April mama's 2011 Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Musty, 19 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Middag!

Hier een goed nacht 19.30-07.45, maar nu al heel de ochtend/middag drama! Meneer begon om 10.00 al in z'n oogjes te wrijven. Na z'n fruit gelijk op bed gelegd, maar besloot lekker vrolijk te gaan spelen :$. Ik hem weer half uurtje beneden laten spelen, weer ogen wrijven, weer op bed gelegd. 15 min geslapen en toen helemaal overstuur wakker geworden! Ik hem getroost maar slapen ho maar! Dus hem maar in bad gedaan en in bad nog harder en vaker in z'n ogen wrijven en gapen. Tijdens het aankleden ook echt jengelig. Dus met z'n romper in z'n slaapzak gelegd en nu maar hopen dat hij wel even gaat slapen!!! Zou hij overprikkeld zijn door gisteren (baby-brunch) soms dat hij niet wil/kan slapen?

Volgens mij hoor ik hem alweer :$. Dan maar eerst broodje geven...Pfffff wat een dag en ik ben al zo moe, bah bah!

2. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    na de middagdut 38.9
    geen zetpil gegeven want is gewoon vrolijk en 1 snee brood met kaas op.... even lichaam zelf laten werken dus...

3. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
  4. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Minime... heeeeel leuk!!!!!!

Hier... koorts gestegen naar 39.2
    Ben nog geen zetpil overdag het geven (alleen savonds voor het slapen gaan) maar twijfel toch wel hoor.
    Ze speelt en drinkt gewoon.
    Morgen maar thuis blijven, zeker omdat mijn ogen nog pijn doen.....

5. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @mir: Lastig zeg! Zou best kunnen dat hij het allemaal moet verwerken van gisteren. Bij Robin merk ik het direct, maar meestal is dat gelijk de nacht. Ook niet echt ideaal. Ik hoop dat het volgende week meevalt na de meeting (maar dat is maar een paar uurtjes, dus zou niet zo erg moeten zijn)

@Luckey: Het lijkt dat A er geen last van heeft dan. Even in de gaten houden.

6. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Mini, leuk je haar!!!
    Zoiets word het denk ik bij mij ook, maar heb nog geen foto's gezien van het model dus weet het niet precies haha.

Livje is net ook 'geknipt' een paar pluisjes van de voorkant af want ging hard richting dr ogen en wat flardjes bij de oren weg, miniscuul hoor want we gaan voor lang haar! Kan niet wachten tot ze rondhobbelt met twee staartjes in :)
    Heb de haartjes bewaard, die gaan dr album in!

Jongens zijn weer naar huis dus het is weer rustig hier. Liv ligt heerlijk te slapen en ik zou aan de was moeten maar kan me er niet toe zetten.
    Mijn auto heeft het helaas begeven, wil niet meer starten :( Zal de accu wel zijn. Straks komt svader met startkabels, eens kijken wat er gebeurd maar zal wel een nieuwe accu inmoeten anders hebben we dit steeds en dan kan ik niet naar mn werk.

7. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Ja gelukkig geen last van maar ze mag met deze temperatuur niet naar kdv en ik kan dan dus niet werken.... maar s moet wel naar school dus binnenhouden kan ik haar niet....

8. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    misschien dat ik morgen toch gewoon ga werken en haar naar mijn moeder laat gaan...
    dinsdag kan ik dan altijd verder oordelen....lastig hoor....

kapsel... volgens mij hebben we dalijk allemaal hetzelfde kapsel.
    maar goed voor ik op die lengte ben, zijn we wel een paar maanden verder....

9. 2babygirls

2babygirls Actief lid

7 dec 2011
    213
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,
    Ik spring er hier weer even in. Heb echt 2 dramatische weken achter de rug. Q in het zh natuurlijk me man zijn oom overleden en dan nog gezeur met me smoeder waar ik hier niet op in kan gaan maar het is niet leuk.
    Heb ook nog niks teruggelezen want ik loop 50 pagina's achter :s.
    Hoe was de babybrunch? Gezellig middag gehad allemaal?

10. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Meiden sorry ik ben de laatste dagen zo druk geweest in huis, ik had opeens een winterschoonmaak nodig ofzo.. Geen idee wat me bezielde maar ik ren de hele dag door het huis met een doek en mijn stofzuiger..

Heb dus een hoop gemist :)

Ik spring hier dus weer in!!! :)

11. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    *zwaai* even teken van (half)leven.. ik en hubby hier geveld door de buikgriep en Krystian is voor de eerste keer ooit verkouden, waardoor hij steeds niet kan slapen(moeilijk ademhalen, speentje uitspugen, speentje missen, speentje in, moeilijk ademhalen enzovoort enz.). Als hij wakker is is hij gelukkig wel vrolijk, speelt en heeft energie voor drie hahaha
    fijne timing dus allemaal! :(

Lees even snel dat Alina ook ziek is, beterschap voor je meiske luckey.
    @Minime, super mooi je haar zo!!
    @2babygirls, grote knuffel..wat heftig allemaal meid. Hoe gaat het nu met Q?
    ufff..ik kom even niet verder met teruglezen :x

12. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Titania: Beterschap voor jullie allemaal!

Luckey, als je moeder het niet erg vind zou ik lekker gaan werken hoor, zolang ze er vrolijk onder is...
    KDV is idd lastiger omdat zij hun regels hebben en ze dan toch vaak minder vrolijk zijn als ze niet lekker zijn door de drukte/minder aandacht.

Net weer lekker foto's ingeplakt, Liv heeft al 1.5 album vol!

13. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    2bg... knuffel!!!! babybrunch is nu zondag!

Nikske.... schoonmaakwoede haha... hier heeft mannetje op de zolder vertoeft de hele middag.... 2 vuilniszakken puin hihi.

Hier... ze gaat morgenvroeg toch gewoon naar mijn moeder. goed inpakken smorgens!!!! ze eet en drinkt gewoon dus laat maar gaan.
    BLijft morgen de hele dag nou nog koorts houden, dan regel ik dinsdag wel wat. Misschien regel ik mijn moeder wel voor de rest vd week (kijken of ze dat wilt)

cvm... hier nog geen enkele foto ingeplakt.
    Wil na de 1e verjaardag een kant en klaar foto album laten maken.... moet maar eens langzaam beginnen fotos uit te zoeken....

uitnodiging... iemand hem al klaar...
    ik krijg maar geen leuke foto van hun samen. truusje heeft meestal de ogen dicht... (mijn flits is erg fel)

14. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Titania: Beterschap voor jullie! Hopelijk snel weer beter.

@CVM: Goed bezig! Ik ben van plan om een boek van Robin's eerste jaar te maken, (heel) binnenkort maar eens mee beginnen.
    Maar pff wat een werk, ik heb zoveel foto's! Maar wel heel leuk als het af is (en ook wel als ik eenmaal bezig ben). Ik bestel via Albelli.nl, heb ik ons trouwalbum ook gemaakt, en ben ik zeer tevreden mee!

15. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Luckey: Nee nog geen uitnodiging, ik weet nog niet eens wat ik doe met Robin's verjaardag. Hij is jarig als we op vakantie zijn met schoonfamilie, dus daar vieren we het sowieso denk ik. En dan voor mijn familie wat later. En dan misschien nog wat vrienden vragen...geen idee. Robin krijgt er toch niets van mee, ja, alleen de drukte, waar hij juist niet van houdt!

16. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Hallo/

Ik kom even om te zwaaien. EN heb de laatste paar pagina's gelezen.
    Lees al dat ik hier niet de enige ben met ziek kindje. Ook Eline is uiteraard weer geveld door griep/hoest/verkoudheid. Moesten haar weer ophalen bij kdv donderdag. En nu gaat het eigenlij kbest prima. Alleen de nacht is standaard 1x wakker om een uur te hoesten en te huilen als je dan speen niet kunt vinden enz.
    Ach, gaat vast snel weer over.

Demaco; wat is je kamer mooi geworden zeg!

@slee; ja die hebben we wel in de schuur staan. Nu alleen nog sneeuw :S

Ik ga hier maar eens badderen en dan kan over ene hlaf uurtje de familie weer naar bed

17. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Effe snel hoor! Ben net thuis, gaan zo schaatsen op ijsbaan.

Alle zieken: Heeeel veel beterschap!

Nikske: lekker he zo'n opruim/schoonmaakbui! Haha

Uitnodiging verjaardag: Wil deze week wat leuke foto's maken!
    En musty gaat er een uitnodiging van maken!
    Ben heel benieuwd! Ben er echt blij mee!
    Wil ze eind febr gaan versturen! Ongv 3 weken van te voren!

2BG: Knuffel voor de rotdagen!!

Kapsel: ik vind zo'n bobline ook supergaaf!
    Maar durf het niet! Ik verschuil me meestal achter mn haar!
    Dat gaat dan niet meer hihi

18. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Titania: Beterschap voor jullie!!

CVM: Heerlijk zoveel foto's.. Ik maak voor Naud altijd zo'n fotoboeken van het kruidvat.. Hij heeft er al 4 :) hihi.. Ben echt fotoverslaafd!!

Luckey: Zou wel fijn zijn als je moeder de hele week zou willen helpen, ik zou mijn kleintje daar liever heen brengen als ze ziek is dan naar een KDV.. De zolder gaat er hier ook binnenkort aan geloven want dat is hoooooog nodig!!

Uitnodiging: Wij gaan komend weekend naar Zeeland en dan wil ik een leuke foto maken op het strand voor de uitnodiging.. Volgende week verzend ik ze dan..

Hier: Naud ligt lekker in bed en vriendlief is vanavond thuis (komende week geen enkele avond samen) dus we gaan nu film kijken!!

Fijne avond meiden.. :D

19. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    @Mini: geweldig kapsel, staat je goed!

Daimen heeft uiteindelijk 1 uur geslapen vanmiddag en was verder wel gewoon vrolijk en heel actief. Miss had ie gewoon z'n dag niet!

@Foto's: ik ga een 6-12 maanden fotoboek maken. Zelf plakken, schrijven ed. Vind het leuk om er ook kaartjes ed bij te plakken. Moet binnenkort ook echt even beginnen...heb ook HEEL VEEL foto's van m'n mannetje.

@Zieke kindjes en mama's/papa's: allemaal snel beter worden hoor!

@Uitnodigingen: van de week ga ik ze samen met m'n zusje maken, ze heeft zo'n speciaal programma op haar pc. Eind v.d week de deur uit, want ik heb precies één maandje voordat hij jarig is.

Zit er serieus aan te denken om toch een slee aan te schaffen. Zag vanavond bij het weerbericht dat het miss halverwege de week weer gaat sneeuwen. Twijfel of ik moet wachten tot volgend jaar. Wat denken jullie?

20. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Mir: Ik twijfel ook heel erg. Ik wil zo graag met Robin gaan sleeen (ik denk ook dat hij het geweldig vindt!), maar ik vraag me af wat de kans is dat het nog gaat sneeuwen deze winter.
    Bij ons heeft het vrijdag wel gesneeuwd, maar hier op straat is het alweer helemaal weg. Zouden we dus eerst naar het bos moeten gaan om te gaan sleeen.

Ik had deze gezien: Toysxl.nl | Slede Baby Bob Kobalt, Schreuders Sport | Winter Activiteiten

Staat wel vanaf 2 jaar, maar ik zie niet in waarom Robin er nog niet in zou kunnen. Hij kan prima zitten, EN er zit een riempje aan.

Deel Deze Pagina