Ik twijfel ook heel erg om zoiets aan te schaffen. Heb van de week een voetenzak gekocht en dan in combinatie met een dikke jas, moet dit toch voldoende zijn? Maar ik weet het ook nog niet hoor....
ik heb nooit zon pak gebruikt ook niet voor op de fiets in de winter gewoon jas sjaal ect , in de wagen in voetenzak en op de fiets dik broekje en malliot eronder
Ga hier ook weer voor de voetenzak in de kinderwagen en voor de maxi cosi had ik er ook eentje..... (met bijpassende jas) Ben nu nog op zoek naar een leuke winterjas twijfel over ik 68 of 74 koop en denk dat ik voetenzak voor mc op mp ga zoeken...
Ik denk ook dat winterjas, shawl, muts en handschoenen wel voldoende moet zijn hoor. Mijn mannetje heeft het meestal eerder te warm als te koud.
Jeetje wat zijn die dingen duur joh . Ik krijg een kinderstoel van minn schoonouders, maar dit vindt ik te gek om te vragen. Of miss 50/50.
ik had wat dat betreft op kleding na nog niets nieuws gekocht voor de kleine man dus verwennerij voor hem en mij
Hij is wel mega mega handig. Wij hebben hem ook. Vince zit er al een tijd in maar ook stiefzoon van 4,5 kan er goed in zitten nog met de verkleiner erin.. Hij kan dus wel heeeeel lang mee.
ik ga ook nog een wagenzak kpen hoor, heb een hele leuke gezien !!!! al is het maar voor het leuke hahahah
Guus heeft tijdens de vakantie steeds in zo'n Chicco Polly gezeten. Hoewel hij er best leuk in zat, moet ik zeggen dat ik hem erg log/groot vind (en lelijk) en dat hij snel ranzig wordt. Ik heb zelf gewoon de allergoedkoopste kinderstoel van Ikea (volgens mij nog geen 2 tientjes) en doet het al 3 kids uitstekend . Ook makkelijk af te spuiten
Ik vind hem ook te log hoor. Verder heeft hij echt handige opties. Schoonmaken is inderdaad meer werk dan die van de ikea. Het liefst zou ik die ook gewoon kopen, maar hubby vind het zonde van het geld. Als Vince ietsje ouder is ga ik kijken of ik de polly kan verkopen en dan wellicht gewoon een simpele zoals de Ikea stoel.
Vica: ik vond het fijn dat de stoel ook een beetje in ligstand kan en dat je het dienblad kan verschuiven. Guus wil echter echt niet meer in de ligstand maar kan me voorstellen als je kindje nog niet goed kan zitten dat het dan erg makkelijk is.
Ja ik heb hem bij beide kids erg makkelijk gevonden met de 1e hapjes. Nu ligt Vince er nog wel graag in als hij moe aan het worden is. Maar dan ligt hij net zo graag op een kleed op de grond of in de wipstoel ofzo. Overigens had ik de stoel niet zelf gekozen denk ik. Maar heb hem van mijn moeder gekregen. Tegenwoordig ligt hij meestal op een kleed op de grond. Ben er over aan het nadenken om de box echt te verkopen (hij staat al niet meer). Zo ook de kinderstoel straks en dan een goedkope halen die minder in de weg staat. Wil toch onderhand wel een beetje een opruiming houden voor alle onnodige dingen.
Vica: ja Guus ligt ook veel op de grond op een kleed of zit in de wipper of de kinderstoel. Heb de box op een enkel keer na het afgelopen half jaar niet gemist moet ik zeggen.
wij hebben die van ikea en enige nadeel daarvan vind ik de wijde benen... ik struikel er constant over.... maar dat is gewoon mijn eigen lompheid haha hier is het logeetje gearriveerd en mijn god van een lawaai haha. ben benieuwd of ze ook echt hier blijft hihi
@Musty: ik dacht dat ik vanochtend al gepost had, maar is dus iets misgegaan. Ik zou in ieder geval even stoppen met bijvoeding. Dan kunnen zn darmpjes weer tot rust komen en kan de ontlasting er weer uit. Maar ik geloof dat je inmiddels al gestopt bent he.. @Mir: Jaaaaa Robin kan ook echt HARD gillen! Gewoon van plezier of zomaar om het gillen (even stem uitproberen heb ik het idee). Wel leuk hoor. Onze kraai-baby hihi. @Kleding: Hier maat 68. Broekjes zijn vaak nog iets te lang (afhankelijk van merk) en shirtjes zitten goed. Ik heb ook nog shirtjes van maat 62, maar die zitten toch wel heel precies. Niet zo mooi meer....maar ik vind het zo zonde om al die leuke kleertjes na 3x dragen al in een doos te stoppen @FB: Ik heb geen voedingskussen, maar op het KDV gebruiken ze die ook vaak in de grondbox. Robin ligt er vaak op te spelen/chillen. Ziet er best relaxed uit @Vica: Fijn dat de vlek minder wordt...maar nog steeds vreemd. Ben wel benieuwd wat het is (geweest). @Titania: Onze mannetjes lijken qua postuur wel op elkaar geloof ik. Niet al te lang (Robin is 66 cm) en wel qua gewicht op de +1 lijn (Robin was vorige week 7985 gram) . Vorige week had hij nog een T-shirtje maat 56 aan, maar verder past maat 56 echt niet meer (vooral door zn buik hihi). Truitjes moet hij echt wel maat 68 nu, wat broekjes betreft kan hij wel maat 62 aan (meestal). Broekjes in maat 68 zijn vaak nog net iets te lang. Robin heeft volgens mij in verhouding ook korte beentjes (net als ik - bij lengtemaat 30 moet ik vaak nog hakken aan). De echoscopiste zei het al bij de pretecho..haha @Winter: Ik heb een voetenzak voor de wandelwagen, maar geen voor de maxi-cosi. Ik kijk het even aan hoe koud het wordt de komende maanden (gebruik eventueel een dikke deken o.i.d.) want over een maand of 2 past hij er toch niet meer in! Anders mag ik ook nog de voetenzak van een vriendin lenen. Ik moet nog wel een muts, sjawl en handschoenen halen. Iemand tips waar ze leuke hebben?
Robin laat trouwens de laatste tijd steeds vaker wat in zn fles staan. Vanochtend zelfs 90 cc (van de totaal 210) en vanmiddag 120 cc! Moet ik me zorgen gaan maken of is dit normaal, nu hij ook groente, pap en fruit krijgt? (eerst dronk hij altijd alle flesjes helemaal leeg)