April mama's 2011 Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Musty, 19 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FB1984

    FB1984 VIP lid

    17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Brainwash: Das mooi dat hij toch wel in de buurt zit!!! :D


    Eten met lepel: Iemand tips?? Jesley doet steeds zn mond minder vaak
    open als ik hem fruit of groente hapje geeft!!
    In het begin deed hij het super goed, elke keer mondje open.
    Laatste 1,5 week is het een soort gevecht/spel om zijn mond open te krijgen.

    Erg lastig. Dacht misschien hebben jullie advies of goeie tips??

    Ik ga nu douche en in bed nog filmpie kijken met vriendlief.

    Tot morgen! Slaap lekker
     
  2. Musty

    Musty VIP lid

    2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    :) iedereen zegt dat ze veel op mij lijkt

    @ minime.... kniekousjes zijn van prenatal ;) heb daar ook hele gave voor mathieu-dareau gekocht maar zijn nog iets te groot waren 1 euro voor 2 paar :D kan je toch niet laten liggen

    @ fb.... grappig dat je erover begint kleine man hier vanavond ook, geen idee hoe t komt, kan t me van ons meis niet meer herinneren of zij het ook deed
    :p wel heb ik een truckje.... dan begin ik swiep swiep swieperdepiep(liedje van zandkasteel) en dan gaat ie breeduit grijnzen en woppa lepel erin:p
     
  3. Koeky

    Koeky Fanatiek lid

    ff snel abbo morgen even de eerste 5 paginas lezen
     
  4. Me2

    Me2 VIP lid

    30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Musty: leuke foto's en idd lekker ondeugend jouw meisje!!

    Hier heeft Guus ook iets nieuws. Als hij bloot is gaat hij de hele tijd met zijn npeimel spelen en erin knijpen...kan me van mijn oudste niet herinneren...
     
  5. Vica86

    Vica86 Niet meer actief

    @FB, hier nog geen last van. Vince doet zijn mond wagenwijd open elke keer nog.

    @Me2, ik kan me herinneren dat het normaal was. Maar ja, Vince heeft zijn jongeheer nog niet ontdekt haha.
     
  6. Musty

    Musty VIP lid

    2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ me2.... heb eerder zoiets gelezen en dat t normaal is

    @ vica... whahah wij noemen t zn weewee :)

    hier alles klaar voor morgen
    weer goeie opbrengst gekolft.... lade van vriezer wordt te klein
    was weggewerkt en strijk ook
    ik ga lekker na bed toe :) slaapse!
     
  7. MiKiJa

    MiKiJa Fanatiek lid

    28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    @vica......kijk eens of je een brainwash in je buurt heb.....is wassen,knippen,drogen maar 7,50!!
     
  8. MiKiJa

    MiKiJa Fanatiek lid

    28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    hahahahahaha zie dat die tip al langs was gekomen hahahahah
     
  9. Musty

    Musty VIP lid

    2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    brainwash is hier geen 7,50 meer hoor ;) geloof nu iets van 14 euro
     
  10. Vica86

    Vica86 Niet meer actief

    Hier 15 euro.
     
  11. Musty

    Musty VIP lid

    2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    net bij ha geweest met rug
    en al met al kom t erop neer dat gehele lichaam gewoon compleet overbelast is en mn rug en bekken aardig na de kl****
    verfrissend zon huisarts die geen blad voor de mond neemt (gelukkig)
    blijf ook teveel last houden van voet dus vanmiddag door naar zh

    feest.... ehmmm nu effe positief nieuws... hehmmmm

    mn meis was vanochtend heerlijk bijdehand :p met aaaankleden ect
    mama wat doet een hondje... wat doet een paard
    grapjas... effe de quiz omdraaien whahaha

    mathieu-dareau heeft de halve nacht heerlijk bij me geslapen en ook ik heb goed geslapen.... hij werd helemaal blij wakker

    nu effe lekker douchen en badderen, mn meis is naar t kdv daar aan t rondstuiteren, dus wat quality tme met beremans ;)
     
  12. Me2

    Me2 VIP lid

    30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Wat is het hier rustig!

    Musty: balen hoor dat je lichaam je zo in de steek laat! Succes in het ziekenhuis!
     
  13. MiKiJa

    MiKiJa Fanatiek lid

    28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    hahahahaha ja stom van mij....had 1e keer 50% korting hahahaha
     
  14. Musty

    Musty VIP lid

    2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    idd stilletjes vandaag :)
     
  15. MiniMe81

    MiniMe81 VIP lid

    29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Musty: heftig hoor! Is er niet iemand die je wat kan ontlasten in het huishouden en met de kids? Zal allemaal geen positief effect op je herstel hebben....volgens mij ben je altijd erg druk!

    @All:
    Iemand ervaring met het invriezen van aardappel?
    Ik had een aardappelhapje gemaakt voor Robin (met staafmixer) en ingevroren in ijsblokjes. Vanochtend wilde ik het er uithalen, maar het was net kauwgum! Ik heb niet gewacht tot het ontdooid was, maar het zag er niet echt goed uit.
    Ik moet wel zeggen dat we vastkokende aardappelen hebben gebruikt, EN er een klein lepeltje (op 800gram) olijfolie door hebben gedaan om het smeuig te maken. Misschien dat het daar aan ligt?
    Iemand tips?
     
  16. Koeky

    Koeky Fanatiek lid

    @Mini, aardappel kan je niet invriezen ;).

    Wel bijgelezen, maar zo gaar ik lig al op bed.
     
  17. luckey

    luckey VIP lid

    16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    hier ook super gaar.
    ben super verkouden en zit dus aan de keelpastilles en zoutoplossing. Net een eucalyptusbadje gehad.
    Hopelijk morgen vrij (ben niet ingedeeld maar wel oproepbaar) kan ik even energie tanken.....
     
  18. cvm1985

    cvm1985 Fanatiek lid

    2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    hoihoi,

    Musty, heerlijk toch zo'n grappig kind? Hoe is het nu met haar brandwonden, ziet het er goed uit? En denk je dat ze er psychisch nog last van heeft?
    Balen van je rug, maar wel fijn dat de ha er geen doekjes om wind, dan weet je iig wat er speelt.

    Luckey, hoop met je mee dat je vrij bent morgen!

    Minime: Aardappel te lang staafmixeren kan ook die 'kauwgom' veroorzaken....Je kunt het beter heel fijn prakken en dan eventueel een paar seconde de staafmixer erdoor. Ik vries het overigens wel vaker in en gaat altijd goed.

    Kapper: Hier een geweldige schoonzus die bij cosmo werkt ;)

    Hier: Ben weer een beetje bijgekomen, we zien wel hoe we het allemaal redden, volgend jaar iig niet op vakantie zodat wij mijn ouders en s.ouders kunnen terugbetalen, die springen nu af en toe bij. Gelukkig hoeven we op die manier geen schulden bij banken/bedrijven enz te maken om de advocaat te gaan betalen.

    Livje doet het goed op het nieuwe schema, maar ik moet me wel een breuk kolven om de melk bij elkaar te krijgen dagelijks. (Op het werk om 10,13,16 uur en 's avonds rond 23 uur nog.) Vraag me af of ik misschien teveel kolf waardoor ik minder melk heb als Liv live bij me drinkt (om 1830 en 2130) en of dat juist mijn productie kan schaden, iemand ervaring mee?

    Broccoli wat gisteren zo goed ging was vandaag drama, geen één hapje ging erin, vies kijken, kokhalzen enz. Gek kind ;)
     
  19. MiniMe81

    MiniMe81 VIP lid

    29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Als ik even google op 'aardappel invriezen' krijg ik tegenstrijdige berichten. De een zegt dat het niet kan, de ander wel.
    Ik ga het gewoon nog een keer proberen, ik denk dat we inderdaad te lang hebben gemixt.

    CVM: Gebruikt je wel ook vastkokende aardappelen? En doe je er iets bij zoals water/melk/olijfolie?

    @CVM: Fijn dat ouders en schoonouders willen bijspringen. Dan krijg je in ieder geval ook geen BKR notering. Hopelijk snel betere tijden voor jullie! Liefde is wel het belangrijkste uiteraard, maar geld kan het leven wel gemakkelijker maken;)
     
  20. Chantico

    Chantico Niet meer actief

    Heeeej, een nieuw topic!

    Dikke knuf voor CVM, Luckey en Musty. Hoop dat ik niemand anders die wel een knuf kan gebruiken gemist heb dan.

    (Musty, ik snap dat je er niet onder uit komt om trap te lopen als je naar buiten wilt, maar met jouw rug/bekkenklachten lijkt het me erg rot om ook nog eens twee kinderen tegelijk te moeten/willen tillen dan. Dat is funest joh! Kun je dat niet op de één of andere manier (hulp vragen, binnen blijven, ...) een tijdje niet doen? Ik heb makkelijk praten, dat snap ik, maar je lijf is zo belangrijk en ze hebben op de lange duur meer aan een mama die over een paar jaar ook nog leuk mee naar buiten kan, toch...?)
     

Deel Deze Pagina