April mama's 2011 Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Musty, 19 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cvm1985

    cvm1985 Fanatiek lid

    2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    mama's met ziekige kindjes: Succes voor de nacht!!!

    TLC: Pfff wat is een geboorte toch een wonder! Moest zelfs net een traantje wegpinken bij riverside kraamafdeling bij die laatste bevalling. De paniek die die vrouw voelde leek op de mijne, ik was ook helemaal de weg kwijt. Zei net nog tegen manlief, bij de tweede eis ik bij de eerste wee een ruggeprik en die mag pas uit als de beeb er is, anders weiger ik elke medewerking!!! Bevallen, bah echt niet mijn ding hoor. Maar als je je kleintje dan vast hebt...snik snik.

    Die ene vrouw beviel van haar vijfde zoon, en ze wilde zooo graag een meisje. Hebben jullie 'stiekem' een voorkeur voor een tweede wat geslacht betreft? (Mocht er een tweede komen ;))
    Ik niet, ik heb altijd al heeel graag een meisje gewild en dat was ook mijn stille wens bij Liv, god wat was ik blij toen ze een meisje bleek bij de pretecho!!! Tranen van geluk! Maar voor een tweede lijkt een jongen me ook erg leuk, of weer een meisje, ook leuk voor Liv. I know, als het maar gezond is, maar het is toch niet heel gek om een wens te hebben? houden van je kind doe je toch wel ;)
     
  2. MiniMe81

    MiniMe81 VIP lid

    29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Tlc: ik vond de keizersnee van die draagmoeder heel emotioneel om te zien. Vooral omdat 2 vriendinnen van mij geen kinderen kunnen krijgen, dus ik heb ook wel eens aan draagmoederschap gedacht. Maar na mijn probleem zwangerschap denk ik niet dat ik nog in aanmerking kom.

    @2e kindje: misschien lichte voorkeur voor een meisje, lijkt me zo leuk, zeker later. Aan de andere kant vind ik een jongetje ook geweldig, en is leuker voor Robin denk ik. EN dan kan ik al die leuke kleertjes nog een keer gebruiken :D
     
  3. 2babygirls

    2babygirls Actief lid

    7 dec 2011
    213
    0
    0
    Zuid-Holland
    Tuurlijk hou ik jullie op de hoogte. Er zal wel weer niks uitkomen zoals gewoonlijk. Maar het is weer een dingetje wat we kunnen afvinken zullen we maar zeggen ;).
    Ik had bij de eerste echt een voorgevoel en wist het zeker: het word een jongetje. Hoe mis had ik dat zeg. Was zelfs een beetje teleurgesteld. Nou teleurgesteld is niet het goede woord meer errug verrast. Bij nummer 2 was ik nuchterder en maakte het me niet zoveel uit. Een 2e mneisje leek me erg leuk. Ook omdat ik weet/wist hoe leuk een meisje is en idd alles weer opnieuw kon gebruiken. Maar een jongetje was ook leuk geweest aangezien er bij ons alleen maar meiden werden geboren. In totaal 5 meiden. Neefje nr 1 is onderweg jepie eindelijk naar de andere afdeling van de h&m ;).
     
  4. luckey

    luckey VIP lid

    16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Gillend gek hier.... a wakker om half 1, 3 en net... nu weer huilen/stil/huilen/stil .... altijd fijn die nachten...
    kijken hoe de uitslag van zon is want mijn ogen voelen ook nog niet goed aan. Of ontstoken zooi of gewoon slaapzand......
     
  5. demaco

    demaco Fanatiek lid

    1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Jakkes zeg..

    Hier mega mega koppijn en enorm misselijk. Welkom migraine! Heeel fijn, geen opvangmogelijkheden voor de kids.. :(
     
  6. MiniMe81

    MiniMe81 VIP lid

    29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Luckey en Demaco: Sterkte vandaag!

    @Hier: Gisteravond nadat Robin weer wakker was, heeft hij lekker zo'n anderhalf uur bij papa op de borst geslapen. Daarna hebben we hem in zn bedje gelegd, en vanochtend pas om 8.30 uur weer wakker! Heerlijk dus! :)
     
  7. MiKiJa

    MiKiJa Fanatiek lid

    28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    vannacht van 4.30 tot 5.00 met een klein op me borst in bed gelegen......helemaal vertrokken.....en op het moment dat ik r weer in bed wil leggen wordt ze wakker gggggrrrrrr
     
  8. Jorietje

    Jorietje Fanatiek lid

    22 feb 2006
    4.128
    673
    113
    Zuid-Holland
    Jemig wat is er veel bijgeschreven in 3 dagen tijd, ik ga het vanavond op mn gemakkie even teruglezen en kijken of ik nog wat gemist heb..

    Hier was Lars zondagavond om ca 23u een klein uurtje van streek, huilen huilen huilen.. Uit bedje gehaald, niks aan de hand, weer terug in bed huilen huilen huilen.. Nog een keer eruit gehaald, maar even een schone broek aan gedaan, temp opgemeten, geen koorts.. Geen idee wat er dus was, dus toch maar terug in bed gelegd en na een kwartier huilen huilen huilen werd het stil en is meneer blijven slapen tot de volgende ochtend.. En gister was er verder niks aan de hand, erg vreemd!

    Nu weer gauw aan het werk, want het is een beetje rommelig hier
     
  9. FB1984

    FB1984 VIP lid

    17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik denk dat Jesley alle slaap van jullie kleintjes gepikt heeft;)
    Hij werd vanmorgen om half10 wakker!!!! :D

    Ben nu weer aan t werk tot 22uur:(
     
  10. Mir1984

    Mir1984 Fanatiek lid

    8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Middag dames ;),

    @Demaco/Luckey: sterkte! Op naar een betere nacht!

    @Toetje: wordt hier nog niet gegeven. Ben zelf eigenlijk ook geen toetjes mens.

    @Voorkeur geslacht: ik was er heilig van overtuigd dat Daimen een meisje was. Ik had ook al meerdere dromen gehad over een meisje. Bijna iedereen uit mijn omgeving dacht ook aan een meisje. Alleen papa was 100% zeker dat Daimen een jongen was :$. Ik moest ook echt even slikken bij de 20 wkn echo hoor. Ik was wel heel snel 'omgeschakeld' en heel blij met een jongentje. Maar ik zou het stiekem toch wel erg leuk vinden als D een zusje krijgt. Dan is ie echt grote broer en kan hij z'n zusje beschermen. Maar een jongentje is ook weer leuk hoor. Kan eigenlijk ook niet kiezen haha.

    @Hier: wel een goede nacht, maar loop toch weer vast op z'n overdag slaapjes. Vanochtend maar half uurtje in totaal en nu ook niet meer willen. Is al een paar dagen zo. Hij is ook best jengelig. Zou het de "beruchte" 11 maanden sprong zijn of zou je er dan ook s' nachts last van hebben??? Maar ja zolang hij s' nachts maat goed slaapt he?
     
  11. Mir1984

    Mir1984 Fanatiek lid

    8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)

    Wat een verwennerij zeg! Heerlijk toch?
    Werkse!
     
  12. MiniMe81

    MiniMe81 VIP lid

    29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Mir: Ohja Daimen is al bij de 11 maanden! Dus zou goed de sprong kunnen zijn. Schijnt heel heftig te zijn (erger dan de 9 maanden!! :( )
    Sommige kindjes hebben er overdag last van, sommige 's nachts, en er zullen vast ook kindjes zijn die er dag en nacht last van hebben....
    Pfff wanneer zijn die kleintjes klaar met springen? Bij 18 maanden ofzo?
     
  13. luckey

    luckey VIP lid

    16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    minime... helaas nooit.. bij tijd en wijlen merk je echt dat het een sprong zou kunnen zijn alleen wordt het niet meer "erkend" als een sprong...

    Hier... heb ik net alina bijna in bed liggen, belt de school van sem. diarree tot de enkels en of ik hem dus wilde halen.
    shit... ja hoor... natuurlijk... Alina weer in de jas en hup auto in.
    Sem daarna in bad gezet en ik alina in bed gelegd.
    (drinken wilde ze niet echt veel, baal er gigantisch van want uit de fles drinkt ze ook bar slecht)...
    Hij wilde daarna nog even in bad spelen dus ik machine was aan gezet. Wil ik hem uit bad halen... was hij zich al af het drogen... ik dus trots.
    Zie ik poeprandje langs bad af... bleek dus dat hij moest poepen, eruit is geklommen maar het niet redde tot op de wc en maar op de grond heeft gepoept.
    Met diarree... oke dan... HIj had het ook zelf opgeruimd...
    MET HANDDOEKEN... gatverdamme.
    maar goed niet gescholden natuurlijk maar wel gezegd dat hij me de volgende keer maar even moet roepen.....
     
  14. MiKiJa

    MiKiJa Fanatiek lid

    28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    succes luckey!!!!
     
  15. 2babygirls

    2babygirls Actief lid

    7 dec 2011
    213
    0
    0
    Zuid-Holland
    @luckey: succes meis. Hoop dat hij snel opknapt.
    @toetjes: hier gewoon danoontje, ploptoetje of wat er is. Ze vind het heerlijk.
    @hier: toen ik vanmorgen naar het zh wilde gaat had me auto besloten dat hij er geen zin meer in had. Dus hup meiden uit de auto en naar de tram. 20 min later dan de bedoeling in het zh. Maar mag over 3 maanden weer terug. Heb wel plaszakjes, plaspotjes, watjes, zeep meegekregen mocht ze weer last krijgen moet ik een plasje inleveren en anders pas weer over 3 maanden. En nu hopen dat het goed gaat en blijft gaan.
     
  16. demaco

    demaco Fanatiek lid

    1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Even kijken wat ik nog weet.

    @Voorkeur geslacht, bij Rebecca dacht ik echt een meisje. Alle anderen dachten en jongen. Ik heb altijd graag een zoon gewilt maar was gelijk blij met een meisje.
    Bij Vince hoopte ik erg op een meisje. Zou het zoo leuk vinden voor Rebecca. Moest wel heel erg wennen toen ik hoorde dat het een jongen was. Was een hele omschakeling. Maar ik ben natuurlijk niet minder blij met hem. Vind het perfect zo. Rebecca vind het superleuk.. Denk ook niet dat geslacht daar iets aan gaat veranderen.

    @Luckey, wel lief dat hij het zelf opruimt. De manier waarop is wat minder maar goed..

    @Mir, zou wel kunnen. Kan ook uitproberen zijn he. Vince wilt smiddags ook niet slapen. Maar hij gaat gewoon spelen in bed en soms wat jammeren. Maar valt uiteindelijk zelf in slaap. Als hij niet slaapt wordt hij steeds drammeriger na een paar dagen dus hier ligt hij wel verplicht in bed.

    @MiniMe, sprongen houden idd niet op.. Het zijn een soort van mentale groeispurten he. Die blijven ze houden.

    @FB, lekker hoor! Werkse.

    Sorry de rest weet ik niet meer *schaam*

    Hier gaat het iets beter. Hoofdpijn nog goed aanwezig maar niet meer misselijk en kan redelijk rechtop zitten. Helaas geen puf om naar de winkel te gaan dus vandaag wordt het bestellen. Ik heb zin in Thais! Maar Rebecca lust dat niet. Zelfs de satesaus is megapittig dus die lust ze ook niet. Dan maar pizza. Voor rebecca een lekker kaasbroodje en voor vince heb ik nog wat. Morgen maar boodschappen doen met mijn moeder.

    Morgen ook om 9.30 uur bij de huisarts zijn voor Vince zijn oogje en om 14.30 uur bij de KA zijn voor de echo van Rebecca haar hartje. Drukke dag dus. Hopelijk voel ik me dan beter!
     
  17. demaco

    demaco Fanatiek lid

    1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    @2bg, oh wat een timing weer van je auto. Over 3 maanden gewone controle?
     
  18. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.108
    2.838
    113
    Jullie hebben bijna het maximale aantal van 5.000 berichten bereikt.
    Daarom doe ik dit deel op slot.
    Willen jullie een nieuwe openen?

    Lotte
     

Deel Deze Pagina