en heb natuurlijk best spierpijn!

Vandaag maar een luierdagje. Misschien nog met Rebecca naar buiten in de sneeuw wandelen.

16. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Goodmorning,

KC: Balen van je nacht zeg!

Demaco: Leuk, met je meis de sneeuw in! Als de spierpijn het toelaat tenminste....;)

Hier een prima nacht gehad, straks gezellig naar szus die de jongens gaat knippen. Vanmiddag maar een beetje opruimen en verder weinig doen denk ik.

17. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Goedemorgen. Hier ook weer een mindere nacht helaas. Robin's neusje zat weer helemaal dicht, en hij kon dus niet slapen. Om 2 uur 's nachts wel een ui op zn kamer gelegd, maar toen was het al te laat.
    Dus maar bij papa en mama in bed, en toen lekker geslapen tot 8 uur.
    Ben wel erg moe nu! Als Robin straks slaapt, gaat mama ook nog even dutten;)

18. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    hier een redelijk goede nacht.
    Mijn neus zit alleen ook weer potdicht en dat in combinatie met de ogen geeft een heel charmant aanblik......
    Kijken hoe de koorts vandaag blijft anders zit er niets anders op dan ziekmelden morgen en langs de huisarts!
    Wordt toch echt tijd nu om eens die verkoudheid de deur te wijzen!!!!

Minime... ben wel benieuwd naar je kapsel zeg!!!
    Ik ga ook een bob laten groeien, kijken of het past bij me.....
    (heb lang smal gezicht)

FB... sterkte!!!

Demaco en rest vd korte nachten.... sterkte....

Sleeen... hebben er geen en ben ook een veel te grote koukleum. voel er dus niks voor om lekker in de sneeuw te gaan spelen... Gelukkig doet papa dit wel!!!!!

19. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    hier ook een onrustige nacht....en omdat ik me al niet lekker voelde....pppfff voel me nu echt 90

20. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Zo, nog even anderhalf uur bijgeslapen. Nu maar even douchen en straks nog even wandelen met onze boef:)

Deel Deze Pagina