April mama's 2011 Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Musty, 19 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2babygirls

2babygirls Actief lid

7 dec 2011
    213
    0
    0
    Zuid-Holland
    @slee: wij hebben vanmiddag gesleed (goed nlds?). Wel bij der zus op schoot. Gegierd van het lachen heeft ze. Echt de grootste lol.
    @foto's: ben ik niet zo goed in. Had bij de oudste bedacht om als ze 1 is een boek te maken en dan voor ieder jaar. Nou ze word in mei 4 en heb er nog niet 1. Allen foto's staan netje op me laptop.
    @verkouden: hier ook een erg verkouden dametje. En oude man die 30 jaar rookt die hoest nog niet zo erg als zij af en toe. Al gaat het nu eindelijk beter. Maar soms dacht ik echt dat ze er in bleef. Maar dat komt ook vanwege der reflux dat ik een beetje angstig was (voel me af en toe echt een meut).

2. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    heb wel wat gelezen.....maar zit naar het scherm te kijken alsof de volle zon in je gezicht schijnt .....wat een koppijn!!

zou ook graag een leuke bobline willen....maar met mijn haar is dat niks, ik heb een slag erin....en bij beetje vochtigheid buiten....schiet dat er in....en dan vindt ik veel kapsels dus niet leuk meer staan!
    Maar wil er binnenkort wel een lekker stuk van af

3. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    dames ziet er een beetje sober uit voor mij mbt de meeting volgende week. Ik zat net naar de treintijden te kijken en er is werk aan het spoor tussen Utrecht-Geldermalsen én Geldermalsen-Leerdam(stopbus waar waarschijnlijk geen kinderwagen in kan-is meestal zo'n tourbus) :(:(.. als er wel een kinderwagen in kan ben ik anderhalf uur onderweg met twee overstappen, dat vind ik net iets te veel van het goede voor Krystian.
    Ik had me er echt zo op verheugd :( echt balen dit!
    Ik stel bij deze voor om de volgende meeting bij mij te doen! Hopelijk kunnen dan ook veel van de meiden die deze keer niet konden.

4. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Titania: Oh wat jammer zeg! Balen dat de trein dan net niet rijdt, zul je altijd zien. Hopelijk snel een volgende meeting!

Ik zag net op weeronline.com dat het misschien zondag weer gaat sneeuwen. Ik ga er maar vanuit dat het wel mee gaat vallen, want rijden in een sneeuwbui zie ik niet zitten. Maar goed, is nog een week waarin heel veel kan gebeuren:)

5. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Ik wil je met all liefde in Geldermalsen ophalen. Is voor mij maar 15 min om. Hoop dat je me aanbod aan kunt nemen, want ik zou het jmmr vinden als je daarom niet kunt komen!

6. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    #4926 titania, 5 feb 2012
    Laatst bewerkt: 5 feb 2012
    Mir!! wat een ontzettend lief aanbod! en als je echt zeker weet dat het niet al te veel gedoe is(echt eerlijk zijn ook met Daimen in acht, vind die autorijden wel leuk??) dan ga ik er heel graag op in! Ik moet nog even wat bedenken met de maxi cosi(ik heb geen adapter, maar misschien kan ik die lenen). Kan hij uberhaupt nog in de maxi cosi?? (hij is van rÖmer)hahaha we hebben hem op zolder staan, laatste keer was rit uit het ziekenhuis!
    Ik stuur je zo even een pb'tje!! je bent echt een schat!

----
    ik heb het gecheckt, hij kan in er in tot 13kg dus dat gaat net goed ;)

7. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Asperen (Gelderland)
    Nee hoor helemaal geen moeite! Daimen vind auto rijden heerlijk, dus voor hem maakt het al helemaal niet uit :D. Ik denk dat Krystian nog wel in mc past, want als het moet past Daimen er zelfs nog in. Weet niet hoe zwaar K is maar D is al ruim 10 kilo (schatting want we gaan do pas weer naar t cb). Ik zie je pb'tje wel verschijnen. Ik ben blij dat ik iets voor je kan betekenen. Vind het zo sneu als je niet kan komen.

8. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Mir wat lief zeg!!!!!
    Ik hoop ook maar gewoon dat het weer niet verslechtert in de zin van veel sneeuw want dan durf ik ook niet te rijden hoor....

A heeft de nacht overleeft en vanmorgen maar een temp van 36.6 (alleen rompertje lange mouw in slaapzak aan met dekentje/lakentje zodat de warmte weg kon)
    Ze is dus gewoon naar mijn moeder toe en ik ga dalijk werken. Mijn oog voelt nog smurrie achtig aan maar we kijen het maar even aan...

Bah dit weer is echt reden genoeg om ziek te melden zodat ik maar niet naar buiten hoef....

Nu nog even knuffelen met sem en dan opstaan.....

9. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Asperen (Gelderland)
    Goedemorgen,

@Luckey: fijn dat de nacht goed is gegaan. Werkse vandaag en sterkte met je oog.

@Mini: jouw slee ziet er ook goed uit. Ga je hem kopen? Bij mij is het die van bol.com geworden (zie fb). Ik heb hem morgen binnen. Ben benieuwd wat Daimen ervan vindt.

@Hier: straks werken, bah bah geen zin. Sinds ik maar 2 dagen werk heb ik echt nog minder zin om te gaan werken. Komt ook door het weer denk ik.

10. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Mir, kan je niet vinden op fb! Wil je mij zoeken? Céline Bos...

Even heel trots....Livje heeft het licht gezien en kan nu zelf gaan staan!!!!!!!!! Stond in de keuken en ineens hoor ik een koffiekopje omvallen die midden op de tafel stond waar ze er niet bij kon...En ja hoor, madame staat stralend bij de tafel! Ook kan ze sinds gisteren bewust klappen als je zegt "ga maar klappen!" Haha me = proud!

11. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Asperen (Gelderland)
    Wat goed van Liv zeg.. Geweldig! Leuk dat ze gaat klappen, Daimen kan dat nog niet hoor :$. Ik kan jou ook niet vinden op fb :(. Wie zijn allemaal jouw vrienden? Miss kan het via via.

12. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Asperen (Gelderland)
    Oh ik heb je gevonden via Musty :D.

13. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    @ Luckey, wat fijn dat Alina weer beter lijkt te zijn! vervelend dat je oogontsteking nog niet helemaal weg is.. had je er al iets voor gehaald? Ik heb een keer oogontsteking gehad als volwassene en ik had toen een klein tubetje gel die in in mijn oog moest druppelen, binnen een paar uur was het toen al over. Het is zo'n rotgevoel weet ik nog wel. Hopelijk is het snel over.

@CVM, Je bent terecht super trots, wat knap van je kleine meisje!! Go LIV!!!!! (trouwens op het kdv waar ik met Krystian vorige wk op bezoek was waren op de groep TWEE Liv's!)

@ Hier, ik voel me al gelukkig iets beter op de maag, gisterenavond ineens een energie boost gekregen en nog wat achterstallige weekend huishouden dingetjes gedaan.. vandaag nog wel een beetje een vaatdoekje. Krystian was om 3:30 wakker, klaar om te spelen en kletste er op los.. bleek een flinke poepluier te hebben. Na het verschonen was hij nog wakkerder. Oefff we zijn dus wel even bezig geweest om en om met hem in slaap te wiegen. Geen idee hoe laat het uiteindelijk is gelukt. Op een gegeven moment waren we gewoon aan het slaapwandelen geloof ik. Mijn man is vandaag gewoon gaan werken, wel knap want die moet 35min fietsen door sneeuw en ijs en hij loopt een dag achter op het ziek zijn dus hij is verre van fit. Dus wie weet zie ik die nog eerder thuis verschijnen vandaag. Hoop het ergens stiekem wel, samen brak is toch gezelliger :p
    Moet nu even een fruitje snijden voor Krystian.. soms wou ik dat ik potjes gaf hahahah(hij lust ze niet).

14. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Titania, fijn dat jij je iets beter voelt. Die Krystian vannacht, ben je mooi mee, zeker als je al niet lekker bent!!!
    Twee Liv's? Hier geen enkele op geen van de drie kdv's binnen mijn stichting! Maar onlangs wel twee Livjes geboren, kleindochter van collega en neefje van een collega.

Mir: Je hebt me gevonden ;)

Zal mij benieuwen of Liv binnenkort weer gaat staan haha, net stond ze weer, word afgeleid door de kat, draait zich om en laat zo los...BOEM recht op dr neus gevallen. Dikke tranen natuurlijk. Tja, groot worden gaat met vallen en opstaan hé...

Moet het toch even kwijt, ik voel me zó goed sinds ik met de bv gestopt ben, ik ben mezelf weer! Meer energie ondanks het lijnen, zin om aan mijn lichaam te werken (heb zelfs voor het eerst sinds geboorte mn nagels gelakt haha) en manlief zegt ook dat hij zijn chicky weer terug heeft. Ook ben ik wat nuchterder als het om Liv gaat, minder bezorgd ofzo.
    Neemt niet weg dat ik heb genoten van de bv en een tweede weer net zolang als mogelijk wil voeden hoor ;) Maar voel me wel goed!

15. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    vanmorgen voor t eerst papje op (als eerste ipv bv) en voorlopig lijkt het goed te bevallen haha

16. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    @Cvm, wat super dat je je zo voelt!! Was het duidelijk jullie tijd om te stoppen :). Wat goed van Liv zeg!!

@Titania, oeh dat is een moeilijke nacht zeg! Sterkte vandaag!

@Mir, wat lief dat je dat doet voor Titania! Werkse vandaag.

@Luckey, beterschap. Hopelijk blijft A koortsvrij.

Sorry heb wel alles gelezen maar had gisteren echt geen puf om te reageren en vandaag is ook al niet super haha.

@Afvallen, hier is het drama. 3 kilo aangekomen, nu stabiel. Snaai nauwelijks meer, drink water ipv frisdrank enzo en blijf nu stabiel op gewicht. Snap er niks meer van!

Hier, ach ja.. Gaat redelijk. Voel me nog altijd niet super, mijn huid droogt uit zowat, niet vooruit te branden en kan nergens heen met dit weer. Buggy en sneeuw is waardeloos.

Woensdag met Rebecca naar het ziekenhuis. Krijgt ze echo van haar hartje.

Vince zijn oog is weer net zo rood als eerst. Dus morgen maar een afspraak maken voor woensdag.

17. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    lees bij sommige dat ze danoontje geven als toetje...is dat gewoon danoontje of een speciale uitvoering??

18. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    als mir voor die tijd nog op gorinchem komt kan ze evt een autostoel oppikken hier??

wij gebruiken ze ze toch niet dagelijks;) dan zie k hm vanzelf wel terug als ze weer in de buurt is?

19. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    @ CVM, wat ontzettend fijn dat je je zo goed voelt en het afvallen zo lekker gaat.
    Ik heb ook echt merkbaar verschil gevoeld toen ik met bv stopte, alleen vooral psychisch. Ik was ineens veel helderder en voelde me emotioneel echt weer stabiel. Ik heb werkelijk nooit zo veel gehuild in de 5,5 maanden dat ik bv heb gegeven. Ik ben ook een stuk aardiger tegen hubby ;).
    Tijdens bv voelde ik me soms echt alsof ik in een soort was mist zweefde. Helaas ben ik lichamelijk echt nog niet ontzwangerd.
    Ik heb nog wel geduld. Ik heb zelfs een week lang een detox gedaan met alleen sappen en groene bladgroente. Ik voelde me wel fitter maar nu ben ik weer terug bij af. Ik heb op zich wel energie maar ik voel me gewoon niet mezelf en de kilo's gaan er ook maar niet vanaf..terwijl ik heel weinig eetlust heb en misschien 1x in de week snoep. Bloed is goed behalve ijzer, die blijft erg laag ondanks de ijzer pillen af en aan 10 maanden lang.. binnenkort weer even laten prikken. Als het nog steeds laag is zal ik wel even met de huisarts moeten overleggen.

even een vraagje voor de meeting. Ik wil voor de baby's kwarktaart cupcakejes maken. Krystian's favo toetje! Het is een heel simpel recept; kwark, suikervrije bio-jam, gelatine en als bodem een gestampt bio-baby koekje. Denken jullie dat jullie baby's dit willen eten? Het is redelijk zoetig maar ook wel mild. Ik neem ze mee in van die rubberen cupcake vormpjes waar je het makkelijk uit kan lepelen. Is dit wat?

20. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ cvm... heerlijk dat je je super voelt!:)

@2bg... knuffs hopelijk snel rust in de tent

@ luckey... dikke knuff, bha hopelijk snel je oog opgeknapt, mssn tandje oid dwars bij alina? fijn dat de koorts weg is

ik ga weer effe verder
    (nog steeds ongi) dus ben mn frustraties op t huis aan t afreageren

Deel Deze Pagina